Prima service!

Snel en goede service aan huis, erg gemakkelijk.

De mevrouw die langskwam was erg vriendelijk en de vaccinatie verliep vlot. Ik heb alle nodige informatie ontvangen.

Goede service! Aardig en deskundig personeel!

Perfecte service. Je hoeft de deur niet uit voor je inentingen. En keurig op het afgesproken tijdstip waren ze aanwezig. Regelen verder de declaraties zelf bij de zorgverzekeraar. Kortom; alles wordt uit handen genomen. Idealer kan gewoon niet.

Super relaxed, op je eigen tijd plannen

Gewoon op jouw eigen tijd afspreken

Echt een super service.

De arts was zeer kundig. Er werd aan de hand van onze medische gegevens ook een goed advies gegeven voor ons wat belangrijk is voor ons vakantieland.

Ideaal zoals je zelf kunt bepalen wanneer iemand bij je langs komt en thuis op je gemak, zo nodig in etappes, de benodigde gegevens digitaal kunt ingeven. Tips on the spot ook fijn. Medewerker was snel weer weg, maar kwam heel bekwaam en deskundig over.

Goede service, heldere uitleg en vriendelijk personeel

Van tevoren wordt duidelijk aangegeven binnen welke tijd er een medewerker aanwezig is. Dat is heel prettig, gezien ik er dan rekening mee kan houden. De medewerker was ook netjes op tijd aanwezig. Er is een goede uitleg gegeven en alles is netjes en vlot afgehandeld.

Positief

Ondanks dat de prikster veel later was dan afgesproken en zij te veel vertelde in onduidelijke begrippen voor ons leken zijn wij positief. Bij binnenkomst kwam ze gehaast over en stelde ze zich niet voor. Maar het gemak van vaccineren thuis is voor ons doorslaggevend geweest.

Goed en snel

Gemakkelijk in te plannen. Fantastische service.

Super!

Top! een hele vriendelijke medewerker en goed service.

Kort en krachtig.

De ervaring was vrij kort en vrij krachtig. De man had snel zijn spulletjes klaar en begon gelijk met handelen. Hij was vriendelijk en behulpzaam. Alle consulten waren zo klaar en hij was binnen 10 minuten weg. N.B. Voor mijn gevoel kwam dat wel wat onveilig over. Er waren weinig echte controles. Voor mijn gevoel kon ik een willekeurige vaccinaties roepen en zou hij mij het geven.

Goede service, maar personeel erg bot, kortaf en arrogant!

Goede service om mensen thuis te vaccineren, volgende keer zouden we een meer vriendelijkere personeel willen krijgen!

Gaat wel

De meneer die bij ons kwam was in het begin wel redelijk aardig. Later werd dit minder en vonden wij hem een beetje arrogant doen. Ook vertelde hij iets wat niet klopte. Ik vind gewoon als je bij iemand thuis komt dat je netjes hoort te zijn, voral klantvriendelijk en al helemaal geen onzin moet vertellen!

Het is erg makkelijk en goed af te spreken

Was keurig binnen de tijd aanwezig, gaf goed advies wat er nodig was voor onze reis.

Ervaren tropenarts met de goede adviezen

vriendelijke arts, kort maar krachtig consult, aan huis!

fijn dat men op locatie komt, prima afspraak te maken, en ook tijdindicatie ervaren wij als prettig. Goede uitleg/info over bescherming en zorg in vakantieland. Deskundige arts, vriendelijk en rustig.

Makkelijk om op deze manier de vaccinaties voor de vakantie te halen.

Goede service vriendelijke arts met leuke humor

Mail word netjes beantwoord. Uitleg ook duidelijk Prikken ook netjes gedaan

Aardige man met goed advies en prikken vrijwel zonder dat je het voelt.

Op ons verzoek kwam deze man op het werk om ons te voorzien van advies en vaccinaties.

Goed advies, makkelijk dat eea aan huis mogelijk is

Fantastisch

Stipt op tijd volgens afspraak. Vriendelijk en kundig.

Stipt op tijd volgens afspraak. Vriendelijk en kundig.

prima uitleg en behandeling

vooral zo doorgaan!

Geweldig!

Goede tijdsafstemming, ook op tijd aanwezig en kundige arts. Top ! Gemak van thuis en kwaliteit !!

Flexibel, goede service, vriendelijke prikkers

Fijn dat er ook in het weekend afgesproken kan worden. En natuurlijk dat ze aan huis komen. Heldere uitleg, de prikker neemt de tijd, houdt rekening met bange kinderen. Kortom, een aanrader!

Over Thuisvaccinatie.nl

Filter op Taal