Zeer eenvoudig het gezin thuis kunnen laten vaccineren.

De arts was zeer kundig en liep met ons de reis door om te bekijken of er nog extra voorzorgsmaatregelen nodig waren en hoe deze te nemen. Hij nam de tijd en gaf ook enkele waardevolle tips omtrent malaria, gele koorts en allergieën.

Ging lekker vlot was een half uur naar de aankomsttijd perfect dus

Zou het de tweede keer weer doen,ideaal aan huis je betaalt er wel voor maar goed

Superfijn in eigen huis

Omdat de kinderen altijd vol spanning zitten voor een vaccinatie dit thuis laten doen. Scheelt een hoop stress vooraf. Fijn contact.

Super handig en goed advies!!!

Top! Prettige en deskundige arts

Geweldige service

De arts kwam op tijd bij ons aan, was zeer vriendelijk en gaf heldere uitleg, zowel over de vaccinaties als over de risico's van onze reis (o.a. malaria) . Prima manier om de aanbevolen vaccinaties voor de vakantie te krijgen.

Eenvoudig en goed georganiseerd.

Prima ervaring. Volgende keer weer.

Zo fijn aan huis

Voor onze dochter van 10 zo fijn. In haar eigen omgeving. Korter van te voren krijg je een sms met het tijdsbestek van een half uur waarin de arts komt. Alles wordt nog een keer rustig uitgelegd. Echt een aanrader!

Goed geïnformeerd

Prettige arts, we zijn goed geïnformeerd.

Professioneel en vriendelijk

Heel fijn om de reisvaccinaties thuis te kunnen krijgen.

Het is zeker een aanrader

Het is zeker een aanrader voor iedereen om thuisvaccinatie thuis laten doen je hoeft niet weg ze komen naar je toe

Goede uitleg en neemt de tijd daarvoor.

Vakkundige medewerkster die haar werk serieus en professioneel uitvoerd.

vriendelijke en professionele arts

Er was een goede tijdsindicatie gegeven. De arts was vriendelijk en professioneel. Nam de tijd voor ons.

Zeer correct erg vriendelijk

Zeer tevreden en gemakkelijk aan huis

Snelgemakkelijk

Je maakt een afspraak Ze vertellen hoe en waarom dus goede uitleg Zijn altijd op tijd En makkelijk je kunt gewoon thuis blijven

Super om in de avond iemand aan huis te krijgen. Vooraf kwam er al een heel duidelijk advies en konden we folders inzien. Hele aardige medewerker en zeer kundig. Aanrader!

Wat een prettige ervaring!

Wat een fijne mensen en ze waren super goed met de kids! De kinderen zijn best angstig maar dit was alles bij elkaar een heel gezellig bezoekje! Voordat ze het wisten was het gebeurd en ze hebben er nog een mooi diploma aan overgehouden ook!

Duidelijke uitleg, vriendelijk, behulpzaam en adequaat!

Zie boven

Zeer goed en deskundig

ben zeer tevreden

Goed geregeld!

Praktisch snel geregeld vak / deskundig klantvriendelijk

Praktisch snel geregeld vak / deskundig klantvriendelijk

efficient

Prettig contact en komen afspraken perfect na. Zeer ervaren medewerker aan huis die goede uitleg geeft en vaccinaties verzorgt.

Op tijd, duidelijke uitleg en pijnloos!

Opaallaan 1212 2132LN Hoofddorp