fijn bedrijf

makkelijk te bestellen met een mooi systeem, waardoor het minder tijd kost

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Top !!!!!!!!!!

Top !!!!!!!!!!!!

• Snelheid levering

Digitale vernieuwing van de site is helemaal top, snelheid en verwerking van bestellingen en vragen super snel geleverd en beantwoord.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Trots dat wij deze hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen bv

Snelle levering

Nooit problemen, snelle levering

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Van Drunen bv

Zeer snelle levering

Als Askale Orthopedie zijn we zeer tevreden met de snelle leveringen en klantvriendelijke benadering.

• Snelheid levering

Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Ik heb goede ervaringen in de samenwerking met HJ van Drunen

Zeer tevreden van de samenwerking. Steeds vriendelijk, zeer snelle leveringen en ze hebben ook steeds alles op voorraad, wat een groot voordeel is. Al jaren trouwe klant.

• Snelheid levering

Hele mooie review om te ontvangen! Bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Na een bijzonder jaar met veel ups en downs een prachtig pakket ontvangen omdat de firma waarmee ik al jaren lang zaken doet toch durft te vernieuwen,dat zegt veel over "van Drunen one stepp ahead". Chapeau,ik kan na al die velen jaren van prettige samenwerking nog steeds niet anders schrijven hierover. Allemaal een goed, in al zijn vormen 2021!

• Snelheid levering

Hartelijk bedankt voor deze mooie reactie, daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Ik kreeg het verkeerde artikel opgestuurd maar dit is snel en goed afgehandeld.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Producten ok Service ok Vriendelijkheid ok

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Steeds correct

Steeds een hele correcte en vlotte service! Aan Naudin mogen we alles vragen.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Trots dat wij deze hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Kwaliteit met service

Zéér tevreden over de kwaliteit / product kennis en de verleende service. Kennen hun klanten op een persoonlijke manier waardoor ze meedenken in functie van de klant.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat we jullie op deze manier van dienst mogen en kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Erg goede service

Snelle levering en goede kwaliteit. Fijn contact

Hartelijk dank, goed te horen! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Er valt weinig over te zeggen,gewoon een fantastisch bedrijf

De service is goed,als er problemen zijn met een bestelling even een belletje en het wordt direct opgelost en je wordt altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

altijd goed geholpen als we telefonisch iets vragen

wij vinden de vertegenwoordiger Rik erg vriendenlijk en altijd goede uitleg over materialen het is alleen jammer dat hij voor (feyenoord is)

• Snelheid levering

Wat een mooie complimenten, deze worden ook zeker aan Rik doorgegeven. Verder wordt er intern aan zijn sportieve kennis gewerkt, dat kan ik u verzekeren! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Goede service en bereid om mee te denken

Ongedwongen, persoonlijk contact. Prettig contact zo 2 x per jaar

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor de complimenten! Met vriendelijk groet, Team HJ van Drunen bv

fijne vertegenwoordiger die meedenkt.

altijd oplossingsgericht, fijne een snelle levering , erg klant vriendelijk

• Snelheid levering

Wat een mooie en fijne feedback, hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Goede en snelle service.

Zeer klantgerichte organisatie.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor dit grote compliment! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

vriendelijk, goede service

zie boven

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Vriendelijke service

Snelle levering en goede kwaliteit.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen

goede service, eerlijke prijzen, juiste kwaliteit en snelle betrouwbare levering

valt niet veel te zeggen, ik ben gewoon zeer tevrede.

• Snelheid levering

Hartelijk dank en fijn te horen dat u zeer tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Goede service , attent en vriendelijke.

Altijd vriendelijke mee denkend en oplossing gericht. Vaak nemen ze ook zelf contact op . dat is erg prettig. Bestellingen zijn ook snel binnen.

Hartelijk dank voor uw lovende feedback. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen

Fijn contact. Geen aanvullingen

• Assortiment

Hartelijk dank voor uw reactie en positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen

Als ik iets bestel en het is niet op voorraad dan is het fijn om hier over ingelicht te worden. Verder top service en vriendelijk mensen! De man in het magazijn die ook vaak de telefoon op neemt is de man met kennis en die moet je hebben voor vragen oven producten.

• Assortiment

Hartelijk dank voor deze positieve en opbouwende feedback, wij nemen dit zeker mee. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen

Goede service, snelle levering.

• Assortiment

Hartelijk dank voor uw zeer positieve feedback. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen

• Assortiment

Wij danken u voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen