Hele fijne kinderopvang!

Goed georganiseerd, professioneel opgezet in een mooi schoon gebouw met hele betrokken leidsters. Duidelijke en korte lijnen, snel reactie bij vragen. En vooral kind heeft het erg naar zijn zin! Zeker een aanrader en vergeleken met andere kinderdagverblijven een echte topper!

Goed bereikbaar, schoon, gestructureerd en netjes

Lieke heeft het enorm naar haar zin en gaat met plezier naar jabadoo. We halen haar iedere dag blij op

X

X

deskundig, vriendelijk en goed afgestemd op de kindjes

Wij zijn zeer tevreden. De leidsters zijn aardig, creatief, betrokken en deskundig. Wij vinden dat er goed op ons kind afgestemd wordt. Zowel in zijn behoeften maar ook in zijn ontwikkelingsfase. We worden goed op de hoogte gehouden dmv van mondelinge terugkoppeling mondeling en de leuke verhaaltjes in het dagboek. Het management is adequaat en we vinden dat er duidelijke visie gehanteerd wordt. De groepen zijn overzichtelijk en ruis met een goede structuur. Onze zoon gaat met veel plezier heen. We hebben Jabadoo aangeraden aan mensen in onze omgeving.

Een rustige en liefdevolle omgeving.

Jabadoo is een ruim, schoon en gestructureerde opvang. Door de grote ramen is er vol op daglicht en dit geeft een vrij gevoel. De leidsters zijn belangstellend en zorgen met veel liefde voor onze kinderen. Ik laat mijn kinderen met een gerust gevoel achter bij Jabadoo.

Kinderdagverblijf waar je blij van wordt

Altijd super goed. Kinderen zijn ook super tevreden. Goede keus geweest

Onze 2 kinderen worden opgevangen door Jabadoo. 1 bij de BSO en 1 bij de kinderdagopvang. Dit bevalt ons erg goed. De kinderen gaan er met veel plezier naartoe. Ook levert Jabadoo een goede bijdrage aan de opvoeding. Zo leren ze bijvoorbeeld met elkaar spelen en ze leren opruimen. We zijn erg blij met Jabadoo!
  • Ervaring met: KDV

Erg fijne kinderopvang, mijn dochter heeft het er duidelijk ontzettend naar haar zin. Fijn contact met de leidsters die bij het ophalen altijd wel een leuke anekdote te vertellen hebben over wat mijn dochter die dag heeft uitgehaald. De eerste paar dagen toen ik nog veel moeite had met het 'achterlaten' van mijn dochter werd daar veel rekening mee gehouden en werden er bijvoorbeeld ter geruststelling leuke fotootjes van haar toegestuurd, ontzettend fijn!
  • Ervaring met: KDV

Zeer tevreden over Jabadoo. Ik raad het iedereen aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overall heel erg blij! Fijne leidsters, altijd positief en betrokken. Jabadoo is Goed georganiseerd, schoon en betrouwbaar. Wordt duidelijk en snel gecommuniceerd. Verbeterpunten; meer vanuit klant denken en minder vanuit regels en bedrijfsvoering. In de jabanieuwtjes gaat het soms veel over regels en praktische zaken. Van mij mag het meer gaan over ontwikkeling. (Op Facebook staan wel vaak hele leuke dingen) Ook buiten zijn vind ik een puntje, dat mag meer een uitgangspunt zijn, ook bij de babygroep.
  • Ervaring met: KDV

Wij laten ons kind met een gerust hart achter! Het is een hele fijne locatie met fantastische medewerkers.
  • Accommodatie

Voor mij het beste kinderdagverblijf dat er bestaat, in alle opzichten!
  • Ervaring met: KDV

Onze dochter gaat 2 dagen per week naar Jabadoo. Toen ik net zwanger was, twijfelde ik of ik mijn dochter naar een kinderopvang wilde brengen. Na een intakegesprek bij Jabadoo was ik meteen overtuigd; vanaf dag 1 heb ik een goed gevoel bij Jabadoo. Mijn meisje krijgt de rust, ruimte, zorg en aandacht die ze nodig heeft. En de leidsters geven mij zo enorm veel vertrouwen en stralen zoveel liefde uit naar de kinderen, dat ik met een gerust hart naar mijn werk ga. Ze zijn betrokken en stralen kennis uit.
  • Ervaring met: KDV

Onze zoon heeft vanwege zijn gezondheid extra aandacht nodig. De leidsters gaan hier buitengewoon zorgvuldig mee om en zijn allemaal goed op de hoogte en betrokken. heel fijn is dat ze aan het einde van de dag enthousiast terugkoppeling geven en altijd leuke momenten van onze zoon vertellen
  • Ervaring met: KDV

Het is één grote lofzang! We zijn zeer tevreden over de opvang van Amber (en de hele organisatie die daar vorm aan gegeven heeft). Vanaf 6 april (als Amber jarig is) zullen we met een glimlach terugkijken naar de afgelopen vier jaar bij Jabadoo! Ga zo door!
  • Ervaring met: KDV

We hebben onze kinderen meer dan 5 jaar naar volle tevredenheid bij Jabadoo op het KDV gehad. We zijn altijd heel blij geweest met de leidsters en hun betrokkenheid. De structuur, rust en gezelligheid op elke groep vonden we erg fijn. De doordachte pedagogische aanpak past goed bij ons. Jabadoo biedt wat ons betreft een erg hoge kwaliteit opvang.
  • Ervaring met: KDV

Mijn kinderen hebben het altijd erg leuk op de bso! Er is altijd genoeg te doen en de sfeer is heel goed. Ze gaan er bijna altijd blij naartoe en komen ook blij weer thuis.
  • Ervaring met: BSO

Overall gewoon een hele goede, betrouwbare en betrokken kinderopvang. De accomodatie is mooi, fris, kleurrijk, veilig en vrolijk. Mijn zoon gaat er iedere keer weer met veel plezier naartoe, hij vermaakt zich er uitstekend.

• Ervaring met: KDV

Prima opvang, enige nadeel is dat als je opvang dag op een feestdag valt je alsnog voor de desbetreffende dagen moet betalen
  • Ervaring met: KDV

We zijn enorm tevreden met de opvang van Jabadoo.
  • Activiteitenaanbod N.v.t.

• Ervaring met: KDV

Ik breng mije kinderen altijd met een gerust hart heen. Er is fantastische aandacht voor elk kind. Ik heb het idee dat jullie ons kinderen goed kennen.
  • Ervaring met: KDV

Met een gerust hart breng ik ons zoontje naar Jabadoo! Goede communicatie, fijne en vooral schone omgeving, duidelijke regels en goed personeel. Onze kleine van 3 heeft het er reuze naar zijn zin!
  • Ervaring met: KDV

Vanaf het moment dat we voor de eerste keer binnen kwamen voelde het al goed. De groepsleidsters zijn fijn in de omgang met de kinderen en zeer ervaren. Wij brengen onze zoon altijd met een gerust hart naar jullie toe!