Fijne ervaring met jullie uitvaart

Netjes verlopen in Peter zijn wooning en alles is na mijn toe goed met alle respect.

• Bereikbaarheid

Uitvaartbegeleidster echt top, diensten centrum bar slecht

Wij hadden een erg fijne uitvaartbegeleidster, voor haar niets als lof. Echter het dienstencentrum in etten- leur is vreselijk slecht. Je moet door een loods/ magazijn om naar je dierbare te kunnen. Verzorging kun je dan doen in een soort keuken. In de hoek stonden de vieze spullen van een andere overledene nog. Na zorg moesten we mijn vader in de kist tillen. Al met al een ervaring die op mijn geheugen gegrift staat en nooit meer weggaat. Daarbij wisten we niet eens dat mijn vader naar etten-leur was gebracht, wij wonen in Tilburg.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw, Dank voor het delen van uw ervaring met onze organisatie. Fijn om te vernemen dat u de begeleiding als erg fijn heeft ervaren, maar wat vervelend dat u op deze wijze terugkijkt naar de laatste verzorging. Zeker omdat de medewerkers van het dienstencentrum in Etten-Leur bekend staan om hun betrokkenheid en zorgvuldigheid. Onze excuses hiervoor. Ten tijde van de verzorging heeft u hier contact over gehad met een van onze collega's. Naar aanleiding van het lezen van uw ervaring hebben wij een onderzoek gestart. Om de uitkomst van het onderzoek met u te delen en toelichting te geven over het inkisten wilden wij graag met u in contact komen. Dit is helaas na meerdere pogingen niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid om contact met ons op te nemen staan wij u graag te woord. Via deze weg wensen wij u voor de komende tijd alle sterkte toe. Met vriendelijke groet, Javen Brouwer Uitvaart24

Prijs/kwaliteit uitstekend op orde

Een betaalbare uitvaart die met respect wordt uitgevoerd, zo hebben wij het ervaren. Vanwege de schuldenlast en het ontbreken van een uitvaartpolis, zijn wij bij deze vorm van een budget-uitvaart uitgekomen. Om eerlijk te zijn, ook al was van die omstandigheden geen sprake, dan zouden we (achteraf bezien) desondanks toch nog steeds een uitvaart op deze manier willen hebben houden. Geen poespas, transparante kosten en voldoende gelegenheid voor het op je eigen manier invullen van het rouwproces. Was top!

Professioneel en betrokken

Altijd bereikbaar, vriendelijke en meedenkend.

• Bereikbaarheid

Zeer goede, professionele uitvaartbegeleider die ons voor, tijdens en na de uitvaart heeft geholpen.

Onze uitvaartbegeleider, Gert-Jan van Bennekom, was bij het eerste bezoek al erg professioneel bezig. Stuurde bij daar waar nodig om aan ieders wensen voor de dienst te voldoen. Ook meedenken met de kaart was geen probleem. Zelfs voor aanvang van de dienst nog e.e.a aanpassen was geen probleem. Natuurlijk een vervelende situatie om een dierbare te verliezen, maar met Gert-Jan als begeleider was een fijne voor ons. Bedankt.

• Bereikbaarheid

Geweldig verzorgd Op Thea moet je zuinig zijn Ze doet het geweldig !

Goede hulp gekregen

Een familielid was slecht verzekerd en via google kwam ik achter uitvaart24. Zeer positieve ervaring mee gehad en een goede hulp van mevrouw J. B.. Wij wisten (gelukkig) niet hoe alles in elkaar stak en via mail en telefoon kwam door mevr. J. B. alles goed. Al met al een goede ervaring.

• Bereikbaarheid

Kundig, ervaren, meedenkend en super lieve mensen

Deze mensen begrijpen precies wat nabestaanden nodig hebben in deze moeilijke situatie. Zij doen er alles aan om de nabestaanden te ontzorgen en te helpen waar ze kunnen. En ik weet uit ervaring dat dit echt niet vanzelfsprekend is en heeeel anders kan zijn! Niets dan lof voor deze warme groep lieve mensen. Voor ons hebben jullie het verschil gemaakt.

Prima geregeld.

Ik ben erg tevreden over Uitvaart 24. Ook in de nazorg. Fijn is dat je een ruime keuze hebt aan mogelijkheden en de kosten vooraf duidelijk zijn.

Super fijne begeleiding van A tot Z

We hebben een mooi afscheid kunnen maken samen met Corinne, en alles was tot in de puntjes goed en fijn geregeld

Alles rustig verzorgd

Fijne, rustige verzorging van a tot z.

• Bereikbaarheid

Wat we tot op heden gezien en meegemaakt hebben is uitvaart24 een goed bedrijf. Helder en transparant.

Professioneel en ontzorgend

Dit was de eerste ervaring bij het regelen van een uitvaart. Direct vanaf het eerste gesprek met Cees-Jan was er een prettige klik. De manier waarop onze wensen gerespecteerd werden, over zaken werd meegedacht, alles werd uitgevoerd, de 24-uur bereikbaarheid en de professionele aard van de dienst hebben ons geholpen om dit moeilijke verlies een plek te geven. Heel veel dank daarvoor!

• Bereikbaarheid

Mijn dochter en ik zijn enorm goed geholpen en gesteund wat betreft de uitvaart van mijn man en vader

• Bereikbaarheid

Een prima uitvaart verzorgd door Thea

Uitvaart 24 heeft de crematie van mijn man geweldig verzorgd. Lief, betrokken en hartelijk. Thea is een geweldige uitvaartleider. We zijn duidelijk, vriendelijk en met medeleven behandeld. Ik maak reclame voor jullie. Nogmaals dank, ook van de kinderen.

• Bereikbaarheid

Alles prima geregeld met de uitvaart.

De familie was tevreden met de uitvaart en dat alles heel goed geregeld was dus zijn wij zeer tevreden met de crematie.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service vanaf het eerste telefoontje

Rashida Alberts, de begeleidster bij de uitvaart van onze vader, is een ontzettend fijn persoon die al haar taken tot in de puntjes heeft verzorgd. Daarnaast was zij bereid om op het laatste moment nog een muziek verzoek in het toch al volle schema te laten passen. Zij is uiterst deskundig, behulpzaam en vriendelijk. Echt….petje af Rashida!

• Bereikbaarheid

Precies zoals hij het wilde!

Telefonisch goed bereikbaar Prettige gesprekken Mijn plan was om zelf aangifte van overlijden te gaan doen bij de gemeente maar door een vergissing in het verpleeghuis waren de overlijdingspapieren meegegeven met Uitvaart24. Ze lieten me dat direct weten en namen de aangifte van overlijden direct uit mijn handen. Alleen maar complimenten!

• Bereikbaarheid

De algehele ervaring was goed

Er waren 2 kritiek punten. Bij de rouwkaarten is over een typfout heengekeken bij de laatste controle. Bij de overvloedig bestelde catering (saucijzenbroodjes ) werd door personeel onterecht beperking opgelegd Bij sommige gasten. De ceremonie zelf ben ik heel tevreden over.

Prettige samenwerking ,en meelevend

Er werd goed geluisterd naar de wensen, App contact is niet helemaal goed doorgekomen qua foto.volgotde

Zeer makkelijk bereikbaar

• Bereikbaarheid

Goed en heel netjes geholpen

Heel netjes alles geregeld De gastheer heeft het ook geweldig gedaan Hij heeft mooi en zeker respect vol onze dienst geleid We zijn hem dan ook zeer dankbaar.

Service- en oplossendgericht

Ondanks dat alles telefonisch en per e-mail is geregeld, hebben wij mijn vader een mooi, persoonlijk, intiem en waardevol afscheid kunnen geven. Het contact met Uitvaart24 verliep heel goed en fijn. Ze zijn betrokken en denken met je mee. Als je met ideeën en vragen komt, zoeken ze dat snel uit en komen er op de afgesproken tijd op terug. In de tussentijd toen wij vragen hadden over het koelelementen, is er ook gelijk op gehandeld en langsgekomen. De nazorg voelt als een fijne afsluiting, ook al blijft het gemis zo verdrietig. De goede zorgen vanuit Uitvaart24 dragen een beetje bij aan een goede herinnering.

Medelevend, professioneel handelen

Rachida vanaf het begin tot het eind Zeer behulpzaam, meelevend en gewoon fijn mens.

Warm en meedenkend

De medewerkers van Uitvaart24 hebben het hele proces van de plotselinge dood van onze broer heel fijn begeleid. Van het eerste gesprek met de uitvaartbegeleidster t/m de uitvaart hebben we een warme en meedenkende indruk mogen ontvangen. Heel fijn.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.