Beste Jolanda Tijsen, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd en ingekocht. Wij overwegen hierbij een aantal factoren waaronder de gebruiksvriendelijkheid en de kwaliteit. Daarnaast worden onze materialen jaarlijks en zo nodig tussentijds voorzien van onderhoud. Wij gebruiken hiervoor enkel gerenommeerde producten en laten ons hierin adviseren door gerenommeerde bedrijven. Dat gebeurt dus ook met de lak van de picknicksets. Deze lak betreft een "botenlak"die kei hard wordt en zo schades en invloeden van buitenaf maximaal beperkt. Ik maak uit uw e-mail die we eerder van u ontvingen (maar waar nog niet op is gereageerd i.v.m. de bedrijfssluiting) op dat u gist of de gebruikte lak wel de juiste betreft. Echter nu in deze beoordeling weet u het zeker. Beetje jammer. Confetti is namelijk echt een vervelend goedje. Zeker de goedkope varianten. Als deze confetti nat wordt trekt de kleurstof in de ondergrond. Of dit nu een tafel, een dansvloer of ander product betreft, zelfs de witte lounge meubels die behandeld zijn met een speciale coating zijn er niet tegen bestand. We kiezen dus zeker niet met opzet voor een dergelijke verf of lak soort want er komt echt veel meer werk bij kijken als dat u zich nu wellicht realiseert om dergelijke meubels weer te herstellen. Helaas voor u in deze dienen wij een lijn te trekken bij wat acceptabel is en wat niet meer. Dit geven we ook duidelijk weer in onze algemene voorwaarden die bij ieder mailcontact met ons automatisch worden meegezonden. Het door u gehuurde meubilair hebben wij na uw opdracht uit de verhuur moeten halen. Vervolgens hebben wij contact opgenomen met onze zeep leverancier, overleg gehad of er een product is wat deze aantasting kon verwijderen, en nadat dat niet lukte hebben we alle besmeurde meubels moeten schuren, ontvetten, voor behandelen en daarna 2 a 3 x lakken. Een hoop werk voor ons wat we, naar onze mening, op een zeer coulante wijze aan u in rekening hebben gebracht. Vervelend dat u er nu zo over denkt, echter wij hebben oprecht ons best gedaan om de kosten te beperken ondanks de hoeveelheid werk wat we ermee hebben gehad. U zult ook begrijpen dat hier nooit geen sprake kan zijn van "bewust handelen" of opzet. Het feit we niet direct hebben kunnen reageren op uw eerdere mail komt doordat we, zoals we eerder ook al omschreven op dit moment in onze bedrijfssluiting zitten m.b.t. de zomervakantie.
Beste Theodorus van Pinxteren, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Uw verhaal is ons bekend. We hebben hierover reeds ook contact gehad met Martijn Kranen. U heeft bij ons materialen besteld in een zeer drukke en hectische periode. In deze periode zijn onze medewerkers gebonden aan een zeer strakke tijdsplanning. Ten tijde van uw aanvraag heeft u ervoor gekozen enkel producten te bestellen. Naar aanleiding van uw bestelling heeft u van ons een offerte ontvangen. In deze offerte stond het volgende vermeld: "Wij gaan er momenteel vanuit dat u de op- en afbouw zelf voorziet, wanneer dit niet wenselijk is dan kunnen wij dit (indien tijdig vermeld) voor u faciliteren." Hierop heeft u voor akkoord getekend en hebben wij de opdracht uitgevoerd. Toen onze medewerkers bij u arriveerde heeft u echter kenbaar gemaakt dat u een aantal materialen opgebouwd wilde hebben. Bij het zien van u in persoon begrepen onze medewerkers dit natuurlijk volkomen echter was er op dat moment geen tijd voor gezien de drukte en voornoemde strakke planning. Dit hadden we dan ook heel graag op een later tijdstip voor u gedaan. We willen u namelijk compleet ontzorgen! Naar onze verwachting heeft u hier een andere interpretatie aan gegeven wat wij natuurlijk heel vervelend vinden en betreuren dat wij hier niet duidelijker in zijn geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. Natuurlijk hadden we u graag voorzien van dezelfde service als die u van ons gewent bent!
Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.