Belachelijk slechte service

Neem hier geen abonnement!!! Administratieve rotzooi, en als je van je koffieautomaat af wilt moet je er heeeeel erg veel moeite voor doen. Vervolgens krijg je dan het verhaal dat je de borg alsnog terug krijgt. En wat denk je op de eindfactuur? Natuurlijk krijg je die niet terug. Absoluut geen aanrader. Beter Senseo drinken dan deze shit!!!

Toppie!

Vriendelijke klantenservice en snelle service!

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Lekkere koffie en gebruiksvriendelijk apparaat.

Elke ochtend is het opnieuw genieten met een Bundles koje koffie.

Lekkere koffie, zonder zorgen

Altijd genoeg voorraad verse koffie in de brievenbus, makkelijk te bedienen apparaat en gemakkelijk schoon te houden

Lekkere koffie

Goede koffie ,gemakkelijk in gebruik.alleen jammer dat de eerste factuur aan de hoge kant is .en er geen regeling kan worden getroffen voor de eerste factuur .

• Ervaring met: Koffie

Fijn apparaat, lekkere koffie en goede service...

Gewoon goed!

Lekkere koffie, mooi apparaat, goede klantenservice.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie en een zeer prettige aftersales

Op internet was mijn interesse gewekt. Na besteld te hebben werd het Siemens apparaat na een weekje bezorgd. Alles netjes geregeld, goede uitleg van de bezorgdienst. Heerlijke cappuccino en lekkere koffie. Een maal een klein mankementje aan de Siemens gehad wat zeer adequaat werd opgelost door het Bundlesteam. Het contact met Bundles word zowiso als zeer prettig ervaren. Geen verborgen kosten en addertjes onder het gras. Gewoon duidelijke contracten en de afspraken worden nagekomen. De 9 die ik geef is geen 10 omdat er altijd motivatie moet zijn om te verbeteren😉 Een zeer tevreden gebruiker... Wouter en team ga zo door Groet Eric

Goede koffie

Goede koffie Goede service Snelle levering

Heerlijke koffie

Bundels krijgt van mij een 10.

• Ervaring met: Koffie

Hoge standaard, goede service.

Snelle levering door vriendelijk en vrolijk personeel. De bonen zijn van goede kwaliteit en de machine werkt probleemloos. Makkelijk schoon te maken, zeker met de tips via de mail. Alleen zit ik onderhand met een overschot van 7 kilo aan koffie bonen. Misschien maar een koffiezaak beginnen?

Gewoon lekkere koffie

Ik vind het makkelijk thee warme melk koffie alles in 1 apparaat

Friendly, helpful staff.

Everything from delivery to installation was organised quickly and efficiently. I am happy with the washer and dryer, and the service I have received so far.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

supergeweldignogbeterdandatikgedachthadenkunnenwensennaeenietswatmoeizamestart !!!!!!!!!!!

Ik vind het geweldig...kan het iedereen aanbevelen, en snap niet waarom een concept zoals dit nu pas (in de afgelopen 1-2 jaar) beschikbaar is gekomen. Daarnaast zijn de personen werkzaam bij Bundles die ik ondertussen een keer gesproken heb.. stuk voor stuk even "vriendelijk en behulpzaam".....alleen WOUTER heb ik nog niet aan de telefoon gehad, en dat terwijl hij aangeeft graag advies te geven, en je daarvoor alleen maar hoeft te bellen (hahahaha)......Zonder gekheid, ik vind het een super initiatief, ga het al mijn kennissen, vrienden, familie en medesupermarktvisitors die bij me in de rij staan bij AH met te veel zakken koffiebonen in hun karretje -> die ga ik het aanraden!! En vooral die laatste groep ga ik vragen waar ze mee bezig zijn (nee ik ben geen jehova-wereldverbeteraar-opdringerige AH klant-flirten)....want dat kan natuurlijk toch noch iets beter, weet je wel, de puntjes op de i zetten :)) In een paar tellen zal ik snel uitleggen wat de substainable development goals zijn (want niet iedereen bij mij in de amsterdamse jordaan zal daar van gehoord hebben) dus kort en krachtig: armoede verminderen-verantwoordelijker omgaan betreffende consumptie en productie, en de moeilijkste van de drie maar even vertaald naar makkelijker te begrijpen: en jazeker, ook wij de klanten van AH, uit de Amsterdamse Jordaan dragen hierdoor bij aan ontwikkelingen op het gebied van economie, cultuur, technologie, instituties en natuur en milieu, mooi toch?!?! Jullie krijgen een dikke vette 10! Ga zo door! Groetjes uit de altijd gezellige Amsterdamse Jordaan.

Gewelidig

Jullie helpen als we vragen hebben en het contact is heel goed ga door

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enorm slechte ervaring gehad. Koffie te laat geleverd, slechte kwaliteit van het apparaat, en als klapper op de vuurpijl beschuldigd door de klantenservice van liegen zodat hij zijn onterechte facturen kon verdedigen. Nog nooit zulke slechte service meegemaakt.

Top service

Ik had een paar vragen en een klein probleempje die zijn (is) top opgelost. Werd snel op mijn e-mail gereageerd en via telefoon super leuk gesprek gehad met een paar goede tips. Emily en Inge zijn toppers.

Slechte service

Al 3 dagen een kapotte machine en wachte op een telefoontje van 1of andere bedrijf die hem dan moet gaan repareren Wat dan misschien ook weer 2/3 dagen gaat duren ik zeg kut geregeld

Everything's perfect, thx.
  • Ervaring met: Koffie

Zeer tevreden met concept en snelle service. Inmiddels is ook de Bundles vaatwasser onderweg!
  • Ervaring met: Wassen

geweldig koffie apparaat ben nu ook aan het wachten voor wasmachine en droger de service is geweldig vrolijke lieve mensen staan altijd voor je klaar lukt het niet dan gaan ze het helemaal uitzoeken en bellen ze je gelijk terug heel mooi zuiver bedrijf heb me dochter na jullie toegestuurd en die gaat de vaatwasser nemen geweldig team zijn jullie jullie zijn meer dan 10 waard
  • Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie . Geniet ervan. Alleen gebruik van veel water in verband lekbak. Na 4 a 5 kopjes schoonmaken
  • Ervaring met: Koffie

Hi Jan, bedankt voor je reactie!

In het begin moesten we wat wennen aan elkaar :-). Maar nu we wat meer ervaren zijn kan ik niets anders zeggen dan dat het een (h)eerlijk kopje koffie is. Dag in dag uit. Af en toe de machine ontkalken/reinigen wat een fluitje van een cent is. Voor de rest geen omkijken naar.
  • Ervaring met: Koffie

Fijn dat je dag in dag uit blij bent met je keuze Giel!

Heerlijke koffie, met betekenis!
  • Ervaring met: Koffie

Fijn om te horen, bedankt!

Helemaal top
  • Ervaring met: Koffie

Mooi dat je tevreden bent Sandra, geniet van je koffie!