goede service en kwaliteit

Dit is echt een uitkomst! Zeker als je veel gasten verwacht en het feestje in de zomer is. Ook de gasten waren zeer tevreden en verwachten ook gebruik te maken van deze dienst. Voor herhaling vatbaar.

Netjes, soepel

De wijziging in het ophalen werd zonder problemen geaccepteerd. De spullen zijn goed.

Goede snelle service, prima apparatuur!

Prima apparaten , op afgesproken tijd bezorgd en opgehaald.

Ruim assortiment, goede qualiteit, stipte levering

Tafels en stoelen gehuurd voor een familiefeest. Konden keuze maken uit verschillende opties in verschillende prijsklassen. Eveneens goed advies daarover gekregen Het materiaal werd stipt op de vooraf gemelde tijd bezorgd en weer opgehaald. De kwaliteit was goed, hoewel sommige tafelbladen niet helemaal schoon waren.

Feestje gehad voor een man of 80 en door hun de drank en de tap laten regelen. Op zich allemaal Okey geregeld, maar de details kunnen beter. Via mail niet altijd alle vragen beantwoord gekregen en koelkast die we gehuurd hadden was te oud en slecht om in te zetten eigenlijk.

Prima afhandeling. Goed herstel van foutjes

Aanvankelijk wat verwarring vanwegebestelling bij “de Groot”. Na telefonisch contact goed rechtgezet. Order bevatte 2 foutjes. Wederom snel en goed verholpen.

Ook bij een kleine, particuliere klant hebben wij uitstekende service en kwaliteit ontvangen voor een geslaagd kinderfeest!

Vriendelijk personeel. Alles mogelijk en snel geregeld.

Dit is de 3e keer dat wij gebruik hebben gemaakt van jullie service. Alle keren was het top!

Vriendelijke service !

Ik had een relatief kleine order (10 kunstplanten huren). De telefonische voorlichting en afhandeling per mail was vriendelijk en adequaat. Adres om te onthouden!

Prettig contact, duidelijke uitleg en goede service

Na mijn aanvraag werd ik al snel gebeld voor verdere informatie uitwisseling. Daarna op 1 dag door 2 verschillende medewerkers gebeld om te checken. Levering was op tijd.

Mooi bedrijf!

Mooi bedrijf met ruime keuze aan producten voor eerste divisie in de evenementen branche. Verbeterpunten zitten met name in onderhoud en planning. Service, materiaal en prijs zijn in orde

Alles perfect geregeld

Goede afspraken en komen die volledig na

Goed geregeld!

Spullen worden keurig op tijd geleverd en opgehaald. En voldoen precies aan de verwachting. Het heeft ons feest mooi aangekleed.

Al vele feestjes met hulp van jullie gevierd, loopt altijd super soepel en klantvriendelijk!

Levering klopt altijd, alles conform offerte, halen en brengen altijd in goed overleg, materialen altijd keurig schoon. Prima service.

Compleet

Geleverd volgens afspraak en alles was netjes en heel👍🏼

Alle spullen netjes geleverd!! Breng en ophaaltijden ruim binnen de afgesproken tijd!!

Tijdens binnenkomst van de gasten op mijn feest bleek de koolzuurfles leeg te zijn. Behoorlijke stress als er 50 man binnenkomen en het bier niet uit de tap komt. Uiteindelijk bleek het fust door Habets niet goed aangesloten te zijn geweest. Waardoor koolzuur was leeg gelopen. Uiteindelijk wel binnen een uur opgelost maar een excuus was wellicht op zijn plaats geweest. Niets daarvan gehoord. Op zich alles prima opgelost maar het had jullie gesierd als er een soort van 'sorry voor onze fout' was gezegd. Verder alles prima geregeld door jullie.

Snel en flexibel

Geweldig fijne meedenkende organisatie en snelle en flexibele service.

Duidelijke afspraken, vriendelijk en behulpzaam.

Alles makkelijk via de website te regelen. Korte persoonlijke afstemming met de planning via de telefoon en hulp bij levering. Betaling via iDEALna afloop ook zover problemen.

op tijd en netjes en goed behandeld bedankt

zeer Goed en tevreden

Vriendelijk en correct

Het was een feest om met jullie zaken te doen. Alles werd keurig gebracht en gehaald.Dank je wel

super

laatste moment twee koelkasten besteld en was geen probleem. Op afgesproken tijd geleverd en opgehaald en prima qualiteit

Goede service en producten. En vriendelijk personeel.

Volgende keer plaatsen we daar weer onze bestelling.

Top prijs/kwaliteit met perfecte en snelle service

Voor mijn bruiloft had ik op korte termijn grote wijnglazen nodig. Via de locatie kon dat alleen voor een zeer hoge prijs, maar bij Habets was ik voor 1/6 van die prijs klaar!

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.