Sinds 1,5 jaar wasser + droger. Prima kwaliteit apparaten en uitstekende wasresultaten. Verbruik van water en energie gedaald t.o.v. onze vorige machine. Sinds een 1/2 jaar ook een koffieabonnement. Prima apparaat en heerlijke koffie. Nog nooit problemen gehad. Prima service. Altijd snel, vriendelijk en adequaat antwoord op vragen.

• Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Hi Adry, mooi om te horen dat je met deze je drie abonnementen zo tevreden bent, daar doen we het voor! Bedankt voor je reactie.

Heerlijke koffie, prettige machine, goede service, alleen jammer dat je zo vaak moet calken en cleanen

• Ervaring met: Koffie

Hi Cissy, Wat fijn dat je zo tevreden bent! Staat je waterhardheid wel goed ingesteld? Belangrijk om dit even goed te checken. Kom je er niet uit, bel ons dan eventjes. Bedankt voor de moeite!

• Ervaring met: Koffie

Fijne koffie, fijn apparaat. En...gemak dient de mens. Heerlijk dat je zelf nergens achteraan hoeft maar alles naar je toegestuurd wordt.

• Ervaring met: Koffie

Hi Guusje, gemak vinden we inderdaad erg belangrijk, fijn dat dit ook zo overkomt. Bedankt voor het mooie cijfer dat je ons geeft!

Het idee van Bundles is natuurlijk gemak, en dat het dan toevallig duurzaam is is natuurlijk fijn. Maar het gemak van lekkere koffie is wel wat waard

• Ervaring met: Koffie

Bedankt voor je reactie Raymond, die win-win-win situatie is inderdaad waar we het voor doen!

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Wij hebben het apparaat sinds eind januari en zijn hier thuis grote koffie drinkers, het is goeie kwaliteit koffie en ze leveren een hele goeie service niks te klagen ik zeg ga zo door

• Ervaring met: Koffie

Bedankt voor je reactie Riekie! We gaan zeker zo door en nu met nóg meer plezier na het mooie cijfer dat je ons geeft.

Heerlijke koffie, erg fijn en gemakkelijk apparaat, zonder meer prima en aan te raden service. We drinken inmiddels meer dan we ooit deden, aangezien mijn vrouw nu over is gegaan op cappuccino's - dus ik denk dat we moeten switchen naar "De Liefhebber"....

super bedrijf geweldig

• Ervaring met: Drogen|Koffie

Bedankt Ibrahim!

Sinds kort bij Bundles ook een vaatwasser gehuurd. De aparaten zijn nagenoeg geluidloos. Fijn! Service is prima en ik ben gewoon erg tevreden.

• Ervaring met: Wassen|Vaatwassen

Hi Judith, bedankt dat je een reactie hebt geplaatst en fijn dat de service bevalt! Heb je nog vragen dan horen we het uiteraard graag.

Na even wachten op de koffiemachine zijn wij zeer tevreden over contact met al onze vragen. We werden goed geholpen en op de hoogte gehouden. Ga zo door echt super nu gaan wij lekker genieten van heerlijke koffie.

• Ervaring met: Koffie

Hi Patricia, bedankt voor je fijne reactie :-) Geniet van de koffie!

Ik ben enorm tevreden met Bundles. Wasmachine werkt naar behoren en ik hou van de merk Miele. Uiteindelijk hebben we ook een droger via bundles aangeschaft. Service is top en duurzaamheid is goed.

• Ervaring met: Wassen|Drogen

Hi Mary, goed om te horen en bedankt voor het compliment!

Ben erg tevreden met de wasmachine en alles is wasgoed komt er schoon uit dat was wel eens anders met mijn oude wasmachine. De wasmachine er stil ook daar moest ik wel even aan wennen. Dus ben super tevreden met Bundels.

• Ervaring met: Wassen

tot nu toe alleen maar positief! erg lekkere koffie, met veel keuze in smaak. Apparaat werkt tot nu toe zonder enig probleem.

• Ervaring met: Koffie

Super machines, kreeg twee nieuwe. Bij de eerste wasbeurt ben ik een paar keer wezen kijken omdat ik dacht dat de machine het niet deed. Ik ben mijn oude siemens apparaten gewend en die maakten veel lawaai zodat ik wist dat de boel draaide. Verder geen klachten alles komt er super schoon, en droog, uit.

• Ervaring met: Wassen|Drogen

Ik heb zowel op mij bedrijf als thuis een bundles koffie abonnement. En dit bevalt me uitstekend! Ik geef geen 10en omdat er altijd ruimte is voor verbetering, maar deze jongens hebben het echt goed begrepen. Persoonlijk vind ik het een mooie duurzame gedachten om het apparaat niet meer te 'bezitten' en de hele scherpe prijs-kwaliteit verhouding helpt daar zeker bij.

• Ervaring met: Koffie

Despite some issues with getting the sublime coffee machine online, I have not been any moment without the terrific coffee from Moyee. Very recommendable service, excellent machine & ultimate customer friendliness of Bundles’ employees

• Ervaring met: Drogen

Het duurde iets langer dan verwacht, voordat het apparaat in huis was. Maar het werkt allemaal prima! Heel blij mee

• Ervaring met: Vaatwassen

Gisteren geleverd, prachtige machines. Vervoerder uiterst vriendelijk en behulpzaam. Gelukkig namen ze de oude (25 jaar) machines mee, dus daar geen zorgen over. Ben er zeker van dat het een lange duurzame samenwerking wordt. Goed werk mannen en vrouwen van Bundles!

• Ervaring met: Wassen|Drogen

Erg tevreden met de koffie en een erg goede service!

• Ervaring met: Koffie

Over alles heel tevreden, vaatwasser misschien niet duurzaam maar zou ‘m niet willen missen.

• Ervaring met: Vaatwassen

very happy with the quality and price. The coffee taste excellent with different variety. The service is excellent and on time, never been without coffee for a single day.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke service! (Tot nu toe) impeccable delivery van de koffie en schoonmaakmiddelen van de apparaat. We love Two-to-Tango & Dark Roast van Moyee. Really recommend the service with machine & very good coffee, after our Nespresso years.