Super en altijd vriendelijk

Ik bestel als jaren bij 123feestverhuur en ben erg tevreden, ze denken met je mee en super snel service. schoon Services en heel mooi verhuur artikelen. Top beter kan niet

Prima service en net meubilair

We hebben voor een familie kerstdiner een set tafels en stoelen gehuurd. Meubilair zag er netjes uit. Meubilair werd netjes op de afgesproken tijd geleverd en opgehaald. Kortom zeer tevreden.

Helemaal super !

Mijn ervaring met Habets Event Support is helemaal super ! Wij huren als band al een aantal jaar podiumdelen bij Habets Event Support voor optredens en zijn zeer tevreden over de kwaliteit, het afhandelen en flexibiliteit vwb het brengen en ophalen van de spullen. Ook de prijs is zeer scherp en daarom kiezen wij iedere keer Habets Event Support.

Super !!

Vriendelijk, snel geregeld en goede service!

behulpzaam personeel maar nakijken is nodig

Alles werd al snel voor mij ingeladen, mensen waren behulpzaam, snel en flexibel. Een groot nadeel was dat we maar de helft van de witte statafelrokken konden gebruiken vanwege, dit veranderde niets aan de prijs.

Zeer kundig geholpen, flexibele en snelle support

doorgaans heb ik telefonisch contact met Habets Event Support en ben zeer tevreden over de vakkennis en adequaat advies. levering verloopt soepel en snel. materialen zijn in prima staat

Super service

Geweldige haal en breng service. Kwaliteit goed. Communicatie ook super.

Prettig

Meer dan geweldig!!!!!

Ik had een verrassingsfeest georganiseerd voor mijn vriend en bij Habets deden ze er alles aan om de tap en toebehoren te bezorgen op een tijd dat mijn vriend er niet was. De chauffeur belde zelfs toen hij er bijna was of de kust veilig was. Verder alles super, alles netjes aangesloten, goede en duidelijke uitleg. Ik weet waar ik volgende keer een tap ga huren!

Goede service!

Jammer dat de koelkast niet degene was die op internet was afgebeeld!

Zeer tevreden klant

Goed overleg en de offerte is aan te passen tot kort van te voren. Alle producten zijn kwalitatief goed, van meubilair tot catering.

Helaas waren een aantal tafels vies en beschadigd.

Helaas waren een aantal tafels vies en beschadigd.

Beste Chantal, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. U heeft ons na het gebruik van de producten op de hoogte gesteld van uw klacht. Heel vervelend dat dit is mis gegaan. We hebben de handeling rondom het pakken en vervoeren van uw materialen n.a.v. uw klacht goed nagekeken. Helaas hebben we moeten constateren dat wij een fout hebben gemaakt. We hebben de inkomende materialen in de dagelijkse hectiek per ongeluk verwisseld met de uitgaande materialen. Heel vervelend! Omdat wij onze materialen altijd met de grootste zorg voorbereiden door ze netjes in te sealen en te voorzien van pak dekens is dit mis gegaan en is deze fout niet geconstateerd. Een menselijke fout dus maar heel vervelend als dit gebeurt. Die mening waren we dan ook toegedaan toen we uw klacht in behandeling hebben genomen. We hebben u dan ook een flinke korting toe laten komen wegens het feit dat de materialen niet netjes schoon waren. Dit in de hoop dat we de omstandigheden daarmee voor u konden verzachten. Uit uw beoordeling moeten we helaas opmaken dat u alsnog een andere mening bent toegedaan. Dat vinden we jammer om via deze weg te moeten constateren. Mocht dit in de toekomst onverhoopt voorkomen verzoeken wij dringend om direct bij constatering contact met ons op te nemen. Wij zullen alles in het werk stellen onze fout alsnog te verbeteren! Voor dergelijke voorvallen bieden wij een 24 uurs service, deze is altijd te bereiken door contact met ons op te nemen via 040-2223500. Ongeacht welke dag of op welk tijdstip, wij staan voor u klaar! Deze service heeft maar één doelstelling en dat is het zo spoedig mogelijk oplossen van eventuele stortingen of ongewenste tekortkomingen aan onze materialen en diensten. Helaas heeft u hiervan geen gebruik gemaakt.

Goede service! Er was duidelijk contact en vragen zijn allemaal binnen 24 uur beantwoord! Tweede keer dat ik gebruik maak van 'Habets Event Support' en geen klachten gehad!

Prima prijs en nette service.

Last minute een koeling besteld voor een feestje. Fijne medewerkers die meedenken, goede service en het materiaal heeft een prima kwaliteit.

Perfecte service en advies

Feesten en partijen zijn dynamisch en vergen ervaring. Habets heeft beide aspecten in huis en deelt hun ervaring graag om het feest te laten slagen. Top service!

Prima voor elkaar!

Door verkeersdrukte vanwege de bevrijdingsfeesten waren jullie wat later, maar verder liep het allemaal voorspoedig. Prima spullen. Tent netjes opgezet. Aardige personeelsleden,

Betrouwbaar

Wij zijn erg goed geholpen door Lonneke Meijer! Ze denken mee, alles is mogelijk en houden de kosten goed inzichtelijk. Aanrader! Nogmaals dank voor jullie prettige samenwerking!

Alles met één telefoontje

Wij hadden particulier feestje voor +/- 50 personen. Aanloop heel prettig. Met één telefoontje kun je alles bespreken, men denkt mee en maakt offerte. Daarna nog wat zaken aangepast, was allemaal geen probleem. Levering van materialen en catering was op tijd en kundig. Tent was een oudje maar voor ons type (familie) feest toereikend. Drank was ruim voldoende en wordt gefactureerd op basis van nacalculatie. Schalen met hapjes á € 22,50 waren in mijn ogen te duur voor geleverde kwaliteit en opmaak. Dat kun je voor minder beter zelf doen of elders bestellen. Ophalen van materialen was ook weer op afgesproken tijd en kundig.

Ook voor de kleintjes goed

Wij zijn een kleine vereniging die een keer per jaar een 'grote' sportwedstrijd organiseert. De mensen van Habets hebben veel techniek en geluid uit handen genomen waardoor wij ons konden concentreren op het organiseren van de wedstrijd.

Goed georganiseerd en vriendelijk personeel

Habets events werkt professioneel, zowel in het voor traject, als tijdens het evenement. Personeel is zeer vriendelijk en levert goed werk.

Geweldige service en materialen!

Had 2 tenten van 4x4 en 1 tent van 8x4. In drie kwartier stond alles ( met 3 personen gezet ). Daarnaast telefonische contacten erg vriendelijk verlopen. Prijs / kwaliteit : prima !!

Vriendelijke en heel behulpzaam.

Vriendelijke heren die erg behulpzaam waren. De levering kwam niet perfect uit i.v.m. installatie van het geluid. Goede uitleg en klantgericht. Kon bellen indien het niet zou lukken.

Geleverde materialen oke

Precies 1 jaar geleden bij De Groot diverse materialen en drank besteld. Was hier erg tevreden over, vandaar de bestelling bij Habets die de Groot heeft overgenomen. Vorige keer zaterdag feest en donderdag geleverd., Prima! Dit keer idem maar moesten in eerste instantie 50% extra betalen in verband met levering op donderdag . Na overleg gehalveerd naar 25%. Dit was een tegenvaller omdat we niet meer anders konden. De uitleg bij bijv. koffiemachine ontbrak. Ook geen handleiding. We hebben dus geen koffie kunnen schenken.

Beste Irene, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Ook moeten we constateren dat, hoe zeer we ons best daar ook iedere dag voor doen, we het nooit iedereen naar zijn zin kunnen maken. De Groot Party Service had in het verleden hele andere doelstellingen en richtlijnen als dat wij die hebben. Dat houdt dus in dat we ooit zaken bij moeten stellen, aanpassen of herzien. Wij hebben onze eigen filosofie en streven deze na, dat u bijvoorbeeld nu met "one stop shopping" alle materialen tegen zeer scherpe(-re) prijzen t.a.v. wellicht vorig jaar hebt gehuurd wordt dan helaas niet opgemerkt. Een gevolg van dergelijke prijswijzigingen is dan vervolgens dat wij een staffel hanteren. Daarnaast zijn de collega's nog best meedenkend geweest om ondanks de lagere prijzen, de "one stop shopping" en de service alsnog de staffel te herzien omdat u deze niet gewent was in het verleden. Wat betreft de uitleg bij de koffiemachine, dat is heel vervelend. De gebruiksaanwijzing zit altijd tegen de binnenzijde van de deksel. Wellicht is deze zoek geraakt maar anno 2019 kan het niet zijn dat u daarom geen gebruik heeft kunnen maken van de koffiemachine. Wij bieden een 24 uurs service, deze is altijd te bereiken door contact met ons op te nemen via 040-2223500. Ongeacht welke dag of op welk tijdstip, wij staan voor u klaar! Deze service heeft maar één doelstelling en dat is het zo spoedig mogelijk oplossen van eventuele stortingen of ongewenste tekortkomingen aan onze materialen en diensten. Helaas heeft u hiervan geen gebruik gemaakt.

Geweldige mensen met geweldige spullen!

Het mailcontact verliep uitstekend en bij verwarring wordt er gewoon netjes telefonisch contact gezocht. Levering en ophalen was op tijd en compleet! Peter, bedankt!

Ben zeer tevreden omdat alles altijd netjes en op tijd gehaald en gebracht wordt

Nu drie straatfeesten gehad met gemiddeld 110 personen en altijd alles netjes geregeld en schoon en op tijd aangeleverd.Nog nooit problemen gehad, alleen maar lof. En natuurlijk ook net, goed en vriendelijk personeel , dat mag ook gezegd worden.

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.