Geleverde materialen oke

Precies 1 jaar geleden bij De Groot diverse materialen en drank besteld. Was hier erg tevreden over, vandaar de bestelling bij Habets die de Groot heeft overgenomen. Vorige keer zaterdag feest en donderdag geleverd., Prima! Dit keer idem maar moesten in eerste instantie 50% extra betalen in verband met levering op donderdag . Na overleg gehalveerd naar 25%. Dit was een tegenvaller omdat we niet meer anders konden. De uitleg bij bijv. koffiemachine ontbrak. Ook geen handleiding. We hebben dus geen koffie kunnen schenken.

Beste Irene, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Ook moeten we constateren dat, hoe zeer we ons best daar ook iedere dag voor doen, we het nooit iedereen naar zijn zin kunnen maken. De Groot Party Service had in het verleden hele andere doelstellingen en richtlijnen als dat wij die hebben. Dat houdt dus in dat we ooit zaken bij moeten stellen, aanpassen of herzien. Wij hebben onze eigen filosofie en streven deze na, dat u bijvoorbeeld nu met "one stop shopping" alle materialen tegen zeer scherpe(-re) prijzen t.a.v. wellicht vorig jaar hebt gehuurd wordt dan helaas niet opgemerkt. Een gevolg van dergelijke prijswijzigingen is dan vervolgens dat wij een staffel hanteren. Daarnaast zijn de collega's nog best meedenkend geweest om ondanks de lagere prijzen, de "one stop shopping" en de service alsnog de staffel te herzien omdat u deze niet gewent was in het verleden. Wat betreft de uitleg bij de koffiemachine, dat is heel vervelend. De gebruiksaanwijzing zit altijd tegen de binnenzijde van de deksel. Wellicht is deze zoek geraakt maar anno 2019 kan het niet zijn dat u daarom geen gebruik heeft kunnen maken van de koffiemachine. Wij bieden een 24 uurs service, deze is altijd te bereiken door contact met ons op te nemen via 040-2223500. Ongeacht welke dag of op welk tijdstip, wij staan voor u klaar! Deze service heeft maar één doelstelling en dat is het zo spoedig mogelijk oplossen van eventuele stortingen of ongewenste tekortkomingen aan onze materialen en diensten. Helaas heeft u hiervan geen gebruik gemaakt.

Geweldige mensen met geweldige spullen!

Het mailcontact verliep uitstekend en bij verwarring wordt er gewoon netjes telefonisch contact gezocht. Levering en ophalen was op tijd en compleet! Peter, bedankt!

Ben zeer tevreden omdat alles altijd netjes en op tijd gehaald en gebracht wordt

Nu drie straatfeesten gehad met gemiddeld 110 personen en altijd alles netjes geregeld en schoon en op tijd aangeleverd.Nog nooit problemen gehad, alleen maar lof. En natuurlijk ook net, goed en vriendelijk personeel , dat mag ook gezegd worden.

goede service en kwaliteit

Dit is echt een uitkomst! Zeker als je veel gasten verwacht en het feestje in de zomer is. Ook de gasten waren zeer tevreden en verwachten ook gebruik te maken van deze dienst. Voor herhaling vatbaar.

Netjes, soepel

De wijziging in het ophalen werd zonder problemen geaccepteerd. De spullen zijn goed.

Goede snelle service, prima apparatuur!

Prima apparaten , op afgesproken tijd bezorgd en opgehaald.

Ruim assortiment, goede qualiteit, stipte levering

Tafels en stoelen gehuurd voor een familiefeest. Konden keuze maken uit verschillende opties in verschillende prijsklassen. Eveneens goed advies daarover gekregen Het materiaal werd stipt op de vooraf gemelde tijd bezorgd en weer opgehaald. De kwaliteit was goed, hoewel sommige tafelbladen niet helemaal schoon waren.

Feestje gehad voor een man of 80 en door hun de drank en de tap laten regelen. Op zich allemaal Okey geregeld, maar de details kunnen beter. Via mail niet altijd alle vragen beantwoord gekregen en koelkast die we gehuurd hadden was te oud en slecht om in te zetten eigenlijk.

Prima afhandeling. Goed herstel van foutjes

Aanvankelijk wat verwarring vanwegebestelling bij “de Groot”. Na telefonisch contact goed rechtgezet. Order bevatte 2 foutjes. Wederom snel en goed verholpen.

Uitstekende service

Ook bij een kleine, particuliere klant hebben wij uitstekende service en kwaliteit ontvangen voor een geslaagd kinderfeest!

Vriendelijk personeel. Alles mogelijk en snel geregeld.

Dit is de 3e keer dat wij gebruik hebben gemaakt van jullie service. Alle keren was het top!

Vriendelijke service !

Ik had een relatief kleine order (10 kunstplanten huren). De telefonische voorlichting en afhandeling per mail was vriendelijk en adequaat. Adres om te onthouden!

Prettig contact, duidelijke uitleg en goede service

Na mijn aanvraag werd ik al snel gebeld voor verdere informatie uitwisseling. Daarna op 1 dag door 2 verschillende medewerkers gebeld om te checken. Levering was op tijd.

Mooi bedrijf!

Mooi bedrijf met ruime keuze aan producten voor eerste divisie in de evenementen branche. Verbeterpunten zitten met name in onderhoud en planning. Service, materiaal en prijs zijn in orde

Alles perfect geregeld

Goede afspraken en komen die volledig na

Goed geregeld!

Spullen worden keurig op tijd geleverd en opgehaald. En voldoen precies aan de verwachting. Het heeft ons feest mooi aangekleed.

Al vele feestjes met hulp van jullie gevierd, loopt altijd super soepel en klantvriendelijk!

Levering klopt altijd, alles conform offerte, halen en brengen altijd in goed overleg, materialen altijd keurig schoon. Prima service.

Compleet

Geleverd volgens afspraak en alles was netjes en heel👍🏼

Alle spullen netjes geleverd!! Breng en ophaaltijden ruim binnen de afgesproken tijd!!

Tijdens binnenkomst van de gasten op mijn feest bleek de koolzuurfles leeg te zijn. Behoorlijke stress als er 50 man binnenkomen en het bier niet uit de tap komt. Uiteindelijk bleek het fust door Habets niet goed aangesloten te zijn geweest. Waardoor koolzuur was leeg gelopen. Uiteindelijk wel binnen een uur opgelost maar een excuus was wellicht op zijn plaats geweest. Niets daarvan gehoord. Op zich alles prima opgelost maar het had jullie gesierd als er een soort van 'sorry voor onze fout' was gezegd. Verder alles prima geregeld door jullie.

Snel en flexibel

Geweldig fijne meedenkende organisatie en snelle en flexibele service.

Duidelijke afspraken, vriendelijk en behulpzaam.

Alles makkelijk via de website te regelen. Korte persoonlijke afstemming met de planning via de telefoon en hulp bij levering. Betaling via iDEALna afloop ook zover problemen.

op tijd en netjes en goed behandeld bedankt

zeer Goed en tevreden

Vriendelijk en correct

Het was een feest om met jullie zaken te doen. Alles werd keurig gebracht en gehaald.Dank je wel

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.