Geweldig.

Zeer goede uit leg en controle, gaf ons een veillig gevoel.

Het ging goed, alles volgens afspraak

Er is maar een foutje gemaakt. Dokter heeft d.d. 31.6. i.p.v. 30.6. in mijn vaccinatieboekje gezet. Zou het iets uitmaken? Of moet ik de datum zelf veranderen?

Op tijd, snel en vriendelijk.

zie bovenstaande

Een zeer positieve ervaring waarbij kundige artsen thuis op de door jou gekozen tijd een vacinatie

Aardige arts die op de afgesproken tijd komt en ruim de tijd nam om uitleg te geven en mee te denken over dr vervolgstappen.

Vakkundig

Aardige artsen en goed geholpen

Prima service.

Vriendelijke en deskundige arts.

Uitstekend!

Gemakkelijk, snel en efficiënt.

professioneel en empathisch

Bekwame arts, die doelgericht te werk ging en daarbij tijd voor de cliënt nam.

Kan het iedereen aanraden

Ook in de Corona tijd, gewoon helemaal goed, houden alle regels in acht. Kan het iedereen aan bevelen.

makkelijk

Goede service, makkelijk en vriendelijke arts.

Lekker makkelijk

Simpel online een afspraak maken en zelf beslissen wanneer het vaccineren uitkomt. De dag ervoor een tijdsvak via de mail ontvangen. De gemaakte afspraken zijn nagekomen. Erg fijn dat ze ook op zaterdag langskomen.

Aanrader

UItstekende ervaring. In het weekend op het tijdstip zoals afgesproken mijn prikken gehad. Professionele arts welke snel maar met voldoende aandacht en goede uitleg de vaccinaties heeft verricht. Website tevens gebruikersvriendelijk.

Snel en op tijd

makkelijk om een afspraak te maken, was op tijd en de afspraak zelf ging vlot

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel!

Ideaal gewoon! Niet thuis blijven of ergens heen moeten, maar gewoon op het werk. Heb nu diverse inentingen gehad en elke keer een aardig en deskundig iemand op bezoek gehad. Perfect!

goed en lekker makkelijk

perfect geregeld

Leuke dude die de vaccinatie deed!

Heldere uitleg en advies

Dubbelcheck ingevulde informatie en overleg welke vaccinatie wel of niet te nemen.

Goede service. Afspraken worden nagekomen

Alles is perfect in snel tempo verlopen !!!

Zoals ik schreef in één zin !!!

super

het was super relaxed om niet de deur uit te hoeven om gevaccineerd te worden.

Prettig, snel en voor mij als angsthaas zeer fijn!

Ik val altijd flauw bij vaccinaties, dus nu het zo thuis kon was het voor mij veel prettiger om te doen. Ik had een rustige en vriendelijke dokter.

vriendelijk, deskundig

positief. afspraken qua tijd keurig nagekomen. goede voorlichting

Prima service!

Het invullen van de gegevens op internet kost wel even wat tijd, omdat je ook de laatste vacinaties uit het gele boekje moet opgeven. Echter, des te beter het advies en komt de dokter goed voorbereid aan huis. Bijzonder fijn dat het gewoon aan huis kan op een tijdslot dat je redelijk zelf kunt bepalen. Ook prijstechnisch vergelijkbaar met huisarts of GGD.

Arts was op de afgesproken tijd aanwezig. De vaccinatie is perfect gezet.

makkelijk en goed

Van te voor goed uitleg, zelf datum en uur kiezen , zeer makkelijk. Fijne mensen die komen spuiten en hebben ook nog info voor je.