Helemaal mijzelf geweest

Op de zeilreis heb ik veel nieuwe mensen in een hele korte tijd heel goed leren kennen. Na afloop waren wij het er over eens dat we nog nooit eerder zo onszelf waren geweest als onder elkaar op deze reis. We hebben heel veel gelachen met elkaar en de borrels gingen steeds tot heel laat door omdat het te gezellig was om te gaan slapen. Dit is geen reis voor mensen die erg op hun privacy zijn gesteld want het is aan boord van een zeilboot nu eenmaal erg krap. Maar ben je graag op of rond het water en vind je kamperen leuk, dan is dit echt een aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland - 21 september

Relaxed

Lekker relaxed met gelijkgestemde er even tussen uit. Zonder groepsdruk of onderlinge hoge verwachtingen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Groesbeek - 20 september

Geen tinder achtig gebeuren

Was best een beetje zenuwachtig om voor de eerste keer zo'n weekend mee te maken. 40 totale vreemden en ook iets bang voor een dating Tinder achtig gebeuren. Maar dat was het totaal niet. Veel nieuwe contacten gemaakt en gewoon enorm veel lol gehad met gelijkgestemden en allemaal redelijk gelijke leeftijd plus goede verhouding man-vrouw. Ben al aan het kijken voor een volgende keer.

Sterk aanbevolen

De zeven heuvels is een prachtig wandelgebied. De accommodatie geweldig. De organisatie en het eten is top.

Hele bijzondere ervaring

Waar ik eerst probeerde mijn reis nog te annuleren, heeft VillaVibes mij weten te geruststellen om toch deze reis aan te gaan. Je bent ten slotte niet de enige single met spanning voor de vakantie. En wat ben ik blij dat ik geluisterd heb naar jullie advies. Ik heb een enorm bijzondere ervaring erbij, een leuke groep waar ik nog contact mee heb, mooie gesprekken en bijzondere banden opgebouwd. Laat staan dat de reis zelf tot in de puntjes was geregeld. Goed hotel, leuke excursies en Boukje, onze reisleidster, heeft waar mogelijk onze wensen vervuld voor extra activiteiten en was daar waar ze nodig was. Een enorm persoonlijke benadering en gezellige toevoeging aan de groep. Dus mocht je nog twijfelen, ik weet hoe het voelt maar hoop hiermee een stukje van de twijfel te hebben weggenomen!

Zeer geslaagde week

Gezellige groep, iedereen wil gewoon een leuke zonvakantie, vind het leuk om met elkaar te relaxen, wat te eten, excursies te maken, samen te stappen en nieuwe mensen te ontmoeten. Je kan precies doen wat je wilt, alles kan en niets is verplicht. Als je iets anders wilt en/of je eigen pad wilt gaan is dat ook prima. Ik vond het een geslaagde week!

Super toffe reis!

Eerste keer meegegaan op een singlereis met VillaVibes naar Zakynthos. Spannend van tevoren maar zou het iedereen aanraden. Leuke feestjes gehad maar ook mooie diepe gesprekken met mensen met wie je kunt levellen.

Boven verwachting

Mijn eerste ervaring met Villavibes Zakynthos 2019 Was boven verwachting. In begin was ik bang dat het allemaal mensen zouden zijn die wanhopig op zoek naar een partner zijn. Dat was met deze groep totaal niet. Het was een leuke spontane groep, geweldige reisleidster Boukje, leuke uitjes, prima kamer en super geregeld. Ik heb er ook nog 4 super leuke vriendinnen aan over gehouden! Dus niet twijfelen, gewoon proberen. Het is zeker spannend, maar het is het zeker waard!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Zakynthos - 11 september

Hier krijg je zeker geen spijt van

Ik kan het iedereen aanraden mocht je twijfelen. Het is misschien een grote stap en eng of je bent bang wat je omgeving ervan gaat vinden. Maar liever thuisblijven dan met een leuke groep mensen op vakantie gaan die keus is niet moeilijk toch? En het is iets waar je zeker geen spijt van krijgt. Je leert nieuwe mensen kennen maakt nieuwe vrienden en hebt een fijne vakantie waarin alles tot in de puntjes is geregeld. Kortom relaxen en lol maken wat wil je nog meer

DOEN!

Je komt in een groep met gelijk gestemde mensen van om en nabij je leeftijd. Het is misschien allemaal aan het begin wat eng en onwennig. Maar je eindigt met een heeeele grote groep nieuwe vrienden

Wouw!

Wat een te gekke onvergetelijke ervaring! Ik heb lang nagedacht om alleen op zomervakantie te gaan, zeker een singlereis vanwege sommige verhalen/ clichés en omdat ik het super spannend vond. Na veel zoeken bij VillaVibes uitgekomen en het sprak me aan dat we met een grotere groep zouden gaan (want: altijd wel aansluiting, excursies die doorgaan en vertrekgarantie), ong 50% man/vrouw verdeling en hoger opgeleiden (want: gesprekken en interesses op niveau). Ik ben super blij dat ik geweest ben en dankbaar. Ik vond het leuk om zoveel nieuwe mensen te leren kennen, heb ontzettend genoten met de gehele groep, en heb er 4 top vriendinnen aan over gehouden! Voor iedereen die, net zoals ik, twijfelt: gewoon inschrijven en gaan!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Zakynthos - 11 september

Ideale combi tussen cultuur, natuur en gezelligheid

Ik wil deze reis aanraden aan anderen omdat deze reis de ideale combinatie geeft tussen enerzijds cultuur en natuur en anderzijds relaxen, gezellig tafelen en feestmogelijkheden.

Elke cent waard

Na 2 weekenden nu ook deze zeilvakantie geboekt. Twijfelde ik eerst nog, want toch best een dure reis, het was elke cent dubbel en dwars waard!! Ik ben nog nooit zo lang zo relaxed in the moment geweest. Na 2 dagen voelde het al alsof ik een week weg was. Totaal relaxed. Er is genoeg mogelijkheid om echt mee te zeilen. Of juist niet als je dat niet wil. Het wisselen van boot maakt dat je ook met de rest van de groep goed contact kunt maken. En na het ankeren is er ook genoeg tijd om op andere boten of bij het eten met andere reisgenoten te kletsen. De feestjes in de avond zijn ook echt fantastisch. En daarna op het dek onder de sterrenhemel in slaap vallen terwijl je de lichte deining van de boot voelt. Wat wil je nog meer?!

Heerlijke week

Heerlijk om de hele week op het water te genieten van zeilen, zwemmen en van elkaar.

Doen!

Gewoon doen!!!! Super ervaring, had ik veel eerder moeten doen! Beste vakantie tot nu toe!

Werkelijk fantastisch

Het zeilen op de sardonische golf in Griekenland was werkelijk fantatisch, op een net zo mooie boot! Uiteindelijk vind je altijd wel een paar mensen in de groep waarmee het goed klikt. Dat maakt de vakantie geweldig. De combinatie van zeilen, borrelen, eten en stappen is een try before you die !

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland - 7 september

Mijn zeilvakantie was echt top, boven verwachting.

Super leuke fijne groep mensen. De schippers waren ook echte toppers. De laatste 2 dagen flinke wind gehad dit was gaaf en compenseerde de andere 3 dagen waar we haast geen wind hadden. Maar ondanks geen wind hebben we heerlijk gezwommen en achter de boot gehangen met een lijn. Dus voor de lol en gezelligheid hoef je zeker niet te twijfelen. Je moet alleen wel rekening houden dat je een hut deelt en dat vrij klein is. Dus compromis sluiten en aanpassen aan de groep is gewenst. Buiten op dek slapen is ook leuk maar je slaapt wat minder uren door de rumoerigheid van buiten. Dit was mijn eerste VillaVibes vakantie en er zullen er nog meer volgen.

Goede combi

Ik zou deze vakantie zeker aanraden! Er is een goede combinatie van excursies en vrije tijd. Iedereen kan doen waar hij/zij zelf zin in heeft en maakt er zijn of haar eigen vakantie van. Er is genoeg in het dorpje zelf te beleven, maar als je meer van het eiland wilt zien, is ook daar voldoende gelegenheid voor. Het hotel ligt dicht bij het strand, en restaurantjes en cafeetjes, maar vanuit daar zijn ook andere stranden goed te bereiken met een bus of taxi. Eigen ideeën zijn altijd aan te dragen, er is voor iedereen wat wils. Het gezelschap was super gezellig en wist binnen no time een echte groep te vormen. Het was een geweldige vakantie!

In het begin koudwatervrees

Ik raad deze vakantie absoluut aan. Ik had in het begin ook wat koudwatervrees maar ik ben zo blij dat ik gegaan ben. Weinig slaap gehad maar superveel energie opgedaan.

Leuke vakantie

Leuke vakantie met afwisselend programma

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Zakynthos - 4 september

Dit kan een ideale reis voor je zijn

Als je openstaat om nieuwe mensen te leren kennen, houdt van gezelligheid (de barretjes in Kos-stad!) maar toch ook een beetje cultuur van het oude Griekenland wilt opsnuiven, is dit de ideale reis voor je.

Echte aanrader

Als je zin hebt in leuke excursies afgewisseld met op stap in Kos city of uiteten bovenop de berg van Zia en relaxen aan het strand of zwembad met super gezellige mensen, dan is Kos een echte aanrader!

Zeker aan te raden

Kos is een prachtig eiland, het hotel Apollon heeft een perfecte ligging. Binnen 10 minuten ben je op de fiets (super leuk!) in Kos Stad en aan de overkant van de straat ligt het prachtige strand en de geweldige beachclub Mylos. Bij Mylos kenden ze Villa Vibes ondertussen dit was erg leuk. Als je op zoek bent naar een heerlijke relax- en strandvakantie met verschillende opties voor excursies is Kos zeker aan te raden.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kos - 3 september

Met een groep gelijkgestemden op vakantie

Toen ik mijn zus vertelde dat ik dit jaar niet met haar op vakantie zou gaan maar op singlereis was ze toch enigszins beledigd. Vond ik het vorig jaar niet leuk dan? Maar ik zei; ik wil graag met een groep gelijkgestemden op vakantie. Bewust ervoor gekozen om met een groep onbekenden op vakantie te gaan. Want dat is er altijd wel wat gezelligheid om je heen. Dat van die gezelligheid is zeker gebleken. Zoveel gelachen, goede gesprekken, lol en mooie stapavonden gehad. Tel daarbij een goed hotel, leuke bestemming en geweldig weer op en je krijgt echt een top vakantie!

Aanrader

Een aanrader, je vindt altijd een klik en kan doen wat je wil. Altijd geslaagd en gezellig!

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.