De verkoop en de installatie waren top.

Zowel de aanschaf van de ramen als het advies waren top De installatie door de monteurs en hun adviezen waren uitstekend en ik en mijn vrouw zijn uitermate tevreden over de behandeling door Aluku Zuidland BV.

Goede communicatie en snelle plaatsing.

Fijne communicatie met het bedrijf. Goed geholpen en alles was netjes en snel geplaatst.

Zeer correct personeel en perfect geplaatst

Bescherming dekens werden op de vloer gelegd en na de werkzaamheden werd alles netjes aangeveegd en opgeruimd Perfecte installatie

perfect

Het product is van goede kwaliteit. Het personeel deskundig en vriendelijk.

Ontzettend blij met onze kozijnen en de plaatsing ervan

Afspraken worden nagekomen. Duidelijke uitleg gekregen in de showroom. De monteurs denken met je mee in mogelijkheden. Er wordt netjes en vlot gewerkt en de monteurs zijn erg vriendelijk. Op vragen per mail wordt erg snel gereageerd. Erg tevreden!

Een mooie schuifpui, vakkundig geïnstalleerd

Aluku heeft bij ons een schuifpui vervangen. Levertijd duurde wel lang, maar dat geldt denk voor de meeste bedrijven. Afspraken voor het inmeten en het plaatsen zijn goed nagekomen. Het plaatsen van van de schuifpui verliep keurig netjes. Alles werd direct opgeruimd en alles werd meegenomen. Afwerking aan binnen- en buitenzijde is keurig netjes wij kunnen alleen maar zeer tevreden zijn

Vakkundig

Sympathieke monteurs. Vakkundig en van aanpakken wetrn.

Netjes en prijs kwaliteit is super

Vanaf het begin tot eind top. Wij zijn begin dit jaar (2020) rond gaan kijken voor Kozijn voor de slaapkamer. Na wat speur werk zijn we bij diverse kozijn boeren uitgekomen. Bij sommige idd echt boeren en vielen af ander vielen af gezien onze speurtocht duidelijk werd dat online offerte zonder gezien en gesproken te hebben geen optie is en raad ik niemand aan. Lang verhaal kort wij we uiteindelijk 2 optie over. Bij beide in de winkel geweest te zijn stond Aluku boven aan. Uit hun duidelijke verhaal en advies hebben we na nog eens in Zuidland bij hun geweest een keus kunnen maken. In hun showroom was het allemaal duidelijk en voor een leek goed te snappen uitgelegd. Ook bij Aluku kregen we al snel het gevoel dat ze niet je geld uit je broekzak kijken. Ze hebben ondank ze het wel hadden kunnen doen betreft het raam niet het duurste aangeboden maar het beste voor ons. Zo gaande weg 2 keer in de showroom en mail verkeer vertrouwen gekregen die tot een samen werking tot stand gekomen. Eerlijk ze zijn niet de goedkoopste (ook niet de duurste) maar zover wij het nu hebben mee hebben gemaakt en gezien wel kwaliteit en zeker service. Ook het plaatsen van kozijn, raam en rolluik is netjes en snel gedaan. de 3 monteurs zij ook beleeft en netjes te werk gegaan en na plaatsing een duidelijk korte uitleg over de afstand bediening van rolluik en raam (bv zomer en winter stand) Dank U en na waarschijnlijkheid tot volgend jaar als de ander slaapkamer gedaan moet worden ander zeker het jaar daarop. Fam.Schepers.

Prima werk geleverd

Voor de tweede keer dit jaar een opdracht gegeven aan Aluku en wederom zeer tevreden over de gehele gang van zaken. De monteurs zijn zeer service gericht en vakbekwaam.

Het zijn vakmensen , secuur ,opgeruimd.

Houden zich aan de afspraak ,werken netjes. Een betrouwbaar adres. En wat een plaatje zijn de nieuwe aluminium kozijnen. Bedankt. Bij een volgende verbouwing kom ik zeker terug. Een zeer tevreden klant.

Prima service en mooie producten.

Prima service en duidelijke product uitleg alvorens de aanschaf. Na snelle in overleg geleverde producten, met monteurs met veel ervaring en een vriendelijk gezicht. Een heel mooi eind resultaat waat we zeker geen spijt van hebben.

Resultaat boven verwachting .

Goed advies gekregen.Alles geplaatst door team van vaklui.Zij werken heel secuur en netjes .

Erg professioneel bedrijf die weten wat ze doen. Werken erg netjes en zijn erg klantvriendelijk.

Prachtig resultaat, nette werkers

Het totale proces, vanaf het opvragen van de offerte tot aan het daadwerkelijk plaatsen van de kozijnen, prettig geholpen. Het resultaat mag er zijn! Ook voor volgende projecten gaan wij naar Aluku

Ons huis is geheel veranderd. Een prachtige voorkant geworden. De werkzaamheden zijn glad verlopen door zeer deskundig personeel. De voorbereiding zijn zonder moeilijkheden verlopen met tekeningen en een goede offerte. Ik heb geen enkele probleem ondervonden bij de uitvoering. U mag gerust bij ons komen kijken.

Alles keurig geregeld.

Vriendelijke en vakbekwame mensen. Mooie en degelijke kozijnen.

Zie hieronder.

Afgezien van de vertraging door corona, die helaas niet was doorgegeven, hebben wij geen negatieve ervaringen.

Vanaf offerte tot oplevering prima service

Duidelijke offerte. Levertijd van materiaal op tijd en vriendelijke en goede communicatie rondom de levering. De plaatsing is uitgevoerd door vriendelijke en vakkundige medewerkers. Kort samengevat: Een top bedrijf.

Mooi werk!

Prachtige pui, deskundige plaatsing en zorgvuldige afwerking. Plezierig team in huis!

Supernetjes gewerkt, ondanks de hitte!

Binnen 3 dagen hebben de vakmannen van Aluku bij ons kunststofkozijnen vervangen en rolluiken geplaatst. Heel netjes (af)gewerkt en ondanks de hitte hard doorgewerkt. Kwaliteit en vakmanschap, zeker aan te raden!!

een zeer klantgerichte aanpak en behandeling

Bij de werkzaamheden werden mijn vragen en opmerkingen zeer goed meegenomen en beantwoord. Er werd zeer goed overleg gepleegd over de situatie en de mogelijke oplossingen. Al met al een prima ervaring.

Prachtige ‘staallook’ kozijnen voor een prima prijs!

Voor onze verbouwing van de keuken en woonkamer, we plaatsen een grote uitbouw, zochten we uiteraard kozijnen. Een dubbele openslaande deur in de kamer met ramen en een enkele openslaande deur met ramen in de keuken. Modern, maar met een knipoog naar de rest van het huis dat uit 1921 stamt. In eerste instantie wilden we stalen kozijnen. Maar die zijn best prijzig. Dus op zoek gegaan naar aluminium kozijnen in een zogenaamde ‘staal look’. Daar waren we best wat sceptisch over, de soms wat plastic aandoende kozijnen van vele jaren terug in onze gedachten. Meerdere bedrijven gevonden en bezocht. Daarbij natuurlijk ook goed gekeken hoe de kozijnen eruit zien, het advies en natuurlijk de prijs. Aluku sprong daar uit. Vanuit Rotterdam een bedrijf in Zuidland bezoeken, ligt niet voor de hand. Maar zij was wel een van de eerste die op basis van de toegezonden tekeningen een offerte uitbracht. De showroom is niet de meest flitsende, dat zegt Angelo Verhoeven zelf ook, maar het gaat om het product en het advies. En de prijs valt daar ook niet tegen... Er werd goed met ons meegedacht, een advies van Angelo over het ontwerp hebben we overgenomen. Gekozen voor een uitvoering in zwartgrijs (Ral7021), met een vlak profiel (RT72) in een fijnstructuur. Echt prachtig! We kunnen niets anders zeggen. Goede kwaliteit, het paste perfect en levering ruim binnen de termijn, dit ondanks de Coronacrisis. Een kleinschalig familiebedrijf met een grootst product... We zijn er zeer, zeer content mee!

topservice erg fijn bedrijf

Ons gevoel vanaf het eerste contact met dit bedrijf was super en dit is ook zeker bewezen alle monteurs zijn kundig netjes en zorgen voor een mooie afwerking Wij zijn heel blij met alles en bevelen het bedrijf dan ook zeker aan

Klantvriendelijke benadering in showroom en door uitvoerder.

Prettige mensen die proberen mee te denken. Vakwerk.

Uitstekend en vakkundige uitvoering

Prima werk. Kundig snel en mooie afwerking. Tot in de kleinste details goed afgewerkt. Degelijke materialen. Komende decennia geen omkijken meer naar.

Krommedijk 3 3214LH Zuidland