Helaas nog niets ontvangen

Helaas nog niets ontvangen

Snel, doelgericht en vriendelijk

Aardige dokter, goed uitgelegd

Duidelijke uitleg, goede en snelle communicatie!

Mijn afspraak vond op 15 maart plaats en gezien de omstandigheden voor de zekerheid op vrijdag jongstleden contact opgenomen of de vaccinatie doorgang zou vinden. Ik kreeg vrij snel een antwoord. De vaccinatiearts was to-the-point, duidelijk qua uitleg en (snel qua) handeling: prima!

Goede uitleg en behandeling

Heel goed geregeld

Uitstekende service!

Fijne arts, duidelijke uitleg.

Is onduidelijk en verwarrend

Mijn mening is dat het verhaal werd afgeraffeld. Voor diegene is het gesneden koek, maar niet voor iedereen! Neem er meer tijd voor! Mijn vriendin werd later op de dag gevaccineerd en kreeg een ander advies dan ik. Vreemd en verwarrend!

Zeer praktisch

Omdat het plannen van extra afspraken altijd lastig is naast een drukke agenda is thuisvaccinatie een echte aanrader. Makkelijk en snel in te plannen op gewenste dag en tijd ook in het weekend!

Op tijd, kennis van zaken en vriendelijk.

Fijne vriendelijke behandeling met kennis van zaken

Aardige arts, adequaat. Ging goed om met de kinderen. Fijn dat het zondag bij ons thuis kon allemaal.

Goede en duidelijke voorlichting en zeer vriendelijk

Zeer kundig en professioneel

Goede uitleg en precies uitgevoerd

De arts kwam op het afgesproken moment, was terzake kundig en heeft de inentingen verricht en duidelijke uitleg gegeven over andere risico's.

In een woord echt goed en duidelijk.

De arts heeft echt alles zeer duidelijk uitgelegd, en op ons gemak gesteld. Hij was trouwens gewoon erg vriendelijk en sociaal.

Perfect!!

Goed advies, klantvriendelijk, prettige en kundige zorgverlener en prima om zelf de tijd van vaccinatie te kunnen plannen.

Snel en makkelijk

Duidelijk verhaal

Zeer goed en deskundig

Super!

Zo fijn dat het aan huis kan!

Perfecte service !!!

Erg gemakkelijk en snel, gewoon lekker thuis.

geweldig geholpen

mijn vaccinatie is goed en vlug geholpen door de arts

Prima👍

Goede uitleg ruimte voor vragen Prettig consult

geweldig

Aardige jonge dokter, kundig en hij heeft ons goed geadviseerd.

Snel en goed

Snel en goed. Namen ook voorzorgsmaatregelen ivm coronavirus.

Duidelijk uitleg

Erg makkelijk om thuis gevaccineerd te worden.

Mooi op tijd en je hoeft de deur niet uit met het hele gezin. Dit is zeer goed bevallen!

super

een hele goede uitleg en een hele lieve persoon een echte aanrader

Goed geregeld, makkelijk thuis en professioneel.

Ik kon op zondag een afspraak inplannen. Dat was voor mij een uitkomst. Zeer tevreden!