De activiteiten naast padel waren wel leuk.

Als je voor het padel kiest zou ik je deze vakantie afraden. Onprofessionele en slecht opgeleide trainers. Bellen tijdens training op de baan. Foute en slechte aanwijzingen geven. Geen tactische oefening of aanwijzingen kunnen geven. Regelmatig weglopen bij de training om met vrienden te praten. Tenzij je absolute beginner bent leer je hier niks van. Wanneer je niveau 7 of hoger bent kunnen ze geen les aangeven. Ik wist niet of ik moest huilen of lachen zo slecht was het.

• Over welke reis geef je een beoordeling? PadelVibes Mallorca | 30-49 jaar

Het was een onvergetelijke week!

Het was een onvergetelijke week! Het programma was zo divers, de groep gezellig, de reisleider en lokale gids ook super. Ben nog lang aan het nagenieten van deze prachtige reis, wat een prachtig land waar ik unieke ervaringen op heb mogen doen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes Rondreis | 25-39 jaar

Veel gezien en gedaan in de tijd die er was

Ik was al meerdere keren mee geweest met een strandvakantie en wilde een keer wat anders. Jordanië is een mooie land waar ik alleen hoogte punt heb mogen zien. En de leuke groep mensen met wie ik het heb mogen delen heeft de reis weer een succes gemaakt.

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes Rondreis | 25-39 jaar

Ik heb echt een magische week gehad.

Vooraf is het lastig inschatten wat je kunt verwachten derhalve ben ik er zonder al teveel verwachtingen ingestapt. Mijn verwachtingen zijn ver overtroffen! Ik heb al aan iedereen die het horen wil verteld dat het een prachtweek was. Nogmaals dank hiervoor! Ook dank aan het team achter de schermen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes Rondreis | 25-39 jaar

Begrijp nu waarom ik zoveel enthousiaste verhalen hoorde.

Jordanië is práchtig! Er is zoveel te zien en te doen en de mensen zijn ontzettend lief en behulpzaam. Je kijkt je ogen uit en er is een hele fijne afwisseling qua activiteiten. Het tempo ligt wel hoog en een (redelijk) goede conditie is wel een pré als je alles echt wilt ervaren.

Gewoon doen!

Gewoon doen! Super leuk, in Jordanië merk je niets van de onrust. Toerisme is laag waardoor je goede foto’s kan maken zonder andere mensen erbij. Kledingvoorschriften alleen bij gelovige plekken geldig uit respect, zoals Mount Nebo. Handdoek kan je ook thuis laten, zat bij de hotels inbegrepen. Woestijn overnachting was zeker niet koud en waren huisjes met eigen douche & wc.

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes Rondreis | 25-39 jaar

Een reis om nooit te vergeten.

De reis naar Jordanië is een reis om nooit te vergeten. Buiten het feit dat je op dit soort reizen, zulke mooie mensen leert kennen, treedt je ook samen het onbekende tegemoet en doe je geweldige ervaring op, zoals het magische Petra bezoeken, je gewichtloos voelen in de dode Zee, of op een kameel door de woestijn heen trekken. Stuk voor stuk bijzondere ervaringen, waar we nog lang van kunnen nagenieten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes Rondreis | 25-39 jaar

Zeker voor herhaling vatbaar!

Super leuke manier om in korte tijd, heel makkelijk veel sociale mensen te leren kennen, leuke gesprekken te voeren en veel lol te maken. Een grote blije bubbel!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Vielsalm | 25-45 jaar

Ik vond het echt een fantastisch weekend.

Het was mijn eerste ervaring met VillaVibes en het contact leggen op deze manier met nieuwe mensen. Ik wist niet wat ik ervan kon verwachten maar heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Mijn tip is om erin te gaan om mensen te leren kennen en dan komt alles goed!

Ik heb een super leuk weekend gehad!

Ik heb een super leuk weekend gehad, hele mooie accommodatie en geweldige locatie. Alles was van A tot Z verzorgd. Er ontbrak werkelijk nergens aan! Lekker eten, voldoende drankjes etc. Bedankt voor deze fijne ervaring en wellicht tot een volgende keer!

Het was fan-tas-tisch!

Voor mij was dit de eerste keer op singlereis/weekend weg en ik baal dat ik het niet eerder gedaan heb. Wat heb ik een leuke tijd gehad, de mensen, de locatie (Vielsalm), de crew, alles klopte. Niet twijfelen, gewoon doen.. je krijgt er zo'n mooie ervaring voor terug!

Niets op aan te merken, geweldig weekend gehad!

Heerlijk weekendje weg gehad met een gezellige groep! Of je sportief bent of juist niet, feestbeest of meer van spelletjes spelen en kletsen, je vindt altijd wel aansluiting. Crew was top! Gewoon een keer doen dus!

Ik heb een ontzettend leuke ervaring gehad.

Ga gewoon uit van een gezellig weekend met gelijkgestemden en leeftijdsgenoten. Wees ervan bewust dat je niet met iedereen een klik zult hebben en dat je ook niet met iedereen wat diepere gesprekken kan voeren. Het is echter hoe je er zelf instaat wat je van het weekend maakt. Leg jezelf niet te hoge verwachtingen en/of eisen op. Wees jezelf, sta open voor anderen en met zijn allen beleef je een geweldig weekend!

Top weekend.

Organisatie was prima. Crew heeft ons hartelijk verwelkomt en ontzorgd. Leuke groep, accommodatie en omgeving. Crew deed hun best om het iedereen naar zijn zin te maken en voorzagen ons met updates waar nodig. Top weekend.

Het was een mooie week met een fijne niet al te grote groep.

De wandelreis naar Madeira is een mooie ervaring om het eiland te leren kennen en de mooie natuur te zien. Samen met de groep heb ik een leuke week gehad met veel diversiteit van de cultuur van Madeira en de mooie landschappen. De wandelgidsen vertellen veel over het eiland en hebben kennis over de natuur die ze graag delen. Onze reisbegeleidster had alles goed geregeld en de communicatie was duidelijk. Het was fijn haar als begeleiding erbij te hebben. Het is zeker aan te raden deze reis te boeken als je Madeira wilt ontdekken en als je houdt van zon, natuur en gezelligheid.

• Over welke reis geef je een beoordeling? HikeVibes Madeira | 25-39 jaar

Het was een mooie week met een fijne niet al te grote groep.

Ik heb een fijne vakantie gehad op Madeira met hikes door afwisselende landschappen. Het hotel was fijn en op de rustdag valt er genoeg te kiezen aan activiteiten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? HikeVibes Madeira | 25-39 jaar

Ik heb een super toffe en gezellige week gehad!

Ik heb echt een heerlijke week gehad! Meerdere dagen spierpijn gehad van het lachen! Perfecte afwisseling tussen activiteiten en momenten om uit te rusten maar ook om sociaal te zijn of even een momentje voor jezelf te nemen! Het was top!

Topvakantie!

Topvakantie! Fijn huis, mooie omgeving, leuk dorpje met leuke (surf-)winkeltjes en cafeetjes. Surflessen waren soms even chaotisch als de zee. Maar dat mocht de pret niet drukken!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surfvibes Ericeira | 25-45 jaar

Wederom een super toffe week gehad!

Ik zeg gaan! Yoga en surfen helemaal geweldig! Volgend jaar ga ik deze reis gewoon weer boeken. Alles was top!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surfvibes Ericeira | 25-45 jaar

Een geweldige ervaring in een prachtige omgeving.

Een geweldige ervaring in een prachtige omgeving. De schippers leren je de basis van het zeilen, maar als je daar geen interesse in hebt is dat ook geen ramp. Een goed groepsgevoel ontstaat bij deze reis vanzelf.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekse eilanden | 25-39 jaar

Echt een top week!

Echt een top week! Herinneringen voor het leven met een onwijs leuke groep. Van begin tot einde genoten!

Geweldige week. Leuke groep. Ontzettend goede begeleiding.

Natuurlijk is er gezonde spanning wanneer je met een groep onbekende gelijkgestelde singles op reis gaat. Toch is het zo dat Villavibes er in slaagt om een zo goed als perfecte mix te vinden aan Vibers met dezelfde positieve instelling om er samen iets speciaals van te maken. Die gezonde spanning maakt snel plaats voor een gevoel van saamhorigheid, gezelligheid en fun! Ik heb een geweldige week gehad en elke dag genoten. Een echte aanrader!

Alleen maar leuke mensen ontmoet. Gaan!

Niet twijfelen maar doen. Prijs prestatie verhouding is excellent en heel belangrijk: Alleen maar leuke mensen ontmoet. Gaan!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Vechtdal | 50-65 jaar

Niets moet alles kan, het is jouw weekend!!

Leuke ervaring. Goede mix van nieuwe en oudgediende VillaVibers. Als je twijfelt, gewoon proberen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Vechtdal | 50-65 jaar

Niets moet alles kan, het is jouw weekend!!

Ik zou deze vakantie boeken als single omdat het een hele veilige omgeving is met lieve en enthousiaste mensen . Niets moet alles kan, het is jouw weekend!!

Utrechtsestraat 61

6811LW Arnhem

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.