Mijn allereerste singlereis

Mijn allereerste singlereis en ik wist niet precies wat ik kon verwachten. Maar het was echt geweldig! Superleuke, open en sportieve mensen. Veel gelachen maar ook veel serieuze gesprekken gevoerd. En ontzettend mooie hikes gemaakt. Na afloop van de reis zelfs nog een paar nachtjes eraan geplakt met een paar andere deelnemers!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos 12 juli

Superleuke vakantie

Superleuke vakantie met de focus op de activiteit. Het bleef, volgens mij daardoor, heel ontspannen om elkaar te leren kennen. Ik at elke avond lekker eten aan een andere tafel en daarna was er ruimte om nog wat anders te doen, of gewoon te gaan slapen. De schitterende omgeving en goede gidsen maakten de wandelingen echt de moeite waard. Een aanrader om er even lekker uit te zijn!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos 12 juli

mijn 1e keer

Villavibes Vechtdal was mijn 1e ervaring met Villavibes, maar het heeft zelfs mijn beste verwachting overtroffen! Ondanks de Corona een super weekend gehad, met uitstekende begeleiding en een super toffe groep, die goed gemixt was met mannen en vrouwen! Het weekend is voorbij gevlogen! Een echte aanrader!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal - 10 juli

Leuke ongedwongen sfeer

Leuke ongedwongen sfeer. Sportief bezig zijn afgewisseld met een goed gesprek of moment van ontspannen samen zijn met een lekker drankje. Zeker doen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal - 10 juli

Erg leuke activiteiten

Mooie gezellige locatie en in de omgeving veel activiteiten mogelijk!. Het e-choppen, tennis, golfclinic, suppen, etc. was allemaal erg leuk! De Limburgse bingo en de live-muziek kunnen wat mij betreft uit het programma. Silent-disco was super!

Prachtige omgeving

Baarlo was geweldig! Veel activiteiten en veel opties om te relaxen, lekker eten en een ongedwongen sfeer, maar het allerbelangrijkste: Ik heb fantastische mensen leren kennen, waarmee het direct klikte en ik een onvergetelijke week heb gehad! Buiten de Corona tijd zou ik zo’n reis nooit boeken en daarom was het fantastisch om mee te maken

Prachtige omgeving

Baarloo is een prachtige omgeving waar heel veel leuke activiteiten te doen zijn. Het kasteel is prachtig en leent zich voor gezellig samen zijn, maar ook voor privacy.

Goed verzorgd

Zoals altijd goed verzorgd. Prettige crew en erg goed eten. Heel gevarieerder activiteiten, voor ieder wat wils. Lokatie is top.

Locatie is Prachtig

De locatie op een kasteel heeft voor mij een enorme meerwaarde: de weidsheid van de tuin en de nostalgische gebouwen. De rondleiding door de kasteelheer was voor mij een "snoepje".

Aanraden mits...

Ik zou het aanraden voor mensen die meerdere mensen willen leren kennen in een ongedwongen sfeer Ik zou het niet aanraden voor mensen die tijdens een Villavibes week willen stoppen met roken of stoppen met alcohol drinken of denken in een paar dagen een serieuze relatie of sex te scoren. Daarvoor is de groep 40-65 reeds te ervaren.

Super gezellige week

Van 11 juli t/m 17 juli 2020 ben ik mee geweest met Villa Vibes naar kasteel de Berckt in Limburg. Het was voor mij een eerste kennismaking met Villa Vibes, maar een ervaring om niet meer te vergeten. Een enthousiast team was aanwezig, een perfecte locatie, een ruime keuze aan activiteiten, koks die gepassioneerd met hun vak bezig waren en het prima weer waren de ingrediënten die hebben bijgedragen aan een geweldige week. Er waren ongeveer 80 singles mee vanuit alle delen van Nederland, zelfs één Belg, en onder elkaar was er een heel ongedwongen sfeer. Naast serieuze gesprekken was er ook de nodige humor, activiteiten maar ook rustmomenten. Voor ieder wat wils. Een aanrader om met Villa Vibes op stap te gaan en leuke mensen te ontmoeten.

Super gezellige week

Het was een supergezellige week met leuke mensen. De crew deed haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Er zijn mooie vriendschappen ontstaan. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zou het elke single aanraden.

Leuk!

Heel veel aardige mensen, leuke activiteiten en leuke locatie

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes De Berckt - 11 juli

Waarom altijd iets ver weg zoeken?

Waarom altijd iets ver weg zoeken, terwijl het dichtbij ook leuk, gezellig en ontspannend kan zijn. In anderhalf uur in een andere wereld. Leuke locatie, meer dan voldoende mogelijkheden om er op uit te gaan. All-inclusive, op een superniveau. Geen omkijken meer naar eten en drinken.

Doen!

Doen! 2 x een weekend geboekt en ik kijk uit naar een volgend! De 2e was het voor mij ook niet meer spannend omdat ik weet dat je ontzettend hartelijk wordt ontvangen!

oase van rust

Het kasteel in de Ardennen is een oase van rust en is op rij afstand van Nederland. Je voelt je er echt thuis samen met de prima crew en overige villavibers!

Top crew

Heel fijn om na een lange tijd van thuiswerken en quarantaine weer onder de mensen te zijn! Heel leuke en gevarieerde groep met mensen op een heerlijke locatie. Iedereen had er duidelijk zin in en de activiteiten en crew waren top!

Beetje nerveus

Eerlijk gezegd was ik best een beetje nerveus om mee te gaan. Ik zat nog niet zo lekker in mijn vel vanwege de coronatijd maar eenmaal in de auto tijdens het carpoolen was het al heel gezellig. En daar aan gekomen helemaal. Zoveel leuke mensen ontmoet. Ontzettend gelachen, leuke en lieve crew, lekker eten, prachtige omgeving en goede accommodatie. Echt een top weekend gehad! Twijfel je nog om dit te doen, dat is echt niet nodig! Het is super leuk!

Super leuk

Super leuk manier om nieuwe singles te leren kennen, laat je niet afschrikken door grote groep, er zijn altijd momenten voor goede gesprekken en mooie activiteiten.

Top weekend

De locatie was echt geweldig! Ook leuk om eens met zo’n hele grote groep leuke mensen te zijn! Heb echt een topweekend gehad!

Positieve mensen

Goede combinatie van activiteiten en tijd om te kletsen. Veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatief. Geweldige omgeving en gezellige, positieve mensen!

Ontspannen sfeer.

VillaVibes biedt de gelegenheid om andere singles te leren kennen tijdens een actief weekend. De eerste interesses deel je dan al meteen met elkaar, want samen heb je gekozen voor een actief weekend. Ik voelde mij onder gelijkgestemden: iedereen single, zelfde leeftijd categorie, vergelijkbaar opleidingsniveau en iedereen had zin in een weekend met buitenactiviteiten, afgewisseld met relaxt samen zitten op een terrasje of rond een kampvuur. De sfeer was meteen ontspannen. Aanrader.

Top weekend gehad

Ik heb een top weekend gehad in Baarlo. Mijn eerste keer met Villa Vibes dus was wel erg benieuwd. Maar alles was top geregeld. De begeleiding was top en de locatie al helemaal. Met een super gezellige groep singles was het echt een super geslaagd weekend. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes - De Berckt

Super tijd!

Het is zó top geregeld. Niks hoeft en je kan doen wat je zelf wil. Er worden leuke activiteiten bedacht en er is veel humor bij de crew. Het eten wordt vers bereidt door echt een super kok op het weekendje weg dat ik had geboekt. Je mag en kan zelf met ideeën komen en er wordt van alles gedaan om te zorgen dat je super tijd hebt!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes - De Berckt

Als ik er nu aan terug denk krijg ik gelijk weer een lach op m'n gezicht

Super week gehad in Saalbach met VillaVibes groep. De hele trip was top geregeld, van accommodatie tot skisafari's tot avondprogramma's. De groep paste goed bij elkaar, toch was er ook genoeg ruimte om een eigen groepje te creëren en daar mee op pad te gaan. Als ik er nu aan terug denk krijg ik gelijk weer een lach op m'n gezicht; wie weet volgend jaar weer!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Saalbach - 7 maart

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.