Uitstekend en vakkundige uitvoering

Prima werk. Kundig snel en mooie afwerking. Tot in de kleinste details goed afgewerkt. Degelijke materialen. Komende decennia geen omkijken meer naar.

Vriendelijk personeel, goede service.

Het personeel was ruim op tijd. Ze werkten snel door en namen zelfs na afloop de radiator mee. Alles werd keurig netjes opgeruimd.

Top kwaliteit en top service

Zeer prettige klantbenadering. Alles is bespreekbaar. Het montageteam is top en verstaat zijn vak. Zij werken zeer netjes. Ook de afwerking binnenshuis met extra metalen strips, kit, etc. is vakwerk. Men heeft zelfs de zonwering binnen weer opnieuw bevestigd. In een woord: geweldig.

Super net bedrijf en uitstekende montageploeg

Vanaf de showroom t/m montage prima volgens afspraak verlopen. De mannen van de montage ploeg zijn echt vaklui en niet te beroerd om mee te denken. Echt top kwaliteit en uitstekende service!

top bedrijf in kwaliteit afspraken en service

Geweldig familiebedrijf waar de kwaliteit , service en afspraken na worden gekomen. Dit zijn nog echte vakmensen. Als alle bedrijven nu zo zouden werken, kwamen er geen klachten meer binnen. Ingewerkt team, met ieder zijn eigen specialiteit. Niets is te veel en werken keurig netjes. Zeker om aan te bevelen.

Perfecte produkten, perfect geplaatst, fijne mensen.

Van de bestelling tot en met de installatie in één woord perfect. Fijne verkoper, en een topteam die e.e.a. komt plaatsen. Keihard werkende mensen, héél prettig in de omgang. En als het werk dan klaar is: wat is dit geweldig mooi geworden!!

Rustig, goed en netjes.

5 keer hebben ze een project gedaan en nog steeds zeer te vrede. bedankt.

Ben heel tevreden over Aluku

Onze kunststof schuurdeur is naar volle tevredenheid geplaatst. Er is goed meegedacht met onze wensen. Werken heel netjes en alles is opgeruimd super gedaan mannen. Zeker tot de volgende keer.

VAKKUNDIG EN NETJES

VAKKUNDIG EN KEURIG PERSONEEL

Snelle en keurige levering, heldere afspraken en keurige montage

Aluku Zuidland heeft gezorgd voor een snelle en keurige levering, zij maken heldere afspraken en het kozijn is keurig gemonteerd.

Goede uitleg en perfecte installatie van het raam.

Zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Vanaf een eerste bezoek aan de showroom tot het plaatsen.

Zeer tevreden over het resultaat!

Prettig en vakkundig personeel

De schuifpui is naar tevredenheid geplaatst.

Wij zijn goed geadviseerd en de schuifpui is netjes geplaatst door deskundig personeel.

van ontwerp tot uitvoering zeer goed geholpen en gewerkt

tijdens het ontwerp zeer vakkundig geholpen, en bij het opmeten is er toch een verandering opgetreden (een ijzeren bint zat verstopt) Dit is net op tijd opgemerkt en is het ontwerp aangepast. Montage keurig op tijd en netjes uitgevoerd. werkplek netjes achtergelaten.

Prima werk geleverd

Vakbekwame en vriendelijke mensen die netjes gewerkt hebben. Puntje van aandacht bij het opleveren van karwei toch alles nog eens extra controleren, waren toch wat steekjes gevallen welke overigens later netjes opgelost zijn.

Zeer netjes en correct!

Super vriendelijke en kundige monteurs en ben heel blij met de prachtige deur!

prima bedrijf

Prima werk geleverd, netjes gewerkt,kwaliteitswerk

Keurig, werk geleverd.

Aluku, zonder meer aan te raden.

zeker een aanrader !

Uitstekend bedrijf met kundig (montage)personeel. Werkzaamheden zijn tot in de puntjes correct uitgevoerd en komen afspraken goed na ook tijdens het offertestadium.

Keurige plaatsing door nette werklui. Het eindresultaat is prachtig geworden. Klein minpuntje......had even gebeld of het goed was dat de plaatsing verschoven was naar september. Nu kregen we dat te horen toen we zelf belden wanneer de plaatsing zou zijn

Vaklui!

Keurig op tijd, heel mooi werk geleverd. Snel gewerkt. Verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Blij mee!! dit zijn mensen die hun vak verstaan.

Een absolute aanrader!

We zijn zeer hartelijk ontvangen in de showroom en erg goed geholpen. Goed advies en meegedacht met het nemen van de juiste beslissingen. Het plaatsen is erg vlot verlopen en netjes gewerkt. Wij zijn meer dan blij met het fantastische resultaat en de samenwerking met de mannen en cora en angelo. Bedankt voor het prachtige resultaat!

Heel fijn bedrijf 👍🏼

Heel fijn bedrijf, met heel veel ervaring en er wordt netjes gewerkt❗️

Zeer professionele en tijdige inbouw!

Het totaalpakket is tijdig geleverd en vakkundig ingebouwd. Er is sprake van een totale ontzorging. Alles is netjes afgevoerd en opgeruimd. Ik beveel deze partij ten zeerste aan.

zeer positief

Het kunsstof dak van de serre moest vervangen worden. Bovendien wilden we een schuifpui van de woonkamer naar de serre. Ook een nieuwe zonwering op de serre. De gesprekken over de diverse keuzes die gemaakt moesten worden zijn in prima overleg gevoerd. Aluku heeft ons goede nieuwe oplossingen voorgesteld. Het werk is in goed overleg gepland en uitgevoerd. Het personeel is deskundig en zeer vriendelijk. Tot in de puntjes is alles afgerond en uitgevoerd. We kunnen Aluku zeer aanprijzen. Familie Werners

Krommedijk 3

3214LH Zuidland