Fijne organisatie om mee te werken! Warm, deskundig en adequaat.

Snelle service, zorg voor het opbaren en het regelen van de uitvaart liep soepel en snel. Steeds werden alle mogelijkheden besproken, en ook al onze ideeën werden gemakkelijk meegenomen in onze wens om een mooi afscheid te organiseren. Daarmee is het ook gelukt om een mooi afscheid neer te zetten. -------------------------------------------- Organisatorisch liep het contact heel soepel. Op kantoor en op locatie is iedereen goed op de hoogte van elkaar. Uitvaart24 is een hele prettige club om in zulke moeilijke dagen mee samen te werken. Onze uitvaart was in Hoogeveen, terwijl wij als organiserende familie door het hele land wonen.

• Bereikbaarheid

Snel, met respect en zoals afgesproken. Ik kijk met een goed gevoel terug op de uitvaart van mijn man. Er waren geen verborgen kosten, ik werd ontzorgd.

• Bereikbaarheid

Zeer goed gezien de lage kosten.

Ik weet dat ophalen in avond & weekend meer kosten zijn, maar ook dan nog vele malen voordeliger dan mijn plaatselijke Crematorium die €1998,- vraagt en veel aanbied en dat is achteraf bijbetalen! Wel is vragen naar welk Crematorium als je de as niet laat strooien maar wilde ophalen, want je weet anders niet waar je naar toe moet. Ik vroeg Delft, en ging prima zonder extra kosten. De 30 dagen wettelijk is dag Crematie + 1 dus bij 3 Juli is 4 Augustus ophalen, en niet zoals plaatselijk 6 maanden en bij Budget bijbetalen. Ook het Engelse formulier voor vliegtuig gratis erbij wat elders weer Factuur opleverde. Keurige verzegelde Asbus en tasje en niets Budget aan. Ook mijn buurvrouw die plaatselijk ruim €9000 kwijt was kreeg zelfde steentje op de asbus, en dat na 6 maanden pas? Geen gezeur van familie en buren en mooi stil afscheid na 94 jaren.

Eenvoudig

Lokaal was niet echt aantrekkelijk. De "ontvangsthal" ook niet. De vertegenwoordigend persoon mengde zich al snel in ons gezelschap. Jammer. Vond het erg sneu hoe mijn broer er bij lag, maar dat heeft een andere achtergrond en heeft niets te maken met de presentatie.

• Bereikbaarheid

Geachte heer Quaedvlieg, Wij zijn altijd verheugd als nabestaanden een beoordeling plaatsen. Positief of negatief; daar kunnen wij namelijk in beide gevallen iets mee! In dit geval voelt het echter wat vreemd aangezien wij in opdracht van de gemeente de uitvaart hebben verzorgd. De gemeente heeft de uitvaart bekostigd, met gemeenschapsgeld, omdat niemand anders dit wilde of kon doen. Een uitvaart in opdracht van de gemeente gebeurt zo sober mogelijk tegen kosten die zo laag mogelijk zijn. Bij de gemeente is het niet gebruikelijk dat er überhaupt een moment van afscheid kan plaatsvinden. Dit is gebeurt dankzij onze bemoeienis met oog voor de nabestaanden. Zonder hen daarvoor kosten in rekening te brengen! Iedereen mag uiteraard zijn/haar mening hebben, maar u zult begrijpen dat het, gezien deze situatie, bij mij mijn wenkbrauwen doet fronzen. Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Is uitstekend verlopen

Is uitstekend verlopen

redelijk

1x persoonlijk contact met de uitvaarbegeleider en als wij vragen hadden dan kon dat via de mail en gereageerde de uitvaartbegeleider. 1x heeft de uitvaartbegeleider zelf gebeld met hoe het met ons gaat. 2de persoonlijke contact was bij de uitvaart zelf. We hadden graag wat meer persoonlijk contact gehad. Wat voor ons erg hard overkwam, was dat de rekening voor de crematie betaald moest worden. Je weet dat je moet betalen, maar je bent nog bezig om alles te verwerken.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw Nolting, Dank voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze uitvaartleiders staan juist voor de persoonlijke begeleiding en zijn zowel telefonisch, per email en ook vaak per whatsapp bereikbaar. Excuus als wij dit niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd. Wij zullen dit intern bespreken en bekijken hoe wij dit verder kunnen verbeteren. Kan mij goed voorstellen dat het hard kan overkomen dat de kosten, met uitzondering van het deel wat gedekt wordt door de verzekering, vooraf betaald moet worden. Hier zijn wij transparant over op onze website, maar ook tijdens de persoonlijke bespreking. Als uitvaartbedrijf wil je bezig zijn met de uitvaart en zo min mogelijk tijd bezig zijn met het financiële aspect. In het verleden stuurden wij de nota achteraf en waren wij als bedrijf ontzettend veel tijd kwijt aan het innen van de facturen. Tijd die wij juist willen inzetten om u te ontzorgen. Nogmaals dank voor het gestelde vertrouwen en onze manager zal in de komende dagen telefonisch contact met u opnemen om u onvrede weg te nemen. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Slecht

Wij vonden dat degene die kwamen om mijn moeder af te leggen niet professioneel Ze begonnen direct met het afhalen van haar sieraden wat niet zachtjes ging De mannen die er waren zagen er ook niet niet fris uit Ze hadden vieze broeken aan met vlekken Gelukkig heeft mijn dochter haar oma zelf gewassen en aangekleed We hadden het gevoel dat het allemaal zo snel mogelijk moest gebeuren We hadden nadrukkelijk gevraagd voor een vingerafdruk van mijn moeder waarvan wij ook dachten dat ze dat hadden gedaan en wij die zouden ontvangen op de dag dat ze opgehaald zou worden om naar het crematorium te gaan Maar op de dag van de crematie hebben ze pas een vingerafdruk gemaakt waar wij helemaal niks mee kunnen En na haar overlijden hebben ze schelpjes in haar ogen gedaan en dat is waarschijnlijk hard gegaan waardoor mijn moeder een blauw oog had En na 3 dagen werdt mijn moeder blauw om haar mond waarvoor wij gebeld hebben Werdt niks mee gedaan Dus wij hebben haar oog en mond zelf gepoederd omdat dit geen leuk gezicht was En al helemaal niet voor de kleinkinderen Wel een pluim voor Peter die de uitvaart prima heeft geregeld

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Geachte mevrouw Marga, Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Uiteraard ontzettend vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze mensen zetten zich dag en nacht in met één oprechte insteek en dat is nabestaanden bijstaan en ontzorgen. Dat ons dat bij u niet gelukt is betreur ik en daarvoor mijn oprechte excuses. Ons management zal deze week met u in contact komen om uw ervaring verder te bespreken zodat wij herhaling in de toekomst kunnen voorkomen, maar vooral om te kijken hoe wij u gevoel van onvrede weg kunnen nemen. M.b.t. de verkleuring; Oog(kassen), mond(hoeken) en de gebieden rondom de nagels zijn de eerste plekken waar verkleuring ontstaat na het moment van overlijden. Het sluiten van de mond en ogen gebeurt met alle respect voor de overledene. Ik kan u oprecht verzekeren dat verkleuring niet ontstaat door onze werkwijze, maar echt door het lichaam zelf na het moment van overlijden. Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Betrokken, professioneel en vriendelijk

Zie: hierboven.

• Bereikbaarheid

Heel goed verzorgd met persoonlijke aandacht

De persoonlijke aandacht en het vervullen en meedenken met al mijn wensen en verzoeken gaf een fijn gevoel. Ook fijn dat er altijd een hele snelle reactie kwam als ik belde of mailde.

• Bereikbaarheid

Gewoon een uitstekende ervaring gehad

Goed geholpen, begeleid, en Anita Gromme heeft de uitvaart fantastisch gedaan volgens wens. Keurig geïnformeerd!

Goed geregeld

Alles goed geregeld door Anita. Wel jammer dat de bloemen en de tekst van de linten niet op bevestiging stonden. Ook de uitvaart zelf door Michael was netjes verzorgd.

Geweldig afscheid

Uitvaart24 heeft een prachtig afscheid voor onze moeder kunnen realiseren voor niet al te hoge kosten. De medewerkers zijn vol begrip en medeleven en alles kon overlegd worden. Menselijkheid is hier eigenlijk het toverwoord. Waar we bij grote uitvaartverzorger tegen zakelijkheid aanliepen, was hier van alles samen te regelen. Je hoopt het niet nodig te hebben, maar bij een verlies en het daarmee gepaarde verdriet zullen ze je zeker ontzorgen.

• Bereikbaarheid

Meelevend en keurig geregeld.

Ondanks weekend snel en adequaat verzorgd.

Zeer prettig

Professionele prettige begeleiding.

Super geregeld

Ik ben ontzettend goed geholpen door jullie. Alles was duidelijk en het medeleven was echt van zeer hoge kwaliteit.

• Bereikbaarheid

Zeer goed en vriendelijk geholpen, was een 10 geweest als men mij had geïnformeerd of en zo ja hoe laat mijn moeder uit het tehuis was opgehaald.

Professioneel.

Het verloop was keurig geregeld. Met bijzondere dank aan Paula. (Ben mij ineens niet meer zeker van de naam, excuses.) Wij hebben een bijzonder goede indruk van Uitvaart24. Complimenten.

• Bereikbaarheid

We hebben geen klachten over 1e ervaring met Uitvaart24.

Ondanks de door ons gekozen korte sobere plechtigheid is de dienstverlening door Uitvaart24 geheel volgens onze wensen goed en keurig verlopen.

Goede zorg

Helaas al drie keer gebruik moeten maken van uitvaart 24 Alles in de topjes geregeld zonder gezeur

• Bereikbaarheid

wat een fijn bedrijf zo respect vol

In een hele vervelende situatie belanden en dan zo fijn geholpen worden met het regelen van een uitvaart complimenten voor jullie betrokkenheid.

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden over de uitvoering van de uitvaart.

Het gesprek met Thea over de wensen van de uitvaart heb ik als zeer prettig ervaren. Wat een lieve vrouw om hier samen mee de uitvaart te regelen. Totaal niet opdringerig maar meedenken met onze wensen. Zeker op het financieele vlak. Maikel De uitvaartleider op de dag, is een geboren uitvaartleider. Wat was het fijn dat hij de uitvaart begeleide. Wat een respect straalde deze man uit. Zijn woord keuzes waren zo persoonlijk naar ons en mijn overleden vrouw. Deze man zou eigenlijk iedere uitvaart moeten begeiden. Complimenten voor uitvaart24 voor alles wat jullie hebben geregeld. incl. de nazorg. Mvr Gr Eric Hartendorf.

Zorgeloos uitstekend

Er werd tijd genomen voor de gehele procedure. Vanaf het eerste woord tot de uiteindelijke afsluiting. Korte communicatielijnen, enorm fijne medewerkers. Zij gaven in een verdrietige hectische periode de juiste dosis steun en zorg.

• Bereikbaarheid

1e kennismaking/gesprek met Thea van Veenschoten was top !

Bij de uitvaart op Zaterdag was Thea helaas verhinderd ! De dienst werd verzorgd door collega Maikel! Maikel heeft de dienst fantastisch verzorgd.

Perfect geregeld !

Na aanmelden dat mijn moeder op sterven lag , offerte aangevraagd , en dat nadien nog 2x laten veranderen .Offertes snel gekregen . En toen mijn moeder overleden was , opgebeld en alles was snel geregeld , en ook op dezelfde dag opgehaald . Rouw bezoek had ik er ook bij , en mijn moeder stond er keurig netjes bij in de kist . En is een paardagen daarna gecremeerd . Alles was keurig netjes geregeld . Het was geweldig .!!

• Bereikbaarheid

Vanaf het begin tot einde alles keurig geregeld.

In alle rust afscheid kunnen nemen zoals gewenst was.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.