Heel vriendelijk geholpen

Onze uitvaartbegeleider Maikel heeft zo een aangename stem, de nieuwe Morgan Freeman.

Goede begeleiding en service

Ik ben goed begeleid, geïnformeerd en ondersteund. Alleen maar lof

• Bereikbaarheid

Na het overlijden van mijn man op 3 december. Hadden wij een mooi gesprek met Anita die alles netjes aan ons uitlegde. Onze uitvaart is verzorgd door Maikel wat een indrukwekkende man was hij. Iedereen was onder de indruk van zijn woorden op de uitvaart of hij mijn man persoonlijk had gekend. Mijn schoonvader zei meteen als er iets met mij gebeurd wil ik ook Maikel die mij uitvaart gaat verzorgen. Dus hierbij wil ik jullie bedanken voor de mooie uitvaart van mijn man en vader van Lisa.

• Bereikbaarheid

Geweest zoals iedereen heeft gewenst

Wij kunnen niet anders zeggen dan een goed georganiseerde bijzondere uitvaart volgens de wensen die er waren. Veel moeite is gedaan door Anita en alle andere medewerkers ons te begeleiden door de hele periode heen. Met succes. Hartelijk dank daarvoor. Annie van der Meulen-van Mil Sonja van der Meulen Ineke van der Meulen Arno van der Meulen

• Bereikbaarheid

Ik werd regelmatig gebeld hoe het met ons ging en of zij nog ergens mee moest helpen . Angelique is een topper Dank je wel voor alles

• Bereikbaarheid

Wij zijn heel fijn geholpen.

Vriendelijke mensen, bij ons thuis en op kantoor. Wij voelden ons gehoord en men heeft met ons meegedacht. We hebben met een fijn programma gewerkt om de muziek en foto's zelf te regelen. We zijn daar fijn bij begeleid.

• Bereikbaarheid

Gewoon / eerlijk / fijne ervaring !!!

Mijn eerste contact met UITVAARTVERZORGING 24 was er meteen een goede klik , en dat is zo gebleven van het eerste gesprek tot de begeleiding op de begraafplaats. Uitvaart 24 DANKJEWEL .

• Bereikbaarheid

toegankelijk, prettige ontvangst en mooie familie kamer met koffie en thee.

Zie hierboven

keurig

In een toch al zo'n moeilijk moment heb ik bij Uitvaart 24 heel veel ondersteuning in het aan melden van het overlijden van mijn moeder gehad,

Behulpzaam en vriendelijk

We zijn heel vriendelijk geholpen altijd bereikbaar en alles wordt duidelijk uitgelegd hele nette verzorgde uitvaart. We hebben een hele fijne ervaring gehad in een droevige tijd.

Helemaal prima

Was prima alleen jammer dat mijn naam continu verkeerd wordt geschreven.

• Bereikbaarheid

Beste heer Schoordijk, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en wat vervelend dat uw naam meermaals verkeerd is geschreven. Wij hebben hier intern extra aandacht aan gegeven om dit in de toekomst te voorkomen. Rest ons u nogmaals veel sterkte te wensen de komende tijd. Met vriendelijke groet, Uitvaart24 Javen Brouwer

Goed geregeld.

Tevreden over Uitvaart 24.uitvaart en begeleiding perfect Er was een ruime keuze aan mogelijkheden wel een Minpunt: extra kosten zijn aan de belachlijke hoge kant, schijnt landelijk te zijn, maar daar ben ik het niet mee eens

• Bereikbaarheid

Beste heer Smit, Dank voor uw beoordeling en wat fijn om woorden als 'perfect' terug te lezen! Uw opmerking over de uitbreiding begrijpen wij. Onze dienstverlening begint bij de basisdiensten die het afscheid mogelijk maken. Vanuit daar kan dit volledig naar wens uitgebreid worden. Hierdoor kunnen wij een waardige uitvaart voor iedereen toegankelijk maken. Daarnaast zijn wij in veel gevallen afhankelijk van partners en toeleveranciers. Dit kan uitbreidingen inderdaad kostbaar maken. Gelukkig zijn de uiteindelijke uitvaartkosten beduidend lager als bij andere uitvaartondernemers en lager als de uitvaartpolis, waardoor er nog een mooi uit te keren bedrag over blijft. Nogmaals dank voor het gestelde vertrouwen en uw mooie worden. Via deze weg willen wij u nogmaals alle sterkte wensen de komende tijd. Met warme groet, Uitvaart24 Javen Brouwer

Zeer goede begeleiding in een lastige tijd

Fijne begeleiding door Thea in de uitvaart van m'n vader. Maakte lastige zaken makkelijk en was erg meelevend.

Geweldig!!!!

Onze ervaring kunnen wij omschrijven als SUPER. Het contact met Thea van Veenschoten was grandioos, ze is begripvol en vooral heel.lief. Onze moeder is 98 , wanneer zij komt te overlijden zullen wij zeker weer een beroep op jullie doen.

• Bereikbaarheid

Alles naar wens vervul. Goede begeleid.

• Bereikbaarheid

Heel goed snel duidelijk begripvol geregeld

Alles was goed geregeld

Een fijne en respect volle ervaring, jullie hebben ons goed geholpen in deze moeilijke tijd.

• Bereikbaarheid

Hele fijne uitvaartverzorging. Wordt goed overlegd en goed uitgelegd wat er verwacht kan worden!

Prettige sfeer, vriendelijke mensen

Een minpuntje: zorgteam had geen sluitschroeven achtergelaten bij kist. Toen even paniek, want kist zouden wij sluiten op moment van vertrek naar begrafenis. Positief waren alle contacten met de diverse afdelingen. Vanuit de gemeente (begraafplaats) was er onduidelijkheid, dubbele facturen e.d. en dat is vakkundig opgelost door uw organisatie.

• Bereikbaarheid

Beste mevrouw M., Wat fijn om te horen dat u positief bent over al het contact en dat wij u hebben kunnen helpen met de onduidelijkheid vanuit de gemeente. Erg vervelend om te lezen dat het zorgteam geen sluitschroeven had tijdens het sluiten van de kist. Gelukkig is dit snel opgelost zodat het afscheid geen vertraging op liep. Wij hebben de extra voorraad bij de diverse zorgteams extra gecontroleerd. Via deze weg willen wij u nogmaals alle sterkte toe wensen de komende tijd. Met warme groet, Uitvaart24 Javen Brouwer

Had niet gedacht dat een uitvaart zo ontspannen gebracht kon worden

Onze ervaring met Rashida Alberts was top. Ze heeft ons heel goed geïnformeerd wat de mogelijkheden waren en fantastisch begeleid . Natuurlijk met een lach en een traan maar dat hoort erbij. Ze heeft haar uiterste best gedaan om de datum van uitvaart te realiseren die wij wilden, en dat was de geboortedag van mijn man wij hebben eea hierdoor voor ons gevoel goed kunnen afsluiten.

Netjes alles geregeld

Midden in de nacht snel bereikbaar en alles werd goed en netjes geregeld

Prima geregeld.

Warm en begripvol. Prima begeleiding door Michel.

• Bereikbaarheid

Zou gegarandeerd aanbevelen, alles was naar wens verlopen. De medewerkers waren behulpzaam. Wij hebben goed afscheid kunnen nemen van ons dierbaren.

Netjes, vriendelijk,beleefd en vakkundig

Ervaring wat we liever als geen een mens mee willen maken,maar was zeer emotionele ervaring zeer netjes en vakkundig en emotionele steun. Wil ook vriendelijke danken voor de vriendelijke en begripvol afhandeling Nogmaals vriendelijke dank A.Bonestroo

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.