Flexibel, hulpvaardig en alles is mogelijk

Alles is uitstekend geregeld, goede service, alles netjes afgeleverd en weer opgehaald. tot de volgende keer.

fijne service

Super service en fijne meedenkende en helpende medewerkers

Alles was netjes optijd geleverd en het zag er meer dan top uit! Heel erg bedankt!

Snel, behulpzaam en fijn

Snelle levering, fijne mensen die klaar staan en behulpzaam zijn en ook even meedenken als iets anders loopt.

Top feestje met gezellig personeel

Het eerste contact (mail) voelde meteen vertrouwd. Na een telefonisch contact en duidelijke offerte waren we om. Materiaal super op tijd aanwezig en netjes op de juiste plaats gezet. Vloer was prima te leggen zelf en bar makkelijk om in te richten. Op de betreffende avond super gezellig personeel die niet bang waren om nogw at extra dingetjes te doen. Barbara bleef mee denken met de avond, wegens een ziekengeval was de tweede bar medewerker iets later van de partij. Maar Barbara zorgde ervoor dat we die niet echt miste. Zelfs ons eigen gemaakt buffet netjes afgedekt. Ik als regelneef kon zelfs de touwtjes uit handen geven en vol genieten van ons feestje. Ik zeg top.

Prima service en kwaliteit.

Ik ben onder de indruk van Habets Event Support. Ze doen hun naam eer aan. Hun service is prima te noemen. De eigenaar kwam zelf nog op tijd langs om nog wat na te leveren. Wij zijn erg blij met deze leverancier van markt kraampjes en we zullen volgende keer zeker weer bij Habets onze kraampjes bestellen.

Efficient

Easy, quick and good price

Wederom super tevreden.

Als top DJ heb ik topapparatuur nodig. En dat levert Habets keer op keer. Ook de jongens die het komen opzetten : top !!! Geluid klinkt altijd zoals het moet. Dank jongens DJ Triesto

Goed bereikbaar. Nette prijs. Goed meegedacht. Als we weer iets nodig hebben gaan we weer contact op nemen.

Goede, snelle service en support

Last minute besloten een feest te organiseren. Habets kon snel leveren, dacht mee en leverde kwalitatief goede spullen tegen een prima prijs. Ook snel aanwezig toen we ondersteuning nodig hadden. Transport ook tegen een prima prijs en goede service. Top!

nette prijzen, nette spullen, alles volgens afspraak geleverd en opgehaald

Vriendelijk en snel geholpen.

Had ad hoc glaswerk nodig voor een zakelijke bijeenkomst. Één telefoontje was voldoende om alles dezelfde dag nog op te halen. Vriendelijk te woord gestaan en dus snel en flexibel geholpen.

Super service, en erg goed materiaal!

Werd bij vragen erg goed geholpen. Ook werd er vanuit de organisatie goed meegedacht met de mogelijkheden. Afspraken werden goed nagekomen, we hebben hierdoor een enorm gaaf feest gehad. Zeker een aanrader!

Perfect geleverde medewerking!

Ons verzoek om medewerking kwam nogal laat, daar waren we ons ook van bewust. Toch zijn we er, ondanks de grote drukte bij Habets, uitstekend uitgekomen. Prima geleverd, alles perfect volgens afspraak. Daarnaast wil ik Barbara graag bedanken voor de prettige communicatie. Van haar kreeg ik echt het gevoel, ik wil jullie helpen.

Betrouwbare partij die met je meedenkt

Heel goed contact gehad met Barbara, waardoor ons event tip top in orde was!

Fijne persoonlijke service, goed contact en altijd een oplossing

Inmiddels maak ik alweer een aantal jaren gebruik van de diensten van Habets Event support. Ik heb daar goede ervaringen mee opgedaan en daar schrijft men eigenlijk vaak te weinig over (de meeste mensen schrijven alleen een beoordeling als ze ontevreden bent, maar ook de positieve klanken mogen worden gehoord). Ik doe met mijn eenmanszaakje regelmatig licht- en geluid klussen voor bands en feesten. Ook regel ik al mijn eigen feestjes (onlangs getrouwd) met Habets Event Support. De mensen van Habets denken mee en denken een stapje verder. Daarnaast is het prettig dat je bij Habets álles bij één partij kunt onderbrengen. Dat betekent dat je maar één contactpunt hebt voor al je vragen. De opbouw van je evenement kan daarbij goed worden gepland, en de advisering in de spullen die je kiest is dan ook volledig op elkaar afgestemd. Soms wordt zelfs aangeraden iets niet te huren of dan wordt er een alternatief voorgesteld, omdat dat beter wordt geacht voor de klus waar je mee bezig gaat. Het gebeurt natuurlijk wel eens dat je op de klus met een kapot onderdeel zit. Met een telefoontje wordt altijd gedacht in oplossingen. Dat is fijn en helpt, want zulke dingen gebeuren altijd als je het niet wilt. Concluderend ben ik dus eigenlijk heel erg te spreken over het assortiment, de klantvriendelijkheid, het totaalpakket en de service die Habets Event Support regelt. Ik kan het daarom iedereen aanraden om daar je feest mee te organiseren!

Professioneel, betrouwbaar en korte lijntjes

Habets Event Support hebben wij ingezet voor de organisatie van ons evenement als 1 totaal oplossing. Van het licht en geluid, feesttent, water- en stroomvoorziening, tot aan de statafels, bierbanksets, toiletten, kassaunit, etc. Doel was om 1 aanspreekpunt/leverancier te hebben, om hiermee onze vrijwilligers te ontlasten met het opzetten van dit grootste evenement. Dit is zeker geslaagd, de lijntjes zijn kort, er wordt meegedacht in oplossingen. Bij problemen wordt er direct geschakeld. Wij zijn zeker voornemens om bij de volgende editie weer met Habets Event Support te gaan samenwerken.

Ontzorging zoals vooraf beloofd

In het weekend van 16-17-18 september 2022 heeft Habets Event Support er mede voor gezorgd dat het evenement Sterrenslag Geldrop goed is verlopen. Habets Event Support heeft de onderstaande voorzieningen verzorgd en geleverd. - volledig ingerichte verwarmde alufeesthal voorzien van het benodigde licht en geluid en statafels - inrichting van het terrein met een kassahuis, terrassen, toiletvoorzieningen technische voorzieningen zoals water, afvoer, stroom, licht en geluid en een rust accommodatie voor de vele vrijwilligers Waarom? Zodat er voor de 46 jeugd teams op zaterdag en de 68 volwassen teams op zaterdagavond en zondag een groot spektakel, een 7 kamp op de Beekweide van Zesgehuchten is georganiseerd. Op de vrijdag en zaterdag avond heeft Habets Event Support de live bands ondersteund met licht en geluidstechnici. Habets Event Support was tijdens het evenement zeer goed bereikbaar voor advies en ondersteuning. Direct na het weekend heeft er een evaluatie plaatsgevonden waar we de mogelijke verbeteringen voor het evenement in 2024 hebben besproken. Ik wil de vriendelijke, hardwerkende medewerkers van Habets Event Support bedanken voor hun inzet zodat wij, de organisatie van de Sterrenslag Geldrop zonder zorgen konden meemaken.

Habets Event Support is een betrokken partner van begin tot eind

Habets Event Support heeft een brede expertise en levert een erg groot assortiment. Dit maakt het overzichtelijk en efficiënt om met hen te werken. Habets denkt zowel in de voorbereidingen als tijdens het evenement goed met de klant mee.

Abraham top feest

Zeer goed georganiseerd. De beste frietwagen van noord brabant.

Top geregeld!

Prettig om zaken mee te doen. Hebben veel ervaring en deze vakmensen weten waarover ze spreken en denken met je mee dus je krijgt goede adviezen. Je kunt er alles krijgen voor een perfect feest/receptie/presentatie etc tegen een goede prijs! Van de juiste aankleding/inrichting met meubilair van de ruimte, catering, muziek installatie met indien gewenst ervaren dj’s en nog veel meer! Samenvattend is ontzorgen wat ze doen zodat alles tot in perfectie wordt geregeld!!

Een fijne en flexibele partij om mee samen te werken.

Habets Event Support is een fijne partij die goed meedenkt over je evenement. Ze kunnen op alle gebieden qua materiaal je evenement voorzien en ze zijn flexibel in het leveren mocht je toch nog iets nodig hebben. Daarnaast is het contact erg fijn en direct met de mensen die het meeste van jouw project afweten.

Klasse spullen , klasse service !

Spullen voor een event gehuurd. Wordt uitstekend meegedacht. Spullen zijn als nieuw en goede bezorg/ophaal afspraken

Snel en goed

Habets Event Support reageert en levert snel. Producten zijn degelijk en netjes onderhouden. Ze zijn een prima leverancier voor alle terrein inrichtingen voor elk event!

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.