Heel leuk team die perfect werk afleveren

Vanaf het begin tot eind heel goed geholpen in de showroom van MH vloeren in Echt. Het hele team heeft heel goed geholpen met advies, leveren van samples (die we meerdere dagen thuis hadden staan) en het adviseren over het leggen van de vloer. De uitvoerders waren heel vriendelijk en gemakkelijk in de omgang, daar houden we van! Niet zo stijfjes gelukkig en ze helpen je graag met de vragen die je ze stelt. De vloer ligt er perfect bij en PVC is echt een verademing qua stevigheid en schoonmaken. Klein puntje van feedback: planning en nakomen van de afspraken loopt soms niet helemaal lekker... Succes en bedankt MH Vloeren!

Geweldig , super tevreden

Wij hebben door MH vloeren een pvc vloer laten leggen incl egaliseren. In een woord geweldig wij zijn meer dat tevreden niet alleen over het plaatsen van de vloer maar ook de werkwijze . Overal werden we over geïnformeerd en tips gegeven . Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden. Harstikke bedankt!!

Slecht

Wij sluiten ons volledig aan bij R. Roermond d.d. 8 januari 2023. Bij ons is eind november 2022 circa 30m2 PVC door MH gelegd. Exact hetzelfde verhaal, vloeren slecht afgewerkt, kitnaden niet netjes, afspraken worden niet nagekomen (dag van start werkzaamheden uren te laat aanwezig zonder iets te laten weten) geen communicatie mogelijk en bij melden van onze onvrede standaard excuses van Kevin als woordvoerder. Het team zelf verstaat geen Nederlands. Afval incl. mesjes en lunchresten van het team van 2 dagen werken blijven achter in de stromende regen op de oprit. Met als resultaat een snee in mijn vinger en de hele kliko vol met afval. Na 1 dag werd er meteen door Kevin gebeld waar de betaling bleef terwijl we totaal niet tevreden waren. Nu 2 maanden later staan diverse naden omhoog van de vloer wat zeer ontsierend oogt. Contact gehad met MH en blijkt dat een PVC vloer voor ons helemaal niet de juiste keuze blijkt omdat het een slaapkamer betreft en deze door de dag in de wintermaanden afkoelt. De vloer heeft minimaal 18 graden nodig. Slecht advies wat we duur betaald hebben en een ontsierende vloer. Alleen maar willen cashen, meer hoef je niet te verwachten. Geen aanrader dit bedrijf!

Super service en goede prijzen!

Recent heeft MH Vloeren bij ons op de benedenverdieping visgraat PVC gelegd en op de 1e verdieping PVC stroken. In de showroom zijn wij goed geholpen en alles is volgens afspraak uitgevoerd. Ik had nog wat opmerkingen over de afwerking en hiervoor zijn ze diezelfde week nog teruggekomen om dit bij te werken. Super service en goede prijzen!

Niet wat we verwacht hadden na de reviews op internet.

80m2 vloer besteld en deze zou in 2x gelegd worden. Na de verbouwing zou dit de kers op de taart worden maar niets is minder waar. We hebben ons laten leiden door de goede reviews maar de werkelijkheid is toch anders. De monteurs zijn harde werkers maar de standaard ligt toch een stuk lager dan we hadden verwacht. Kitnaadjes van 10mm of meer die met een duim worden afgestreken of vloerdelen en los liggen had ik niet verwacht van een vloerenbedrijf. Een afstapje van 10cm zou met egaline recht gemaakt worden maar dit was zo scheef gemaakt dat ik het door een aannemer opnieuw heb kunnen laten doen. Uiteindelijk is MH vloeren 6x bij ons geweest om het te maken en zijn we akkoord gegaan met het resultaat. In mijn opinie moet het niet zo zijn dat ik op de knieën alle naadjes zelf moet controleren of het netjes is en vast zit. Ik mag er toch vanuit gaan dat het bedrijf kwaliteit levert en pas over betalingen begint als de klant tevreden is. Het afval wordt niet meegenomen na werkzaamheden, er lagen breekmesjes op de grond terwijl ik kinderen en honden heb rondlopen. Ik was net op tijd toen ze een emmer met egaline wat over was in het putje wilden laten lopen! Overal sigarettenpeuken op de grond buiten. Het valt gewoon erg tegen. Op de offerte stond 50% betalen bij opdracht en 50% bij start werkzaamheden. Dit raad ik voor toekomstige klanten ten strengste af. Gewoon betalen als het klaar is.

Hele fijne communicatie en bereikbaarheid van medewerkers voor vragen

Duidelijke taal die verteld wanneer er wat gaat gebeuren. Prima gelegd en fijne communicatie ! MH Vloeren dank voor de mooie houten vloer !!

Prachtige Vloeren

MHvloeren heeft vandaag vloer bij ons gelegd Echt super blij mee ook had ik advies gekregen hoe de vloer mooier uit zal zien in richting en ben blij met dit advies want het oogt groter en mooier boven de laminaat. PVC in de woonkamer ook echt heel mooi geworden en netjes afgewerkt. Kwaliteit is ook top zeker een aanrader!!!

Super ervaring met MH vloeren

- Ruime keuze in assortiment - Communicatie is top! - Vloer ligt er heel strak bij.. 5 sterren meer dan verdiend...

Geweldig mooi plaatje !

MH Vloeren heeft onze gehele nieuwbouw woning voorzien van mooie vloeren en in de toilet-/badkamerruimte enkele wanden voorzien van Beton Ciré. Beneden in de zitkamer een eiken parketvloer met overgang naar Beton Ciré vloer voor de eetkamer en keuken. Bijkeuken en garage een Coatingvloer aangebracht. Deze is erg krasgevoelig en achteraf toch beter een gietvloer of PVC laminaat moeten kiezen. Gehele bovenverdieping (muv tegels badkamer) Beton Ciré aangebracht. Erg mooi en werkt perfect allemaal met de vloerverwarming. Pro actieve houding van MH Vloeren om veel contact te houden gedurende het voortraject en tijdens de werkzaamheden. Ze doen er alles aan om het volledig aar onze wens uit te voeren. Dankjewel MH Vloeren voor het mooie resultaat van ons project!

Uitstekend werk opgeleverd! Dankjewel

Vandaag is de pvc visgraat vloer gelegd op de begane grond (inclusief plinten) De uitvoering was perfect. Het ziet er heel mooi uit! Dankjewel Mirnes en team (Vahit &Emir)!!

Prima advies, snelle en goede service, prima prijs

Onlangs een nieuwe pvc-vloer laten leggen in de hal, egaliseren, vloer leggen, nieuwe plinten, afwerken. Slecht 1 1/2 week tussen keuze maken, offerte ontvangen, opdracht verstrekken en opdracht uitvoeren. Super snel, heel aardige en kundige vakmensen, goede prijs.

Top bedrijf!

MH vloeren heeft bij ons een prachtige PVC vloer gelegd op de beneden verdieping, en beton cire aangebracht in de hal. Ik heb niets anders dan lof voor deze firma. Om te beginnen zijn we zeer goed geholpen door Gerard en Astrid in de mooie showroom. We zijn zeker wel 10x binnen gelopen omdat we twijfelden over de kleur, en we hebben meerdere samples meegenomen. Dit was allemaal geen enkele moeite, en we werden telkens goed geholpen. (Ook toen de offerte al akkoord was). De uitvoering van de klus is door Mirnes en zijn team perfect gedaan. De mannen waren zeer vriendelijk en hebben heel netjes gewerkt. We hebben het wel eens anders meegemaakt, vandaar ook deze uitgebreide reactie. En dit alles ook nog eens voor een goede prijs. Ik kan deze firma dan ook zeker aanraden!

In de showroom in Echt prettig kennisgemaakt met deze onderneming en ruime keuze in mogelijkheden. We hebben over de tegelvloer een PVC vloer laten leggen. Eerst netjes ge-egaliseert en daarna is de vloer netjes gelegd inclusief de plinten

Onze houtvloer laten schuren en aflakken, super mooi gedaan! Mannen hebben goed en vakkundig gewerkt. Kortom, we zijn heel tevreden!

Uitstekend!

We hebben onze parketvloer laten opschuren en opnieuw laten aflakken. Met nieuwe plinten ziet het er prachtig uit! Komen de afspraken goed na, vriendelijk personeel en vooraf duidelijk advies. En een goeie prijs!

Resultaat mag er zijn !

Eind vorig jaar hebben we een PVC visgraat en Laminaat vloer bij MH vloeren besteld. Mede door de goede referenties in het verleden. Het Team was vriendelijk en adviseerde ons goed. Begin deze maand zijn beide vloeren gelegd (inclusief plinten) en het ziet er prachtig uit. Alles is volgens planning gegaan. Tijdens het leggen is er zeer goed overleg geweest als er onduidelijkheden waren. Enige reden waarom ik geen 5 sterren geef is dat de communicatie wat te wensen overliet. Al met al zeer tevreden met het resultaat !

Zeer mooi en professioneel

We hebben de keuze voor onze bakamers op betonlook laten vallen. Hier kwamen we terecht bij MH vloeren in Roermond welke ons adviseerde en ook hetbwerk na alle tevredenheid heeft uitgevoerd. Het enige kritiekpuntje wat ik had was dat ze beter de vloer hadden kunnen afdekken maar dat werd netjes schoongemaakt

Prachtige vloer, uitstekende prijs, zeer nette service!

Via mond op mond reclame (beste die er is tenslotte) bij MH Vloeren gekomen. Zeer goede uitleg van onze opties en uitstekend advies. Eerlijk in communicatie over on-/mogelijkheden. Aantal stalen mee mogen nemen om thuis te kunnen bekijken en vergelijken. Prijs; zeer scherp! Vakkundige montage en super netjes gewerkt. We zijn zeer blij en tevreden!

Degelijk werk

Met de drie recent negatief geplaatste reviews doe je Mirnes en zijn team te kort. Niet dat alles vlekkeloos is verlopen, maar het eindresultaat mag er zijn. Het gaat hier om een Therdex PVC visgraat vloer, die vakkundig is gelegd, evenals de plinten. Het kitwerk is mooi gedaan. Ook de oplevering gebeurt zeer serieus, alles wordt met de klant goed nagelopen. Alles bijelkaar zeer tevreden en aan te bevelen.

Ga hier niet mee in zee!

Mh vloeren heeft hier een houten vloer gelegd, inclusief plinten. Daarnaast hebben ze de woonkamer gestuct. Om met het stucwerk te beginnen: een amateur had dit nog beter gedaan. Trap daar dus niet in, stucen kunnen ze niet. Putjes, bellen, oneffenheden, golven... dat zat overal door het stucwerk heen. Hier en daar geen profielen gebruikt. Kortom, een grote bende en het heeft ons veel tijd en geld gekost om dit te herstellen. Dan de vloer. Kennelijk vinden ze het normaal om op veel plekken de vloer niet tot aan de muur te leggen. Resultaat: een dikke kitnaad om het gat tussen plint en vloer op te vullen. Verder kwamen ze hier een dag na het aflakken de plinten afkitten, en trokken zo de verse laklaag van de vloer af met tape. Ik twijfel dus of ze wel weten waar ze mee bezig zijn. Het kitten zelf kunnen ze trouwens ook niet goed, heel slordige afwerking. En tot slot de communicatie: die is niet gewoon slecht, die is er gewoon niet. Komen afspraken verder niet na, je moet als klant overal zelf achteraan bellen. Een amateuristische organisatie die je alleen maar meer zorgen oplevert, in plaats van je daadwerkelijk ontzorgt. Ga hier dus niet mee in zee, trap niet net als ons in de positieve reviews. Inmiddels van de nodige mensen gehoord dat ze tegen dezelfde problemen zijn aangelopen. Hadden we dat maar eerder geweten...

Prutswerk

MH vloeren komt hun afspraken niet na. Verder moest je steeds zelf contact met ze opnemen over wanneer ze nou langs kwamen. Zo kwamen ze wel wel eens om 16:00 i.p.v. 8:00 zonder overleg. Helaas leveren ze ook geen kwaliteit. Slechte afwerking, overal lijmresten, ongelijke plinten. Al met al, echt prutswerk.

Super !

Goed advies en denken mee. Werk wat ze afleveren is top! Wij zijn heel tevreden.

Slechte after sales !!!

In april 2020 ca 50 m3 pvc laminaat laten leggen en op zich daarna een goede recentie afgegeven. In Juni 2020 echter een klacht moeten melden omdat laminaat afbrak, te strak gelegd was De klacht werd bevestigd door de laminaat leverancier en MH vloeren zélf. Sinds juni 2020 tot heden september 2021 van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat de problemen werden opgelost en afspraken niet nagekomen werden. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is gedaald tot het 0 niveau !

Vakkundig echt top

De vloer is echt zeer vakkundig gelegd , pvc visgraat Zeer tevreden Mooi eind resultaat Echte aanrader Prijs/ kwaliteit goed Werken zeer netjes en komen de gemaakte afspraken na

Ruime keuze, eerlijk advies, goede prijs

Vandaag pvc visgraatvloer uitgezocht , ruime keuze voor ieder wat wils, mooi vloeren, eerlijk advies er wordt meegedacht , goede prijs Wij zijn zeer tevreden, ook duidelijke afspraken gemaakt N echte aanrader