3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was erg goed en makkelijk om zaken te doen

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Alles correct via telefonisch contact overeengekomen, alsmede voldoende advies mbt hoeveelheid.

• Ervaring met: een offerte op maat

gehuurde fakkels vielen erg tegen, de rest was prima

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Werd netje gebracht en opgehaald op de aangegeven tijdspullen waren schoon en degelijk. Daardoor super feest gehad

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Perfecte service, correct, stipt en persoonlijk vanaf eerste telefoontje tot aan het weer ophalen van de spullen door meedenkende, vriendelijke vakmensen. Kei bedankt!

Alles naar wens

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Super ervaring gehad met 123Feestverhuur! Allereerst natuurlijk zelf een vergelijking gedaan op internet voor feestverhuur in de omgeving. 123Feestverhuur kwam nagenoeg als goedkoopste uit de bus, als je ook vervoerskosten en dergelijke mee neemt (geen appels met peren vergelijken) Vervolgens een offertevraag gedaan. Ik was op zoek naar koelkasten, statafels, barkrukken, tenten, glaswerk, lichtkabels, etc, eigenlijk alles om een feestje compleet te maken. De communicatie over de offerte vraag was uiterst correct. Ik werd nog nagebeld met uitleg over soorten materialen en er werd uitleg gegeven over aflever- en ophaaltijden. Op de dag voor levering werk ik door de afdeling planning gebeld over exacte lever- en ophaaltijden. Op de dag van levering stond 123Feestverhuur keurig op tijd op mijn stoep en werden de bestelde goederen netjes afgeleverd en op de plaats gezet waar ik ze nodig had (hoefde dus zelf niet heel veel verder te sjouwen). De spullen waren schoon en heel bij aflevering. Er werd uitleg gegeven over materialen. Ivm andere afspraken op de dag van ophalen verzocht ik om het vervroegen van het ophaaltijdstip. Hoewel aangegeven werd dat de planning vrij strak was gaf men aan dat men toch de uiterste moeite ging doen om de spullen eerder op te halen. Op de dag van ophalen stond 123Feestverhuur keurig eerder op mijn stoep! Wat een klantvriendelijkheid! Nog een pluspunt: de offerte kan digitaal bevestigd worden en de betaling wordt achteraf per IDeal aangeboden. Makkelijker kunnen we het als klant toch niet hebben? Ik beveel 123Feestverhuur dan ook ten zeerste aan! Dikke pluim!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Door overmacht waren wij 'plotseling gedwongen' om een geluidsinstallatie voor ons evenement in te huren. Johan en zijn mensen hebben ons niet alleen goed geholpen, maar bovendien ook nog eens een schappelijke prijs gehanteerd

• Persoonlijke benadering
  • Ervaring met: losse verhuur (techniek)

prettig contact vanaf eerste moment, flexibel en correct van deur tot deur. groet !!!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima. Er was een kapotte koelkast geleverd maar die hadden ze verkeerd uit het magazijn meegenomen. Dit werd gelijk omgeruild tegen een goeie.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Ik was zelf s middags niet thuis bij de levering en heb toen gevraagd het op een ander adres te leveren. Ik werd per sms op de hoogte gehouden van de vorderingen. Lonneke dacht mee om tot een goede oplossing te komen. Ook fijn dat ik geïnformeerd werd hoe laat de bestelde koelkisten gebracht en opgehaald zouden worden

snel en vakkundige benadering

• Persoonlijke benadering

Lekker snel, soepel en goed geregeld. Top !

• Persoonlijke benadering
  • Ervaring met: losse verhuur (techniek)

Zelden zo'n goed bedrijf meegemaakt met een super service

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Goede ervaring met 123feestverhuur. Netjes op tijd geleverd en alles mooi neergezet. Toen op begin van de avond een co2 fles plots leeg bleef te zijn werd het direct opgepakt en werd er een nieuwe gebracht. Mooie en prima werkend materiaal en vriendelijk presoneel/

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Al jaren prettige samenwerking waarop niets aan te merken valt. Zowel binnendienst als chauffeurs op locatie erg vriendelijk en representatief. Wordt goed meegedacht, snel gereageerd en alles duidelijk aangeleverd. Ga zo door.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Via een belletje wat zaken doorgenomen en kreeg direct offerte per mail. Transparant en niet de duurste. Bezorging verliep soepel. Kreeg ook een half uurtje van te voren een belletje van de bezorgers hoe laat ze er zouden zijn. Wel zo prettig. Koelkast was al ingesteld en kreeg van mn vrienden ook compimenten dat het bier lekker koud was. Super service en achteraf betalen. Top!

• Ervaring met: een offerte op maat

alles verliep uitstekend.Volgens afspraak en op tijd.Goed materiaal. 1 minpuntje: voor 1gebroken wijnglas werd EU 3,00 in rekening gebracht wat ik erg veel vind.

2 sterren: slechter dan verwacht

confetti gaat niet van de tafels af. Dit weten ze bij de 123feestverhuur, maar wordt (bewust?) niet verteld (zeiden zelf: gebeurd regelmatig, foute lak hiervoor gebruikt). De 'herstelkosten' worden uiteraard doorberekend aan de klant. Jammer dat ze niet op de mail hierover reageren.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Beste Jolanda Tijsen, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd en ingekocht. Wij overwegen hierbij een aantal factoren waaronder de gebruiksvriendelijkheid en de kwaliteit. Daarnaast worden onze materialen jaarlijks en zo nodig tussentijds voorzien van onderhoud. Wij gebruiken hiervoor enkel gerenommeerde producten en laten ons hierin adviseren door gerenommeerde bedrijven. Dat gebeurt dus ook met de lak van de picknicksets. Deze lak betreft een "botenlak"die kei hard wordt en zo schades en invloeden van buitenaf maximaal beperkt. Ik maak uit uw e-mail die we eerder van u ontvingen (maar waar nog niet op is gereageerd i.v.m. de bedrijfssluiting) op dat u gist of de gebruikte lak wel de juiste betreft. Echter nu in deze beoordeling weet u het zeker. Beetje jammer. Confetti is namelijk echt een vervelend goedje. Zeker de goedkope varianten. Als deze confetti nat wordt trekt de kleurstof in de ondergrond. Of dit nu een tafel, een dansvloer of ander product betreft, zelfs de witte lounge meubels die behandeld zijn met een speciale coating zijn er niet tegen bestand. We kiezen dus zeker niet met opzet voor een dergelijke verf of lak soort want er komt echt veel meer werk bij kijken als dat u zich nu wellicht realiseert om dergelijke meubels weer te herstellen. Helaas voor u in deze dienen wij een lijn te trekken bij wat acceptabel is en wat niet meer. Dit geven we ook duidelijk weer in onze algemene voorwaarden die bij ieder mailcontact met ons automatisch worden meegezonden. Het door u gehuurde meubilair hebben wij na uw opdracht uit de verhuur moeten halen. Vervolgens hebben wij contact opgenomen met onze zeep leverancier, overleg gehad of er een product is wat deze aantasting kon verwijderen, en nadat dat niet lukte hebben we alle besmeurde meubels moeten schuren, ontvetten, voor behandelen en daarna 2 a 3 x lakken. Een hoop werk voor ons wat we, naar onze mening, op een zeer coulante wijze aan u in rekening hebben gebracht. Vervelend dat u er nu zo over denkt, echter wij hebben oprecht ons best gedaan om de kosten te beperken ondanks de hoeveelheid werk wat we ermee hebben gehad. U zult ook begrijpen dat hier nooit geen sprake kan zijn van "bewust handelen" of opzet. Het feit we niet direct hebben kunnen reageren op uw eerdere mail komt doordat we, zoals we eerder ook al omschreven op dit moment in onze bedrijfssluiting zitten m.b.t. de zomervakantie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de aflevering was men niet bereid even te helpen de parasol op te zetten: (Opmerking van een medewerker: daarvoor moet betaald worden). Bij het ophalen vertrekt men zonder af te melden terwijl ik aanwezig was. Kortom een beetje lomp. Ik vraag toch niet om alles op te zetten. Ik ben 81 jaar. Heb al meerdere malen bij jullie besteld, geef de mensen een redelijke fooi. Op zo'n antwoord reageer ik bij mezelf. : "Geen fooi jongens". Dit maakt mij niet positief over de comm.van uw medewerkers. Mijn nee is niet absoluut maar kan pas ja worden na uitleg. Tav van de vraagstelling in de enquete; Ik stel voor uw vraag over evt aanbeveling te wijzigen . Beveelt aan.: antwoordemogeloijkheden 1 tot 5. Uw laatste vraag heb ik voor ac, maar vind ik niet prettig Ik wil niet dat mijn persoonsgegevens verwerkt worden.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Beste Theodorus van Pinxteren, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Uw verhaal is ons bekend. We hebben hierover reeds ook contact gehad met Martijn Kranen. U heeft bij ons materialen besteld in een zeer drukke en hectische periode. In deze periode zijn onze medewerkers gebonden aan een zeer strakke tijdsplanning. Ten tijde van uw aanvraag heeft u ervoor gekozen enkel producten te bestellen. Naar aanleiding van uw bestelling heeft u van ons een offerte ontvangen. In deze offerte stond het volgende vermeld: "Wij gaan er momenteel vanuit dat u de op- en afbouw zelf voorziet, wanneer dit niet wenselijk is dan kunnen wij dit (indien tijdig vermeld) voor u faciliteren." Hierop heeft u voor akkoord getekend en hebben wij de opdracht uitgevoerd. Toen onze medewerkers bij u arriveerde heeft u echter kenbaar gemaakt dat u een aantal materialen opgebouwd wilde hebben. Bij het zien van u in persoon begrepen onze medewerkers dit natuurlijk volkomen echter was er op dat moment geen tijd voor gezien de drukte en voornoemde strakke planning. Dit hadden we dan ook heel graag op een later tijdstip voor u gedaan. We willen u namelijk compleet ontzorgen! Naar onze verwachting heeft u hier een andere interpretatie aan gegeven wat wij natuurlijk heel vervelend vinden en betreuren dat wij hier niet duidelijker in zijn geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. Natuurlijk hadden we u graag voorzien van dezelfde service als die u van ons gewent bent!

Vriendelijk personeel Makkelijk contact mee te maken en snelle service

Perfecte service Dank jullie wel

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima geholpen met de bestelling. Alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer tevreden.

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.