Goeie service, lekkere koffie

Snelle reactie's . lekkere koffie super snel geleverd.

• Ervaring met: Koffie

Prima koffie voor een eerlijk prijs, mooi apparaat.

Alles positief, alleen jammer dat je na een jaar nog steeds je tellerstand/voorraad moet doorgeven.

• Ervaring met: Koffie

Prima, snelle reactie op vragen.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijk koffie, en reuze gemakkelijk

De koffie is niet goedkoop, maar wel goed en dat is ook wat waard.

Handig

Nooit meer zonder goede koffie en een fijn apparaat!

Fantastische koffie en koffiemachine

Nog steeds elke dag een feestje met de heerlijke koffiebonen van Moyee en de fantastische koffiemachine van Siemens. Een match made in Heaven! Bundels heeft zijn zaakjes goed op orde Wij waren eerst op zoek naar een goede koffiemachine maar een goede kost ook veel centjes. Tijdens het Googlen kwam de website van Bundles tevoorschijn. Na alles doorgelezen te hebben waren wij om en durfde de stap te zetten om dit aan te gaan. Alle voorzichtigheid bleek voor niets. Tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad en wij kunnen het iedereen aanraden. Ga zo door en wij blijven tot in de lengte van dagen klant bij jullie mooie en duurzame onderneming! Een 10+ voor Bundles.

• Ervaring met: Koffie

Top service, heerlijke koffie en echt oog voor wie de klant is.

Heerlijke koffie, goed werkende aparaat en een geweldige service. Geen verborgen kosten of niet verwachte rekeningen. Heerlijke handel met oog voor duurzaamheid en de klant staat centraal

Goede koffie, goede service, adequate levering

Goede koffie, goede service, adequate levering

• Ervaring met: Koffie

Top koffie en super service

Ik ben fan! Bij vragen word je goed geholpen! En de koffie is lekker

• Ervaring met: Koffie

Goede service, heerlijke koffie!

Al geruime tijd maken we gebruik van het Bundles koffie abonnement, nog geen moment spijt. Mooie machine, lekkere koffie en prima service. Altijd op tijd koffiebonen geleverd en op vragen wordt altijd zeer snel gereageerd. Aanrader!

Top product

Ik gebruik deze formule al een tijdje. Prima service en heerlijke koffie.

• Ervaring met: Koffie

Prima service, lekker koffie!

Prima service, lekkere koffie!

Perfecte service

Erg blij met bundles, vooral het gemak van genoeg Koffie in huis hebben is iets waar wij niet meer zonder zouden kunnen. Daarnaast een erg vriendelijke en snel oplossende klantenservice

• Ervaring met: Koffie

Koffiemachine en koffie van goede kwaliteit

Koffiemachine en koffie van goede kwaliteit.

heel goed

wordt goed reageert op vragen jammer vind ik wel dat in corona tijd toch aantal kopjes gehaald moeten worden. maar er mag geen bezoek komen

• Ervaring met: Wassen

Super bedrijf

Ik raad dit bedrijf iedereen aan. Apparaat en koffie zijn goed en er word altijd op tijd nieuwe koffie geleverd. Klantenservice is ook super, zeer vriendelijk, behulpzaam en reageren snel.

• Ervaring met: Koffie

Great service. Great taste of coffee

I never need to worry about not having enough coffee at home. The coffee is fresh and taste great. I love the fact that I can make different sort with a good quality. Cappuccino, double espresso, espresso macchiato etc.

• Ervaring met: Koffie

Een lerend bedrijf met een mooie missie

Ik hou er wel van, als er eens een keer iets niet helemaal goed gaat, kan een bedrijf juist zijn 'karakter' laten zien. En daarin heeft Bundles mij nog nooit teleurgesteld. De koffie is helemaal top en de persoonlijke service spreekt mij erg aan.

Altijd goede koffie

Fijne koffiemachine, altijd goede koffie en veel varianten voor onze bezoekers. Verder altijd koffie in huis, geen omkijken meer naar.

Top bedrijf!

Fantastisch bedrijf met zeer goede klantenservice en ook klantgericht en klantvriendelijk. Op tijd koffiebonen in huis. Ik raad Bundles bij iedereen aan.

Top bedrijf goede service

Na wat startes problemen en overleg met Bundless nu heel tevreden, ze zijn goed bereikbaar en je wordt altijd keurig te woord gestaan. De koffie is heerlijk en de machine top. Ben heel tevreden.

Goed duurzaam concept

Goed en duurzaam concept en je bent niet meer kwijt dan bij nespressocups maar wel extra service en ontzorging. Fijne service en mijn complimenten voor Emily. Ga zo door!

Lekkere koffieeee

Wat een fijn bedrijf en persoonlijke service. Topkoffie, wat een luxe en gemak.

• Ervaring met: Koffie

Super blij met dit bedrijf

Mooi, jong en vooruitstrevend bedrijf. Heerlijke koffie, genoeg keuze, mooi apparaat, snelle service, goeie instructie wat betreft opstart bij aanschaf abbonement en verder. In het begin checken ze of de teller stand klopt vergeleken met de meting van de slimme stekker die aan het apparaat gekoppeld is. Communicatie gaat via de mail en er is altijd snel response. Ze vergoeden snel alle koffie aan je die je zelf hebt moeten aanschaffen als af en toe de levering van de koffie te traag kwam. ( Dit is alleen in het begin nodig geweest, nu komt de koffie op tijd zoals beloofd)We zitten dus nooit zonder koffie. Dit bedrijf heeft goeie communicatie via de mail. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn.

• Ervaring met: Koffie

Goede service en in oplossingen denken!

Sommige dingen gingen in het begin niet helemaal goed maar dit is heel netjes opgelost allemaal. Super service en makkelijk contact opnemen bij vragen.