Ik heb zowel op mij bedrijf als thuis een bundles koffie abonnement. En dit bevalt me uitstekend! Ik geef geen 10en omdat er altijd ruimte is voor verbetering, maar deze jongens hebben het echt goed begrepen. Persoonlijk vind ik het een mooie duurzame gedachten om het apparaat niet meer te 'bezitten' en de hele scherpe prijs-kwaliteit verhouding helpt daar zeker bij.
  • Ervaring met: Koffie

Despite some issues with getting the sublime coffee machine online, I have not been any moment without the terrific coffee from Moyee. Very recommendable service, excellent machine & ultimate customer friendliness of Bundles’ employees

• Ervaring met: Drogen

Het duurde iets langer dan verwacht, voordat het apparaat in huis was. Maar het werkt allemaal prima! Heel blij mee
  • Ervaring met: Vaatwassen

Gisteren geleverd, prachtige machines. Vervoerder uiterst vriendelijk en behulpzaam. Gelukkig namen ze de oude (25 jaar) machines mee, dus daar geen zorgen over. Ben er zeker van dat het een lange duurzame samenwerking wordt. Goed werk mannen en vrouwen van Bundles!
  • Ervaring met: Wassen|Drogen

Erg tevreden met de koffie en een erg goede service!
  • Ervaring met: Koffie

Over alles heel tevreden, vaatwasser misschien niet duurzaam maar zou ‘m niet willen missen.
  • Ervaring met: Vaatwassen

very happy with the quality and price. The coffee taste excellent with different variety. The service is excellent and on time, never been without coffee for a single day.
  • Ervaring met: Koffie

Heerlijke service! (Tot nu toe) impeccable delivery van de koffie en schoonmaakmiddelen van de apparaat. We love Two-to-Tango & Dark Roast van Moyee. Really recommend the service with machine & very good coffee, after our Nespresso years.
  • Ervaring met: Koffie

Ik doe de was nu ongeveer 2 jaar via Bundles en dat gaat perfect. Sinds ong. 6 maanden heb ik ook het koffie abonnement. De koffie is heerlijk (zowel normaal als Decaff) super fijn dat het thuis komt zonder er over na te denken. Het is jammer dat de bezorger vaak aflevert bij de buren, terwijl het pakket door de brievenbus past.
  • Ervaring met: Wassen|Koffie

De wasmachine en de service vind ik heel goed, erg tevreden mee!
  • Ervaring met: Wassen

Heb wat problemen met mijn apparaten gehad, en daarover wat miscommunicatie gehad. Nadat ik mijn klacht kenbaar heb gemaakt is deze snel opgepakt en naar behoren opgelost. Een mooi initiatief met kwalitatief hoogwaardige apparaten, tegen een zeer scherpe prijs.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen

Bedankt voor je beoordeling Michel. Vervelend dat er wat problemen waren met het apparaat, maar fijn dat het naar tevredenheid is opgelost!

Ik twijfelde eerst over welk abonnement ik zou moeten kiezen, maar ik ben ook blij met de keuze voor 'betalen voor gebruik'. :)
  • Ervaring met: Wassen

Bedankt voor je beoordeling Michelle!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

The staff were perfectly friendly and helpful but as a full-time teacher in a British School and having moved to the Netherlands and moved into an unfurnished apartment, I had no time to sit at home waiting for delivery during the week. There were absolutely no options for delivery outside working hours and I desperately needed a washing machine. Either change delivery companies or add more delivery time options and this would be the best service in the Netherlands for appliances.
  • Ervaring met: Wassen

Hi Grace, I am very happy that you think we are almost the best service in the Netherlands. Indeed, we would love to delivery 24/7, or at least during weekends or evenings. Unfortunately this isn't possible yet. We work hard to establish this.

Tot nu toe zeer tevreden met Bundles , goed contact met Emily en Wouter die gelijk al je vragen snel beantwoord. Apparaten ook top.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Bedankt voor de mooie beoordeling Ricardo!

Ik ben zeer tevreden over het gemak van het abbonnement. Communicatie is van hoge kwaliteit, Bundles is zeer goed bereikbaar en ook in de avond of het weekend willen ze een helpende hand uitsteken. Het apparaat heeft een ruime keus aan soorten koffie en sterkte, uiterlijk niet per se het mooist maar voor de kosten een erg goed apparaat. Helaas wordt de koffie nog wel met de auto gelevert maar de fairchain is duurzaam en dat je het apparaat leent en deze wordt hergebruikt maakt het abbonnement toch zeker duurzaam. Het bezorgen van de koffie voor de voorraad op is vraagt wat tijd en (bel)contact om op een goed schema te krijgen maar als het loopt dan loopt het ook.
  • Ervaring met: Koffie

Ik ben zo blij met mijn koffieapparaat geen moment spijt van eerder spijt dat ik het niet eerder heb aangeschaft. Ik kan het echt iedereen aanraden de koffie is heerlijk en de service is super.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hadden een stroeve start met de koffie en levering van de koffiemaar het gaat steeds beter
  • Ervaring met: Koffie

Hi Marion, het klopt dat er in het begin nog het één en ander fout ging met de techniek die moest zorgen voor automatische (en tijdige!) levering van de koffiebonen. Inmiddels hebben we flinke stappen gemaakt en verloopt alles bijna vlekkeloos. Bedankt voor het vertrouwen in de beginfase!

Een heerlijk kopje koffie, altijd voldoende bonen en andere materialen voor het apparaat en de optie het apparaat in te ruilen voor een volgende. Een geweldig aanbod!
  • Ervaring met: Koffie

Geen dure aanschafkosten, fair Trade (lekkere) koffie. Goede klantenservice, snel contact, denken mee. Niet meer nadenken over de voorraad koffie, gewoon in de brievenbus en een mailtje vooraf. Erg prettig allemaal.
  • Ervaring met: Koffie

ik heb de koffie nog niet bij mij binnen .kom het nog
  • Ervaring met: Koffie

Jazeker Louise, je koffie is onderweg! Gelukkig zat je nog niet zonder ;-)

Waterreservoir is snel leeg. En het altijd voorstoelen is niet echt duurzaam lijkt me.
  • Ervaring met: Koffie

Hi Vincent, het apparaat is inderdaad niet op de waterleiding aangesloten, maar met het waterreservoir van 1,7 liter kun je best even voorruit. Apparaten die wel aan een waterleiding zijn aangesloten gaan in de winkel vanaf ongeveer € 3.000,-. Dat past helaas niet binnen onze prijzen ;-) Het voorspoelen doet het apparaat zodat het goed schoon blijft en niet kapot gaat. Hoe minder mankementen, hoe prettiger voor de gebruiker en hoe minder nieuwe onderdelen en reparaties. Voorkomen is immers beter dan genezen, en ook best duurzaam!

Zeer goede service ook qua levering van de koffiebonen. Zeer kwalitatief uitstekend werkende koffiemachine.

Leuk om te horen Rob!

Heerlijke koffie, super-gemakkelijk en fijn apparaat met intuïtieve user interface. Wij houden ook bijzonder van de cappuccino's uit de Siemens die lekker gemixt zijn met de koffie en een ideale schuimdichtheid geven. Dat is persoonlijk natuurlijk, maar de service en klantvriendelijkheid van Bundles maken het voor ons echt af!
  • Ervaring met: Koffie

Bedankt voor de mooie beoordeling Maryam!

Alles verloopt prima op tijd nieuwe verse koffie vriendelijke service Erg tevreden

Leuk om te horen John!