In de afgelopen jaren al meerdere keren hulp ingeroepen van AD Elektra. Vorige week zijn ze hier weer geweest. Nooit iets te klagen. Ze werken snel, goed en zijn heel klantvriendelijk.

• Snelheid

Snelle en goede service. Het probleem met de elektra wordt vooraf met u besproken net als de kosten om het probleem te verhelpen. Het probleem wordt vervolgens snel en professioneel verholpen door een zeer vriendelijk en beleeft vakman, erg prettig in de communicatie. Ik raad A D Elektra aan iedereen aan!

• Snelheid

Snelle, vakkundige afhandeling, men weet duidelijk waar men het over heeft, ook bij ingewikkelder klussen. Eerlijke voorlichting. Ook de prijs is goed, zeker vergeleken met andere (grotere) bedrijven. Ik zou AD Elektra zeker aanbevelen.

• Snelheid

prima services goed gewerkt, denkt mee in oplossingen zal AD Elektra zeker aanbevelen

• Snelheid

Deskundig, klantvriendelijk en supersnel!

• Snelheid

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat AD Elektra levert. Het enige minpunt is dat niet gereageerd werd op twee verzoeken via email (kontaktformulier AD) om kontakt met ons op te nemen voor een aanpassing van onze installatie. Via telefonisch kontakt lukte dat wel. Vandaar de mindere score snelheid. Dat slaat dus nadrukkelijk niet op het tempo waarin het werk werd uitgevoerd.

prima werk verricht

• Snelheid

Prima vakman, ik vond het direct na betalen aandringen op een goede review wel grappig. Enerzijds is het iets te opdringerig, anderzijds was het ook wel leuk. Maar een goede service, klantvriendelijkheid, eerlijke communicatie, snel en goede price. (ii) de Review wordt samen met je voornaam en woonplaats gepubliceerd op de website van het Bedrijf en op de website en in zoekmachines van de door DTG bekend gemaakte partners; (iii) je naam en e-mailadres kunnen worden gebruikt voor het behandelen van vragen en/of klachten, het verstrekken van de door jou aangevraagde informatie en om contact met je op te nemen in geval van klachten of vragen over je Review. 2.3 Uitsluitend indien je daarvoor toestemming hebt gegeven gebruiken we je naam en e-mailadres voor het per e-mail versturen van onze nieuwsbrief met nieuws over gelijksoortige producten en diensten of tips van DTG. Indien je deze e-mails niet meer wenst te ontvangen kan je daar tegen bezwaar !!!!!!Ik stel hierbij reclame van DTG absoluut niet op prijs. Mocht ik desondanks toch benaderd worden door spam of aanbiedingen anderzijds dan zal ik deze melden bij stichting reclame code.

• Snelheid

Ik werd aan de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan en ik kreeg reeds de volgende dag een afspraak! Ik vond dat mijn vraag een spoedvraag was; zonder dat ik dat verder hoefde te benoemen, werd dit begrepen en werd ik super snel en zeer vakkundig geholpen.

• Snelheid

A D Elektra heeft ons al vaker geholpen met diverse problemen waar elektriciteit mee gemoeid was. Altijd zijn we snel geholpen, op een hele prettige en vakkundige manier!

• Snelheid

het fijne van A D elektra is dat er met je mee wordt gedacht en de prijs is meteen duidelijk. service en snelheid zijn prima.

• Snelheid

Voor onze nieuwe keuken moest de electra aangepast worden. Er is een extra leiding onder de vloer aangelegd en er zijn een aantal groepen toegevoegd. Alles is netjes afgewerkt en de samenwerking was erg prettig.

klantvriendelijk en vakkundig

• Snelheid

Mijn ervaring is dat AD Elektra gedegen werk levert. Ze hebben ons nu een aantal keer geholpen, bij kortsluiting en bij aanpassing van stopcontacten. Ze doen eerst een goede analyse en gaan dan pas aan de slag. Daardoor wordt onnodig werk voorkomen en ben je uiteindelijk goedkoper uit.

• Snelheid

Acuut probleem; vaatwasser en oven deden het niet meer. Bleek iets doorgebrand te zijn. A.D elektra kwam de volgende dag al, vind het pribleem snel en heeft gelijk alles aangepast. Weg met de oude en onveilige zekeringskast. Snel, vriendelijk, goed geadviseerd en ook niet onbelangrijk, betaalbaar. Ik heb ons vast adresje wel gevonden

super tevreden in alles

• Snelheid

Deskundig advies en snelle oplossingen

• Snelheid

Meneer kwam snel toen er een aardlekschakelaar kortsluiting bleef maken. Probleem was snel opgelost en de service in combinatie met de prijs een dikke prima!

• Snelheid

Prima werk geleverd door de monteur. Gaf goede raad en was heel duidelijk.

• Snelheid

Snelle en vriendelijke afhandeling van de klacht. Maakte direct bij het contact een betrouwbare indruk oa door de uitleg van de werkzaamheden.

• Snelheid

Ondanks dat ik op zondag hulp nodig had, werd ik snel en accuraat geholpen. Helemaal top.

• Snelheid

Ervaren en nette professional.

2 sterren: slechter dan verwacht

Geen oplossing kunnen vinden. Twee uur nodig gehad voor het checken van stopcontacten en onder de vloer kijken tegen weekend tarief. Conclusie: offerte voor het aanleggen van nieuwe leidingen. Volgende dag bleek er niets aan de hand, toen de stekker van de magnetron nog in één van de stopcontacten te hebben gezeten. Kortom, voor 200 euro geen oplossing, niets gevonden. Offerte tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen (ruime week later), hoe lang denkt men dat we zonder stroom willen zitten?