Rijksen heeft de uitvaart heel goed geregeld. Hij ontzorgt en neemt er alle tijd om de dingen goed door te spreken en te regelen. Zijn aanpak zorgde ervoor dat ik met tevredenheid terug kan kijken op het afscheid.

• Respect voor alle wensen

Vakmanschap vanuit het hart. Dankzij de begeleiding van Rijksen verliep de crematie van mijn zus perfect. Complimenten voor hoe je alles regelde. Mede door jullie: niets dan goede herrinneringen aan de crematie.

• Respect voor alle wensen

Familie heeft het als waardevol ervaren! Er was een goede klik.Fam werd nerveus dat de heer rijsen niets noteerde en alles uit zn hoofd deed. Mocht er wat met hem gebeuren waren alle gegevens weg.

• Respect voor alle wensen

helaas is de opname geen DVD opname alle een audio kwam daar pas achter toen ik de cd opstartte. Toch wel een teleurstelling

• Respect voor alle wensen

Een aanrader voor iedereen. Ga zo door en zorg dat de service zo blijft zoals hij nu is. Stabiliteit vasthouden.

• Respect voor alle wensen

Steun en toeverlaat in lastige tijden.

• Respect voor alle wensen

Vanaf het allereerste contact tot aan de administratieve afhandeling hebben we ons echt klant gevoeld. Het draaide om ons als familie en alles was mogelijk. Vooral de eigen rouwkamer hebben we een enorm gewaardeerd. Thuis geen opgebaarde overledene , maar toch een huiselijke sfeer waar je dag en nacht terecht kunt. Uitstekend! Je kunt je afvragen waarom er niet vier tienen worden gegeven.........

• Respect voor alle wensen

Vriendelijk oprecht open eerlijk meedenkend luisterend professioneel betrokken

• Respect voor alle wensen

Fijne ervaring in een verdrietige tijd..... Bedankt dat jullie er voor ons op alle fronten waren !

• Respect voor alle wensen

Heel tevreden over het contact met Roelof, gaf een ontspannen en vertrouwd gevoel, op zijn tijd trok hij aan de rem en aan de andere kant gaf hij goede adviezen. Als er vragen waren of id. dan is hij altijd makkelijk te bereiken en komt er ook een snelle reactie. Nooit gehaast en alle tijd om te luisteren en een praatje te maken. Ondanks het verdriet hebben we alles toch op een mooie en fijne manier ervaren mede dankzij jullie!

• Respect voor alle wensen

Als kleindochter heb ik het als zeer prettig ervaren hoe lief, respectvol en netjes er met mijn oma is om gegaan. Het was een week (eind november 2016) waarin Roelof enorm betrokken en meedenkend was en waar wij als familie veel zelf mochten doen. We hebben kort kennis gemaakt met Johan waarin ook hij meelevend was. We hebben gebruik mogen maken van het mooie uitvaarthuis en dat voelde warm en goed aan. Roelof (en Johan), bedankt voor al je hulp en begeleiding bij het afscheid van mijn oma. Het is te zien dat jij dit werk vanuit je hart doet!

• Respect voor alle wensen

Respectvol geholpen. Meedenken. Rustig alles uitgelegd en de tijd genomen voor alles. Betrokken bij het hele gezin.

• Respect voor alle wensen

Het was in alle opzichten een zeer prettige samenwerking!

• Respect voor alle wensen

Wat een warmte hebben we mogen ervaren in die koude dagen... Begrip. Advies. Luisteren. Meeleven. Soms waarschuwen voor wat gaat komen.. niet alleen voor de weduwe maar ook voor de kinderen en kleinkinderen van de overledene. Zeer betrokken. Niets moet bijna alles kan.... erg prettig om met jullie dit onverwachte stuk te kunnen doen....

• Respect voor alle wensen

Het was heel fijn iemand achter je te hebben staan die alles regelt en ook nog betrokken is. Jullie hebben het allemaal een stuk draaglijker gemaakt. Nogmaals bedankt!!

• Respect voor alle wensen

Warme en betrokken mensen die tijdens het verlies van onze ouders alles gedaan hebben om van deze moeilijke periode ook iets heel moois van te maken met hele dierbare herinneringen .

• Respect voor alle wensen

Grote betrokkenheid in de week na het overlijden. We hebben er een warm gevoel aan over gehouden. De uitvaart was erg mooi. Proefdrukken en andere regelzaken gingen snel en de communicatie verliep soepel en fijn, zowel face to face, door elke dag even langs te komen, maar ook via de mail.

• Respect voor alle wensen

De uitvaart en alles er om heen was zeer goed geregeld. Zeer netjes dat jullie en ook de spreekster nog een keer langskwamen. Dus de nazorg is ook goed geregeld. Ga zo oor.

• Respect voor alle wensen

Jullie maken persoonlijke betrokkenheid inderdaad meer dan waar, zowel in de gesprekken voor de uitvaart als de gesprekken erna. De foto's van de handen in de kist, het meekrijgen van het windlichtje, het vooraf luisteren naar de muziek. Jullie hadden ideeën genoeg. Jullie staan inderdaad 24/7 per dag klaar en dat heb ik als zeer prettig ervaren.En het is misschien inderdaad niet meer zo dat de uitvaart begeleider bepaald wat er gaat gebeuren maar het is meer dan waardevol als er op die momenten van verdriet zo goed met je wordt meegedacht.

• Respect voor alle wensen

Bij dit uitvaarthuis wordt er ook tussen de regels door geluisterd naar wat je zegt, voor iedereen is er een luisterend oor en zij zullen alles in het werk stellen om de wensen waar te maken. Op een losse en liefdevolle manier wordt iedereen bij het gehele proces betrokken. Dit heeft mij zeker geholpen in mijn verwerking. Bedankt Johan voor alle goede zorgen voor onze familie en natuurlijk in het bijzonder Oma.