Je eigen omgeving erg fijn.

Vriendelijke arts heeft alles goed en duidelijk uitgelegd.

Fijn dat het in je eigen omgeving kan.

Vriendelijke arts. Goede uitleg over risico ziektes/ muggen in het buitenland.

Toppers

Dit was de derde keer dat ik thuisvaccinatie heb benaderd. Ze reageren snel, je wordt goed te woord gestaan en ze zijn ontzettend kundig.

Snel

Goede snelle en vriendelijke service, we hadden nu alleen malariatabletten nodig. Maar een paar jaar geleden ook spuiten, dat was ook goed geregeld.

perfect

super geregeld en aardige arts

Vakkundig, snel en prettig geholpen

Bij het bezoek van de vaccinatie arts was er ruim de tijd voor vragen en advies. Duidelijk iemand getroffen die haar werk leuk vindt. Complimenten!

Top service vaccinatie aan huis

Deskundige vaccinatie aan huis, snel, duidelijke informatie en zeer goede service.

Fantastisch, wat een gemak en service.

Fantastisch, wat een gemak en service.

Uitstekende service

Makkelijk om een afspraak aan huis te regelen. Bespaart veel tijd.

Professioneel en prettig in de omgang!

Deskundig werden wij geprikt en wij kregen uitstekende voorlichting.

Makkelijk geregeld, en je kan er voor thuis blijven.

Ik vind het prettig dat ik er thuis op kan wachten, dan benut ik mijn tijd. Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Handig, Professioneel en snel!

Aangezien ik doordeweeks studeer, kon ik gewoon een afspraak in het weekend plannen en kreeg ik een reminder gestuurd. Ook kreeg ik een reminder gestuurd over 5 maanden om dan weer een afspraak te maken. Verder regelen ze de kosten met de zorgverzekering, dus dat maakt het nog makkelijker.

Fantastisch

Snel, duidelijk en handig advies gekregen. Alle vragen die ik had kon de arts duidelijk beantwoorden.

Gemakkelijk thuis gevaccineerd

Het gehele proces van aanmelden tot daadwerkelijk de vaccinatie is prima verlopen. Fijn dat je zelf een datum en tijdstip kan selecteren. De uitvoerende arts kon niet op tijd aankomen vanwege uitloop bij andere cliënten. Hij heeft zich daarom telefonisch gemeld en gezien het late tijdstip 23:00 afgestemd of eea nog doorgang kom hebben. De vaccinatie is prima verzorgd en daar waar nodig zijn nog adviezen gegeven.

perfecteservice

aardige mevrouw en prima uitleg over eventuele ziektes die in de ons te bezoeken gebieden voorkomen

Was op tijd. Goede info. Medicijnen kwamen per post.

Professioneel én uiterst gemakkelijk!

Uitstekende ervaring gehad met Arts Rick. Fijn binnen het tijdsvak thuis langsgekomen. Alles is duidelijk uitgelegd en onze 1-jarige is geen “priktrauma” rijker en gewoon weer vrolijk betrokken in het uitleggen van de overige adviezen!

Echt een heel prettige ervaring !!! Een dokter die tenminste nog tijd heeft.

Mijn ervaring is dat ik er zelf niet voor hoef te gaan maar dat er een dokter komt en die ook nog tijd voor je neemt. Zo leuk en oersoonlijk !!!

Vriendelijk en efficiënt

Vriendelijk en rustige medewerker die ons op ons gemak liet voelen. En fijn dat het thuis kan plaats vinden. Enige punt van aandacht: de bezoek window was 4 uur en het bezoek was aan het eind van de window. Het zou fijn zijn om een iets exactere tijdsindicatie te krijgen.

Ideaal thuis, zeker voor kinderen

Prima ervaring. Aardige arts, hij stelde mijn zoontje op zijn gemak. Het vaccineren was voorbij voordat hij het in de gaten had. Ideaal om dit thuis te kunnen laten doen. Verder nog duidelijke informatie gekregen over de andere mogelijke reisziektes, hygiëne etc. Ik ben zeer tevreden en kan het zeker aanbevelen.

Uitstekend !!

De vaccinatiearts meldde keurig dat hij iets later was ,het bezoek verliep prima duidelijk en netjes.

Boven verwachting!

Geweldige services, goede info en tips gekregen over de inentingen en het land waar we heen gaan.

Heel prettig

Zeer vriendelijk en rustig geholpen alle tijd voor vragen duidelijke antwoorden

Ideaal

Handig dat jullie thuis langs komen, snel geregeld