Een fijne en flexibele partij om mee samen te werken.

Habets Event Support is een fijne partij die goed meedenkt over je evenement. Ze kunnen op alle gebieden qua materiaal je evenement voorzien en ze zijn flexibel in het leveren mocht je toch nog iets nodig hebben. Daarnaast is het contact erg fijn en direct met de mensen die het meeste van jouw project afweten.

Klasse spullen , klasse service !

Spullen voor een event gehuurd. Wordt uitstekend meegedacht. Spullen zijn als nieuw en goede bezorg/ophaal afspraken

Snel en goed

Habets Event Support reageert en levert snel. Producten zijn degelijk en netjes onderhouden. Ze zijn een prima leverancier voor alle terrein inrichtingen voor elk event!

Wat ze beloven maken ze waar! Top

Alles op tijd en nette /verzorgde indruk. Ze beloven de klant te ontzorgen en dat maken ze ook waar. Zeker voor herhaling varbaar.

Top bedrijf met vakbekwaam personeel

Altijd alles netjes verzorgd en vakbekwaam personeel wat meedenkt ook in de kosten.

Top geregeld

Wij hebben een geweldig feest gehad

Hoi Johan en je medewerkers! Wij willen jullie laten weten dat we een hele goede samenwerking met jullie hebben gehad met als gevolg een prachtige aangeklede feest locatie en tijdens het feest waren licht , geluid fantastisch . We genieten nog iedere dag na van een geweldig feest . Mede door jullie !! Heel hartelijk bedankt voor alles! Wil en Hannie Wijlaars en familie. Wijlaars grondwerken

Alles top geregeld en conform afspraak. Feest om zaken mee te doen!

Vanaf de voorbereiding van ons evenement tot de uitvoering heeft Habets ons super ondersteund. Vaak niet alleen door de gevraagde dingen goed uit te voeren, maar ook door pro actief mee te denken. Hierdoor liep ons evenement vlekkeloos en zijn we op het gebied van facilitaire zaken en het licht en geluid compleet ontzorgt.

Elle

Altijd kland vriendelijk. komen altijd zijn afspraken na. Goede service. En fijn personeel.

Ze regelen alles gewoon super goed

Een fijn goed en gezellig bedrijf Ze doen gewoon wat je wilt

Voor als je totaalontzorging zoekt

Super fijn om met Habets zaken te doen. Denken altijd mee en altijd opzoek naar een oplossing. Goeie spullen tegen goede prijzen

Habets Event Support, fijne betrouwbare partner tijdens onze events!

We werken inmiddels al wat jaartjes samen, fijn club mensen, harde werkers, betrouwbaar en goed materiaal! Ook met storingen tijdens event of last-minute bestellingen goed bereikbaar en staan altijd voor ons klaar! Het one-stop-shopping concept is ideaal en bied de ontzorgen die wij nodig hebben!

DJ gear altijd top vezorgd !

Regelmatig moet ik voor grotere feesten extra DJ gear regelen. Ik krijg altijd flexibele offertes op maat gesneden van Johan en Claudy , hetgeen ik mijn klanten kan voorleggen. Alles wordt netjes op tijd afgeleverd en opgebpouwd en de volgende dag weer meegenomen. Super service ! Kei blij mee ! DJ Triesto

Bijzonder loyale en gedreven club mensen

We zijn bijzonder goed geholpen door mw renders en dhr habets. Van meet af aan goed persoonlijk contact. Bij vragen direct passend en professioneel antwoord maar bovenal zeer snel geholpen. Goed kwalitatieve producten gehuurd. Ik kan hen aan iedereen aanbevelen

Habets maakt er altijd weer een feest van!

Kundig bedrijf dat altijd bereid is om mee te denken in een project. Of het nu gaat om de beste oplossing voor het licht, geluid of andere huurmaterialen. Hun ruime assortiment in combinatie met snelheid en service maakt het een fijne partij om mee te werken.

Zeer geslaagd om met habets mijn evenement te verzorgen. Luisteren goed wat de wensen zijn en denken hierin ook zeker mee. Fijn en vakkundig personeel, niets is werkelijk te veel!

Geleverde materialen van slechte kwaliteit. Belabberde service.

Geleverde materialen zijn van slechte kwaliteit. Van de gehuurde tafelrokken zijn nagenoeg alle voetjes gescheurd. Twee stuks hebben we helemaal niet kunnen gebruiken omdat deze telkens losschieten. Hierdoor hebben we twee statafels niet kunnen gebruiken. Buffettafel was scheef en doorgezakt ook deze hebben we niet kunnen gebruiken. Zitting van enkele krukken was gescheurd, dit was met zwarte tape afgeplakt. Kortom materialen van slechte kwaliteit. We hebben dit telefonisch op de dag van levering willen melden, echter stond i.v.m. drukte de voicemail erop. Bij het ophalen van de materialen kregen we te horen dat ze een 24/7 storingsservice hebben echter staat dit nummer nergens vermeld, niet op de opdrachtbevestiging, niet op de gehuurde materialen en niet op hun website. We hebben een schriftelijke klacht ingediend bij Johan Habets, echter wil hij alleen de tegemoet komen in de tafelrokken. Hier zijn we het niet mee eens. Hij zou nog telefonisch contact opnemen echter heeft hij dit niet meer gedaan... Kortom slechte kwaliteit materialen en slechte service!

Beste Rob van Gaalen, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd en ingekocht. Wij overwegen hierbij een aantal factoren waaronder de gebruiksvriendelijkheid, verhuurprijs en de kwaliteit. Wij trachten met ons “one-stop-shopping” concept iedere inkomensgroep te kunnen dienen. We bieden dus instap, standaard, bovengemiddelde en luxe producten. Dat geldt dus ook voor het linnengoed en het meubilair. U heeft ons op 12 september per mail te kennen gegeven dat van twee van de geleverde (9!) rokken de pootjes gescheurd waren waardoor de rok helaas niet meer bleef zitten zoals dit hoort. Daarnaast heeft u aangegeven dat de (goedkope!) plastic buffettafel gebobbeld was. Wij adviseren echter op de site, tijdens het bestel proces al gebruik te maken van bijbehorend linnengoed. Dit heeft u niet gedaan. Daarnaast bieden we een stevigere houten variant aan waar u niet voor heeft gekozen. Tot slot geeft u aan niet tevreden te zijn geweest met de kunststof vloer die we hebben geleverd als alternatief voor de houten variant die voor de door u gewenste periode reeds geheel verhuurd was. Een duidelijke impressie wordt hiervan afgebeeld op onze site. Naar aanleiding van uw e-mail hebben we u op 13 september direct een reactie gestuurd waarin we aangegeven hebben het erg vervelend te vinden dat het linnengoed niet correct was en we dat (op dat moment) graag direct voor u wilde compenseren. Wij staan achter onze producten maar het kan altijd zo zijn dat we iets over het hoofd zien en dat lossen we dan ook graag met u op! Kapotte pootjes hoort niet, dus daar is geen discussie over. Voor wat betreft de vloer hebben we u reeds verwezen naar de site en uitleg gegeven omtrent de verschillen, de voor- en nadelen. U gaf aan niet te begrijpen waarom de kunststofvloer als alternatief geboden werd en ook dit is duidelijk aan u uitgelegd. Zowel de houtenvloerdelen als de kunststofvloer betreffen de goedkoopste opties en vallen daarmee in de categorie evenementenvloeren. Deze zijn van hele andere kwaliteit als de andere vloeren die we aanbieden. Dit is ook terug te zien in de prijsstelling. In onze mail wijzen wij u op het feit we een storingsnummer hebben die ten aller tijde bereikbaar is. Deze wordt ook ten aller tijde kenbaar gemaakt wanneer men met ons in contact treedt. Er staat namelijk altijd een 06-nummer vermeld in het contact voordat u een opdracht bevestigd, als ook in het briefpapier van de algemene voorwaarden. U zult dit wellicht over het hoofd hebben gezien. Spijtig maar dat maakt uw conclusie, in deze beoordeling helaas een onjuiste. Voor het totaalbeeld; u heeft dezelfde dag nog gereageerd op ons schrijven, In dat schrijven geeft u ook aan het storingsnummer niet te hebben gezien, ondanks het feit we naast ons vaste telefoonnummer ook altijd 06-nummers communiceren en ondanks het feit dit in het briefpapier van onze algemene voorwaarden staat vermeld. U heeft hier een hele specifieke mening over en die zullen wij respecteren. We zullen deze kritiek dan ook zeker oppakken om ons storingsnummer nóg duidelijker te communiceren. In diezelfde mail geeft u aan dat u ook de statafels waar de beschadigde rokken omheen moesten gecompenseerd wilde zien als ook de buffettafel want deze is nu ineens scheef geraakt in tegenstelling tot uw eerdere opmerking. Daarmee wekt u het gevoel bij ons dat u ineens het onderste uit de kan wenst en dus niet helemaal redelijk meer bent, dit is echter óns gevoel en dat vinden we vervelend. We hebben dan ook meteen op die mail gereageerd dat we graag telefonisch met u in contact komen om e.e.a. te bespreken. We willen dit gevoel graag kwijt en uw klachten zo goed en redelijk mogelijk oplossen. Uit uw e-mails blijkt duidelijk dat u niet tevreden bent en dat vinden we spijtig te moeten constateren. Als afsluiting geven we u te kennen dat we zo spoedig mogelijk trachten te reageren. Zoals u zelf al aangeeft in uw beoordeling hebben we het extreem druk en zal een eventuele reactie om die reden dus net wat langer op zich laten wachten als dat men normaliter van ons mag verwachten. We waren erg druk met de voorbereidingen voor het afgelopen weekend. U heeft in heel het contact over de krukken bijvoorbeeld, totaal niet gesproken. Spijtig dat u nu dus, op een dergelijke site als deze, ervoor kiest om onwaarheden te uiten en over te gaan tot negatieve uitlatingen daar we nog met u in contact waren. Helaas werkt het zo niet. We vinden het erg vervelend dat u ons niet in de gelegenheid stelt om (na het drukke weekend) met u in contact te treden maar op deze manier te communiceren. Dat maakt het dan ook dat wij ervoor kiezen het hierbij te laten.

Zeer flexibel en snel professionele support gekregen

1e ervaring nu gehad met Johan en zijn team: snel in reageren direct van oordeel en voorstel snel in handelen uitvoering naar wens complimenten

Fijne service en een uitgebreid assortiment

Al meerdere malen fijne zaken gedaan met Habets Event Support. Producten zien er altijd netjes en verzorgd uit en afspraken worden goed nageleefd.

alles op tijd gebracht. Super tevreden met de gehuurde spullen

Super gijne service

super fijne service bestel er altijd mijn party benodigdheden en zal ik ook blijven doen 1 woord top

Altijd prima geregeld!

Wij maken regelmatig gebruik van de diensten van Habets en alles wordt altijd prima geregeld!

Erg goed

Er wordt goed meegedacht, en met een goede communicatie krijg je het beste resultaat wat je wilt.

Even een kleine dip maar deze factuur is super!

Goed en veel succes in Valkenswaard!

Ook in moeilijke tijden !!!

Habets Event Support staat altijd voor ons klaar. Directe communicatie, helder, wachttijden zijn extreem kort. Zowel directie als werknemers spannen zich 100 % voor je in. Ook in moeilijke tijden.

de Vest 60

5555XP Valkenswaard

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.