Perfecte service Dank jullie wel

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima geholpen met de bestelling. Alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima service, goede communicatie. Een tikkeltje aan de dure kant maar erg flexibel en op kort termijn zelfs geleverd. (Van offerte tot leveren 3 dagen) Order: glaswerk voor verrassingsfeestje á 40 man.

• Persoonlijke benadering

Wij hebben een top feest gehad dankzij 123 fietsverhuur omdat, ze snel en correct reageerde op onze vrij late aanvraag voor het regelen van ons feest. Goed contact gehad met Lonneke die wist waar ze over sprak en duidelijk kon adviseren. Echt super bedankt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

zeer gebrekkig materieel geleverd. Ontkenning en geen goede oplossing aan mij als klant geboden, zonder overleg

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Beste Pieter van Dijk, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. U zult begrijpen dat onze service natuurlijk verder gaat als enkel het aannemen van een opdracht en het leveren van de door u bestelde materialen. Een klant is bij ons geen nummer maar juist een gewaardeerde klant. Dit maakt het dan ook dat, mocht er zich een storing aandienen zoals u hier probeert te omschrijven (in uw geval aan de tafeltap) of een storing met bijvoorbeeld een elektrisch apparaat, dat wij altijd bereikbaar zijn! We bieden een 24uurs service, deze is altijd te bereiken door contact met ons op te nemen via 040-2223500. Ongeacht welke dag of op welk tijdstip, wij staan voor u klaar! Deze service heeft maar één doelstelling en dat is het zo spoedig mogelijk oplossen van eventuele stortingen of ongewenste tekortkomingen aan onze materialen en diensten. Geen poespas over wat de oorzaak zou kunnen zijn en voor wie dan het gevolg is (bijvoorbeeld door zelf met te weinig kennis van zaken instellingen aan te passen of materialen in gebruik te nemen), dit is op een dergelijk moment niet van belang, we zorgen ervoor dat u zo spoedig mogelijk weer kunt genieten en de eventuele oorzaak of vragen volgen altijd pas achteraf. U heeft van deze service helaas geen gebruik gemaakt. Toch hebben wij de tap direct n.a.v. uw klacht zorgvuldig gecontroleerd en uitvoerig getest. Helaas hebben wij geen gebreken kunnen constateren. Ondanks dit alles hebben wij u een nette compensatie geboden op het bier dat volgens u deels verloren is gegaan. De geboden compensatie vind u vervolgens ook een "regelrechte aanfluiting" zoals u eerder aan ons heeft gemaild. Dat terwijl wij ons uiterste best voor u hebben gedaan en uw klacht zeer serieus hebben genomen. Het had zo makkelijk kunnen zijn, één belletje en onze storingsdienst was voor komen rijden, had met u meegekeken, de tap gecontroleerd en u uitgelegd wat u wellicht verkeerd deed. Wij adviseren onze klanten in het algemeen dan ook om altijd even telefonisch contact met ons te zoeken, zodat wij u kunnen ontzorgen, want het is en blijft ".....een feest om met ons zaken te doen!"

fantastisch geholpen! dank dames!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Alle afsprakennkeurig en op tijd nagekomen. Mooie materialen.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Alle afsprakennkeurig en op tijd nagekomen. Mooie materialen.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Vooral makkelijk dat je meteen via chat contact hebt en met je vragen terecht kunt

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Onze tap werd 2 dagen voor ons feest geannuleerd. Op zeer korte termijn via 123feestverhuur alles kunnen regelen. Keurig op tijd bezorgd, tapklaar aangesloten en op afgesproken tijd weer netjes afgebroken en opgehaald. Zeer goede service. Prijs/kwaliteit ook prima!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima advies en afspraken worden goed gecommuniceerd en nagekomen.

• Ervaring met: een offerte op maat

Aardige dame die Lonneke, goed en deskundig geholpen.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Snelle en soepele afspraken voor bestelling van tafels en stoelen. Zeer vriendelijk telefonisch contact en meedenken. Geleverd en weer opgehaald zoals ik het graag wilde hebben. Alles werd vakkundig en vriendelijk behandeld. Jullie slagzin klopt helemaal: een feest om met jullie te werken!

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Hoewel wij erg laat waren met onze bestelling werd alles vlotjes afgehandeld. Zowel aan de telefoon, als bij leveren en ophalen waren de medewerkers erg vriendelijk.

Alles volgens afspraak!

• Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Perfectelevering, goede materialen. Toegezegde sjoelbak bleek bij levering toch niet beschikbaar. Zeer vriendelijke medewerkers.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Goede ervaring om voor het eerst gebruik te maken van de diensten. Kleine opmerking: De chauffeur meldde mij dat de goederen op maandag zouden afgehaald worden, terwijl op de leverbon dinsdag stond, was beetje verwarrend. Verder geen opmerkingen, zeer mooie en makkelijke tent (op en afbouwen)

• Persoonlijke benadering

had het niet beter kunnen verwachten, van offerte tot aan het afspreken voor ophalen toen bleek dat de voorgestelde tijd niet ging lukken ivm aanwezigheid van personeel op de lokatie, de getoonde flexibiliteit zou voor menig bedrijf een voorbeeld kunnen zijn. helemaal top!

• Persoonlijke benadering
  • Ervaring met: losse verhuur (techniek)

Tap met spoelbak gehuurd, werd keurig op tijd afgeleverd en aangesloten. Helaas bleek na enkele uren dat de koeling niet werkte. Na een telefoontje werd binnen een uur een nieuwe tap gebracht. Goeie service en niet te duur.

• Ervaring met: een offerte op maat

Prompte levering na telefoontje. Fantastisch. Helaas - en ook wel vervelend omdat ik een afspraak had moeten verzetten om op tijd aanwezig te kunnen zijn - was het terug-ophalen vergeten. Dat werd echter prompt en buiten normale werktijd rechtgezet. Daarvoor waardering.

Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Via deze weg wil jullie ook bedanken voor de super service. Enigste puntje wat ik heb is dat er dommelsch op de klapbuffet stond, maar dat is een miniscul dingetje ten opzichten van de service. Jullie kunnen meer bestellingen van mijn verwachten

Petunialaan 4 a

5582HA Aalst-waalre

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.