Snelle en perfect geregeld

Het maken van een afspraak, het advies en de vaccinatie verliepen duidelijk, snel en volgens afspraak.

Aanrader op alle vlakken

Heel prettig en comfortabel!

Fijn dat we net hele gezin tegelijk konden in de avond. Werd voldoende tijd genomen en veel extra informatie gegeven. Aanrader!

Snelle afspraak, goed advies en fijne arts aan huis

Kort voor vakantie nog een snelle afspraak aan huis kunnen plannen met bezoek in het weekend, goede uitleg en goed zetten van prikken door de arts, dus top ervaring

Zeer klantgericht, top service.

Vanaf afspraak maken tot de vaccinatie zeer klantgericht.

Superfijn om alle vijf in 1x geprikt te kunnen worden!

Fijne arts, heel prettig dat het in de avonduren thuis kon. Enige heel kleine minpuntje was het vrij ruime tijdsblok (en de arts was er pas aan het eind van het tijdsblok). Aanrader!

Vriendelijk en deskundig

Adequate adviezen en professionele houding

Lekker makkelijk

Duidelijke afspraken en lekker makkelijk

Geweldige ervaring..fijn dat het kan.

Geweldige service...fijn dat het kan

Een hele bekwame arts die goede uitleg gaf. Alleen het tijdsbestek van 4 uur vind ik wat ruim genomen. Verder heel goed.

Ideaal voor de kinderen

Afspraak maken ging gemakkelijk via de website. Helaas was de arts verhinderd en werd de afspraak ipv tussen 9 en 12, tussen 14:30 en 16:30. Het vaccineren ging gemakkelijk en ook onze kinderen van 7 en 3 lieten zich prikken. Er werd genoeg tijd genomen en alles werd uitgelegd. Heel fijn! De kinderen hebben een 2e enting nodig, dit is ons van te voren verteld. Afspraak gemaakt met de arts, helaas weer gebeld dat de arts is verhinderd. Dat vind ik dan wel een nadeel.

uitstekende service en uitleg

Het is erg fijn dat je voor de vaccinaties niet de deur uit hoeft. Je krijgt goede en deskundige uitleg en toelichting.

Buitengewoon prettig

Buitengewoon prettig

k

k

Top ervaring

Heerlijk thuis, geweldig voor kleine kinderen. Zeer vriendelijke en kundige arts, die leuk om weet te gaan met de kleintjes. Zeker een aanrader

Aardige man, goede uitleg. Vlot afgewikkeld. Duidelijke digitale communicatie middels mail en SMS. Enige minpunt vind ik dat we 5x consult betalen waarbij dit eigenlijk 1 verhaal is wat wordt verteld aan 5 mensen waarvan 3 kinderen. Ik zou hier een gezinstarief van maken voor dit soort gevallen of in ieder geval de kinderen gratis maken.

Goed geholpen. Arts was wel te vroeg.

Goed geholpen. Arts was wel te vroeg

Een bijzonder positieve ervaring

Prikken is nooit leuk en het proces is meestal omgeven door ongemakken waaronder lang wachten tot dat het kan, naar priklocatie rijden, wachten, gehaast proces en zeker bij meerdere prikken onduidelijk hoe lang je ermee uit kunt. Thuisvaccinatie komt aan al deze ongemakken tegemoet en creert een bijzonder fijne ervaring, thuis, met veel persoonlijke aandacht en tijd. Een bijzonder positieve ervaring

vriendelijk en deskundig

fijn dat dit zo thuis kan

Vlot en duidelijk

Alles werd duidelijk stap voor stap uitgelegd. De arts bracht rust. Geen last gehad van de vaccinatie.

Positieve en aangename ervaring

Positieve ervaring met Thuisvaccinatie.nl, relatief gemakkelijk in te vullen en in te plannen. Het bezoek vind op de aangegeven tijd plaats en is snel voorbij. Arts is vriendelijk en weet wat hij doet, voor iemand met prikangst is dat erg fijn. Al met al een aangename ervaring, en zou het een ieder aanraden!

Duidelijk advies, snelle service

Tijdstip duidelijk aangegeven. Nog op laatste moment een SMS met verwachte tijdstip. Advies duidelijk. Tijd voor overleg momenten. Fijn dat ze thuis komen.

Professioneel

Enige minpuntje, maar daar kon niemand iets aan doen, is de vertraging door de file, daardoor kwam ik voor een volgende afspraak in tijdnood.

Top ervaring ondanks prikangst

Ik heb enorm veel last van prikangst en daar had de arts veel begrip voor en vroeg meteen wat ik het fijnste vond. Dat hielp mij enorm om toch een soort van controle te voelen. En meteen kunnen bijkomen op je eigen bank is toch echt een top ervaring!