Kinderdagverblijf waar je blij van wordt

Altijd super goed. Kinderen zijn ook super tevreden. Goede keus geweest

Onze 2 kinderen worden opgevangen door Jabadoo. 1 bij de BSO en 1 bij de kinderdagopvang. Dit bevalt ons erg goed. De kinderen gaan er met veel plezier naartoe. Ook levert Jabadoo een goede bijdrage aan de opvoeding. Zo leren ze bijvoorbeeld met elkaar spelen en ze leren opruimen. We zijn erg blij met Jabadoo!

• Ervaring met: KDV

Erg fijne kinderopvang, mijn dochter heeft het er duidelijk ontzettend naar haar zin. Fijn contact met de leidsters die bij het ophalen altijd wel een leuke anekdote te vertellen hebben over wat mijn dochter die dag heeft uitgehaald. De eerste paar dagen toen ik nog veel moeite had met het 'achterlaten' van mijn dochter werd daar veel rekening mee gehouden en werden er bijvoorbeeld ter geruststelling leuke fotootjes van haar toegestuurd, ontzettend fijn!

• Ervaring met: KDV

Zeer tevreden over Jabadoo. Ik raad het iedereen aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overall heel erg blij! Fijne leidsters, altijd positief en betrokken. Jabadoo is Goed georganiseerd, schoon en betrouwbaar. Wordt duidelijk en snel gecommuniceerd. Verbeterpunten; meer vanuit klant denken en minder vanuit regels en bedrijfsvoering. In de jabanieuwtjes gaat het soms veel over regels en praktische zaken. Van mij mag het meer gaan over ontwikkeling. (Op Facebook staan wel vaak hele leuke dingen) Ook buiten zijn vind ik een puntje, dat mag meer een uitgangspunt zijn, ook bij de babygroep.

• Ervaring met: KDV

Wij laten ons kind met een gerust hart achter! Het is een hele fijne locatie met fantastische medewerkers.

• Accommodatie

Voor mij het beste kinderdagverblijf dat er bestaat, in alle opzichten!

• Ervaring met: KDV

Onze dochter gaat 2 dagen per week naar Jabadoo. Toen ik net zwanger was, twijfelde ik of ik mijn dochter naar een kinderopvang wilde brengen. Na een intakegesprek bij Jabadoo was ik meteen overtuigd; vanaf dag 1 heb ik een goed gevoel bij Jabadoo. Mijn meisje krijgt de rust, ruimte, zorg en aandacht die ze nodig heeft. En de leidsters geven mij zo enorm veel vertrouwen en stralen zoveel liefde uit naar de kinderen, dat ik met een gerust hart naar mijn werk ga. Ze zijn betrokken en stralen kennis uit.

• Ervaring met: KDV

Onze zoon heeft vanwege zijn gezondheid extra aandacht nodig. De leidsters gaan hier buitengewoon zorgvuldig mee om en zijn allemaal goed op de hoogte en betrokken. heel fijn is dat ze aan het einde van de dag enthousiast terugkoppeling geven en altijd leuke momenten van onze zoon vertellen

• Ervaring met: KDV

Het is één grote lofzang! We zijn zeer tevreden over de opvang van Amber (en de hele organisatie die daar vorm aan gegeven heeft). Vanaf 6 april (als Amber jarig is) zullen we met een glimlach terugkijken naar de afgelopen vier jaar bij Jabadoo! Ga zo door!

• Ervaring met: KDV

We hebben onze kinderen meer dan 5 jaar naar volle tevredenheid bij Jabadoo op het KDV gehad. We zijn altijd heel blij geweest met de leidsters en hun betrokkenheid. De structuur, rust en gezelligheid op elke groep vonden we erg fijn. De doordachte pedagogische aanpak past goed bij ons. Jabadoo biedt wat ons betreft een erg hoge kwaliteit opvang.

• Ervaring met: KDV

Mijn kinderen hebben het altijd erg leuk op de bso! Er is altijd genoeg te doen en de sfeer is heel goed. Ze gaan er bijna altijd blij naartoe en komen ook blij weer thuis.

• Ervaring met: BSO

Overall gewoon een hele goede, betrouwbare en betrokken kinderopvang. De accomodatie is mooi, fris, kleurrijk, veilig en vrolijk. Mijn zoon gaat er iedere keer weer met veel plezier naartoe, hij vermaakt zich er uitstekend.

• Ervaring met: KDV

Prima opvang, enige nadeel is dat als je opvang dag op een feestdag valt je alsnog voor de desbetreffende dagen moet betalen

• Ervaring met: KDV

We zijn enorm tevreden met de opvang van Jabadoo.

• Activiteitenaanbod N.v.t.

• Ervaring met: KDV

Ik breng mije kinderen altijd met een gerust hart heen. Er is fantastische aandacht voor elk kind. Ik heb het idee dat jullie ons kinderen goed kennen.

• Ervaring met: KDV

Met een gerust hart breng ik ons zoontje naar Jabadoo! Goede communicatie, fijne en vooral schone omgeving, duidelijke regels en goed personeel. Onze kleine van 3 heeft het er reuze naar zijn zin!

• Ervaring met: KDV

Vanaf het moment dat we voor de eerste keer binnen kwamen voelde het al goed. De groepsleidsters zijn fijn in de omgang met de kinderen en zeer ervaren. Wij brengen onze zoon altijd met een gerust hart naar jullie toe!

• Ervaring met: KDV

Binnen Jabadoo heerst een prettige sfeer en de groepen en de locatie zien er verzorgd uit. Het personeel is zeer prettig in de omgang, betrokken, biedt voldoende persoonlijke aandacht en neemt de tijd om het verloop van de opvangdag te bespreken in de vorm van een dagboekje (met prachtige foto's) en persoonlijke overdracht. Er wordt rust, regelmaat en structuur geboden en de kinderen voelen zich snel op hun gemak. Verder worden de kinderen voldoende uitgedaagd en de aansluiting en voorbereiding op de basisschool is goed. Kortom, ontzettend tevreden over de opvang van zowel Koen als Ise. Bedankt voor alles :-)

• Ervaring met: KDV

Jabadoo is een zeer nette opvang met waanzinnig goed gekwalificeerde crècheleidsters. Allemaal even betrokken en ieder met een eigen touch. Wij brengen onze zoon en dochter met een gerust hart naar Jabadoo. Het is bijzonder prettig om te gaan werken en je kinderen lachend en blij achter te laten om ze vervolgens na een dag opvang weer op te halen en de enthousiaste verhalen te horen!

• Activiteitenaanbod N.v.t.
  • Ervaring met: KDV

Wij zijn erg tevreden over de opvang bij Jabadoo. Een rustige, gestructureerde en schone opvang.

• Ervaring met: BSO

Wij zijn zeer tevreden. Kinderen hebben het heel erg naar hun zin. Wij vinden het super dat er met de kinderen altijd zoveel wordt ondernomen. Altijd leuke activiteiten worden er dagelijks gedaan en in de vakantie vaak ergens heen. Fijne leidsters. Helemaal top!!