Super service en heerlijke koffie!

Heb alleen maar positieve ervaringen met Bundles! Wel had ik in het begin met het bezorgen van het apparaat wat ongemak, maar ze hebben me telkens gelijk te woord gestaan en met me meegedacht en daarbij lag de fout ook bij de transportfirma! Ze doen niet moeilijk en kreeg ook diverse compensaties! Verder is het apparaat super fijn en zijn de koffie- en melkdranken heerlijk!

• Duurzaamheid N.v.t.

Waardeloze service

3 maanden dit systeem geprobeerd, 3 maanden ellende!! Torenhoge rekeningen met zogenaamde gedronken kopjes koffie die onmogelijk waren! Niet kloppende tellerstand, koffiebonen die slecht geleverd worden en als je contact zoekt krijg je geen gehoor!!!! Echt heel bizar! Na 3 maanden de boel opgezegd en alles schoongemaakt en aangetekend terug gestuurd en wederom geen gehoor meer! Heel de ellende is nu bijna een maand retour en in krijg weer geen contact over de afrekening. Enkel aanmaningen van een factuur die met geen mogelijkheid kan kloppen! BEGIN ER NIET AAN!!!

• Ervaring met: Koffie

Goed, Kim, het duurde wat langer om dit op te lossen - dat verdiende inderdaad niet de schoonheidsprijs. Maar je was een lastig dossier, waarbij blijkbaar de tellerstand van de machine iets anders vertelde dan wat je daadwerkelijk gebruikte. Dat is extreem zeldzaam en daar weten we ons dan geen raad mee. Vervolgens is het netjes opgelost en heeft jouw abonnement ons meer gekost dan opgeleverd. Begrijp dat het je stress heeft opgeleverd, maar dat je dan toch uiteindelijk deze review op deze manier wilt laten staan (met in de oorspronkelijke titel ook nog "oplichting"?!), zegt denk ik meer over jou dan over ons.

Ik ben erg content

Heerlijke koffie en cappuccino...goede service.

• Duurzaamheid N.v.t.

Belachelijke voorwaarden

Denk goed na voordat je een wasmachine huurt bij Bundles. De transportkosten bij het ophalen van de machine bedraagt 125 euro!! Ronduit gênant. Dit zal vast in de kleine letters hebben gestaan. Weer wat wijzer geworden :) Daarnaast rook de trommel muffig en een beetje naar schimmel. Klantenservice was verder wel in orde maar dat weegt helaas niet op tegen de nadelen.

• Ervaring met: Wassen

Dank voor de beoordeling, Mats... Wij zijn niet het bedrijf van de kleine lettertjes, maar natuurlijk is het mogelijk dat je er overheen leest. Check nog een keer de website.. het staat er toch duidelijk? Die transportvergoeding is er om te zorgen dat onze trouwe abonnees niet betalen voor de transportkosten die veroorzaakt worden door abonnees die maar voor een korte termijn van onze service gebruik maken en graag wat meer betalen voor de flexibiliteit.

Fijne machine, goede koffie

Goede service, goede machine, goede koffie. Van harte aanbevolen. Het enige verbeterpuntje is de app. Die is een beetje houtje-touwtje en is geen live koppeling met het verbruik. Gelukkig ben je niet afhankelijk van de app en heb je die ook bijna nooit nodig.

• Ervaring met: Koffie

Hele goeie service en echt klant vriendelijk

Al sinds 2016 zeer tevreden

Sinds 2016 een was abbo en juni 2018 uitgebreid met koffie. Super Miele wasmachine, geen omkijken naar tot nu toe. Heerlijke koffie thuisbezorgd en superapparaat, wat een luxe. De service van Bundles is uitstekend, als er wat is even bellen/mailen en het wordt naar opgelost.

• Ervaring met: Koffie

Had ik veel eerder moeten doen.

Goede machine en makkelijk te onderhouden. Koffie is prima. Wat wil je nog meer?

• Ervaring met: Koffie

Een prima koffie ervaring...

Diverse soorten koffie voor elk moment mogelijk.

Werk goed lekkere koffie

Snel geleverd lekkere koffie goede service

geweldig

goed apparaat, heerlijke koffie. indien je een vraag hebt en e-mail stuurt direct antwoord. koffie snel opgestuurd, zodat je nooit zonder zit. echt aan te raden

• Ervaring met: Koffie

Snelle en persoonlijke service!

Alles vlekkeloos geleverd, ontzettend snel en goed!

Alles goed geregeld

Snelle en goede service

• Ervaring met: Drogen

Storing goed verholpen

Na enkelen appje goed geholpen

Heerlijke koffie, behulpzame medewerkers

Heerlijke koffie, behulpzame medewerkers

geweldige koffie en machine

Buiten de geweldige koffie en machine, is ook de service gewoon goed te noemen, is er een keertje iets dan is de hulp dichtbij en wordt alles netjes opgelost. Vaak beter als ik zelf had verwacht. Hebben al verschillende nieuwe gebruikers aangemeld.

• Ervaring met: Koffie

Altijd genoeg koffie op voorraad. Keer een onderdeeltje kapot gehad en gelijk netjes opgelost. Schoonmaak middelen voor het apperaat worden ook netjes opgestuurd. Duidelijke rekeningen en altijd weten waar je aan toe bent. Wel iets aan de dure kant,maar goed je hebt er wel super lekkere koffie voor!

zeker geen teleurstelling

Nvt

Fair Trade service en kwaliteit

Perfecte service, goede kwaliteit fair trade koffie. Tegenwoordig willen mijn vrienden altijd hier koffie drinken.

• Ervaring met: Koffie

Mooi geavanceerd apparaat met (h)eerlijke koffie!

Koffiebonen zijn altijd op tijd in huis, koffie is (h)eerlijk en je kunt zelfs een smaak kiezen! apparaat werkt prettig, af en toe even ontkalken en schoonmaken maar is zo gedaan! En alle benodigdheden zijn meegeleverd.

• Ervaring met: Koffie

Altijd netjes op tijd de koffie je hoeft nooit meer bang te zijn dat je geen koffie meer in huis heb.

Excellent service and Products

As an Expat who was not sure how long i would be in the Netherlands, i opted to get a washer & dryer and then a few months later i got the Coffee machine, All i can say is the pricing is great, the replacement coffee beans and washing detergent arrive on time, within days of notifying them that the stock is getting low. Really cant praise them enough, Fast and friendly.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Prima ervaring

Heerlijke koffie, geweldig apparaat! De levering van de koffie is altijd mooi op tijd. Zijn zeer tevreden..

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Ja helemaal goed, precies wat ik zocht.

Communicatie verloopt soepel en is goed, de oplossing is ook goed, wellicht nog verrijken door nieuwe koffie soorten onder de aandacht te brengen zodat men hier keuzes uit kan maken behalve sterkte voor wie dat wenst. Verder niet veel meer aan doen.

• Ervaring met: Koffie

Lekker, snel en makkelijk!

Lekkere koffie. Vooral de Dark Roast en altijd in een mum van tijd gezet.

Prof Eykmanweg 2 b

5144ND Waalwijk