Uitvaart 24 heeft alles uitstekend geregeld.

Woorden zoals respectvol, waardig, bereikbaar, meedenkend en meelevend zijn zeker van toepassing. Achteraf hebben wij het gevoel dat er alles aan is gedaan om onze wensen uit te voeren en het afscheid waardig en respectvol te laten verlopen.

Zorgzaam, liefdevol en respectvol

Al het contact verlies erg vriendelijk en heel erg begripvol. Alles was tot in de puntjes verzorgt en werd met enorm veel warmte en respect uitgevoerd. Niets anders dan lof voor de mensen die ons hebben begeleid in een moeilijke periode en het afscheid mooi en waardevol hebben geregeld!

uitstekend geregeld

De uitvaart was uitstekend geregeld ook op de dag een pluim voor Thea de uitvaart leidster

• Bereikbaarheid

Fijne organisatie met kundige mensen.

Deze organisatie en de mensen die hier werken hebben ons heel goed begeleid en geholpen in deze moeilijke periode.

Heel behulpzaam en meedenkend

Heel behulpzaam en meedenkend in de brede zin van het woord. Goede communicatie en bereikbaarheid. Mochten wij in de toekomst weer een uitvaart centrum nodig hebben, kiezen we zeker weer voor Uitvaart 24

Prima zorg

Ik heb slechts een crematie geregeld via Uitvaart24. Het was prettig dat dit zo ging via e-mail en telefonisch contact. En het toch ook heel waardig met mijn moeder werd geregeld.

Uitmuntend

Eigenlijk alles was maar wens en geen vraag was te veel! Kortom top geregeld!

• Bereikbaarheid

Uitstekend verzorgde uitvaart, zeer professioneel en transparant, redelijke kosten

De uitvaart was uitstekend verzorgd, de medewerkers zijn professioneel en transparant en de kosten heel redelijk. Wat een verademing om de uitvaart via "Uitvaart24" te regelen na eerder contact te hebben gehad met een een “gerenommeerde” uitvaartverzorger die al sinds 1885 bestaat. Die "gerenommeerde" uitvaartverzorger wilde alles regelen, zonder transparant te zijn over diensten en kosten. Pas na twee e-mails en een telefoontje kreeg ik eindelijk een klein beetje inzage en was in ieder geval duidelijk dat alles minimaal dan 3 keer duurder was dan bij Uitvaart24. Wat zelfs toen nog niet duidelijk was is wat precies in het genoemde tarief zat, zodat alles waarschijnlijk nog duurder was geworden... Wel veel holle frasen en nietszeggende verkooppraatjes. Het lijkt erop dat vele uitvaartverzorgers op deze manier werken. Als er geen kosten op de site staan is dat vaak met reden. Sommigen vragen om een blanco cheque: regelen alles, later volgt een hele hoge rekening. Uitvaart24 vermeldt keurig alle tarieven op de site en verschillende diensten kunnen naar wens worden afgenomen. Een uitvaart is een zeer belangrijk moment en hoeft niet voor een koopje. Uitvaart24 verzorgt de uitvaart heel mooi op professionele wijze, zonder het gevoel te geven te worden opgelicht

toppie

prima gergeld

Correct en keurig.

Geen bijzonderheden, alles volgens afspraak geregeld.

• Bereikbaarheid

Zeer vriendelijke mevrouw die mee dacht

Ben zeer goed geholpen ga zo door

We zijn uitstekend geholpen

Wij zijn door onze begeleidster perfect geholpen en ondersteund. Zeer attente mevr. En met veel rust heeft ze de voorbereiding met ons geregeld. Ik vond haar advies ook oprecht en eerlijk.

• Bereikbaarheid

Totale ontzorging in moeilijke tijden.

Vooraf gesteld. Deze manier van uitvaart van je dierbare moet bij je passen. Voor ons was Uitvaart24 een goede en passende mogelijkheid. De service, het contact en het zorgeloos alles regelen van A tot Z was bij dit bedrijf goed geregeld en doet beslist niet onder voor de traditionele uitvaartzorg.

• Bereikbaarheid

Goed meegenomen door de benodigde stappen

• Bereikbaarheid

Goed bereikbaar en heldere communicatie

Professioneel en meelevend. Corinne was goed te bereiken en heeft alles tot in de puntjes goed verzorgd. De uitvaart werd vooral een mooi en eervol afscheid voor mijn moeder. Waar we ondanks het verdriet met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

Zeer tevreden.gehol

Uitvaart24 heeft de crematie van mijn moeder verzorgd .Mijn contact met hen is soepel en prettig verlopen en alles is gegaan zoals was afgesproken.Ik ben telefonisch altijd vriendelijk en geduldig geholpen door zeer aardige medewerkers.Ze hebben alles prima geregeld wat mij rust gaf.Hartelijk bedankt daarvoor.

Vertrouwd

Thea van Veenschoten heeft in 2019 de uitvaart verzorgd van mijn moeder. Wij hebben haar gevraagd om dit ook te doen voor mijn vader. Toen voelde het goed en deze keer ook. Met aandacht en integriteit is de uitvaart verzorgd. Goede service en betrokkenheid in totaliteit. Het enige minpuntje is dat ik een mail ontving onder een verkeerde naam met de vraag deze beoordeling te doen.

Uitvaart24 neemt echt alle zorg uit handen

Met dank aan Uitvaart24 is de uitvaart van mijn man precies geworden zoals ik hem had bedacht en zoals ik denk dat hij het had gewild. We kijken terug op een mooie ceremonie en uitvaart, ondanks het uitermate verdrietige gegeven dat we het moesten organiseren. Er wordt aan alle kanten met je meegedacht en meegeleefd. In ons geval begon dat al in Italie, waar procedures toch anders verlopen dan in Nederland. Ook al die zorg is meteen uit handen genomen en geregeld.

• Bereikbaarheid

Fijne organisatie om mee te werken! Warm, deskundig en adequaat.

Snelle service, zorg voor het opbaren en het regelen van de uitvaart liep soepel en snel. Steeds werden alle mogelijkheden besproken, en ook al onze ideeën werden gemakkelijk meegenomen in onze wens om een mooi afscheid te organiseren. Daarmee is het ook gelukt om een mooi afscheid neer te zetten. -------------------------------------------- Organisatorisch liep het contact heel soepel. Op kantoor en op locatie is iedereen goed op de hoogte van elkaar. Uitvaart24 is een hele prettige club om in zulke moeilijke dagen mee samen te werken. Onze uitvaart was in Hoogeveen, terwijl wij als organiserende familie door het hele land wonen.

• Bereikbaarheid

Snel, met respect en zoals afgesproken. Ik kijk met een goed gevoel terug op de uitvaart van mijn man. Er waren geen verborgen kosten, ik werd ontzorgd.

• Bereikbaarheid

Zeer goed gezien de lage kosten.

Ik weet dat ophalen in avond & weekend meer kosten zijn, maar ook dan nog vele malen voordeliger dan mijn plaatselijke Crematorium die €1998,- vraagt en veel aanbied en dat is achteraf bijbetalen! Wel is vragen naar welk Crematorium als je de as niet laat strooien maar wilde ophalen, want je weet anders niet waar je naar toe moet. Ik vroeg Delft, en ging prima zonder extra kosten. De 30 dagen wettelijk is dag Crematie + 1 dus bij 3 Juli is 4 Augustus ophalen, en niet zoals plaatselijk 6 maanden en bij Budget bijbetalen. Ook het Engelse formulier voor vliegtuig gratis erbij wat elders weer Factuur opleverde. Keurige verzegelde Asbus en tasje en niets Budget aan. Ook mijn buurvrouw die plaatselijk ruim €9000 kwijt was kreeg zelfde steentje op de asbus, en dat na 6 maanden pas? Geen gezeur van familie en buren en mooi stil afscheid na 94 jaren.

Eenvoudig

Lokaal was niet echt aantrekkelijk. De "ontvangsthal" ook niet. De vertegenwoordigend persoon mengde zich al snel in ons gezelschap. Jammer. Vond het erg sneu hoe mijn broer er bij lag, maar dat heeft een andere achtergrond en heeft niets te maken met de presentatie.

• Bereikbaarheid

Geachte heer Quaedvlieg, Wij zijn altijd verheugd als nabestaanden een beoordeling plaatsen. Positief of negatief; daar kunnen wij namelijk in beide gevallen iets mee! In dit geval voelt het echter wat vreemd aangezien wij in opdracht van de gemeente de uitvaart hebben verzorgd. De gemeente heeft de uitvaart bekostigd, met gemeenschapsgeld, omdat niemand anders dit wilde of kon doen. Een uitvaart in opdracht van de gemeente gebeurt zo sober mogelijk tegen kosten die zo laag mogelijk zijn. Bij de gemeente is het niet gebruikelijk dat er überhaupt een moment van afscheid kan plaatsvinden. Dit is gebeurt dankzij onze bemoeienis met oog voor de nabestaanden. Zonder hen daarvoor kosten in rekening te brengen! Iedereen mag uiteraard zijn/haar mening hebben, maar u zult begrijpen dat het, gezien deze situatie, bij mij mijn wenkbrauwen doet fronzen. Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Is uitstekend verlopen

Is uitstekend verlopen

redelijk

1x persoonlijk contact met de uitvaarbegeleider en als wij vragen hadden dan kon dat via de mail en gereageerde de uitvaartbegeleider. 1x heeft de uitvaartbegeleider zelf gebeld met hoe het met ons gaat. 2de persoonlijke contact was bij de uitvaart zelf. We hadden graag wat meer persoonlijk contact gehad. Wat voor ons erg hard overkwam, was dat de rekening voor de crematie betaald moest worden. Je weet dat je moet betalen, maar je bent nog bezig om alles te verwerken.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw Nolting, Dank voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze uitvaartleiders staan juist voor de persoonlijke begeleiding en zijn zowel telefonisch, per email en ook vaak per whatsapp bereikbaar. Excuus als wij dit niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd. Wij zullen dit intern bespreken en bekijken hoe wij dit verder kunnen verbeteren. Kan mij goed voorstellen dat het hard kan overkomen dat de kosten, met uitzondering van het deel wat gedekt wordt door de verzekering, vooraf betaald moet worden. Hier zijn wij transparant over op onze website, maar ook tijdens de persoonlijke bespreking. Als uitvaartbedrijf wil je bezig zijn met de uitvaart en zo min mogelijk tijd bezig zijn met het financiële aspect. In het verleden stuurden wij de nota achteraf en waren wij als bedrijf ontzettend veel tijd kwijt aan het innen van de facturen. Tijd die wij juist willen inzetten om u te ontzorgen. Nogmaals dank voor het gestelde vertrouwen en onze manager zal in de komende dagen telefonisch contact met u opnemen om u onvrede weg te nemen. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Slecht

Wij vonden dat degene die kwamen om mijn moeder af te leggen niet professioneel Ze begonnen direct met het afhalen van haar sieraden wat niet zachtjes ging De mannen die er waren zagen er ook niet niet fris uit Ze hadden vieze broeken aan met vlekken Gelukkig heeft mijn dochter haar oma zelf gewassen en aangekleed We hadden het gevoel dat het allemaal zo snel mogelijk moest gebeuren We hadden nadrukkelijk gevraagd voor een vingerafdruk van mijn moeder waarvan wij ook dachten dat ze dat hadden gedaan en wij die zouden ontvangen op de dag dat ze opgehaald zou worden om naar het crematorium te gaan Maar op de dag van de crematie hebben ze pas een vingerafdruk gemaakt waar wij helemaal niks mee kunnen En na haar overlijden hebben ze schelpjes in haar ogen gedaan en dat is waarschijnlijk hard gegaan waardoor mijn moeder een blauw oog had En na 3 dagen werdt mijn moeder blauw om haar mond waarvoor wij gebeld hebben Werdt niks mee gedaan Dus wij hebben haar oog en mond zelf gepoederd omdat dit geen leuk gezicht was En al helemaal niet voor de kleinkinderen Wel een pluim voor Peter die de uitvaart prima heeft geregeld

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Geachte mevrouw Marga, Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Uiteraard ontzettend vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze mensen zetten zich dag en nacht in met één oprechte insteek en dat is nabestaanden bijstaan en ontzorgen. Dat ons dat bij u niet gelukt is betreur ik en daarvoor mijn oprechte excuses. Ons management zal deze week met u in contact komen om uw ervaring verder te bespreken zodat wij herhaling in de toekomst kunnen voorkomen, maar vooral om te kijken hoe wij u gevoel van onvrede weg kunnen nemen. M.b.t. de verkleuring; Oog(kassen), mond(hoeken) en de gebieden rondom de nagels zijn de eerste plekken waar verkleuring ontstaat na het moment van overlijden. Het sluiten van de mond en ogen gebeurt met alle respect voor de overledene. Ik kan u oprecht verzekeren dat verkleuring niet ontstaat door onze werkwijze, maar echt door het lichaam zelf na het moment van overlijden. Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.