Alles is verlopen volgens plan.

Vanaf het begin tijdens eerste gesprek bij ons thuis,gezamenlijk tot goede oplossingen gekomen,later veel telefooncontact,kist wat wij besteld hadden was niet op voorraad,heel goed opgelost door andere kist voor dezelfde prijs,ook goede begeleiding bij uitvaart,echt alles volgens onze wens. Echt aan te bevelen.

• Bereikbaarheid

Goed telefonisch contact . Uitvaart medewerkers waren snel ter plaatse . Ze waren zeer vakkundig en behulpzaam.

Prima begeleiding

Prima begeleiding . Mooi afscheid, goed geregeld en mooi gesproken. De catering na afloop was ook prima. Kortom een mooie herinnering voor ons als familie.

• Bereikbaarheid

Telefonisch alles keurig en snel geregeld.

Vanuit Spanje alles kunnen regelen, het ophalen uit het ziekenhuis, de crematie en aangifte bij de gemeente. ook de persoonlijke bezittingen zijn opgestuurd. Ook het totale kostenplaatje is zeer aantrekkelijk.

• Bereikbaarheid

Je kon het zelf indelen hoe je het wilde en ik vond het ook een knusse kamer en een fijne koffieruimte. Ik ben niet goed in vertellen maar was zeker goed!!!

Relaxed

Alles werd rustig en adequaat doorgenomen. Ook weed gewezen op bepaalde zaken of het wel noodzakelijk was. Prettig gesprek gehad met Anita in een ontspannen sfeer. De laatste zorg gegeven met Rob Held en het naar huis brengen van mijn broer voor een thuisopbaring. Op de dag van de uitvaart werd mijn broer opgehaald door onze schoonzoon samen met Rob Held en hebben zij hem samen gekist. De uitvaart was prima geregeld en met onze schoonzoon heb ik mijn broer naar de oven gebracht en ook daar werd alles heel rustig en vriendelijk alles uitgelegd. Alles bij elkaar toch een fijne dag geworden, verdrietig maar met een goed gevoel. Ook de nazorg was vriendelijk en prettig.

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Zeer betrokken en betrouwbare onderneming

Ik had alles geregeld mbt het overlijden van mijn moeder behalve een uitvaartondernemer. Mijn moeder wilde geen uitvaart ondernemer uit de buurt dus gaan Google en kwam meteen uit bij Top-uitvaart. Ik wilde mij na ons gesprek nog oriënteren maar mijn moeder overleed een kwartier later. Ik had een goed gevoel na ons gesprek en doordat het overlijden sneller ging dan verwacht, gekozen voor Top-ondernemers. Zij zijn gelijk aan de slag gegaan met de zaken deze nog geregeld moesten worden om zo mij en mijn familie te ontzien. Wij kregen uitvaart geleide Eva. Een zeer betrokken en leuk mens! Ik beveel iedereen Top- uitvaartondernemer aan. Dank je wel voor jullie goede zorgen en complimenten aan het gehele team.

• Bereikbaarheid

Perfect geregelde crematie van mijn moeder.

Uitstekend geregeld !!!

Keurig verzorgde uitvaart, alles was piekfijn geregeld. Ik heb contact gehad met een van de medewerkers, het was een prettig gesprek. Ik kreeg een duidelijk antwoord op al mijn vragen en deze medewerker was niet alleen heel vriendelijk en betrokken, maar ook ter zake kundig en heel professioneel. Ik kan Uitvaart24 zonder meer aanbevelen als een zeer prettige en professionele uitvaartverzorger.

• Bereikbaarheid

Allemaal perfect en snel geregeld

Al onze 2e uitvaart binnen 1,5 jaar met Uitvaart24 en ook deze was weer top geregeld. Overledene was binnen het uur opgehaald, oplettend personeel (lagen al een paar aasgieren op de loer ), snelle en correcte afhandeling van de crematie, mooie prijs en ook heel belangrijk: goede bereikbaarheid. Al met al zijn we weer dik tevreden. Het was allemaal binnen een paar tellen geregeld, en dat bespaarde een hoop stress en ellende. De volgende uitvaart gaat ook met Uitvaart24 geregeld worden.

Positief en betrouwbaar

Dacht bij een budget uitvaart dat het armoedig zou zijn maar dat was niet zo. Overledene werd mooi toegedekt met rode doek en afscheid met stijlvolle rouwauto was waardig: men liep nog 100 meter mee met buiging. Ook officiële crematielocatie in Delft, hoewel wij daar niet aanwezig waren, was mooi gelegen, goed met goede service. Overleg vooraf wat inclusief en exclusief is.

perfect

perfect

• Bereikbaarheid

Precies op maat en goed verzorgd

Accurate dienstverlening en goede nazorg met prettige communicatie.

Goed geregeld.

Uitvaart goed geregeld op een goede en fijne manier,alles uit handen gegeven omdat wij in de rouw waren, ze hebben het tot in de puntjes geregeld voor ons zonder problemen. Hartelijk bedankt voor de zorg Fam. Savidis

• Bereikbaarheid

Meelevende mensen erg sociaal en behulpzaam in contact

Wij vonden uitvaart24 online onder een andere naam. Namelijk Budget Uitvaart, de reviews waren lovend. En na zelf online wat vergelijken te hebben, kwamen ze ook goedkoop uit de bus. Ook hier geen slechte review tegenkomen. Daarbij kwamen wij ook achter de naam uitvaart24, klinkt toch beter dan budget Uitvaart, dat voelde toch wat raar, je krijgt een mooi afscheid maar wel op een budget, zo goedkoop mogelijk. Dat wil je de overlevenden gevoelsmatig niet aan doen. Maar ondanks dat het een betaalbare uitvaart betrof was deze tot in de puntjes goed verzorgd. De medewerkers waren goed bereikbaar, voor de domste vragen, en dit dag een nacht. Alle afspraken zijn goed na gekomen. De narekening klopte niet helemaal maar ook dit was met een telefoontje opgelost. Als echte Nederlander vind ik dat we iets te klagen zouden moeten hebben. Maar dan moet ik mijzelf toch teleurstellen.. Ik heb nergens wat op aan te merken en helemaal niets te klagen. Volgende uitvaart die ik zou moeten verzorgen (hopelijk laat daar nog even op zich wachten..) hoef ik, ongeacht waar de overlijdensrisicoverzekering is afgesloten, niet te twijfelen wie wij gaan bellen voor de verzorging van de uitvaart.. Dat wordt uitvaart24

geweldig

wij hebben het heel fijn er varen ook thea wat een fijne vrouw dank jullie wel gr famvander zwaag

• Bereikbaarheid

Laatste wensen van de overledene nagekomen

De laatste wens en verzoek van de overleden waren duidelijk voor ons als na bestaande, in overleg en met hulp van de uitvaart medewerker(s)/consulent(e) van uitvaart24 is alles volgens de laatste wens verlopen voor zover het mogelijk was in deze roerige en moeilijke tijden omtrent Corona en alle restricties. Er is alles aan gedaan om iedereen (familie, vrienden en kennissen) een zo fijn en mooi mogelijke afscheid van de overledene te kunnen geven en te ervaren. Meerdere mensen hebben hun waardering uitgesproken over hoe alles is gegaan. Er werd vermeld dat men de overledene herkende in de samenstelling en het verloop van de dienst. (Ja dat is veelal het door ons verstrekte informatie maar uitvoering van de wensen is toch aan de uitvaart medewerk(st)er) en dat was een enorme zorg minder voor ons als nabestaanden. Dank daarvoor.

alles naar wens geregeld

alles was gereld zoal wij het wilden, de medewerkers zijn professioneel en diskreet, mochten zelf langer aanwezig zijn om afscheid te nemen, stonden voor ons klaar als er nog vragen waren en ondersteunden ons waar het maar kon.

• Bereikbaarheid

Mijn ervaring met uitvaart 24 is zeer goed. Van het begin tot het eind ben ik volledig bij gestaan door het team. En alles verliep zoals ik het wilde. Ik ben daarom zeer tevreden . Trudie Ligtelijn

• Bereikbaarheid

Een dag om met een goed gevoel op terug te kijken.

Zowel het gesprek op de dag van overlijden, het ophalen van de overledene, het bezoek aan de rouwkamer als de crematieplechtigheid hebben wij als zeer prettig en respectvol ervaren. De dienst werd zeer goed begeleid door Maikel Naarden. Met name van zijn speeches waren wij zeer onder de indruk. Tip: Omdat wij de rouwkaarten op zondag wilden versturen, hebben wij veel moeite moeten doen voor wij er achter kwamen dat er een mogelijkheid bestond om de rouwkaarten als pakket op te laten halen door Post NL. Het is gelukt, maar wij hadden graag van jullie gehoord van deze mogelijkheid. Ook wisten wij niet dat er speciale rouwzegels te koop waren. Deze pagina werkt niet prettig. Dubbele letters pakt hij niet. Ik moet ze later één voor één toevoegen. Iets uitwissen kost ook veel tijd.

respectvolle begeleiding

Evenals het eerste contact bij de crematie van mijn vader, zijn de begeleiding en de crematie van mijn moeder naar ieders tevredenheid en respectvol verlopen. Er is op onze wensen positief ingegaan, iets wat tijdens coronatijd niet altijd vanzelfsprekend is.

• Bereikbaarheid

Ik zou niet weten wat er beter had gekund!

• Bereikbaarheid

Een prachtige uitvaart. Michael was de uitvaartverzorger, een topper!

Op 24-12-2021 heeft onze vader dankzij uitvaart24, en met name Michael een prachtige uitvaart gehad. Michael heeft ervoor gezorgd dat alles voor de familie persoonlijk en warm uitgevoerd werd. Hartelijk dank namens ons allemaal!

• Bereikbaarheid

Alles goed geregeld en uithanden genomen. Respect voor de manier van rouwen van de nabestaanden.

• Bereikbaarheid

uitstekend naar onze wensen en verwachtingen voldaan

Uitvaart 24 heeft uitstekend naar mijn verwachting geleverd. Mijn vader was niet erg hoog verzekerd daarom moest ik verder kijken naar een goedkopere uitvaart verzorger. We hadden niet veel wensen maar konden met een lager bedrag toch fijn afscheid nemen met een klein groepje mensen. in een fijne rustige omgeving met koffie en thee en zo nog afscheid hebben kunnen nemen van mijn vader. heel erg tevreden.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070