Originele beoordeling
Beste J, Het klopt dat er in deze betreffende periode een achterstand was bij de eindfacturen. Waarvoor onze excuses. Dit is inmiddels gelukkig opgelost, waardoor de eindafrekening tegenwoordig altijd uiterlijk de maand na opzegging verstuurd wordt. Hierdoor teveel betalen kan sowieso nooit, aangezien we alleen het aantal afgenomen koppen koffie in rekening brengen, waarbij de eindfactuur de eind-tellerstand van het apparaat meeneemt, zoals deze binnenkomt bij het BSH Repaircenter in Tiel. Met vriendelijke groet, Team CoffeeBundles
Hi Mike, Dank voor je review. Je hebt gelijk dat die eindfactuur veel te lang geduurd heeft. Zal je niet vermoeien met de details maar had te maken met een nieuwe FacturatieModule die nog niet goed ingesteld was op de eindfactuur. Da's gelukkig nu opgelost, maar ik begrijp je frustratie, waarvoor onze oprechte excuses. Groeten, Wouter
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.