respectvolle begeleiding

Evenals het eerste contact bij de crematie van mijn vader, zijn de begeleiding en de crematie van mijn moeder naar ieders tevredenheid en respectvol verlopen. Er is op onze wensen positief ingegaan, iets wat tijdens coronatijd niet altijd vanzelfsprekend is.

• Bereikbaarheid

Ik zou niet weten wat er beter had gekund!

• Bereikbaarheid

Een prachtige uitvaart. Michael was de uitvaartverzorger, een topper!

Op 24-12-2021 heeft onze vader dankzij uitvaart24, en met name Michael een prachtige uitvaart gehad. Michael heeft ervoor gezorgd dat alles voor de familie persoonlijk en warm uitgevoerd werd. Hartelijk dank namens ons allemaal!

• Bereikbaarheid

Alles goed geregeld en uithanden genomen. Respect voor de manier van rouwen van de nabestaanden.

• Bereikbaarheid

uitstekend naar onze wensen en verwachtingen voldaan

Uitvaart 24 heeft uitstekend naar mijn verwachting geleverd. Mijn vader was niet erg hoog verzekerd daarom moest ik verder kijken naar een goedkopere uitvaart verzorger. We hadden niet veel wensen maar konden met een lager bedrag toch fijn afscheid nemen met een klein groepje mensen. in een fijne rustige omgeving met koffie en thee en zo nog afscheid hebben kunnen nemen van mijn vader. heel erg tevreden.

• Bereikbaarheid

Goede verzorging en betrokkenheid.

De totale verzorging en begeleiding van de uitvaart van onze moeder is ons over het algemeen goed bevallen.De uitvaartbegeleider Maikel heeft ons zeer goed begeleid. Hij was zeer betrokken.En heeft ons goed geholpen bij het verwezenlijken van de wensen van onze moeder .Ons enige punt van kritiek is dat dat de Vito waarin onze moeder werd vervoerd verschillende deuken vertoonde.Dit vonden wij niet kunnen.Bovendien werden de bloemstukken nogal ruw en gehaast in de auto gezet met als gevolg een aantal geknakte bloemen.Dit zou naar ons idee wat met meer respect en geduld uitgevoerd kunnen worden . Maar prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• Bereikbaarheid

Heel persoonlijk en positief.

Een fijne persoonlijke benadering en een prachtige dienst waar iedereen over na sprak.

Goed geregeld

Ik werd door de medewerkster van Uitvaart24 elke keer netjes geholpen. Ook vragen tussendoor waren geen probleem. De uitvaartbegeleidster had zelfs een paar spullen bij zich die wij vergeten waren. Foto standaard, toch geeft dit aan dat ze meedenken. We hadden ivm Corona een erg eenvoudige uitvaart geregeld maar alles ging heel rustig. Ook het uiteindelijke afscheid. Dit was niet mijn eerste ervaring met Uitvaart24, ook de uitvaart van mijn zus is door hun perfect verzorgt.

• Bereikbaarheid

Uitstekend geregeld en bijzonder mooi uitgevoerd

Mijn moeder kwam plotseling te overlijden en we hadden nog niks geregeld dus ik moest er snel voor zorgen dat zij een welverdiende uitvaart kreeg, ik kan zeggen dat ik bijzonder goed ben bijgestaan door de medewerkers van Uitvaart24 en was verrast hoe mooi zij lag opgebaard. Mijn complimenten aan het hele team...

Heel goed

Ik heb een hele goede ervaring met uitvaart24. Ik ben tijdens en na de crematie goed en vriendelijk begeleiden en geholpen. Ik zou iedereen deze uitvaart maatschappij aanraden. Dank jullie wel voor de goede zorgen

Prima.

Na het overlijden werd onze vriend keurig verzorgd en opgehaald. Het contact met de uitvaart verzorgende was steeds prettig, empathisch ,rustig en professioneel. Op al mijn vragen en verzoeken werd tijd voor genomen. De uitvaart verliep zoals we het hadden besproken. De prijs hiervan was zeer billijk. Geen verassing achteraf.

Perfect verzorgd

Internet verzorging begrafenis kan ik een ieder aanbevelen .

Goed geregeld.

Alles goed geregeld. Zeker ook voor elk budget. Geen onverwachte zaken achteraf. Zeer goed aan te bevelen.

Heel goed verzorgd

Hele aardige mensen en ze proberen niet het vel over je been te halen en ze luisteren echt naar je

• Bereikbaarheid

Alles zeer verzorgd en vriendelijk

Alles zeer verzorgd en vriendelijk. Professioneel en alles klopt, ze ontzorgen waar nodig, zonder op de voorgrond te treden. Thea heeft alles perfect doen lopen, dank hiervoor.

Top uitvaartonderneming

Mijn vader is vorig jaar december overleden. Ik had de reviews van Uitvaart24 al gelezen en de meeste reacties zeer positief. Wij hadden geen groot budget om te besteden, maar in overleg tot een geschikte prijs gekomen, waarvan er geen kosten bovenop zijn gekomen. De uitvaartverzorgers waren heel correct en respectvol naar de overledene toe en naar ons als nabestaanden. Ongeveer drie weken geleden de asbus van mijn vader opgehaald bij crematorium Iepenhof in Delft, wat ook weer een emotioneel moment was. Ik heb dit ook als zeer positief ervaren: er wordt een uur voor elk gesprek uitgetrokken, zodat je ook even je verhaal kwijt kan en eventueel de asbestemming bespreken. Ik raad Uitvaart24 zeker aan, zeker ook voor mensen met een klein budget.

Goed en vakkundig uitvaart

Geheel onverwachts een uitvaart regelen is zwaar. Uitvaart 24 hebben mij uitstekend geholpen. Ze hebben alles geregeld wat moest , snel en duidelijk. Meelevend en sympathiek personeel. Bedankt Uitvaart 24

Prima verzorging

De uitvaart is van begin tot eind prima verlopen. Speciale dank voor de uitvaartleider die zeer respectvol en vakkundig alles begeleid heeft. Dank hiervoor.

Duidelijk en snelle service

Prijs en kwaliteit is prima. Online is misschien wat onpersoonlijk, maar wel duidelijke uitleg en snelle service.

respectvol

Aardige mensen, rustig, luisterend oor, meedenkend, deskundig en respectvol.

Heel prettig

Zeer goed en fijn, geholpen door deze medewerkers met alles kom wanneer nodig is weer bij deze uitvaart terecht

Helemaal tevreden.

Na het verliezen van mijn man heb ik Uitvaart 24 gevraagd de crematie te regelen. Ik heb een prettig contact gehad met de medewerkers en kon ten alle tijde bellen om al mijn vragen beantwoord te krijgen. Dit heb ik ook een aantal keer gedaan want op zo'n moment loopt je hoofd over. Iedere keer werd ik even vriendelijk te woord gestaan. De gehele crematie en de afhandeling van diverse zaken is tot in de puntjes verzorgd. De website is ook heel duidelijk en gemakkelijk te gebruiken en je weet meteen wat de kosten zijn. Ik ben echt heel tevreden met de gehele service van Uitvaart 24.

Prima service en vriendelijk

Goede ervaring.

Heel prettig

Goede ervaring met Uitvaart 24 zowel met de mensen aan de telefoon als met de uitvaartleidster Thea van Veenschoten. Met alle respect en eervol geholpen in alle opzichten en naar volle tevredenheid. Complimenten voor Thea van Veenschoten.

• Bereikbaarheid

Fijne communicatie en uitstekende service

De oma van mijn vriendin had een verzekering via Spanje, maar wegens slechte communicatie van de verzekeringsmaatschappij in Spanje was er veel onduidelijkheid bij het ophalen bij de zorginstelling. Vanuit de zorginstelling werd er veel druk gezet dat de oma opgehaald moest worden, waardoor wij Uitvaart24 hebben gecontacteerd. Heel fijn contact gehad met Jan-Jaap, heel begripvol en betrokken. Binnen een uur waren ze aanwezig om haar op te halen. Uiteindelijk was er vanuit Spanje ook een andere partij ingeschakeld, die haar mee wilde nemen. Door snel schakelen heeft die andere partij haar alsnog bij Uitvaart24 opgehaald en zijn er geen kosten gefactureerd. Hele empatische, vriendelijke medewerkers, heel veel dank! Groet, familie van mevrouw Gutierrez!

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070