Charmant concept, goeie kwaliteit en service

Goeie ervaring met alle producten: koffie, afwassen, wassen en drogen. Kwalitatief goeie producten, erg tevreden mee.

• Ervaring met: Koffie

Ik gebruik de koffie in mijn schoonheidssalon en al mijn klanten vinden het heerlijke koffie

Superrrrr

Koffie is heerlijk al met al een super deal

• Ervaring met: Koffie

Gewedig, fantastisch lekker en super service.

Alleen bij instaleren veel meer uitleg verwacht. Uiteindelijk ging dat ook fout met het apparaat. Maat het is helemaal super opgelost. Erg klantvriendelijk personeel. En de koffie fantastisch ik drink niet anders meer. Mijn complimenten

• Ervaring met: Koffie

Goed apparaat, goede service, heerlijke koffie

Apparaat werd snel geleverd. De koffie is heerlijk. Krijg op tijd koffie toegezonden. Goed bereikbaar. Vriendelijk bedrijf. Uitstekende aervice. Zou graag een app zien ipv web omgeving.

• Ervaring met: Koffie

Beste koffie, top machine en goeie service!

• Ervaring met: Koffie

Hele goede koffie, makkelijk geregeld en vriendelijke/goede service

Half jaar geleden begonnen. Koffie is erg goed. Aanvullingen van de koffie komen automatisch en tijdig binnen. Was online heel snel geregeld om te beginnen. Eindelijk goede koffie die duurzaam is.

Duur

Achteraf toch duur in gebruik, ook na ‘n aantal keer opbellen komt er toch teveel koffie. Dus dit gehele abonnement maar geannuleerd.

• Ervaring met: Koffie

Fijne telefonistes goede service aan te raden

Goede ervaring fijne mensen

• Ervaring met: Vaatwassen

Fan van Bundles!

Allereerst, wat een onzinnige reactie hieronder van Leroy! Kan niet over dit bedrijf gaan of is een concurrent die Bundles omlaag probeert te halen. Ik heb al enkele jaren wasmachine en droger via Bundles (Miele W1 en T1). Nu ook een tijdje de Moyee koffie op de zaak en dat hadden we veel eerder moeten doen. Van Nespresso Professional naar Cafebar naar Coffee@Work naar opnieuw Nespresso Professional en nu naar Bundles. Voorgaande aanbieders waren allemaal vaste contracten waar je jezelf uit moest kopen en zeer slechte service en geen bijzondere koffie. Ja okee Nespresso was wel lekker maar drama levering van de Pro capsules wat soms een week duurde. Nu met Bundles dagelijks goede reacties van onze klanten, automatisch bonen geleverd en nog eens de goedkoopste oplossing ook! Onderhoud van de Siemens ook stuk makkelijker dan de Schaerer die we voorheen hadden. En ook de onderhouds middelen krijg je er netjes bij geleverd. Afgelopen week is onze droger kapot gegaan. We hebben dit maandag bij Bundles gemeld en vandaag is Miele gekomen om het defect te herstellen. Droger is nu net ouder dan 2 jaar dus bij koop was het direct een kostenpost, nu krijgt Bundles de rekening. Ideaal! Bundles: wel de gemakken, niet de risico's. PS ik geef kwaliteit apparaat 4 sterren omdat het apparaat iets minder geschikt is voor hogere afname volumes. Waterreservoir en lekbak van de Siemens koffiemachine hadden iets groter gemogen maar zijn wel prima voor (groot) huishoudelijk gebruik. Bedrijfsmatig iets minder geschikt maar valt mee voor zo'n compacte machine.

• Ervaring met: Koffie

Dank hiervoor, Ben, leuk! W.b. review Leroy: er was bij hem inderdaad iets niet helemaal goed gegaan met ophalen van het apparaat (via PostNL). Gedeeltelijk fout van CoffeeBundles en gedeeltelijk miscommunicatie. In the heat of the moment heeft hij toen 's avonds die review geplaatst. We hebben inmiddels de vrede getekend en zijn review mogen weghalen, want hij was wel heel erg boosaardig en venijnig. Maar goed, leert ons wel weer om scherp te zijn en te blijven, zeker w.b. onze service. Het kan altijd foutlozer. Gegroet en goed weekend! Wouter

Toppie!

Vriendelijke klantenservice en snelle service!

• Duurzaamheid N.v.t.

Dank je, Dennis!

Lekkere koffie en gebruiksvriendelijk apparaat.

Elke ochtend is het opnieuw genieten met een Bundles koje koffie.

• Ervaring met: Koffie

Dank, Dianna - blij met jullie als trouwe gebruikers!

Lekkere koffie, zonder zorgen

Altijd genoeg voorraad verse koffie in de brievenbus, makkelijk te bedienen apparaat en gemakkelijk schoon te houden

Lekkere koffie

Goede koffie ,gemakkelijk in gebruik.alleen jammer dat de eerste factuur aan de hoge kant is .en er geen regeling kan worden getroffen voor de eerste factuur .

• Ervaring met: Koffie

Fijn apparaat, lekkere koffie en goede service...

Gewoon goed!

Lekkere koffie, mooi apparaat, goede klantenservice.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie en een zeer prettige aftersales

Op internet was mijn interesse gewekt. Na besteld te hebben werd het Siemens apparaat na een weekje bezorgd. Alles netjes geregeld, goede uitleg van de bezorgdienst. Heerlijke cappuccino en lekkere koffie. Een maal een klein mankementje aan de Siemens gehad wat zeer adequaat werd opgelost door het Bundlesteam. Het contact met Bundles word zowiso als zeer prettig ervaren. Geen verborgen kosten en addertjes onder het gras. Gewoon duidelijke contracten en de afspraken worden nagekomen. De 9 die ik geef is geen 10 omdat er altijd motivatie moet zijn om te verbeteren😉 Een zeer tevreden gebruiker... Wouter en team ga zo door Groet Eric

• Ervaring met: Koffie

Dank je, Eric! We zijn ook blij met jou als gebruiker en ambassadeur! :-)

Goede koffie

Goede koffie Goede service Snelle levering

Dank je, Edwin!

Heerlijke koffie

Bundels krijgt van mij een 10.

Dank, Riet!

Hoge standaard, goede service.

Snelle levering door vriendelijk en vrolijk personeel. De bonen zijn van goede kwaliteit en de machine werkt probleemloos. Makkelijk schoon te maken, zeker met de tips via de mail. Alleen zit ik onderhand met een overschot van 7 kilo aan koffie bonen. Misschien maar een koffiezaak beginnen?

• Ervaring met: Koffie

Inmiddels is het beter gedoseerd toch, Pjotr?

Gewoon lekkere koffie

Ik vind het makkelijk thee warme melk koffie alles in 1 apparaat

Friendly, helpful staff.

Everything from delivery to installation was organised quickly and efficiently. I am happy with the washer and dryer, and the service I have received so far.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

supergeweldignogbeterdandatikgedachthadenkunnenwensennaeenietswatmoeizamestart !!!!!!!!!!!

Ik vind het geweldig...kan het iedereen aanbevelen, en snap niet waarom een concept zoals dit nu pas (in de afgelopen 1-2 jaar) beschikbaar is gekomen. Daarnaast zijn de personen werkzaam bij Bundles die ik ondertussen een keer gesproken heb.. stuk voor stuk even "vriendelijk en behulpzaam".....alleen WOUTER heb ik nog niet aan de telefoon gehad, en dat terwijl hij aangeeft graag advies te geven, en je daarvoor alleen maar hoeft te bellen (hahahaha)......Zonder gekheid, ik vind het een super initiatief, ga het al mijn kennissen, vrienden, familie en medesupermarktvisitors die bij me in de rij staan bij AH met te veel zakken koffiebonen in hun karretje -> die ga ik het aanraden!! En vooral die laatste groep ga ik vragen waar ze mee bezig zijn (nee ik ben geen jehova-wereldverbeteraar-opdringerige AH klant-flirten)....want dat kan natuurlijk toch noch iets beter, weet je wel, de puntjes op de i zetten :)) In een paar tellen zal ik snel uitleggen wat de substainable development goals zijn (want niet iedereen bij mij in de amsterdamse jordaan zal daar van gehoord hebben) dus kort en krachtig: armoede verminderen-verantwoordelijker omgaan betreffende consumptie en productie, en de moeilijkste van de drie maar even vertaald naar makkelijker te begrijpen: en jazeker, ook wij de klanten van AH, uit de Amsterdamse Jordaan dragen hierdoor bij aan ontwikkelingen op het gebied van economie, cultuur, technologie, instituties en natuur en milieu, mooi toch?!?! Jullie krijgen een dikke vette 10! Ga zo door! Groetjes uit de altijd gezellige Amsterdamse Jordaan.

• Ervaring met: Koffie

Sorry voor de heel late reactie, maar alsnog veel dank voor jouw feedback, Mark-Niels - erg leuk!!

Gewelidig

Jullie helpen als we vragen hebben en het contact is heel goed ga door

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enorm slechte ervaring gehad. Koffie te laat geleverd, slechte kwaliteit van het apparaat, en als klapper op de vuurpijl beschuldigd door de klantenservice van liegen zodat hij zijn onterechte facturen kon verdedigen. Nog nooit zulke slechte service meegemaakt.

• Ervaring met: Koffie

Tja, echt geen zin om hier inhoudelijk op te reageren. Het onaangename gevoel was absoluut wederzijds. Soms ben je gewoon blij met het vertrek van een klant.