Helemaal top!

Wat geweldig gedaan. Met zoveel verschillende voorwerpen een kettingreactie met het hele team gebouwd. Het was een ongedwongen en gezellige sfeer en we hebben alleen maar positieve reacties gekregen.

• Wat is de naam van jullie bedrijf? Rijkswaterstaat

Super energie, echt samen iets creeren in een korte tijd

Onder de talentvolle begeleiding van Marnix hebben we invulling gegeven aan het gevoel bij 1 team te horen en dankzij ieders afzonderlijke talent hebben we samen de beat gezet en ontstond er een gevoel van samenwerking, saamhorigheid en energie! Echt een aanrader voor zowel grotere als kleinere teams.

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Teambeats
  • Wat is de naam van jullie bedrijf? H&M Customer Service

Kettingreactie bouwen; de perfecte teambuilding activiteit!

Ontzettend leuke teamactiviteit. Het bracht ons terug naar de tijd toen het WK domino nog op tv te zien was. Leuk om in groepjes over het maken van verbindingen na te denken, creatief en technisch bezig te zijn. Een aanrader!

• Wat is de naam van jullie bedrijf? Crayon BV

energiegevende sessie

mooi om te ervaren dat met zo'n 80 grotendeels onervaren 'muzikanten', 3 soorten muziekinstrumenten en 1 dirigent er binnen een half uur een herkenbare samba wordt gespeeld. Hier en daar een eigenwijze noot, ofwel muzikale vrijheid. In ieder geval een enthousiast orkest, wat wil je met Marnix als bezielende leider.

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Beatsmaster
  • Wat is de naam van jullie bedrijf? Gemeente Rotterdam

Workshop oogstte snel bruisende energie en samenwerking.

De begeleiders van Aanjagers faciliteerden een uitstekende workshop. Alles goed geregeld en de groep mooi meegenomen gedurende de hele workshop. Er kwam veel positieve energie in de groep vrij. Veel gelachen en gejuicht. Mooie werkvorm voor versterken teambuilding en ketenbewustzijn.

• Wat is de naam van jullie bedrijf? UWV

Uitdagende activiteit!!

Uitdagende activiteit waar veel creativiteit en samenwerking voor nodig is. Heel gaaf om te zien hoe ieder stukje samen komt tot een spetterend eindresultaat.

• Wat is de naam van jullie bedrijf? Unilever

Topworkshop van Marnix! Wat een energie

Beste Marnix, Ik wil zeker een 8 geven voor de percussieworkshop. Je hebt een hele fijne uitstraling en enorm veel energie die mensen meesleept. Bij het aanleren van een muziekstuk is het leuk om van tevoren of erna te horen hoe het zou moeten klinken en in overleg met de groep de workshop op te nemen? Het een topworkshop! Nogmaals dank. Ik ga de beoordeling ook nog via de link invullen. Bedankt voor de toffe foto. Heel veel succes verder. Hopelijk tot ziens.

• Wat is de naam van jullie bedrijf? Ministerie van Financiën

Waanzinnig

Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer !

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Kettingreactie
  • Wat is de naam van jullie bedrijf? N.v.t.

Outstanding Team-building activity!

Great contact with Marnix since the beginning, fully understood the activity and it was delivered on time and in full. Lot's of materials provided for the activity which involved around 80-85 people and they were all engaged and fully understood what was the end goal. A lot of communication between teams on a very challenging and creative team-building activity. Would highly recommend!

Geweldige beleving!

Leuk om te doen, leerzaam en veel gelachen!

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Jongleren

Ongelooflijk hoe een groep in no time vol energie en enthousiasme met elkaar samenspeelt!

Een groep van 130 collega's van a.s.r. zorg: allemaal verschillend, maar al snel een mooi samenspel! Heel veel enthousiaste reacties gehad van collega's!

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Bodypercussion

Mooie middag iedereen deed zeer actief mee!

Mooie middag iedereen deed zeer actief mee!

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Kettingreactie

Echt leuke workshop waar je energie van krijgt

Marnix Stassen is een energieke vent die je op een leuke manier enthousiast maakt voor muziek en percussie in bijzonder. stelt iedereen op zijn/haar gemak en weer toch in korte tijd een aardig resultaat te krijgen uit een diverse groep mensen. Aanrader!

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Teambeats

Hier word je blij van!

Ik heb meerdere keren tot volle tevredenheid Different Drums ingezet. Het is prettig werken met deze partij. Muziek maken op afvalbakken zorgt voor een aangename en vrolijke noot.

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Specials

Een heel inspirerende en actieve workshop

Ik heb ontzettend veel positieve reacties uit ons team gehad. Zelf vond ik het wisselen van plek in het race-team heel erg leuk. Een absolute aanrader!

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Zeepkisten

De Kettingreactie bouwen is een Actieve en Leuke Workshop met goede begeleiding.

De communicatie is snel en prettig. De workshop Kettingreactie is goed opgezet. We werden goed begeleid. Erg leuke workshop.

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Kettingreactie

Met een klapper het weekend in!

70 man in no time met elkaar bezig laten zijn. Vol energie, ritme en beweging. Heerlijk!

• Welke activiteit wilt u beoordelen? Bodypercussion

Ik heb onze afdeling van 80 mensen nog nooit zo enthousiast gezien!

Van de 3 offertes die ik had opgevraagd, stak die van Marnix er meteen met kop en schouders bovenuit. Concreet, gedetailleerd en scherp aan de prijs. De verdere uitwerking van de dag verliep soepel. Meedenkende en flexibele organisatie. De dag zelf (4 juli) was een groot feest bij DUS Utrecht. Met de kettingreactie als absoluut hoogtepunt. Ik kan het iedereen aanraden die op een interactieve, creatieve en hilarische manier de teamsamenwerking op de proef wil stellen!

Super leuk!

Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!

Top top top!

Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!

Energiek en effectief

In een zeer korte tijd met plezier "samen" muziek maken waarbij iedereen in een andere rol zijn of haar bijdrage levert. Afstemmen op elkaar en luisteren naar elkaar om samen een resultaat te behalen. Een prachtige metafoor!

leren jongleren met enorm veel humor!

Erik deed het zo enorm leuk, kreeg onze groep van 40 mensen heel snel enthousiast en bracht zijn energie goed over. Dat in combinatie met zijn gevoel voor humor en scherpe leuke grappen, maakten het een onvergetelijke workshop. De subtiele link naar het zakelijke ging hem ook erg gemakkelijk af, heel goed. Aanrader voor iedereen die op een leuke manier wil leren jongleren, met een teambuilding karakter en gebracht heel veel humor!

Geweldig!

Erg genoten!

Geweldig. Enthousiasme spat er van af

Je kom even in een andere wereld waarbij iedereen op een leuke manier wordt uitgedaagd. Veel glimlachende gezichten gedurende de sessie!

De Boomwacker workshop was een laagdrempelig en plezierig

De perscussionist neemt de hele groep stap voor stap mee om samen een leuke musicale ervaring te beleven.

Over Aanjagers

Aanjagers.com is gespecialiseerd in actieve teambuilding en event-energizers voor bedrijven en organisaties. We laten teams van 20 personen maar ook congreszalen met honderden deelnemers op elkaar afstemmen, met samenwerken en samenspelen.