Super plek, super hotel en de wandelingen echt top.

Wat me vooral aansprak in deze reis is dat je iets DOET en ook nog met gelijkgestemden. Dat creëert een enorme band. Je ervaart dingen samen, je helpt elkaar als nodig is en je stimuleert elkaar. Tussendoor voer je leuke en soms serieuze gesprekken en ontstaan er in hele korte tijd echte vriendschappen (en wie weet relaties). Hotel was super en de locatie al helemaal mooi in de bergen. Echt een aanrader eerste klas.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike of Bike Filzmoos | 40-59 jaar

Was een gezellig week

Zeker een aanrader, lekker buiten zeilen zon zwemmen Je moet wel goed bedenken dat je met 8 personen op een kleine oppervlakte zit.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekse eilanden | 50-69 jaar

Onvergetelijke vakantie die mij hele mooie vriendschappen heeft opgeleverd

Het zeilen is een geweldige ervaring. Ik heb veel mooie vriendschappen gemaakt tijdens deze reis. Veel gelachen en mooie emoties. Je zit met 8 personen en 1 schipper op een boot. Onze band is heel hecht geworden. We gaan zeker nog afspreken om nog meer leuke herinneringen met elkaar te maken en de herinneringen van deze reis nogmaals met elkaar te delen. Het is een aanrader om deze reis te maken. Het samen zeilen in een mooie omgeving is een unieke ervaring. De eilanden en overige activiteiten zijn geweldig. Doen!

Topvakantie gehad

Zonder verwachting heengaan en go with the flow. Dan komen er zeer mooie momenten uit voort. Wij hebben een topvakantie gehad en zou zo weer mee gaan.

Hele fijne week gehad

Rustig, relaxed en ook toegankelijk voor niet zeilers. Er wordt niet de hele dag gezeild.

Onvergetelijke reis

Super om net n zeilreis in contact te komen , niets moet alles mag , heerlijk kamperen op t water , samen de lunch bereiken , ankerdrankje , disco & cocktail bar , kortom super weekje

Prima reis gehad

Zee zeilen en zwemmen in de baai is super, je moet het echter wel treffen met de indeling van de boot…

Top vakantie

Was een top vakantie! Ben zelf behoorlijk ziek maar dit heeft ontzettend veel bijgedragen aan mijn herstel. Superleuke groep… kijk nu al uit naar de volgende tripjes met jullie!

Top e

Zeilen met VillaVibes is dé ultieme ervaring om met leeftijdgenoten de reis zo óptimaal mogelijk te kunnen maken door je eigen input. De reis zit súper in elkaar, met kans op meepikken van nevenactiviteiten. écht gezéllige, warme ervaring! Doen

Erg naar mijn zin gehad

Het was een goed georganiseerde zeilreis. Mooie boot met alles wat nodig is, in een schitterende omgeving (Griekse Saronische eilanden) met een fijne groep mensen die aan het begin vreemden zijn, maar aan het eind van de reis als goede vrienden voelden. Ik heb een hele fijne reis gehad, maar het verschil in slaapruimtes en sanitaire voorzieningen tussen de reizigers is dermate groot, dat ik het niet nogmaals zal doen.

Fantastische week gehad!

Een fantastische week gehad met ontzettend leuke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Beachvibes Cyprus | 30-49 jaar

Ik had me geen beter vakantie voor kunnen stellen!

Ik heb een top vakantie gehad vol gezelligheid en lekker eten! Vrienden gemaakt voor het leven.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 25-39 jaar

Super week gehad!

Super leuke tijd gehad! Hele gezellige groep en een top reisleidster! Ik had echt veel eerder zo’n reis moeten boeken!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 25-39 jaar

Echt een aanrader!

Samen ongedwongen surfen, drankjes doen, kletsen, eten en spelletjes op het strand. Voor een tweede keer Montalivet, opnieuw een top week beleefd! Een echte aanrader voor iedereen die sportiviteit met gezelligheid wilt combineren.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surfvibes Montalivet | 25-39 jaar

Gezellige sfeer en de groep was leuk!

Zeker een aanrader, er is een leuke sfeer en iedereen zoekt contact met elkaar, waardoor er een fijne verbinding ontstaat. Het was mijn eerste surfreis, maar zou het zo weer opnieuw boeken!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surfvibes Montalivet | 25-39 jaar

Heel leuk om te leren surfen, zeker voor herhaling vatbaar

Al enige ervaring met reizen van Villa Vibes maar dit is er een voor herhaling vatbaar. Mooie surf ervaring. Camping life is ook chill, goed eten en voor de sportievelingen echt heel veel opties. Ik vond zelf surfen wel genoeg intensief. Zeker voor herhaling vatbaar deze vakantie.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surfvibes Montalivet | 25-39 jaar

Gezellig en mooie omgeving.

Zeker doen Villavibes. Je vind altijd aansluiting ook al ben je zelf wat rustiger of doe je weinig geplande activiteiten mee. De crew is ook alert en polst hoe je het ervaart!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Manoir | 50-65 jaar

Mijn eerste ervaring was positief!

Ardennen zijn relatief dicht bij huis en toch een heel andere wereld. Mooi landhuis met gezellige lange tafel. Leuke activiteiten en toch eigen tijd. Eten is lekker. Groep mensen die er een gezellig weekend van heeft willen maken!

Ik heb een ontzettend leuk weekend gehad, nieuwe contacten opgedaan en heel veel gelachen

VillaVibes geeft je de mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen in een ontspannen sfeer op een prachtige locatie. Iedereen doet zijn/haar best om er een geslaagd weekend van te maken, zowel de gasten, de crew en onze kok. Een ervaring die ik elke single zou willen aanraden. Voor mij was het de eerste keer dat ik mee ben gegaan en voordat ik het wist had ik al leuke contacten opgedaan en krijg ik al zin in een volgend weekend

Super weekend

Super weekend, heel gezellige en ongedwongen sfeer.

Super weekend gehad

In een ongedwongen sfeer nieuwe mensen leren kennen doet je goed. Er is alle ruimte om je eigen plan te trekken, en daarnaast zijn er altijd mensen om samen iets mee te ondernemen. Doen!

Gewoon goed

Gelijkgestemden...goed opgeleide mensen (op een enkele na) Leeftijden die matchen met elkaar, top.

Weer een heerlijk weekend gehad!

Manoir voor de tweede keer, zou het net zo fantastisch zijn? Jawel weer genoten van de medevibers, mooie gesprekken, dansen, de goed verzorgde, voor mij speciaal aangepaste, maaltijden, de activiteiten en de Vibe die door het weekend gaat.

Gewoon heerlijk om met mensen te zijn die je niet kent!

Een weekend met mensen weg die je niet kent, is echt heel erg goed om eens uit je 'vertrouwde' mensen bubbel te komen. Je ontmoet mensen die allemaal een verhaal hebben. Daarbij is het ook fijn dat ze jou niet kennen en dat je gewoon jezelf mag en kan zijn, met alles er op en er aan.

Heerlijke vakantie in een ongedwongen sfeer!

De vakantie naar Kreta was heerlijk! Vanuit je hotel zo de zee induiken, en dan 's avonds met de groep dineren met een prachtig uitzicht! Dit Griekse eiland geeft je het complete vakantiegevoel.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 25-45 jaar

Bedrijfsgegevens

Utrechtsestraat 61

6811LW Arnhem

026-3707910

[email protected]

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.