Wij hebben het apparaat sinds eind januari en zijn hier thuis grote koffie drinkers, het is goeie kwaliteit koffie en ze leveren een hele goeie service niks te klagen ik zeg ga zo door

• Ervaring met: Koffie

Bedankt voor je reactie Riekie! We gaan zeker zo door en nu met nóg meer plezier na het mooie cijfer dat je ons geeft.

Heerlijke koffie, erg fijn en gemakkelijk apparaat, zonder meer prima en aan te raden service. We drinken inmiddels meer dan we ooit deden, aangezien mijn vrouw nu over is gegaan op cappuccino's - dus ik denk dat we moeten switchen naar "De Liefhebber"....

super bedrijf geweldig

• Ervaring met: Drogen|Koffie

Bedankt Ibrahim!

Sinds kort bij Bundles ook een vaatwasser gehuurd. De aparaten zijn nagenoeg geluidloos. Fijn! Service is prima en ik ben gewoon erg tevreden.

• Ervaring met: Wassen|Vaatwassen

Hi Judith, bedankt dat je een reactie hebt geplaatst en fijn dat de service bevalt! Heb je nog vragen dan horen we het uiteraard graag.

Na even wachten op de koffiemachine zijn wij zeer tevreden over contact met al onze vragen. We werden goed geholpen en op de hoogte gehouden. Ga zo door echt super nu gaan wij lekker genieten van heerlijke koffie.

• Ervaring met: Koffie

Hi Patricia, bedankt voor je fijne reactie :-) Geniet van de koffie!

Ik ben enorm tevreden met Bundles. Wasmachine werkt naar behoren en ik hou van de merk Miele. Uiteindelijk hebben we ook een droger via bundles aangeschaft. Service is top en duurzaamheid is goed.

• Ervaring met: Wassen|Drogen

Hi Mary, goed om te horen en bedankt voor het compliment!

Ben erg tevreden met de wasmachine en alles is wasgoed komt er schoon uit dat was wel eens anders met mijn oude wasmachine. De wasmachine er stil ook daar moest ik wel even aan wennen. Dus ben super tevreden met Bundels.

• Ervaring met: Wassen

tot nu toe alleen maar positief! erg lekkere koffie, met veel keuze in smaak. Apparaat werkt tot nu toe zonder enig probleem.

• Ervaring met: Koffie

Super machines, kreeg twee nieuwe. Bij de eerste wasbeurt ben ik een paar keer wezen kijken omdat ik dacht dat de machine het niet deed. Ik ben mijn oude siemens apparaten gewend en die maakten veel lawaai zodat ik wist dat de boel draaide. Verder geen klachten alles komt er super schoon, en droog, uit.

• Ervaring met: Wassen|Drogen

Ik heb zowel op mij bedrijf als thuis een bundles koffie abonnement. En dit bevalt me uitstekend! Ik geef geen 10en omdat er altijd ruimte is voor verbetering, maar deze jongens hebben het echt goed begrepen. Persoonlijk vind ik het een mooie duurzame gedachten om het apparaat niet meer te 'bezitten' en de hele scherpe prijs-kwaliteit verhouding helpt daar zeker bij.

• Ervaring met: Koffie

Despite some issues with getting the sublime coffee machine online, I have not been any moment without the terrific coffee from Moyee. Very recommendable service, excellent machine & ultimate customer friendliness of Bundles’ employees

• Ervaring met: Drogen

Het duurde iets langer dan verwacht, voordat het apparaat in huis was. Maar het werkt allemaal prima! Heel blij mee

• Ervaring met: Vaatwassen

Gisteren geleverd, prachtige machines. Vervoerder uiterst vriendelijk en behulpzaam. Gelukkig namen ze de oude (25 jaar) machines mee, dus daar geen zorgen over. Ben er zeker van dat het een lange duurzame samenwerking wordt. Goed werk mannen en vrouwen van Bundles!

• Ervaring met: Wassen|Drogen

Erg tevreden met de koffie en een erg goede service!

• Ervaring met: Koffie

Over alles heel tevreden, vaatwasser misschien niet duurzaam maar zou ‘m niet willen missen.

• Ervaring met: Vaatwassen

very happy with the quality and price. The coffee taste excellent with different variety. The service is excellent and on time, never been without coffee for a single day.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke service! (Tot nu toe) impeccable delivery van de koffie en schoonmaakmiddelen van de apparaat. We love Two-to-Tango & Dark Roast van Moyee. Really recommend the service with machine & very good coffee, after our Nespresso years.

• Ervaring met: Koffie

Ik doe de was nu ongeveer 2 jaar via Bundles en dat gaat perfect. Sinds ong. 6 maanden heb ik ook het koffie abonnement. De koffie is heerlijk (zowel normaal als Decaff) super fijn dat het thuis komt zonder er over na te denken. Het is jammer dat de bezorger vaak aflevert bij de buren, terwijl het pakket door de brievenbus past.

• Ervaring met: Wassen|Koffie

De wasmachine en de service vind ik heel goed, erg tevreden mee!

• Ervaring met: Wassen

Heb wat problemen met mijn apparaten gehad, en daarover wat miscommunicatie gehad. Nadat ik mijn klacht kenbaar heb gemaakt is deze snel opgepakt en naar behoren opgelost. Een mooi initiatief met kwalitatief hoogwaardige apparaten, tegen een zeer scherpe prijs.

• Ervaring met: Wassen|Drogen

Bedankt voor je beoordeling Michel. Vervelend dat er wat problemen waren met het apparaat, maar fijn dat het naar tevredenheid is opgelost!

Ik twijfelde eerst over welk abonnement ik zou moeten kiezen, maar ik ben ook blij met de keuze voor 'betalen voor gebruik'. :)

• Ervaring met: Wassen

Bedankt voor je beoordeling Michelle!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

The staff were perfectly friendly and helpful but as a full-time teacher in a British School and having moved to the Netherlands and moved into an unfurnished apartment, I had no time to sit at home waiting for delivery during the week. There were absolutely no options for delivery outside working hours and I desperately needed a washing machine. Either change delivery companies or add more delivery time options and this would be the best service in the Netherlands for appliances.

• Ervaring met: Wassen

Hi Grace, I am very happy that you think we are almost the best service in the Netherlands. Indeed, we would love to delivery 24/7, or at least during weekends or evenings. Unfortunately this isn't possible yet. We work hard to establish this.

Tot nu toe zeer tevreden met Bundles , goed contact met Emily en Wouter die gelijk al je vragen snel beantwoord. Apparaten ook top.

• Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Bedankt voor de mooie beoordeling Ricardo!

Ik ben zeer tevreden over het gemak van het abbonnement. Communicatie is van hoge kwaliteit, Bundles is zeer goed bereikbaar en ook in de avond of het weekend willen ze een helpende hand uitsteken. Het apparaat heeft een ruime keus aan soorten koffie en sterkte, uiterlijk niet per se het mooist maar voor de kosten een erg goed apparaat. Helaas wordt de koffie nog wel met de auto gelevert maar de fairchain is duurzaam en dat je het apparaat leent en deze wordt hergebruikt maakt het abbonnement toch zeker duurzaam. Het bezorgen van de koffie voor de voorraad op is vraagt wat tijd en (bel)contact om op een goed schema te krijgen maar als het loopt dan loopt het ook.

Prof Eykmanweg 2 b

5144ND Waalwijk