3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

The staff were perfectly friendly and helpful but as a full-time teacher in a British School and having moved to the Netherlands and moved into an unfurnished apartment, I had no time to sit at home waiting for delivery during the week. There were absolutely no options for delivery outside working hours and I desperately needed a washing machine. Either change delivery companies or add more delivery time options and this would be the best service in the Netherlands for appliances.
  • Ervaring met: Wassen

Tot nu toe zeer tevreden met Bundles , goed contact met Emily en Wouter die gelijk al je vragen snel beantwoord. Apparaten ook top.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Ik ben zeer tevreden over het gemak van het abbonnement. Communicatie is van hoge kwaliteit, Bundles is zeer goed bereikbaar en ook in de avond of het weekend willen ze een helpende hand uitsteken. Het apparaat heeft een ruime keus aan soorten koffie en sterkte, uiterlijk niet per se het mooist maar voor de kosten een erg goed apparaat. Helaas wordt de koffie nog wel met de auto gelevert maar de fairchain is duurzaam en dat je het apparaat leent en deze wordt hergebruikt maakt het abbonnement toch zeker duurzaam. Het bezorgen van de koffie voor de voorraad op is vraagt wat tijd en (bel)contact om op een goed schema te krijgen maar als het loopt dan loopt het ook.
  • Ervaring met: Koffie

Ik ben zo blij met mijn koffieapparaat geen moment spijt van eerder spijt dat ik het niet eerder heb aangeschaft. Ik kan het echt iedereen aanraden de koffie is heerlijk en de service is super.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hadden een stroeve start met de koffie en levering van de koffiemaar het gaat steeds beter
  • Ervaring met: Koffie

Een heerlijk kopje koffie, altijd voldoende bonen en andere materialen voor het apparaat en de optie het apparaat in te ruilen voor een volgende. Een geweldig aanbod!
  • Ervaring met: Koffie

Geen dure aanschafkosten, fair Trade (lekkere) koffie. Goede klantenservice, snel contact, denken mee. Niet meer nadenken over de voorraad koffie, gewoon in de brievenbus en een mailtje vooraf. Erg prettig allemaal.
  • Ervaring met: Koffie

ik heb de koffie nog niet bij mij binnen .kom het nog
  • Ervaring met: Koffie

Waterreservoir is snel leeg. En het altijd voorstoelen is niet echt duurzaam lijkt me.
  • Ervaring met: Koffie

Zeer goede service ook qua levering van de koffiebonen. Zeer kwalitatief uitstekend werkende koffiemachine.
  • Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie, super-gemakkelijk en fijn apparaat met intuïtieve user interface. Wij houden ook bijzonder van de cappuccino's uit de Siemens die lekker gemixt zijn met de koffie en een ideale schuimdichtheid geven. Dat is persoonlijk natuurlijk, maar de service en klantvriendelijkheid van Bundles maken het voor ons echt af!
  • Ervaring met: Koffie

Alles verloopt prima op tijd nieuwe verse koffie vriendelijke service Erg tevreden
  • Ervaring met: Koffie

Prima bedrijf met mooie foto’s op de website, zodat ook ouderen de doelstellingen begrijpen. Over service: alle apparaten zijn nog heel dus daar kan ik niets over zeggen
  • Ervaring met: Wassen|Koffie

Een mooie combinatie van lekkere koffie en duurzaamheid. Het is in het belang van de leverancier dat het apparaat niet kapot gaat en de koffie is fairchain. Wij hebben er elke dag plezier van en de mensen van Bundles zijn vriendelijk en attent. Kortom: geen minpunten. Een aanrader.
  • Ervaring met: Koffie

Tevreden met het concept en het apparaat, jammer is dat de frequente bezorging van 750 gr koffiebonen (in een stedelijke omgeving) met een bestelbus wordt gedaan. Dat vind ik nog wel een aandachtspuntje. Bijv fietskoerier?
  • Ervaring met: Koffie

Ik heb in het begin moeten vragen om koffiebonen. Misschien bij het invullen van het aantal kopjes koffie afname ook vragen of klanten nog iets nodig hebben b.v ontkalk tabletten, reinigingstabletten en/ of britta filter, zodat dat op gestuurd kan worden en wij het tijdig kunnen gebruiken.
  • Ervaring met: Wassen|Koffie

Fijne persoonlijke service. Koffieabbo is handig en als je niet teveel koffie drinkt voordelig. Je krijgt mooi op tijd koffie thuisgestuurd zodat je nooit zonder zit. Ik hoop dat het assortiment van merken en apparaten in de toekomst nog uitgebreid wordt
  • Ervaring met: Drogen|Koffie

In general it's a good service. Only I found the web app isn't user-friendly. E.g: "Verbruik" doesn't show any usage information so far; and it doesn't have English.
  • Ervaring met: Wassen

Dikke prima binnen n week had ik mn machine goed aangesloten en geprogrammeerd. Wij zijn zeeer tevreden en bevelen t van harte aan .

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Ervaring met: Wassen

Mijn kinderen adviseerde mij over het huren van een wasmachine , daar ze nu uit huis zijn en er weinig of minder gewassen wordt . Ik ben blij .
  • Duurzaamheid N.v.t.

• Ervaring met: Wassen

Perfecte service, erg goede communicatie, professionele aflevering. Superfijn dat deze mogelijkheid er is en biedt mogelijkheden voor de toekomst wat betreft andere apparatuur.
  • Ervaring met: Wassen

Heel tevreden, alleen met plaatsen bleek ene tussenstukje van de slangen te ontbreken. Dat moest ik zelf oplossen. Beetje jammer, was voor de monteurs een hele kleine moeite geweest.
  • Ervaring met: Vaatwassen

Over Bundles.nl