Slechte service

Adverteren met zeer goede bereikbaarheid. Weekend niet te bereiken. Vanaf maandag pas om 12.00 uur. Mail gestuurd voicemail geen reactie. Uiteindelijk Wouter aan de lijn. Het is druk kunnen niet leveren zoals belooft maar met de belofte en bevestiging per email woensdagochtend vervangende machine. Niks meer gehoord of vernomen. Heel de dag zitten wachten. Het gaat te goed omdat ze het druk hebben service gaat bergafwaarts.

• Ervaring met: Koffie

Wij hebben tijdelijk - 6 maanden - een wasmachine gehuurd i.v.m. een tijdelijke woning. We zijn zeer tevreden met het apparaat (nieuw, stil) en ook de service is erg goed. Het scheelde ons heel veel tijd en gedoe. Ze maken gebruik van een goede bezorgservice die het apparaat op zijn plek neerzet. Wat ons betreft een aanrader.

• Ervaring met: Wassen

Erg blij met de service en koffie van Bundles.nl

Wij hebben een abonnement genomen op de koffie/machine van Bundles en wij zijn erg tevreden. Hele lekker koffie en wat een goede service. En dan een koffiemachine erbij waar ik altijd alleen maar van kon dromen. Hoe graag iedereen hier een kopje koffie komt drinken zegt genoeg! Echt top!

Geweldige Machine gekregen, Genieten nu van de lekkerste koffie variaties

Perfecte machine, en een heerlijke variatie aan koffie!

Heel tevreden

Heel goede koffie machine de koffie is heerlijk. Heel tevreden. Altijd koffie in huis. Als ik een mail stuur wordt daar netjes op gereageerd. Dus nogmaals heel tevreden.

Eerlijk, heerlijk en gemakkelijk

Sinds ruim drie jaar alweer gebruik ik de koffie van bundles. Fijn apparaat en de koffie is er altijd op tijd en erg lekker.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie, en snelle service!

Het apparaat maakt heerlijke koffie en de automatische levering van de bonen is een super service. Bij vragen aan het team krijg ik snel antwoord en wordt ik goed geholpen, top!

Niet aan beginnen

Het apparaat werkte prima, maar ik vond de koffie te slap, dus gestopt met het abbonement . Hier ging een flinke tijd overheen totdat dit administratief verwerkt was. Na vele telefoontjes en mailtjes is het uiteindelijk gestopt. Hierdoor veel te veel betaald. Begin er dus niet aan!

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Beste J, Het klopt dat er in deze betreffende periode een achterstand was bij de eindfacturen. Waarvoor onze excuses. Dit is inmiddels gelukkig opgelost, waardoor de eindafrekening tegenwoordig altijd uiterlijk de maand na opzegging verstuurd wordt. Hierdoor teveel betalen kan sowieso nooit, aangezien we alleen het aantal afgenomen koppen koffie in rekening brengen, waarbij de eindfactuur de eind-tellerstand van het apparaat meeneemt, zoals deze binnenkomt bij het BSH Repaircenter in Tiel. Met vriendelijke groet, Team CoffeeBundles

handig in gebruik

Apparaat handig in gebruikt en lekkere koffie

• Service N.v.t.
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

lekkere coffee en goede service

I have been a client for a while and I always have fresh beans at home when I need them. Service is good and consistent. The beans vary in intensity and flavour which is also nice and keeps the system interesting.

Flexibel een meedenkend

Als er een keer iets niet helemaal goed gaat dan wordt dat altijd heel netjes opgelost is mijn ervaring. Laatst begaf een onderdeel in de koffiemachine het en kreeg ik na wat tips om het weer aan de praat te krijgen vervolgens een splinternieuw apparaat, top service dus. De maandelijkse prijs is wellicht een drempel voor sommigen maar je krijgt er een luxe apparaat en heerlijke koffie voor terug. Waarmee je ook positief bijdraagt aan het verkleinen van de afvalberg (cups, apparaten). Omgerekend is het qua prijs vergelijkbaar met Nespresso maar hoef je geen apparaat aan te schaffen en is de koffie veel lekkerder. Kortom, niet meer twijfelen gewoon doen ;-)

Heerlijke koffie

Ik ben al een aantal jaren klant van Bundles en ben nog steeds heel blij ermee. Ik heb een koffie en een was abonnement, voor mij werkt dit perfect, top

• Ervaring met: Koffie

Ik vind het een geweldige systeem. Een perfecte machine met samen met super lekkere koffie. Misschien iets duurder dan bijvoorbeeld senseo maar dat weegt echt niet op tegen de kwaliteit die ik er voor terug krijg. Een probleem gehad met de machine en ook dat wordt op een perfecte en klantvriendelijke manier afgehandeld.

• Ervaring met: Koffie

Makkelijk om eerlijk verantwoorde koffie te drinken met een mooi en functioneel apparaat

Via Google op de Bundles site gekomen en zagen de makkelijkheid en duurzaamheid van dit project, en hebben ons opgegeven. Heel mooi/functioneel en veelzijdig apparaat, en duurzame/fairtrade koffie bonen en kan je, als je dit niet wilt, zelf bonen kopen en de bon insturen. Hoe meer koffie je drinkt, hoe goedkoper je prijs per kopje daalt. In het begin dachten we, dat zal wel, maar nu drinken we de koffie, omdat het gewoon lekker is, en we van een goede kop koffie houden. Bundles maakt dit via een koffie abonnement makkelijk mogelijk, waarvoor dank. De prijs lijkt duur, maar de koffie/schoonmaakproducten zijn gratis en als er wat is, krijg je een vervangend apparaat. Dus zo werk je ook aan duurzaamheid.

Prima bedrijf

Prima bedrijf

• Ervaring met: Koffie

Lekker koffie en goede service!!

In het begin af en toe zonder bonen gezeten maar als je dit aangeeft heb je binnen een dag dan weer een nieuwe lading!

Volledig ontzorgd

Heerlijke koffie en top apparaat. Nergens meer aan denken. Koffie valt op tijd op de deurmat evenals de schoonmaak- en ontkalkingsprodukten

In 1 woord super!

Via Facebook zag ik bundles voorbij komen en was me al aan het oriënteren op een apparaat. We kregen een 2e hands machine en die werkte prima. Echter na paar maanden wat lekkage en via app contact gehad met monteur. Na tips te hebben uitgevoerd ging de klacht niet over. Volgende dag kwam er een gloednieuw apparaat. De koffie keuze is ook groot, en we hebben onze favoriet gevonden. Heb nog nooit zonder bonen gezeten, want 1 bericht naar Bundles en de volgende dag zijn de bonen binnen.

Uitstekende sevice

Ik ben zeer tevreden over bundles. Mooi koffiebonen apparaat, goede service en altijd bereikbaar voor vragen.

Geweldige koffie!

Dit is waarmee je de ochtend wil starten. Heerlijke koffie!

• Ervaring met: Koffie

Heel erg tevreden over het apparaat, de koffie en de service !

Ik was het na de zoveelste defecte machine van zo'n oppermachtig merk met zo'n mooie dure reclame van die mijnheer met dat mooie grijze haar helemaal zat. Zag 'toevallig' bundles voorbijkomen en dat leek me wel wat. Per maand opzegbaar en in t slechtste geval 50 eur kwijt ivm schoonmaak, inruilkosten. Nou na ruim 9 mnd kan ik zeggen. TOP! De Siemens machine is feilloos, de koffie is heerlijk en eerlijk en de service van bundles is prima. Ik ven groot gebruiker en via hun kwam het idee om over te schakelen op kg zakken ipv 250 gram. Anders komt de postbode wel erg vaak. Krijg nu 1 grote levering per maand. Zelfs de ontkalkingstabletten krijg ik van ze. Zorgeloos koffie genieten. Aanrader!!

• Ervaring met: Koffie

Erg blij met het apparaat en de kwaliteitskoffie

Een fijn en veelzijdig apparaat en heerlijke koffie. Vanuit Bundles is alles goed geregeld. De koffie wordt op tijd bijgevuld en ze reageren snel op e-mails. We hebben nu zowel thuis als op kantoor deze koffieservice. We zijn dus erg tevreden.

Super bedrijf

We gooien al te veel weg, en dat vond Bundles ook. Dus introduceerden zij het koffieabonnement. Hier krijg je een goede koffiebonen machine en kwalitatief goede koffie voor een maandprijs tussen de 27 cent en 47 cent per kopje. Bedrijf reageert altijd zeer snel op vragen, is goed bereikbaar. Zelf had ik wat problemen met de koffiemachine, maar dit werd via mail heel snel opgelost. Zelf schommel ik qua gebruik tussen de 37 en 47 cent per kopje (4 - 10 kopje per dag)maar bij meer gebruik wordt automatisch een ander, voordeliger, tarief gerekend. Zeer tevreden over het (circulaire) concept, waarbij de koffiemachines niet weggegooid worden maar met nieuwe onderdelen weer gebruiksklaar worden gemaakt voor een volgende klant.

Enorm flexibele aanbieder!

Heel erg blij met ons koffieapparaat van Bundles. Flexibele voorwaarden.

Goed maar afhandeling onvoldoende

Heerlijk koffie aardig mensen Facturatie super slecht De afhandeling mag sneller heeft veel te lang geduurd

• Ervaring met: Koffie

Hi Mike, Dank voor je review. Je hebt gelijk dat die eindfactuur veel te lang geduurd heeft. Zal je niet vermoeien met de details maar had te maken met een nieuwe FacturatieModule die nog niet goed ingesteld was op de eindfactuur. Da's gelukkig nu opgelost, maar ik begrijp je frustratie, waarvoor onze oprechte excuses. Groeten, Wouter