Warm en meedenkend

De medewerkers van Uitvaart24 hebben het hele proces van de plotselinge dood van onze broer heel fijn begeleid. Van het eerste gesprek met de uitvaartbegeleidster t/m de uitvaart hebben we een warme en meedenkende indruk mogen ontvangen. Heel fijn.

• Bereikbaarheid

Minden rendben gyorsan történt.

Mindenben segítettek, korrekt áron.

Snel geregeld

Super vriendelijk telefonisch contact, snel geregeld, goede informatie

Kennis en betrokkenheid

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de samenwerking als heel prettig heb ervaren. Fijne medewerkers en alles keurig volgens afspraak.

• Bereikbaarheid

Alles werd mij uit handen genomen.

Dit was mijn eerst maal dat ik alles moest regelen, was er erg onzeker over. Maar Uitvaart 24 heeft alles uitgelegd en gedaan. Op deze manier kon ik goed afscheid nemen van mijn moeder en samen zijn met familie. Keurig bespraakte mensen en zeer vriendelijk. Een 10 plus van mij. .

• Bereikbaarheid

Degelijke begeleiding en snelle reactie

Prima afhandeling van uitvaart en goede opvolging van de afspraken.

onpersoonlijk

Gesprek met de persoon die de uitvaart leidt ging via de telefoon. Heel onpersoonlijk. Normaal komt er iemand langs om met de familie te praten. Kaartjes moest je zelf online regelen. Niemand die met suggesties of voorbeelden kwam. De site is niet duidelijk.

• Bereikbaarheid

Beste heer, Dank voor het delen van uw ervaring met Uitvaart24. Wij hebben naar aanleiding van het lezen van uw review intern onderzoek gedaan en contact met u gehad. Wij vinden het vervelend dat het huisbezoek van de begeleidende uitvaartverzorger niet plaats heeft kunnen vinden. Dit behoort bij Uitvaart24 wel tot de mogelijkheden. Het opvallender aanbieden van het huisbezoek en begeleiden van het opmaken van de rouwkaarten nemen wij mee ter verbetering van onze dienstverlening. Ook zullen wij de in het telefoongesprek aangegeven complimenten voor de begeleiding van de diensten doorgeven aan de betreffende uitvaartverzorgers. Dank voor uw genomen moeite en veel sterkte toegewenst. Met warme groet, Javen Brouwer

No-nonsense, serieuze, respectvolle en budget-vriendelijke uitvaartonderneming

Wij hebben goede ervaringen met Uitvaart24 en met onze uitvaartonderneemster Karenze Duiverman. Uitvaart24 is duidelijk, correct, vriendelijk, nemen de tijd en hebben ons goed bijgestaan in alle zaken regelen in een periode waarin je dat ook echt nodig hebt. Een no-nonsense, serieuze edoch respectvolle en ook nog eens een budget-vriendelijke uitvaartonderneming. Dank voor de goede zorg en nazorg. Het enige wat mis ging was het bloemstuk, dit is correct opgelost door Uitvaart24.

• Bereikbaarheid

Zijn stipt, correct en deskundig. Werken zeer professioneel en snel, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen.

• Bereikbaarheid

Ik had het idee dat er naar mij geluisterd werd en dat doe je goed vond het ook wel leuk dat het vrouwen was

Snel, efficient

Snel en duidelyk

zorgzaam

prima en proffesioneel

• Bereikbaarheid

Zeer prettige en humane uitvaartbegeleiding!

Van begin tot eind een zeer prettige en humane uitvaartbegeleiding gekregen voor en na het overlijden van mijn vader door Uitvaart24!

• Bereikbaarheid

Onpersoonlijk, puur gericht op verdienen en grove en totaal niet emphatische medewerker.

In een zeer kwetsbare periode ben je op zoek naar professionele begeleiding, maar ook iemand die gepast en emphatisch handelt. Wat ons betreft ben je dan bij Uitvaart24 aan het verkeerde adres. Alles kan snel snel geregeld worden (bloemen bestelt u via deze website, kaarten via deze) waarbij ze een fijne commissie opstrijken. Om misselijk van te worden. En dan ook een paar weken later nog bellen om te vragen hoe de uitvaart is gegaan, en een zeer ongepaste opmerking maken! Voor ons nooit meer Uitvaart24!

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring en plaatsen van de review. Wij vinden het erg vervelend om uw ervaring te lezen, dit is absoluut niet waar Uitvaart24 voor staat. Wij hebben getracht contact met u op te nemen om hierover met u in gesprek te gaan, maar krijgen helaas geen contact met u. In de dagen naar aanloop van de uitvaart is er altijd intensief contact. In deze dagen vragen wij of er vertrouwen is in onze uitvaartleider, zodat er een aanpassing gemaakt kan worden. Hierop hebben wij geen negatieve reactie gekregen. Tevens bellen wij inderdaad na een periode van rust nogmaals na om te vragen of er nog punten van aandacht zijn. Zo kan de dienstverlening van Uitvaart24 zich constant positief ontwikkelen. Daarnaast kunnen wij ondersteunen bij voor nabestaanden onbeantwoorde vragen. Bij Uitvaart24 zijn er producten en diensten die via partners besteld kunnen worden. Vanwege administratieve last en financiële risico's ontvangt Uitvaart24 hier een minimale (!) commissie voor, in tegenstelling tot andere aanbieders. Ook na intern onderzoek bij onze collega's en het inzien van diverse gesprek- en uitvaartverslagen kunnen wij uw gevoel m.b.t. het contact met onze medewerkers en de ongepaste opmerking niet plaatsen. Wij vinden het oprecht vervelend om uw ervaring zo te lezen, en wilden daarom ook graag met u in gesprek gaan. Zo kunnen wij de details van uw ervaring tot ons nemen en hier actie op ondernemen. Helaas is dit niet gelukt. Ervan uit gaande dat bovenstaande uitleg u enige opheldering heeft gegeven wensen wij u voor nu alle sterkte toe. Met oprechte groet, Javen Brouwer

Prima, vriendelijke en snelle service

Zo goed als alles was zeer positief. Een klein puntje van aandacht is voor mij, he5 ophalen van de overledene. De ‘kraaien’ die heel vlot opgetrommeld waren, hadden er overduidelijk geen zin in deze avond. Dat was zeer opvallend. Verder zijn we zeer tevreden.

Keurig netjes

Keurig netjes .ook nog netjes na gebeld. Onze ervaring is dus erg goed . Dank u wel Met vriendelijke groeten Fam de Niet

• Bereikbaarheid

Alles is, in overleg, goed geregeld, ook met de verzekering.

Door dat de zaken goed zijn afgehandeld kunnen wij, de neven en nichten, een berustende afsluiting maken.

• Bereikbaarheid

Ik ben tevreden over hoe uitvaart 24 mij heeft te woord gestaan en dat ik het as op de zelfde dag kon ophalen van mijn ouders.

Een mooie dienst

Zowel ik zelf als de bezoekers vonden het respectvol en een fijne uitvaart.

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Heldere communicatie en afspraken nagekomen.

Uitstekend telefonisch te woord gestaan en heldere uitleg ontvangen. Afspraken correct nagekomen.

ondersteunend

Mijn ervaring met UItvaart24 was over het algemeen vrij goed. Met een paar kanttekeningen. De medewerkers die mijn overleden moeder kwamen verzorgen waren zeer zakelijk en gehaast. Waardoor je erg het medeleven en gevoel miste voor ons als familie als voor de overledene. Het uitzoeken en bestellen van de rouwkaarten is ook helemaal misgegaan en buiten een telefoontje van de manager van Uitvaart24, geen enkele genoeg doening of vorm van excuus vanuit de drukker. Dit heb ik als zeer pijnlijk en traumatisch ervaren. De uitvaartleidster daarin tegen was geweldig, hulpvaardig, begripvol en meelevend.

• Bereikbaarheid

Beste mevrouw van Rooijen, Bedankt voor het delen van uw ervaring en wij vinden het oprecht vervelend dat u deze ervaring heeft. Bij verzorgen met familie dienen wij personeel én de locatie beschikbaar te hebben op het moment dat u dat wenst. Hieraan zijn kosten verbonden die in dit geval niet door de polis worden vergoed. De overige diensten heeft u ons niet voor betaald omdat deze binnen de beschikbare uitvaarpolis vielen. Die diensten zijn ook geleverd. Het is ons niet volledig helder voor welke diensten u te veel betaald heeft. Indien u het wenst vernemen wij graag verdere informatie hierover op [email protected]. Zo kunnen wij uw gevoel beter begrijpen en daar actie op ondernemen. V.w.b. het begeleiden van het maken van de rouwkaarten pakken wij dat intern op ter verbetering. Via deze weg willen wij u nogmaals alle sterkte wensen voor de komende tijd. Met warme groet, Javen Brouwer

Goed en netjes geregeld verzorgd

Niets aan toe te voegen

• Bereikbaarheid

de uitvaart leider was goed , alleen de communicatie was minder. kaarten zelf maken via internet.... een ramp... zelf veel regelen. muziek... foute uitvoeringen...

vriendelijk en efficiënt

alles telefonisch. personeel was enkele uren na de melding al aanwezig en hebben het stoffelijk overschot respectvol en keurig afgelegd en gezorgd voor koeling (opbaring thuis op bed) ophalen voor crematie netjes en weer respectvol. financiële afhandeling keurig geregeld. compliment voor alles!

• Bereikbaarheid

Deskundig, betrouwbaar, respectvol en ontzorgend

We hebben een hele fijne ervaring en samenwerking mogen ervaren met Uitvaart24. Met veel dank aan Tamar voor haar luisterend oor en haar snelle heldere offerte. Met Thea was het fijn en effiecient samenwerken. Een lieve vrouw met hart voor haar vak en precies begrijpt wat de ander nodig heeft. Ook Niels heeft een belangrijke en vertrouwde plaats ingenomen voor ons. In verdrietige tijden is Uitvaart24 een fijne en betrouwbare organisatie die je volledig ontzorgd. Namens ons 3-en, Hartelijke dank.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.