Snel en goed.

De vaccinatie werd vakkundig gezet. Helemaal geen pijn erna ervaren. Mooi is ook dat de verwachte tijd een dag vantevoren nog eens extra aangescherpt werd.

Alles prima geregeld!

Voor de vaccinatie hoefde ik de deur niet uit. Communicatie wat betreft de afspraak is goed geregeld. Informatie vooraf is duidelijk. Afspraken worden correct nagekomen. Ik zou dit iedereen aanbevelen!

vriendelijk en een goede uitleg

vriendelijk en een goede uitleg

Prima aardig en efficiënt

goede hulp met raad en daad

Prettige arvaring

Is beter zo ze komen gewoon bij je thuis hoef dus zelf niets te regelen om op een lijstje te komen handig dus

Vriendelijke en deskundige arts. Ideaal deze service aan huis, ben heel tevreden.

Duidelijk, zorgvuldig en snel

Duidelijk tijdslot waarin de arts langskomt. De arts was vriendelijk, zorgvuldig en gaf duidelijke informatie.

Vriendelijk, snel en doeltreffend

Uitstekende service van zowel de backoffice als de arts die uit eindelijk de vaccinatie komt uitvoeren. Keurig vaccinatiepaspoort met duidelijke uitleg.

Gijg prima

Meneer was proffecioneel en erg vriendelijk.

Alles goed geregeld en een deskundige arts.

goede ervaring dus.

Prima!

Soepel verloop. Vriendelijke arts. Hygiënisch. Extra oplettend ivm corona

Zeker voor herhaling vatbaar

Duidelijk uitgelegd en fijn contact, alles wordt goed besproken, echt top!

Vriendelijk en makkelijk thuis

De arts die kwam was vriendelijk en gaf netjes antwoord op onze vragen. Wel had ikzelf een aantal dagen last van de DTP prik ( dikkere warme arm waar ik niet op kon liggen) . Ook was ik moeier in de week erna. De andere drie leden van het gezin hebben geen klachten gehad. Het was prettig dat het thuis kon, wel was het makkelijker geweest als de marge wat kleiner was geweest voor de tijd dat hij kon komen en ik had het prettig gevonden dat we die die net iets beter zelf hadden kunnen bepalen van te voren. Tussen 12:00- 16:00 is wat ruim ( al snap ik wel dat jullie niet precies weten hoe lang een bezoek duurt)

Neutraal

Heel vervelend dat je per volwassene een ander mailadres moet hebben en dat iedereen dan ook nog akkoord moet gaan met de afspraak. Ik vind ook dat er wel erg veel mails binnenkomen

Heel goed!!

Het was weer allemaal goed geregeld! Het ging allemaal vlot en geen problemen! Arts was ruim op tijd bij mij.

Prima.... volgens afspraak en met duidelijke aanvullende informatie

Prima.... volgens afspraak en met duidelijke aanvullende informatie

Goed geregeld!

Zeer duidelijk wordt alles uitgelegd en hygiënisch behandeld.

Goede duidelijk vriendelijke uitleg

Ik heb als positief ervaren, de arts die mij geholpen was gaf goed en duidelijk uitleg. Verder heb ik de injectie zelf als zeer prettig ervaren, niks van gevoel.

Perfect verlopen

Zie hierboven

Geweldig lekker thuis

Duidelijkheid ,de dokter geeft goede informatie en de kosten van de behandelingen

Lekker relaxed

Erg prettig om thuis gevaccineerd te worden.

Duidelijk, professioneel en vriendelijk.

Echt een super aardige arts die ons goed heeft geïnformeerd over de eventuele ziektes die wij kunnen oplopen tijdens onze vakantie.