Waterreservoir is snel leeg. En het altijd voorstoelen is niet echt duurzaam lijkt me.
  • Ervaring met: Koffie

Hi Vincent, het apparaat is inderdaad niet op de waterleiding aangesloten, maar met het waterreservoir van 1,7 liter kun je best even voorruit. Apparaten die wel aan een waterleiding zijn aangesloten gaan in de winkel vanaf ongeveer € 3.000,-. Dat past helaas niet binnen onze prijzen ;-) Het voorspoelen doet het apparaat zodat het goed schoon blijft en niet kapot gaat. Hoe minder mankementen, hoe prettiger voor de gebruiker en hoe minder nieuwe onderdelen en reparaties. Voorkomen is immers beter dan genezen, en ook best duurzaam!

Zeer goede service ook qua levering van de koffiebonen. Zeer kwalitatief uitstekend werkende koffiemachine.

Leuk om te horen Rob!

Heerlijke koffie, super-gemakkelijk en fijn apparaat met intuïtieve user interface. Wij houden ook bijzonder van de cappuccino's uit de Siemens die lekker gemixt zijn met de koffie en een ideale schuimdichtheid geven. Dat is persoonlijk natuurlijk, maar de service en klantvriendelijkheid van Bundles maken het voor ons echt af!
  • Ervaring met: Koffie

Bedankt voor de mooie beoordeling Maryam!

Alles verloopt prima op tijd nieuwe verse koffie vriendelijke service Erg tevreden

Leuk om te horen John!

Prima bedrijf met mooie foto’s op de website, zodat ook ouderen de doelstellingen begrijpen. Over service: alle apparaten zijn nog heel dus daar kan ik niets over zeggen
  • Ervaring met: Wassen|Koffie

Bedankt voor de mooie beoordeling Hans!

Een mooie combinatie van lekkere koffie en duurzaamheid. Het is in het belang van de leverancier dat het apparaat niet kapot gaat en de koffie is fairchain. Wij hebben er elke dag plezier van en de mensen van Bundles zijn vriendelijk en attent. Kortom: geen minpunten. Een aanrader.
  • Ervaring met: Koffie

Bedankt voor het mooie compliment Annemie! Leuk om te lezen dat jullie veel plezier hebben van het abonnement.

Tevreden met het concept en het apparaat, jammer is dat de frequente bezorging van 750 gr koffiebonen (in een stedelijke omgeving) met een bestelbus wordt gedaan. Dat vind ik nog wel een aandachtspuntje. Bijv fietskoerier?
  • Ervaring met: Koffie

Je hebt helemaal gelijk Paul, zodra we wat meer schaal hebben gaan we naar een duurzame manier van vervoeren. Helemaal in de stad!

Ik heb in het begin moeten vragen om koffiebonen. Misschien bij het invullen van het aantal kopjes koffie afname ook vragen of klanten nog iets nodig hebben b.v ontkalk tabletten, reinigingstabletten en/ of britta filter, zodat dat op gestuurd kan worden en wij het tijdig kunnen gebruiken.
  • Ervaring met: Wassen|Koffie

Fijne persoonlijke service. Koffieabbo is handig en als je niet teveel koffie drinkt voordelig. Je krijgt mooi op tijd koffie thuisgestuurd zodat je nooit zonder zit. Ik hoop dat het assortiment van merken en apparaten in de toekomst nog uitgebreid wordt
  • Ervaring met: Drogen|Koffie

Bedankt voor de mooie beoordeling Arno, wij hopen dat ook!

In general it's a good service. Only I found the web app isn't user-friendly. E.g: "Verbruik" doesn't show any usage information so far; and it doesn't have English.
  • Ervaring met: Wassen

Hi Zhujing! Indeed, the WebApp isn't available in English so far. We are still testing some features in the beta version. After everything is fully developed, we will launch an English version.

Dikke prima binnen n week had ik mn machine goed aangesloten en geprogrammeerd. Wij zijn zeeer tevreden en bevelen t van harte aan .
  • Ervaring met: Wassen

Bedankt voor de mooie beoordeling!

• Ervaring met: Wassen

Mijn kinderen adviseerde mij over het huren van een wasmachine , daar ze nu uit huis zijn en er weinig of minder gewassen wordt . Ik ben blij .

• Ervaring met: Wassen

Perfecte service, erg goede communicatie, professionele aflevering. Superfijn dat deze mogelijkheid er is en biedt mogelijkheden voor de toekomst wat betreft andere apparatuur.
  • Ervaring met: Wassen

Heel tevreden, alleen met plaatsen bleek ene tussenstukje van de slangen te ontbreken. Dat moest ik zelf oplossen. Beetje jammer, was voor de monteurs een hele kleine moeite geweest.
  • Ervaring met: Vaatwassen

Hi Esther, wat vervelend dat het tussenstukje ontbrak. We sturen je een cadeautje op ter compensatie ;-)

Super tevreden. Snelle en correcte afhandeling. Goede communicatie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bundles is niet in staat om smiddags te leveren, is onmogelijk. Toch wordt ik na annuleren bestelling kapot gegooit met mailtjes over een circulaire economie of bundels ervaringen.

excellent so far
  • Ervaring met: Wassen

Hele goede ervaring tot nu toe.

Bedankt Twan!

Fantastisch bedrijf waarin ze een prachtige doelstelling concretiseren in een uniek product: een apparaat plus een ecologisch verantwoord wasmiddel, een koffiezetapparaat plus zuivere koffie
  • Ervaring met: Wassen

Bedankt voor de mooie beoordeling Reineke!

Wat een keurige en professionele aanpak. Top bezorging: op tijd, goede tilmaterialen beschikbaar, plaatsing zonder beschadigingen, snel en heldere uitleg na installatie.
  • Ervaring met: Wassen

Bedankt voor je mooie beoordeling Hanco!

Nog wat kort voor goed oordeel
  • Ervaring met: Wassen

Leuk dat je ons hebt beoordeeld met een 8 Louis!