Een geweldige week met leuke activiteiten en mensen

Geweldige week gehad met een super leuke groep mensen. Een hele week lekker actief zijn en iedereen leren kennen in de tussentijd!

• Over welke reis geef je een beoordeling? HikeBikeVibes Alpe d'Huez 25-39 jaar

Geweldig!

Wat een geweldige ervaring. Super leuk op de Vespa en een hele mooie omgeving.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SpecialVibes Vespa Trip Amalfi 40-59 jaar

Een heerlijke vakantie om de zon en warme lucht op je huid te voelen en de geuren van Italië op te snuiven. Genieten van mooie uitzichten en lekker eten. Je merkt snel dat je met de anderen in de groep een fijn contact hebt omdat iedereen moet wennen in de groep. Gelijk gestemden, erg fijn. 5 dagen toeren is precies goed.

Fantastisch!

Geweldige reis gehad met allemaal singles. Er zitten altijd mensen tussen waarmee je een goede klik hebt. Mooie gesprekken gevoerd, veel gelachen en heerlijke terrasjes bezocht. Een fantastische week waarna ik moe en voldaan weer naar huis ben gegaan.

Geweldige trip

Mijn leukste VV reis tot nu toe, genieten op de scooter! Genieten van Italië op zijn mooist met heerlijke scootertochten. Niet boeken als je onzeker bent in het verkeer, het zijn snelle scooters (125cc).

Fantastische week!

De Vespatrip was fantastisch, zeer mooie routes gereden in een geweldige omgeving!

Fantastische week!

Fantastische week! Geweldig genoten en een van mijn favoriete trips! Goede opbouw, 2 dagen ingedeeld in groepjes en leerde je mensen kennen maar daarna kon je kiezen wat fijn voor je zelf was waaronder de keus met wie je ook fijn kon rijden en met wie je het gezellig had. Daarbij was het fijn de keuze te hebben met hoe je je dagen wilde indelen. Deze reis moet sowieso op je bucketlist

• Over welke reis geef je een beoordeling? SpecialVibes Vespa Trip Amalfi 25-39 jaar

Heerlijke week, alles goed geregeld en fantastisch om alles met de Vespa te kunnen doen!

Een heerlijke reis naar een fantastische plek in Italië! En alles per Vespa doen maakt het zóveel leuker!

Mooie reis

De eerste Vespa tour in Italië was heel fijn, leuk en hilarisch en echt een aanrader om op een mooie manier een deel van Italië te zien

Erg leuk om op een vespa de mooie omgeving te ontdekken

Hele toffe manier om de amalfi kust te ontdekken met een prachtig vervoermiddel. Je voelt je net een Italiaan.

Verbinden met leuke mensen

Zo fijn om na deze gekke corona tijd weer eens lol te beleven en te verbinden met leuke mensen van je leeftijd. Heel leuk om lekker de natuur in te gaan. T’is er Práchtig! Leuke diepgaande gesprekken gehad en nu nog spierpijn van het lachen. Voel me heerlijk na dit luxe weekend van overvloed!

Top weekend

Het weekend in Heuvelrijk was top verzorgt, mooie omgeving en een verzorgde accommodatie. De crew was super enthousiast en hebben hiermee de beleving nog leuker gemaakt. Door de diverse activiteiten en leuke groep was er voor iedereen wat wils en werd het een geslaagd (lang) weekend!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Heuvelrijk 35-49 jaar

Gezellig weekend met leuk gezelschap

VillaVibes heeft mij al veel gebracht qua mooie ervaringen en leuke mensen, ik ga vooral voor de weekendjes met goede sfeer, lekker eten, beetje dansen, heel veel humor en uiteraard de pub quiz. Dit is voor mij ook de leukste manier om nieuwe mensen te ontmoeten en als single dingen te ondernemen. De 1e keer twijfelde ik ook of het wel iets voor mij was zo'n single gebeuren maar ben nog altijd blij dat ik destijds heb doorgezet.

Fijne vakantie gehad

Hotelkamer is goed met lekkere bedden en goede douche. Ik had een landzijde kamer, en dat is geen uitzicht, maar er staat daar ook geen wind! 's Avonds gezellig met kamergenoot en visite met een muziekje en ouzo op het balkon! Het eten in het hotel is helaas een onvoldoende. wij zijn buiten de deur gaan eten en zo toch nog van de heerlijke Griekse keuken kunnen genieten. Wind...dat was er heel veel in onze week. De surfintroductie was eigenlijk niet te doen met die wind en golven, jammer want daar keek ik het meest naar uit. De boottocht geregeld door villavibes was fijn om elkaar een dag mee te maken en een praatje te maken. De jungle tour was wel aardig maar zou ik uit het programma halen. Dagje Lindos, heel toeristisch dorpje maar ook erg schattig met de nauwe straatjes en vele winkeltjes.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Rhodos 35-55 jaar

Super week

De Rhodos strandvakantie was genieten. Wat is Rhodos stad een geweldig mooie, gezellige stad met leuke pleintjes, winkeltjes, terrasjes, uitgaansgelegenheden en strand. Echt genoten met een mooi gezelschap. Het hotel zelf was niet heel bijzonder, maar als uitvalbasis voor de verschillende uitstapjes wel zeer gunstig gelegen. Het strand bij het hotel is niet fijn en met grove kiezels, maar op een kwartiertje lopen heb je waanzinnig mooie, luxe loungetenten waar het goed toeven is.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Rhodos 35-55 jaar

Relaxte Vibes

Wat een fijne club mensen weer in deze surfvibes! Heel fijn om met gelijkgestemden op reis te zijn.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SurfVibes Ericeira 30-49 jaar

Goed hotel, mooie locatie, prachtige tennisbanen. Gezellige groep en goede trainers

Alle tennisreisjes zijn een aanrader. Goede trainers. Mooie locaties en altijd een gezellige groep. Wil je naast het tennissen nog feesten dan zijn daar voldoende mogelijkheden voor.

Aanrader

Doen!!! Tennisleraren die op een prettige manier de juiste aanwijzingen geven. Prima buffetten, ‘s avonds lekker dansen of spelletjes spelen. Chillen in de zon bij het zwembad of aan de zee. Gezellige groep waar veel goede gesprekken gevoerd werden, maar ook veel gelachen werd.

Leuke, sportieve week

Als je tennis liefhebber bent is dit een mooie combinatie van strand/ tennis en cultuur snuiven

Top, zoals altijd

Perfecte tennisbanen, heerlijke ligging van het hotel: direct aan het zeer verzorgde strand (met bedjes, hangmatten, trappetjes het water in). Goede verbinding naar het gezellig Porec met treintje of watertaxi. Genoeg vrije tijd naast het tennisprogramma voor excursies, luieren, dansen etc.

Heerlijke week!

Wat een fantastische reis! Samen met gelijkgestemden, singles én tennisliefhebbers, een week lang genieten in een prachtig land van elkaars gezelschap, de mooie omgeving en de tennislessen en toernooitjes. Het was een ontspannen week met leuke uitjes tussendoor en spontaan georganiseerde feestjes in de avond. Echt een aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? TennisVibes Porec 40-59 jaar

Heerlijke week zon, zee en wind

Geweldige week net gelijkgestemde, mooie mensen om mij heen. Prachtig weer met ook een paar dagen mooie wind om echt te kunnen zeilen. Top schippers met liefde en aandacht voor hun vak én wisselende bemanning. Een absolute aanrader voor degenen die openstaan voor zon, zee, wind en het leren kennen van nieuwe mensen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Kroatië 40-59 jaar

Top vakantie. Goed georganiseerd. Fijne mensen. Lekker eten.

Zoals gewoonlijk goed georganiseerd

Altijd goed georganiseerd, leuke mensen en goede gesprekken

Heerlijke vakantie

Het was een hele gezellige, ongedwongen week. ik heb er van genoten!

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.