Binnen anderhalf jaar mijn moeder en mijn broer moeten missen. Beide keren regelde Johan Rijksen de uitvaart. Tot volle tevredenheid. Al onze wensen konden worden uitgevoerd, met van Johan ook heel veel goede adviezen.

• Respect voor alle wensen

Na het overlijden van onze moeder en oma hebben wij contact met Johan Rijksen gezocht om de verzorging en uitvaart van moeder op te starten. Johan was kort daarna bij ons thuis en heeft veel voor ons geregeld zodat wij dat konden doen wat belangrijk was, nl. afscheid nemen en vertrouwen dat moeder een mooie afscheidsreis kreeg. Bescheiden en op de achtergrond heeft Johan zeker met ons meegedacht en suggesties gegeven waar wij hel blij mee waren. Heel erg bedankt dat wij het mooiste afscheid in ons hart kunnen sluiten en nooit meer zullen vergeten.

• Respect voor alle wensen

Alles wordt tot in de puntjes geregeld, en er wordt overal aan gedacht en meegedacht. Het is geen 100%,maar 110%.

Nvt

• Respect voor alle wensen

Wij hebben eigenlijk niks aan te merken op de dienstverlening. Er werd goed (en kritisch) meegedacht, er was een actieve houding vanuit Rijksen (zowel Johan als Roelof) en alle afspraken werden nagekomen. Wat heel fijn is, is dat jullie veel zelf kunnen zoals de kaarten. daardoor kun je snel schakelen zonder omwegen. Ook fijn dat jullie zoveel mogelijk ontzorgen door bijvoorbeeld zelf Dela te bellen, aan te geven dat jullie de urn zouden kunnen halen, aanwezig willen zijn bij uitzoeken steen etc. Geeft een fijn gevoel van rust. Bij jullie is echt alles in goede handen. Daardoor hebben wij 100% op jullie kunnen vertrouwen en wisten we dat we niks vergaten. Ik hoop jullie voorlopig niet nodig te hebben, maar ik bel alleen jullie nog maar. wellicht als extra puntje. Wij kenden jullie niet. Maar wij 'kennen' Simone Schreiber. Toen ik haar belde na het overlijden van mijn vader heeft zij jullie gebeld voor mij omdat ik echt niet wist wat ik moest doen. Dus dankzij haar zijn we bij jullie terecht gekomen.