Aluku komt de overeengekomen afspraken goed na

De werkzaamheden zijn netjes en volgens afspraak uitgevoerd Werkplek goed opgeruimd na afloop werkzaamheden

Een hele mooie serre, super vakkundig geïnstalleerd :-)

Allereerst de complimenten voor de mannen het werk gemaakt hebben. Zo beheerst, zo efficiënt, zoals de mannen eerst de oude serre hebben gesloopt, super netjes gewerkt. Daarna in alle rust, super vakkundig en fantastisch samenwerkend de nieuwe serre geplaatst en tot in alle details helemaal afgewerkt, zelfs een nieuwe vensterbank en reparatie van slechte stukken muur. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb. Wij zijn superblij met de serre, erg bedankt.

Vaklieden die uitstekend werk leveren.

Mijn achtertuin was aan vervanging toe. ,s morgens werd de pui verwijderd en in de loop van de ochtend weer opgebouwd. De aansluitingen naar de muur en de tegels op de grond zag ik erg tegen op. Ik dacht dat de afwerking niet in de offerte meegenomen waren. Tot mijn verrassing is het keurig afgewerkt. Ik ben super tevreden met het resultaat. Beide monteurs waren vaklieden niets dan lof voor dit team. Ik zou iedereen die een aluminium pui wil dit super bedrijf aanraden.

We zijn zeer tevreden met de geleverde kunststof kozijnen. Netjes en professioneel gemonteerd en alles na montage opgeruimd. Vriendelijke en ervaren vakmensen.

Service slecht

Ramen en kozijnen goed geplaatst.helaas is bij het badkamer raam het sluitwerk niet meer goed.heb gemaaild Helaas geen tijd voor herstel. Service valt tegen.

Een mooi en goed bedrijf

Als eerste goede adviezen gekregen. De communicatie was goed ook per mail verloopt de communicatie vlot. De kozijnen en de voordeur zijn vakkundig geplaatst. Er wordt meegedacht en ze hebben overal een oplossing voor. De afwerking is zeer goed. Er wordt netjes gewerkt ze ruimen aan het eind van de werkdag alles keurig op. We zijn erg tevreden.

Onze bestelde schuifpui op onze wensen gemaakt geplaatst op zeer nette manier. De groep monteurs zijn zeer op elkaar ingespeeld en werken als een machine met elkaar. Na vertrek alles mee retour en geen rommel achter gelaten.

Ook dit keer een uitstekende service bij het plaatsen van een nieuw kozijn met rolluik.

Vorig jaar een schuifpui laten plaatsen en dit keer een kozijn met rolluik. Ook dit keer waren de heren zeer snel en kundig aan de slag gegaan. Alle het afval werd weer netjes opgeruimd en meegenomen.

Vakwerk met net dat extra beetje inzet

Het is mijn ervaring dat er altijd iets misgaat met verbouwingen. De afwerking is net niet wat je mag verwachten, de rekening is achteraf net even anders dan afgesproken, een combinatie van de beide of het werk is gewoon ronduit slecht en gevaarlijk achtergelaten. In het land van de klussers vertoeven een hoop onbekwame mensen. Bij Aluku doen ze niet aan die onzin. De werknemers zijn beleefd, leveren vakwerk en vragen op de juiste momenten welke afwerking de voorkeur heeft en gaan niet direct voor de makkelijkste oplossingen. Kantjes, die lopen zij er niet van af! Zo is van te voren herhaaldelijk aangegeven dat het slopen van een muur en het plaatsen van een schuifpui betekende dat achteraf misschien gestuukt zou moeten worden en dat dit in principe niet in de prijs zat. Het was namelijk niet hun expertise. Gelijk bij aankomst van de werknemers werd ik gerust gesteld. “Als je dan toch lekker bezig bent, dan maak je het toch gewoon gelijk even af.” En dat is gebeurd. Inmiddels hebben diverse mensen hun bewondering uitgesproken voor het strakke werk dat geleverd is. Ik zou met een gerust hart weer zaken met hen doen. Niets dan lof.

Vakwerk!

Het eindresultaat is prachtig. De kozijnen in combinatie met rolluiken hebben het huis een hele andere uitstraling gegeven. Er is netjes & volgens afspraak gewerkt. Er wordt meegedacht en het niveau van afwerking is zeer goed!

werk in uitvoering door nette toegankelijke vakmensen

Na eerdere ervaringen is het een verademing om deze vakmensen van Aluku over de vloer te hebben. Deze vakmensen zijn netjes, toegankelijk en werken hard. Iedere dag na het werk, werd er even schoon gemaakt, met een doekje of de stofzuiger. Tijdens het werk waren deze profesionals ook steeds goed aanspreekbaar. Wij zijn ontzettend tevreden met het resultaat. Alles is netjes afgewerkt, er werd goed meegedacht. En eigenlijk hebben wij nergens iets op aan te merken. En hoe vaak kom je dat tegen? Dat alles gewoon goed is.

Weer een perfekt uitgevoerd project door Aluku!

Prettige mensen, harde werkers, prachtig materiaal en toen het weer klaar was, was ons huis wéér mooier geworden!

Gewoon afspraken nakomen en prima werk afleveren door een mooi team

Gewoon afspraken nakomen en prima werk afleveren door een mooi team

Er werd goed gekeken naar wat wij wilden. De monteurs werkten heel netjes. Jammer genoeg was er iets niet goed gegaan met de levering en hebben we nog langer moeten wachten, maar het is gelukkig goed opgelost. Resultaat is mooi.

2e keer werkzaamheden laten uitvoeren

- Vriendelijk ploeg installateurs - nette werkers, vaklui - mooie kwaliteit Zojuist zijn de werkzaamheden afgerond, wederom uiterst tevreden!

Technisch goede ervaring.

Uiteindelijk na ingrijpen meer ervaren medewerker netjes en goed opgeleverd, wat jongere collega begreep het begrip service en netheid nog niet zo goed.

Prima verlopen, ziet erg mooi uit.

Ze werkten heel netjes, prima vakmensen!

Goede aardige werklui werken hard en nauwkeurig niks anders dan lof.

Prima uitgevoerd

Goed gewerkt, prima afgewerkt, keurige werknemers

Van offerte tot oplevering is de ervaring alleen maar zeer positief geweest. Keurig, mooi en verder alles volgens afspraak. Zeer betrouwbaar.

Meer dan verwacht

6 kozijnen en nieuwe gevelbekleding laten plaatsen door dit familiebedrijf. Van begin tot eind super service bij Aluku. Het begon al bij de eerste kennismaking waarbij het advies erg waardevol is gebleken. Alles is in 3 dagen door 4 erg fijne maar vooral kundige mannen geplaatst waarbij niets te gek was. De afwerking is ook super. Al met al een zeer positieve ervaring. Het is niet de vraag of we nog een keer gebruik maken van Aluku maar wanneer we dat gaan doen.

Wij zijn bijzonder tevreden over het geleverde werk

Het kozijn is prachtig geplaatst door vakmensen. Prettige communicatie, complimenten!

Materiaal en werkzaamheden van hoog niveau.

Zoals gezegd, mooie goed afgewerkte materialen. Plaatsen van hoog technisch niveau. Afwerken en opleveren goed werk.

De verkoop en de installatie waren top.

Zowel de aanschaf van de ramen als het advies waren top De installatie door de monteurs en hun adviezen waren uitstekend en ik en mijn vrouw zijn uitermate tevreden over de behandeling door Aluku Zuidland BV.

Goede communicatie en snelle plaatsing.

Fijne communicatie met het bedrijf. Goed geholpen en alles was netjes en snel geplaatst.