Vrijheid-blijheid!

Gezellig, veel raakvlakken met mede-Vibers, ongedwongen gemoedelijke sfeer. Genoeg activiteiten, maar je hoeft nergens aan mee te doen, vrijheid blijheid.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Vielsalm | 50-65 jaar

Geweldig weekend!

Het concept is echt geweldig en ook dit keer was het weekend zo ontzettend bijzonder. Veel gelachen, zeer veel gedanst. De mooiste mensen ontmoeten. Helaas waren de plaatjes van de kamer een stuk mooier en luxer dan de werkelijkheid.

Geweldig weekend!

Dit moet je gewoon doen. Het is super goed verzorgd en mega gezellig, ook al doe je dit voor het eerst (zoals ik) en ken je helemaal niemand. Dat is binnen een half uurtje opgelost. Je krijgt er geen spijt van! Het is echt heel erg leuk.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Villa Heuvelrijk | 30-49 jaar

Fantastisch weekend

Iets minder lekker eten, feestjes en gezellige mensen alsjeblieft.... Moet gewoon weer "afkicken" van een weekendje VillaVibes! Broek nu te strak, flink slaaptekort en veel te veel nieuwe vrienden er bij..... Maar wat een fantastisch weekend! De buiten wellness is een heerlijke aanvulling; zeker om even bij te komen van de activiteiten en het slaaptekort. Genoten met een hoofdletter G!

Top week!

De vrijheid tijdens een weekend of vakantie met VillaVibes is ideaal. Niets moet en alles mag.

Top week!

Mooi hotel, gezellige groep en prachtig skigebied. Wat wil je nog meer?

Top vakantie!

VillaVibes vakanties zijn gewoon altijd dikke pret en altijd goed geregeld. Toppers!

Fantastische week!

Wanneer je op wintersport wilt met een mooie groep waarbij de nadruk ligt op de wintersport (en dus niet après-ski of "scoren"). Dan moet je zeker deze reis boeken. Fantastische week gehad in een prachtig gebied. De mede VillaVibers zorgde ervoor dat menig (ik in ieder geval) elke avond met buikpijn van het lachen naar bed ging, om de volgende dag vrolijk weer opnieuw te beginnen.

Fantastische week!

VillaVibes is zeker aan te raden! Heb een fantastische week gehad met allemaal onbekenden (die werden in de bus al ‘bekend’). Je wordt volledig ontzorgd en de crew is super gezellig en zorgt voor een leuke sfeer en genoeg begeleiding op de piste.

Prachtige reis!

Hiken en cultuur combineren met spectaculaire landschappen in een mooi land met vriendelijke mensen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes wandelvakantie | 25-39 jaar

Prachtige reis!

Twijfel je over een reis naar Jordanië. Niet doen! Het is werkelijk prachtig. Wat een mooi land! De oorlog in naastgelegen landen merk je helemaal niks van.

Fantastische week!

Wil je een fantastische week in een land vol adembenemende bezienswaardigheden met een superleuke groep mensen, dan ga je met VillaVibes. Veel gezelligheid en alles is tot in de puntjes geregeld!

Prachtige rondreis!

Mooie rondreis en veel gezien. Een bijzondere ervaring in alles.

Fantastische week!

Fantastisch week gehad, zeker niet willen missen!

Aanrader!!

De vakanties met VillaVibes staan voor lachen, ontmoeten, optimaal genieten en jezelf ontdekken. Ik kan het iedereen aanraden!

Een echte aanrader!

Een fantastische reis met leuke mensen waarmee je te voet alle hoogtepunten van Jordanië bezoekt. Een echte aanrader als je op zoek bent naar een super gezellige reis met een sociale groep mensen.

Fantastische ervaring!

Wat een fantastische ervaring! Jordanië is een prachtig land, met veel variatie in natuur en cultuur en door de wandelingen en fietstocht hebben we hier optimaal van kunnen genieten. Vooral Petra via de Petra Backdoor Trail was een absoluut hoogtepunt! Zoals ik van VillaVibes gewend ben, was alles tiptop geregeld, en Simone en Amer (onze lokale gids) deden er alles aan om ervoor te zorgen dat wij een heerlijke en zorgeloze vakantie hebben gehad, en dat is ze zeker gelukt! Deze reis zal me nog lang bijblijven.

Moordspelweekend is een echte aanrader!

Zeker voor singles die niet van feest-vakanties houden, is het moordspel-weekend een echte aanrader! Je ontmoet mensen met dezelfde interesses waar mooie vriendschappen uit kunnen ontstaan.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Moordspelweekend Ardennen | 25-39 jaar

Bij twijfel, gewoon gaan!

Ik had mijn twijfels om mee te gaan, omdat ik bang was dat ik geen leuke klik zou hebben met de groep. Maar gooi die twijfel overboord. Want tussen 40 personen vind je altijd mensen waar je het mee kan vinden!

Top weekend!

Je bent alleen maar toch niet in je eentje. Je vind altijd wel iemand met wie je iets leuks kan doen en aansluiting kan vinden. Zo is er altijd wel iemand die een spelletje wil spelen, gewoon een biertje/wijntje wilt drinken, of juist een wandelingetje wilt maken. Niets moet en vrijwel alles kan.

Top weekend!

Super gezellig weekend!

Ben je single? Vind je het leuk om nieuwe mensen te leren kennen? Dan is een VillaVibes weekend ideaal voor jouw!! Je gaat tijdens dit weekend alleen thuis weg en komt thuis na een super gezellig weekend vol met herinneringen en leuke nieuwe contacten :)

Geweldige VillaVibes ervaring!

Mijn eerste VillaVibes ervaring, maar het was geweldig. Heerlijk om een weekend weg te zijn met gelijkgestemden, in een gezellige en spontane sfeer. De spanning was daardoor ook zo weg. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en ik zou dit ook zeker aanbevelen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Vielsalm | 25-39 jaar

Top week!

Op een ongedwongen manier nieuwe mensen leren kennen met vooral een erg relaxte en gezellige sfeer.

Weekend vol gezelligheid!

Als je op zoek bent naar een weekendje weg dan moet je zeker boeken! Een leuke locatie, die wel even rijden is, maar waar je toch een soort vakantiegevoel krijgt. Een weekend met VillaVibes is gegarandeerd een weekend vol gezelligheid! Ook de crew staat dag en nacht voor je klaar en waar het moet improviseren ze de leukste activiteiten. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik weer ben gegaan. Ik kijk weer uit naar de zomervakantie samen met VillaVibes!

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.