We hebben een geweldig feest gehad mede door 123 feestverhuur: zorg uit handen nemen, sfeer neergezet die wij wilden en persoonlijk en open contact met personeel.

• Persoonlijke benadering
  • Ervaring met: een compleet verzorgd evenement

alles goed geregeld, Niet ontbrak. Snelle reactie en grote voorraad. Denken mee en meerdere contactmomenten met verschillende specialisten. Top!

• Ervaring met: een offerte op maat

Alles prima. Alleen heel vervelend dat de fles koolzuur aan het begin van de avond al op was. Gelukkig hebben via kennissen snel een nieuwe fles kunnen regelen. Dit heeft ons in ieder geval 2 kratten bier extra gekost.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Ik mis het proactieve advies dat er blijkbaar 2 bestellingen gedaan zijn op het zelfde adres. Projecttechniek waren beide groepen daarvan niet op de hoogte. Het was wel zo netjes geweest om dat te communiceren en vooral daarbij rekening te houden met de haal en breng kosten. Het is niet uitgesloten dat deze nu dubbel gefactureerd zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was erg goed en makkelijk om zaken te doen

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Alles correct via telefonisch contact overeengekomen, alsmede voldoende advies mbt hoeveelheid.

• Ervaring met: een offerte op maat

gehuurde fakkels vielen erg tegen, de rest was prima

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Werd netje gebracht en opgehaald op de aangegeven tijdspullen waren schoon en degelijk. Daardoor super feest gehad

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Perfecte service, correct, stipt en persoonlijk vanaf eerste telefoontje tot aan het weer ophalen van de spullen door meedenkende, vriendelijke vakmensen. Kei bedankt!

Alles naar wens

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Super ervaring gehad met 123Feestverhuur! Allereerst natuurlijk zelf een vergelijking gedaan op internet voor feestverhuur in de omgeving. 123Feestverhuur kwam nagenoeg als goedkoopste uit de bus, als je ook vervoerskosten en dergelijke mee neemt (geen appels met peren vergelijken) Vervolgens een offertevraag gedaan. Ik was op zoek naar koelkasten, statafels, barkrukken, tenten, glaswerk, lichtkabels, etc, eigenlijk alles om een feestje compleet te maken. De communicatie over de offerte vraag was uiterst correct. Ik werd nog nagebeld met uitleg over soorten materialen en er werd uitleg gegeven over aflever- en ophaaltijden. Op de dag voor levering werk ik door de afdeling planning gebeld over exacte lever- en ophaaltijden. Op de dag van levering stond 123Feestverhuur keurig op tijd op mijn stoep en werden de bestelde goederen netjes afgeleverd en op de plaats gezet waar ik ze nodig had (hoefde dus zelf niet heel veel verder te sjouwen). De spullen waren schoon en heel bij aflevering. Er werd uitleg gegeven over materialen. Ivm andere afspraken op de dag van ophalen verzocht ik om het vervroegen van het ophaaltijdstip. Hoewel aangegeven werd dat de planning vrij strak was gaf men aan dat men toch de uiterste moeite ging doen om de spullen eerder op te halen. Op de dag van ophalen stond 123Feestverhuur keurig eerder op mijn stoep! Wat een klantvriendelijkheid! Nog een pluspunt: de offerte kan digitaal bevestigd worden en de betaling wordt achteraf per IDeal aangeboden. Makkelijker kunnen we het als klant toch niet hebben? Ik beveel 123Feestverhuur dan ook ten zeerste aan! Dikke pluim!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Door overmacht waren wij 'plotseling gedwongen' om een geluidsinstallatie voor ons evenement in te huren. Johan en zijn mensen hebben ons niet alleen goed geholpen, maar bovendien ook nog eens een schappelijke prijs gehanteerd

• Persoonlijke benadering
  • Ervaring met: losse verhuur (techniek)

prettig contact vanaf eerste moment, flexibel en correct van deur tot deur. groet !!!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima. Er was een kapotte koelkast geleverd maar die hadden ze verkeerd uit het magazijn meegenomen. Dit werd gelijk omgeruild tegen een goeie.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Ik was zelf s middags niet thuis bij de levering en heb toen gevraagd het op een ander adres te leveren. Ik werd per sms op de hoogte gehouden van de vorderingen. Lonneke dacht mee om tot een goede oplossing te komen. Ook fijn dat ik geïnformeerd werd hoe laat de bestelde koelkisten gebracht en opgehaald zouden worden

snel en vakkundige benadering

• Persoonlijke benadering

Lekker snel, soepel en goed geregeld. Top !

• Persoonlijke benadering
  • Ervaring met: losse verhuur (techniek)

Zelden zo'n goed bedrijf meegemaakt met een super service

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Goede ervaring met 123feestverhuur. Netjes op tijd geleverd en alles mooi neergezet. Toen op begin van de avond een co2 fles plots leeg bleef te zijn werd het direct opgepakt en werd er een nieuwe gebracht. Mooie en prima werkend materiaal en vriendelijk presoneel/

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Al jaren prettige samenwerking waarop niets aan te merken valt. Zowel binnendienst als chauffeurs op locatie erg vriendelijk en representatief. Wordt goed meegedacht, snel gereageerd en alles duidelijk aangeleverd. Ga zo door.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Via een belletje wat zaken doorgenomen en kreeg direct offerte per mail. Transparant en niet de duurste. Bezorging verliep soepel. Kreeg ook een half uurtje van te voren een belletje van de bezorgers hoe laat ze er zouden zijn. Wel zo prettig. Koelkast was al ingesteld en kreeg van mn vrienden ook compimenten dat het bier lekker koud was. Super service en achteraf betalen. Top!

• Ervaring met: een offerte op maat

alles verliep uitstekend.Volgens afspraak en op tijd.Goed materiaal. 1 minpuntje: voor 1gebroken wijnglas werd EU 3,00 in rekening gebracht wat ik erg veel vind.

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.

Filter op Taal