hele vriendelijke arts

hele vriendelijke arts, duidelijke uitleg, nam de tijd ervoor

Vaccinaties met zorg en duidelijke uitleg

Vriendelijke arts die alles, van de prik tot aan de andere mogelijke ziektes/aandoeningen in de regio die ik ga bezoeken, rustig en duidelijk heeft uitgelegd.

Goede service duidelijke uitleg

Zeker aanbevelen aan anderen

Kundig en goed geregeld.

Erg makkelijk dat de arts thuis komt. Geeft naast de vaccinaties, tips waar je op moet letten tijdens de vakantie. Een aanrader.

Goede uitleg, vriendelijke dokter.

Goede uitleg, vriendelijke dokter.

De afspraak was makkelijk te regelen.

Alles liep volgens afspraak en de informatie was helder. Heel comfortabel om thuis geholpen te kunnen worden volgens een zelf aangegeven dag en tijd.

Het was een prettige ervaring.

Een rustige jonge man. Leuk gesprek en goed advies.

Toegankelijke organisatie, kundig advies

Thuisvaccinatie kan ik zeker aanbevelen voorafgaand aan een exotische reis. Uitgebreid advies, zelfs ten aanzien van toekomstige vaccinaties die los staan van mijn geplande reis. Ik zou de vaste kosten graag wat prominenter vermeld zien op de website.

De arts heeft tevens alle tijd genomen voor onze jongste dochter van 21 die bang is voor naalden. Er zijn 3 vaccinaties bij haar geplaatst.

Handig voor mensen in de dorpen

Leuke arts die mij geholpen heeft, scheelt een rit en een vrije dag om hiervoor naar Groningen te reizen.

Goed geregeld, duidelijk en efficient

Niks op aan te merken!

Ideaal en eenvoudig te plannen. Vriendelijke dokter aan huis en heel goed en vakkundig.

Gekozen voor thuisvaccinatie ivm jong kind. Prima behandeld.

Efficiënte manier om het hele gezin te vaccineren!

Het vaccineren verliep op rolletjes! 5 personen in 1 afspraak. Arts kwam op tijd en nam de tijd voor uitleg en advies.

we zijn heel prettig geholpen, kregen goede infomatie het was top!

Zie boven

Goede en vriendelijke service

Erg handig om dit thuis te kunnen doen. De informatie voorziening is erg goed, super vriendelijke medewerker die veel kennis van zaken had.

alles exact volgens afspraak

alles exact volgens afspraak

Snel en netjes

Contact gaat snel en informatief. Alles was duidelijk en de vaccinatie thuis was echt in 15 min geregeld voor ons gezin van 5

relaxt, kundig en zorgvuldig

relaxt, kundig en zorgvuldig

Prettige begeleiding

Prima dienstverlening. Zou fijn zijn als je iets korter tijdsvak geven waartussen ze komen.

Erg prettig!

Goede uitleg, lekker rustig, op tijd aanwezig, respect voor dochter die vaccineren lastig vind. Ze kon thuis op de bank liggen.

zeer vriendelijk en duidelijk

was een zeer vriendelijke ontmoeting en zeer duidelijk uitleg

Vriendelijk en kundig

Vriendelijke arts, goede voorlichting en uitleg