Echte aanrader!

Jordanië en VillaVibes is een geweldige combinatie. Volledig begeleid genieten van dit prachtige land met leuke mensen, een enthousiaste reisleider en een passievolle lokale gids. En wekenlang zijn we meegenomen door het land en hebben we genoten van de natuur en cultuur. Echt een aanrader is dit!

Top reis gehad!

Ik zou deze reis boeken vanwege het gevarieerde programma, de geschiedenis van dit prachtige land (sta ik nog steeds versteld van). En vind het wel lekker als alles gewoon goed geregeld is.

Top week!

Het ontdekken van een andere cultuur samen met een groep leuke mensen, waarvan je vooraf nog niet weet dat je er vrijwel zeker nieuwe vrienden aan overhoudt. Je hebt geheid een top week!

Aanrader!

Een vol en druk programma door een prachtig land, een aanrader, een land van allerlei uitersten, groen en woestijn, drukte in de steden en de stilte in de Wadi Rum woestijn. Fijne locaties, adembenemende uitkijkpunten en dat in het gezelschap van leuke mensen, wat wil je nog meer?

Fantastische rondreis!

Een fantastische rondreis langs de hoogtepunten van Jordanië. Het land is rijk aan geschiedenis, cultuur en natuurlijke schoonheid. Dit moet je in je leven meegemaakt hebben!

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes rondreis | 30-49 jaar

Bij twijfel, gewoon doen!

Als je twijfelt om met een reis mee te doen die je aanstaat omdat je alleen bent: niet meer twijfelen en gewoon doen het is gewoon hartstikke gezellig en binnen een dag heb je echt het gevoel dat je echt met bekenden op vakantie bent.

• Over welke reis geef je een beoordeling? PadelVibes Fuerteventura | 50-65 jaar

Top vakantie!

Top vakantie met sportiviteit in de ochtend en de relax tijd in de middag. Heerlijk vertoeven op een zonnig eiland.

Superleuke vakantie!

Aanrader!

Als je van sport en gezellige mensen houd altijd doen!

Erg geslaagde reis!

Leren padellen in een heel gezellig sfeertje. Leuke activiteiten ondernemen en lekker aan de tapas. Was een heel erg geslaagde reis.

Top vakantie!

Padel als basis om de groep te leren kennen en contact te maken met elkaar was voor mij zeer geslaagd. Daarnaast alle tijd hebben om te relaxen of met elkaar op te trekken was prima.

Top vakantie!

Fijne vakantie gehad en goed georganiseerd!

Onvergetelijke reis!

Als je echt een “doevakantie” wil dan is dit een aanrader. Het is heel fijn om de bus met de wandelingen af te kunnen wisselen. Wat een prachtig land en heerlijk eten. Twee luxe hotels echt een verwennerij. Afke en Daniel als gidsen zijn een mooi team. Die gun ik alle Jordaniëgangers.

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes wandelvakantie | 50-65 jaar

Top week!

Lekker actief en veel bijzondere plekken ontdekken en echt ervaren. Een heel mooi land. Veel loKaal gegeten. Wat zijn de Jordanezen vriendelijk!

Superleuke vakantie!

Deze wandelreis is erg gaaf en heel divers, maar ook heel intensief. Niet voor de rustzoekers, wel voor hen die een superleuke actieve vakantie willen.

Top week!

Voor mij was dit een eerste reis naar een Arabisch land. Veel nieuwe ervaringen. Gevarieerd programma: combinatie van hike en cultuur. Prima sfeer in de groep. Geen subgroepen. Iedereen praat met elkaar. Bij maaltijden gaat iedereen zitten waar stoel vrij is. Geen voorkeuren herkent.

Super mooie ervaring!

Wandel-cultuur rondreis Jordanië super mooie ervaring: door de hikes kom je echt in aanraking met het land en de natuur. Verder kijk je je ogen uit; alles is anders: de mensen, de huizen, het verkeer, de geluiden, de prachtige ruige natuur, het eten etc. Voor als je wat meer wilt meemaken en zien dan 'usual'. Je krijgt ook meer gevoel bij de wereld van het Midden-Oosten.

Genoten!

Het is een super mooie vakantie met veel bezienswaardigheden. De trails zijn is echt wel pittig. Daar moet VillaVibes ook duidelijker over zijn. Wandelervaring is een pré maar het gaat ook vooral over offroad wandelen. Goed schoeisel en eventueel wandelstokken zijn aan te raden als je minder wandelervaring hebt. Ondanks dat heb ik het volbracht en er keihard van genoten! Ook dankzij het gebruik van materiaal van anderen.

Gave vakantie!

Hele gave vakantie! Alle ruimte voor sportiviteit én stappen/après-ski. Ook ideaal dat je in chaletjes zit i.p.v. een hotelkamer, waardoor je soms ook gewoon op de bank kunt chillen en fijne gesprekken kunt hebben.

Top week!

Sneeuw, geweldige activiteiten en een gezellig huis aan de piste. Ik was bang dat de verwachting misschien té hoog lag voor deze reis, maar het werd waargemaakt: Lapland is geweldig, echt iets om van de bucketlist te strepen. Vooral op de sneeuwscooter had ik de dag van mijn leven. Zo leuk om het met een fijne groep gelijkgestemden te delen, iedereen zorgde ook echt voor elkaar. En dan zagen we ook nog vier keer het noorderlicht. Ga zeker 's nachts hunten, het was het waard!

Aanrader!

Leuke sneeuwactiviteiten met een boel gezelligheid.

Aanrader!

Deze reis is een echte aanrader. Heb deze zelf een beetje uitgesteld, mede doordat ik nog nooit had gevlogen. Ik kijk terug op een mooie week, waarbij de temperaturen eind maart prima te doen zijn, wel denkend in verschillende laagjes. Daarbij veel leuke activiteiten en veel vrije tijd om de omgeving zelf te verkennen. Overigens was Fins Lapland voor mij geen onbekend gebied aangezien ik er zelf in de zomer geweest.

Top vakantie!

Goede afwisseling van programma en vrije tijd. Leuk om in een dorpje te zitten met meerdere dingen te doen met de groep of een aantal leden daarvan.

Top vakantie!

Je leert hele leuke mensen kennen Je kunt doen wat bij jou past Je moet wel weten wat je zelf wilt (doen), want ‘old school’ reisleiding is hier niet, maar je krijgt alle ruimte.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Val Gardena | 50-65 jaar

Top vakantie!

Als je single bent en skiën is een van je passies, ga dan zeker mee met VillaVibes naar Val Gardena. Één mooiere combinatie van sport, natuur, goed hotel en lekker eten is er niet. En dan de groep die vond ik super fijn. De gehele week verliep in een goede sfeer met oog voor elkaar. Top vakantie gehad.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Val Gardena | 50-65 jaar

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.