Altijd genoeg koffie op voorraad. Keer een onderdeeltje kapot gehad en gelijk netjes opgelost. Schoonmaak middelen voor het apperaat worden ook netjes opgestuurd. Duidelijke rekeningen en altijd weten waar je aan toe bent. Wel iets aan de dure kant,maar goed je hebt er wel super lekkere koffie voor!

zeker geen teleurstelling

Nvt

Fair Trade service en kwaliteit

Perfecte service, goede kwaliteit fair trade koffie. Tegenwoordig willen mijn vrienden altijd hier koffie drinken.

• Ervaring met: Koffie

Mooi geavanceerd apparaat met (h)eerlijke koffie!

Koffiebonen zijn altijd op tijd in huis, koffie is (h)eerlijk en je kunt zelfs een smaak kiezen! apparaat werkt prettig, af en toe even ontkalken en schoonmaken maar is zo gedaan! En alle benodigdheden zijn meegeleverd.

• Ervaring met: Koffie

Altijd netjes op tijd de koffie je hoeft nooit meer bang te zijn dat je geen koffie meer in huis heb.

Excellent service and Products

As an Expat who was not sure how long i would be in the Netherlands, i opted to get a washer & dryer and then a few months later i got the Coffee machine, All i can say is the pricing is great, the replacement coffee beans and washing detergent arrive on time, within days of notifying them that the stock is getting low. Really cant praise them enough, Fast and friendly.

• Would you recommend us? Yes

Prima ervaring

Heerlijke koffie, geweldig apparaat! De levering van de koffie is altijd mooi op tijd. Zijn zeer tevreden..

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Ja helemaal goed, precies wat ik zocht.

Communicatie verloopt soepel en is goed, de oplossing is ook goed, wellicht nog verrijken door nieuwe koffie soorten onder de aandacht te brengen zodat men hier keuzes uit kan maken behalve sterkte voor wie dat wenst. Verder niet veel meer aan doen.

• Ervaring met: Koffie

Lekker, snel en makkelijk!

Lekkere koffie. Vooral de Dark Roast en altijd in een mum van tijd gezet.

Geweldig concept

Vanaf dag één een perfect kopje koffie zonder omkijken. Voldoende keuze in de soorten koffie. De machine is er één met een zeer groot gebruiksgemak en een luxe uitstraling.

Prima coffee en wasdroger. Mis alleen een tarief voor 250 kopjes koffie

Erg tevreden

Goede levering, goede machine, heerlijke koffie en op tijd geleverd.

• Ervaring met: Koffie

Goede en zeer snelle service

Alles wordt goed geregeld. Klantencontact is er volop ..

• Ervaring met: Koffie

Goede Koffie Vriendelijke klantenservice goede kwaliteitprijs verhouding.

De koffie is lekker het apparaat is perfect mits je hem goed schoon houd de klantenservice is vriendelijk 1 keer zonder koffie gezeten maar word normaal altijd op geleverd de keer dat ik zonder koffie zat bonnetje van jumbo opgestuurd word gelijk verrekend zonder morren belde een keer op dat ik bijna door kalktabletten heen was pats gelijk een nieuwe doos met kalk en reinigingstabletten ben heel tevreden en blijf ook klant bij bundles jullie doen het Superrrrrrrrrrrr.

• Ervaring met: Koffie

Wij zijn heel erg tevreden over de service van Bundles

• Ervaring met: Koffie

Prima koffie en prima service

Altijd genoeg koffiebonen in huis. Prima apparaat ook. Verse koffie!

• Ervaring met: Koffie

Hele lekkere koffie met goede service

zoals hier boven staat hele lekkere koffie, ik drink nu meer dan ooit koffie hihi. Ik kan het iedereen aanraden.

• Ervaring met: Koffie

Super alleen rommelig rond reparatie

Wat ik al zei rommelig rond de reparatie maar dat kan gebeuren verder super service en heerlijke koffie verder wordt ik goed geholpen door de medewerkers van bundles henk hageman

perfecte communicatie en service

Bedankt voor de service

super koffiemachine en koffiebonen

bonen zijn op tijd. jammer dat de app niet helemaal goed werkt.. maar wij genieten van elke bak koffie..

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie en een prima service

Kleine opstartproblemen, verder oke

Bundles is prima, ook goed geholpen aan telefoon. Logistiek iets minder, maar inmiddels opgelost.

• Ervaring met: Drogen

Unclear delivery instructions. Paid but no machine!

The delivery company would not deliver to my father at home, who had my proof of identity. The website does not say that only the person who orders the machine can receive it. I was not prepared to pay extra for another delivery so ended up being invoiced for delivery and collection costs and no machine.

• Would you recommend us? No
  • N/A

Dear Lisa, We understand. The problem was not that your father wanted to take the order instead of you, but that he did not want to identify himself. A copy of your ID, without you being present, is not allowed. If your father had been able to show his ID, we could have delivered the order. We're sorry it turned out this way. Best regards, Team Bundles

Geweldige koffie en na mankementen aan de machine in 1 dag vervangen door een nieuwe top

/oen mijn machine na ongeveer een jaar deed hij niks meer we waren zeer verdrietig want de koffie is verslavend lekker na contact te hebben gehad stond er de volgende dag al een nieuwe voor de deur top service

• Ervaring met: Koffie

Dank je, Hans! Ja, die vervangend apparaat-service hebben we nog niet zo lang, maar is onontbeerlijk bij een service als de onze. Heel blij dat we dit nu ingericht hebben. Geniet ervan!

Ik hou van het concept

Mooie apparaten goed geregeld