Beste Rink Lycklama à Nijeholt, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd en ingekocht. Wij overwegen hierbij een aantal factoren waaronder de gebruiksvriendelijkheid en de kwaliteit. Daarnaast worden onze materialen jaarlijks en zo nodig tussentijds voorzien van onderhoud. Wij gebruiken hiervoor enkel gerenommeerde producten en laten ons hierin adviseren door gerenommeerde bedrijven. Dat gebeurt dus ook met een dergelijke vriezer. We hebben n.a.v. uw mededeling de vriezer gecontroleerd. Uw opmerking omtrent de vriezer en het loshangende bedieningspaneel hebben wij gecontroleerd en middels een simpele handeling van vastklikken van een aantal lipjes weer op zijn plek gezet. Helaas moet ik concluderen dat wij dit wellicht vooraf zelf hadden moeten opmerken en herstellen maar dit is helaas niet gebeurt. Dan is de vriezer ook nog op de door u omschreven kortsluiting gecontroleerd en hebben wij deze niet kunnen vaststellen. Dit hebben we dan ook als zodanig geformuleerd in uw factuur. Jammer dan ook te moeten constateren dat u niet de moeite heeft willen nemen om ons persoonlijk om een reactie of oplossing te vragen. Onze vrouwelijke medewerker waar u over schrijft heeft u te kennen gegeven dat we uw opmerking zeer serieus nemen en dan ook zullen controleren. Dit hebben we, zoals ook vermeld in de factuur, dan ook direct gedaan. Van kortsluiting is dus geen sprake. Wellicht dat u de groep binnen uw woning met het gebruik van deze vriezer net te zeer heeft belast en daardoor de stop gesprongen is. De opsomming en beoordeling die u dan vervolgens uit pure emotie over onze materialen en service doet is dan ook zeer spijtig en jammer en past ook niet in de lijn van de overige beoordelingen die we krijgen. Dan te weten dat we er middels een simpel gesprek zeer zeker naar ieders wens uit hadden kunnen komen. Mocht uw beoordeling per slot van rekening wel waar zijn, dan neem ik aan dat u, met dezelfde moeite als die u aan deze beoordeling heeft gespendeerd, ons ten tijde van de levering ook al gewezen zou hebben op deze eventuele tekortkomingen. Daarnaast bieden wij een 24 uurs service, deze is altijd te bereiken door contact met ons op te nemen via 040-2223500. Ongeacht welke dag of op welk tijdstip, wij staan voor u klaar! Deze service heeft maar één doelstelling en dat is het zo spoedig mogelijk oplossen van eventuele stortingen of ongewenste tekortkomingen aan onze materialen en diensten. Helaas heeft u hiervan ook geen gebruik gemaakt. Al met al heel spijtig dat e.e.a. zo gelopen is.
Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.