Toppertjes jeroen, koen en jari

Super leuke dag gehad! Ons team heeft genoten!

• In welke accommodatie verbleef u? Old Mill

Beste Chantal & Yvonne, een 10 wat geweldig! Heel graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Mooie accommodatie, vriendelijke service.

Wij hebben met onze groep van 69 personen een prachtig weekend gehad. 18 personen sliepen in ‘Millers home’ en 51 personen in ‘Old Mill’. De catering werd verzorgd door het naastgelegen restaurant. Dit was heerlijk. Wel hadden we wat problemen met de communicatie (spraken slecht Nederlands) maar dit werd door de receptie van het vakantiepark netjes opgelost. De accommodatie was schoon, de kamers en badkamers zeer netjes. Voor onze zangworkshop hadden wij een grotere ruimte nodig; ook dit werd keurig geregeld door de receptie. Dank voor het mooie verblijf. We kunnen weer terugkijken op een prachtige koorreis.

• In welke accommodatie verbleef u? Old Mill

Beste Willemijn, hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat het zo goed is bevallen. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Jochem

Prima verblijf gehad met 60 personen. Jammer dat er veel douches niet in orde waren.

• Accommodatie

Beste Alice, hartelijk dank voor de mooie beoordeling n.a.v. jullie verblijf in Seven Hills. We geven de opmerking door aan de TD. Vriendelijke groet, Jochem

Accommodatie is prima, maar er is heel veel achterstallig onderhoud. Douches die het niet goed doen, bioscoop waar stoelen kapot zijn, vaatwasser die niet naar behoren werkt en ga zo naar door. Personeel is heel behulpzaam. Omgeving is prachtig. Fijn dat er een hek om de accomodatie is, zeker met kleine kinderen.

• Accommodatie

Beste Anneke, hartelijk dank voor je beoordeling naar aanleiding van jullie verblijf in Seven Hills. Heel fijn om te horen wat er goed is en ook welke verbeterpunten jullie zijn tegengekomen! Vriendelijke groet, Jochem

nadeel dat er op de 2e verdieping geen toiletten zijn.

• Accommodatie

Beste Peter, hartelijk dank voor jullie beoordeling n.a.v. de vergaderbijeenkomst in Het Uitzicht. De toiletten bevinden zich inderdaad in de slaapkamers én op de begane grond. Vriendelijke groet, Jochem

Super huis!

• Accommodatie

Beste, heel erg bedankt voor deze super beoordeling van groepsaccommodatie Het Uitzicht! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste, hartelijk dank voor de mooie beoordeling n.a.v. jullie verblijf in Millers Home! Vriendelijke groet, Jochem

Goed huis voor grote groepen en vrienden groepen. Er kon veel en er was van alles te doen in het huis zoals biljard , pingpong tafel, sjoelbakken , voetbaltafel, beamer en voldoende tv’s. Het bar gedeelte is ook gezellig. Ook leuk dat de oude eigenaar ook langs komt gereden terwijl hij het volgend jaar pas verkocht heeft .

• Accommodatie

Beste Jordy, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van Old Mill. Heel graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het huis was prima op orde, echter was de inventaris van de keuken niet volledig. Zo misten wij een vergiet, goede scherpe messen, een extra snijplank en een paar goede schalen.

• Accommodatie

Beste Bart, hartelijk dank voor je beoordeling van Old Mill en jullie tips voor de extra keukeninventaris! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Bianca, hartelijk dank voor je beoordeling van Millers Home! Vriendelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie plek om te verblijven. In het huis is wel het e.e.a. te verbeteren. Zo ontbraken meerdere rookmelders, waren er te weinig pannen en bestek en waren sommige stoelen erg slecht. Verder was het erg gezellig, al zegt dat ook wat over de groep:)

• Accommodatie

Beste Wim, hartelijk dank voor jullie duidelijke feedback over groepsaccommodatie Seven Hills. We zullen de genoemde verbeterpunten doorgeven zodat hier iets mee gedaan kan worden. Vriendelijke groet, Jochem

Van voor naar achter top. Van alle gemakken voorzien en verrassend volledige schoonmaakservice achteraf. Het enige wat ik nog toe kan voegen is dat de koeling/ventilatie niet altijd voldeed, het werd met onze actievere groep toch nog wel warm binnen, ondanks het openen van ramen/deuren waar dit mogelijk was. Maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien, en het heeft de pret absoluut niet mogen drukken. Toplocatie!

• Accommodatie

Beste Guynio, hartelijk dank voor je mooie beoordeling van Het Uitzicht! Wat fijn om te lezen dat het zo'n succes was. Tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

Wij hebben het als erg prettig ervaren. We hebben veel direct contact gehad met de mensen van de camping zelf en deze hebben ons boven verwachting goed geholpen aan een onvergetelijke avond geweldig!! Het avondeten was goed geregeld het ontbijt ook. Bedankt en wie weet zien wij elkaar nog eens.

• Accommodatie

Beste Niels, heel hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling van jullie verblijf in Old Mill. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Jochem

Sfeervol, ruim, voldoende en ruime kamers, attente eigenaren, iedereen had gelijk een goed gevoel. Tip: kookpitten staan dicht tegen elkaar, lastig met grote pannen. Oven te klein voor koken grote groepen. En de 4 plafondspotjes in de hoek van de grote ruimte bij de deur zijn wel erg fel en kunnen niet gedimpt worden.

• Accommodatie

Beste Martin, heel hartelijk dank voor jullie beoordeling van Heuvelrijk Berg en Dal! Ook voor de paar tips. Tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Marcel, heel hartelijk dank voor de mooie beoordeling van Het Uitzicht XL. Tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met name beheerder Hans stond altijd voor ons klaar . De accomodatie is prima waarbij de algemene ruimtes echt heel mooi zijn maar de slaapkamers wat gedateerd .

• Accommodatie

Beste Manuel, hartelijk dank voor je beoordeling van jullie verblijf in Old Mill, dank ook voor de gerichte feedback! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Justin, heel erg bedankt voor je mooie beoordeling n.a.v. jullie verblijf in Seven Hills! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Thamar, heel hartelijk dank voor jullie super beoordeling van Het Uitzicht. Tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Prima accomodatie om een voetbalselectie onder te brengen Voorzitter vv CION uit Vlaardingen

• Accommodatie

Beste John, hartelijk dank voor jullie beoordeling van Old Mill, fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn geweest. Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Ruud, hartelijk dank voor jullie beoordeling van jullie verblijf in Seven Hills! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste H Vries, hartelijk dank voor jullie beoordeling van Seven Hills! Vriendelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De accomodatie die wij 1 jaar gezien hebben en op fotos hebben gezien kwam niet overeen met wat we gekregen hebben. We hebben daarbij ook te veel betaald volgens mij. En in 1 kamer was geen deur aanwezig.De accomodatie was op bepaalde plaatsen heel vuil en aan vervanging toe. Er zaten muizen in de keuken en er was niet genoeg gerei om zelf te koken. Het eten was wel heel lekker al waren er op sommige dagen geen harde broodjes en koffie bij het ontbijt. De lichten in de eetzaal waren veel te zacht. De gezelligheid hing wel in de kroeg. Met vriendelijke groeten

• Accommodatie

Beste R D, hartelijk dank voor jullie beoordeling van Op de Horst. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

We hebben een super leuk weekend gehad. Voor onze grote familie was het super

• Accommodatie

Beste Angelique, hartelijk dank voor deze leuke beoordeling van jullie verblijf in Seven Hills. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Prachtige accommodatie en vriendelijke eigenaar.

• Accommodatie

Beste Harm, dank voor deze mooie beoordeling n.a.v. jullie verblijf in Heuvelrijk Berg en Dal! Vriendelijke groet, Jochem

Over Groepen Nijmegen

GroepenNijmegen.nl is hét platform voor het vinden en reserveren van fijne huizen voor groepen nabij Nijmegen.

Filter op Taal