Een fijne, vertrouwde opvang!

De kinderen kunnen en mogen zichzelf zijn bij Jabadoo. Op de bso is er een gezellige, fijne sfeer en doen ze leuke dingen met de kinderen.

zeer betrokken medewerkers

mijn dochter gaat nu sinds januari naar de opvang. Als je een vraag stelt of een verzoek indient wordt dit gelijk opgepakt. Er wordt goed meegedacht. verder zijn het stuk voor stuk enthousiaste leidsters. Mijn dochter gaat er elke keer met een glimlach heen en komt met een glimlach daar weer weg.

Goede en betrouwbare kinderopvang

Onze dochter gaat altijd met veel plezier spelen bij Jabadoo!

Hele fijne kinderopvang

Een prettige sfeer met veel aandacht voor de kindjes. Ondanks de coronamaatregelen proberen ze er nog iets leuks van te maken.

Goed georganiseerd, professioneel en lieve medewerkers

Jabadoo is een zeer prettige opvang voor onze zoon. De groepen zijn overzichtelijk en de leidsters erg lief en professioneel. Jabadoo onderscheidt zich echt in de (beleids)communicatie, alles is helder en tijdig gecommuniceerd.

Zeer fijne kinderopvang

Een veilige plaats om je kinderen naartoe te brengen, met leuke en goede begeleiders. Zowel door de organisatie als de begeleiders wordt goed en helder gecommuniceerd.

Fijne flexibele professionale nononsense opvang

Zie hierboven

Fantastische kinderopvang

Een betrokken team, flexibel en mee denkend. Onze dochter gaat elke keer met veel plezier naar de opvang. Ook leuk hoe de ouders op de hoogte gehouden worden dmv een boekje.

Ons kindje gaat lachend heen en komt voldaan terug uit de opvang.

Als kleine baby gaat ze al naar Jabadoo. Ze voelt zich vertrouwd bij de leidsters en met de andere kinderen. Jabadoo geeft na elke dag een duidelijke overdracht. Ook kan je als ouders bijzonderheden aangeven waar vervolgens goed rekening mee wordt gehouden. Wij zijn erg positief over Jabadoo!

Betrokken en kwalitatief goede kinderopvang!

Jabadoo is een kinderopvang waar onze zoon altijd weer vrolijk vandaag komt en straalt als we op de stoel staan om hem weg te brengen. De leidsters geven super leuke observaties terug, willen meedenken en zijn betrokken. Het voelt er fijn!

Erg fijne overzichtelijke plek voor je kind

Soms onderduidelijke zinsopbouw in brieven.

Liefdevolle opvang met oog voor het kind en de ontwikkeling

We hebben de opvang bij Jabadoo als erg fijn ervaren. De leidsters gaan op een liefdevolle wijze om met de kinderen. Er is veel aandacht voor de ontwikkeling van het kind. Onze dochter ging altijd met veel plezier een dag spelen.

Super gezellige en sfeervolle opvang.

MIjn zoon gaat met super veel plezier naar jabadoo toe. Hij speelt er nu bijna 2 jaar. Het personeel kijkt goed naar de behoeften van mijn zoon en speelt daar goed op in.

Super leuke opvang!

Bij Jabadoo hebben ze 'de boel' goed voor elkaar. Er is altijd een goede, laagdrempelige en fijne communicatie en (niet onbelangrijk) onze dochter heeft het enorm naar haar zin! Erg lieve, gezellige en betrokken leidsters. Super jammer dat we, i.v.m. verhuizing, straks afscheid moeten nemen van Jabadoo. We gaan jullie missen!

Professioneel en warm

Onze zoon heeft 2 jaar gebruik gemaakt van de BSO van Jabadoo. Hij heeft het er heerlijk gehad. Zijn ervaringen wegen voor ons het zwaarst, maar hoe wij als ouders zijn betrokken bij zijn wel en wee (hoewel er eigenlijk alleen maar 'wel' was) op Jabadoo, hebben wij als bijzonder professioneel en warm ervaren. Een veilige plek. Ons kind vond het altijd fijn als het 'Jabadoo-dag' was. En hem weer mee naar huis krijgen aan het eind van de dag, was vaak een kwestie van geduld. Mooier kun je het toch niet hebben? De informatievoorziening is ontzettend goed en adequaat. De communicatie verloopt altijd bijzonder vlot en soepel. Niets dan grote tevredenheid! Bij kind en ouders.

Een goede ervaring

Prima, goed geluisterd naar wat we wouden en goed en snel afgehandeld

Prima, goed geluisterd naar wat we wouden en goed en snel afgehandeld

Hier laat ik mijn kind met een gerust gevoel achter!

Jabadoo, daar gaat mijn kind echt met plezier naar toe! Jabadoo is een fijne, betrouwbare en goede dagopvang. Hier laat ik mijn zoontje echt met een gerust gevoel achter. Mijn zoontje voelt zich erg op zijn gemak bij Jabadoo, hij gaat met zoveel plezier hiernaar toe, dat, als hij niet heen hoeft, hij vraagt; wanneer ga ik weer naar Jabadoo? Bij Jabadoo wordt er goed voor hem gezorgd, ze hebben erg veel leuke activiteiten, waardoor mijn zoontje ook spelenderwijs veel dingen erbij leert. Ook het omgaan met andere kinderen in zijn eigen leeftijdscategorie vind ik een groot pluspunt. De dagboekjes waarmee Jabadoo werkt, vind ik erg fijn, zo kan ik precies zien wat mijn zoontje die dag heeft gedaan, ook kan ikzelf hierin dingen die mijn zoontje thuis beleeft opschrijven, waardoor de leidsters ook op de hoogte zijn van eventuele bijzonderheden. Ik kan eigenlijk geen minpunt opnoemen, ik ben gewoon enorm tevreden over Jabadoo.

Kundig personeel en prettige sfeer

Zoonlief heeft het erg naar zijn zin bij Jabadoo. Lekker spelen met andere kinderen of chillen in de swing. de verhaaltjes in de dagboekjes zijn altijd weer leuk. Het personeel is kundig en denkt goed mee. ze houden ook fijn rekening met de allergieën van hem en de eetwensen daarbij. helemaal top!

heel goed

word veel gedaan met en voor de kinderen,en ze verzorgen ook de reis naar het zwembad.

Hele fijne kinderopvang!

Goed georganiseerd, professioneel opgezet in een mooi schoon gebouw met hele betrokken leidsters. Duidelijke en korte lijnen, snel reactie bij vragen. En vooral kind heeft het erg naar zijn zin! Zeker een aanrader en vergeleken met andere kinderdagverblijven een echte topper!

Goed bereikbaar, schoon, gestructureerd en netjes

Lieke heeft het enorm naar haar zin en gaat met plezier naar jabadoo. We halen haar iedere dag blij op

X

X

deskundig, vriendelijk en goed afgestemd op de kindjes

Wij zijn zeer tevreden. De leidsters zijn aardig, creatief, betrokken en deskundig. Wij vinden dat er goed op ons kind afgestemd wordt. Zowel in zijn behoeften maar ook in zijn ontwikkelingsfase. We worden goed op de hoogte gehouden dmv van mondelinge terugkoppeling mondeling en de leuke verhaaltjes in het dagboek. Het management is adequaat en we vinden dat er duidelijke visie gehanteerd wordt. De groepen zijn overzichtelijk en ruis met een goede structuur. Onze zoon gaat met veel plezier heen. We hebben Jabadoo aangeraden aan mensen in onze omgeving.

Een rustige en liefdevolle omgeving.

Jabadoo is een ruim, schoon en gestructureerde opvang. Door de grote ramen is er vol op daglicht en dit geeft een vrij gevoel. De leidsters zijn belangstellend en zorgen met veel liefde voor onze kinderen. Ik laat mijn kinderen met een gerust gevoel achter bij Jabadoo.