Snelle en correcte aflevering en grote keuze van materialen

Zie hierboven

Prima bedrijf om mee samen te werken

Prima bedrijf om mee samen te werken

goede service, snelle levering

Ik ben tevreden van de firma. Indien mogelijk de facturen niet meer in landscape maar staand.

jarenlang vertrouwd leverancier

sdvfxbvfb

• Snelheid levering

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Een betrouwbare leverancier

een betrouwbare , bijna altijd op tijd leverende leverancier . Prettig in omgang , en goed om zaken mee te doen

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Heel tevreden

Jaren geleden , kwam Nadrin bij me , Hij heeft met zijn geestdrift me overtuigd bij van Drunen te komen . Had er voor enkele leveranciers, maar ben met alles overgekomen naar Van Drunen. Wat kan ik meer zeggen , Van Drunen heeft een sterke vertegenwoordiger. Wie de baas is weet ik niet , nooit contact met gehad. Nadrin bedankt voor al de jaren, groetjes ronny

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Trots dat wij deze hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

UITSTEKEND

HAD GRAAG WAT MEER UITLEG OVER BATCHCODES MDR

fijn bedrijf

makkelijk te bestellen met een mooi systeem, waardoor het minder tijd kost

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Top !!!!!!!!!!

Top !!!!!!!!!!!!

• Snelheid levering

Digitale vernieuwing van de site is helemaal top, snelheid en verwerking van bestellingen en vragen super snel geleverd en beantwoord.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Trots dat wij deze hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen bv

Snelle levering

Nooit problemen, snelle levering

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Van Drunen bv

Zeer snelle levering

Als Askale Orthopedie zijn we zeer tevreden met de snelle leveringen en klantvriendelijke benadering.

• Snelheid levering

Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Ik heb goede ervaringen in de samenwerking met HJ van Drunen

Zeer tevreden van de samenwerking. Steeds vriendelijk, zeer snelle leveringen en ze hebben ook steeds alles op voorraad, wat een groot voordeel is. Al jaren trouwe klant.

• Snelheid levering

Hele mooie review om te ontvangen! Bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Na een bijzonder jaar met veel ups en downs een prachtig pakket ontvangen omdat de firma waarmee ik al jaren lang zaken doet toch durft te vernieuwen,dat zegt veel over "van Drunen one stepp ahead". Chapeau,ik kan na al die velen jaren van prettige samenwerking nog steeds niet anders schrijven hierover. Allemaal een goed, in al zijn vormen 2021!

• Snelheid levering

Hartelijk bedankt voor deze mooie reactie, daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Van Drunen

Ik kreeg het verkeerde artikel opgestuurd maar dit is snel en goed afgehandeld.

Producten ok Service ok Vriendelijkheid ok

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Steeds correct

Steeds een hele correcte en vlotte service! Aan Naudin mogen we alles vragen.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Trots dat wij deze hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Kwaliteit met service

Zéér tevreden over de kwaliteit / product kennis en de verleende service. Kennen hun klanten op een persoonlijke manier waardoor ze meedenken in functie van de klant.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat we jullie op deze manier van dienst mogen en kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Erg goede service

Snelle levering en goede kwaliteit. Fijn contact

Hartelijk dank, goed te horen! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Er valt weinig over te zeggen,gewoon een fantastisch bedrijf

De service is goed,als er problemen zijn met een bestelling even een belletje en het wordt direct opgelost en je wordt altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

altijd goed geholpen als we telefonisch iets vragen

wij vinden de vertegenwoordiger Rik erg vriendenlijk en altijd goede uitleg over materialen het is alleen jammer dat hij voor (feyenoord is)

• Snelheid levering

Wat een mooie complimenten, deze worden ook zeker aan Rik doorgegeven. Verder wordt er intern aan zijn sportieve kennis gewerkt, dat kan ik u verzekeren! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Goede service en bereid om mee te denken

Ongedwongen, persoonlijk contact. Prettig contact zo 2 x per jaar

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor de complimenten! Met vriendelijk groet, Team HJ van Drunen bv

fijne vertegenwoordiger die meedenkt.

altijd oplossingsgericht, fijne een snelle levering , erg klant vriendelijk

• Snelheid levering

Wat een mooie en fijne feedback, hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

Goede en snelle service.

Zeer klantgerichte organisatie.

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor dit grote compliment! Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv

vriendelijk, goede service

zie boven

• Snelheid levering

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team HJ van Drunen bv