The course covered all the information clearly

i had a good experience with the company

• Response time customer service
  • Course: Qda1
  • Things I liked about my teacher Clear explanations
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Duidelijke uitleg

Emy is enthousiast en zit erg goed in de stof

• Gevolgde training: Rechtsgeschiedenis
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Engagement
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Positieve, stimulerende club

Psychiatrie les van een psychiater krijgen 10/10

Super tentamen training

• Gevolgde training: 3B2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Manier van lesgeven
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl N.v.t.

Tegenvaller

De training viel tegen, feitelijk was Emy allerlei tentamenvragen aan het maken en waren wij aan het luisteren. We konden uiteraard wel vragen stellen, maar dit was voor mij geen opfriscursus helaas

• Gevolgde training: Ondernemingsrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: N.v.t.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Ik heb normaal betere ervaringen met Tentamentrainingen

Wonderful

Hicham is a very helpful tutor with excellent knowledge about course material and has expertise in teaching this statistics course.

• Response time customer service
  • Course: Qda 1
  • Things I liked about my teacher Knowledge and Grip on course material.
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl none

Het blok in een notendop

TentamenTraining is ideaal voor degenen die de rode draad van het blok niet kunnen vinden of toch te laat zijn begonnen. De samenvattingen zijn overzichtelijk en vaak is het goed genoeg om er een voldoende mee te kunnen halen. Het niveau binnen de docenten verschilt. Ik heb 2 keer een docent meegemaakt die zelf veel ezelsbruggetjes had en er echt haar echte les van maakte. Helaas maak ik vaker mee dat het boekje bijna wordt voorgelezen.

• Reactiesnelheid klantenservice
  • Gevolgde training: 2B3 (2019-2020)
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Je merkte dat ze er veel van wist

Duidelijke structuur

Het was een fijne, duidelijke uitleg. Mss handig voor de volgende keer wat meer tijd besteden aan het artikel.

• Gevolgde training: 1KR

Het was perfect.

Ik had toegang tot veel examens en het overzicht was ook fijn.

• Inhoudelijke vakkennis docent N.v.t.
  • Hulpbereidheid en betrokkenheid van docent N.v.t.
  • Manier van lesgeven N.v.t.
  • Reactiesnelheid klantenservice N.v.t.
  • Gevolgde training: N.v.t.

Handig

Je zat in een kleine groep met elkaar en kreeg daardoor ook persoonlijke aandacht en uitleg over meerdere onderwerpen. De docent was flexibel en kon al je vragen beantwoorden, ook als het buiten de leerstof zat.

• Gevolgde training: Geneeskunde decentrale selectietraining Erasmus
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk en wist veel

Veel geleerd

Zeer uitgebreide cursus. Alle onderwepen zijn behandeld en ik was daardoor goed voorbereid voor het tentamen.

• Gevolgde training: Handelsrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Manier van lesgeven en supersnelle reactie op vragen
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Vriendelijk en behulpzaam

Heldere samenvatting en alle kennis verkregen voor het tentamen

De training had een duidelijke opzet, aan het begin werd verteld wat werd behandeld en een planning doorgenomen. De training was overzichtelijk door de indeling in stukjes en daardoor makkelijk te volgen. De docent kon op verschillende manieren uitleggen en had op alle vragen een antwoord. De powerpoint werd meteen verstrekt na de training samen met een link naar een whatsapp groep waarin de docent snel vragen beantwoordde.

• Reactiesnelheid klantenservice N.v.t.
  • Gevolgde training: Abstract tentamentraining (AV toets)
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Kon op verschillende manieren uitleggen als het niet duidelijk was en gaf een kalmerende indruk zodat wij ontspannen het tentamen in konden.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Goed geregeld, betaling gaat snel en bevestigingen komen er snel achteraan.

Prettige hulp bij berekeningen

Ik vond de training zelf goed, de berekeningen snapte ik echt beter. Maar uiteindelijk werd er weinig gefocust op theorie terwijl grootste deel het tentamen daaruit bestond... Ook stonden er veel fouten in de handleiding

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heel lief en geduldig

Heel nuttig

De training zelf is zeer overzichtelijk en duidelijk. Na de training vind ik het altijd fijn om aan de hand van het boekje de stof nog eens door te nemen. Dit kan ook met de powerpointsheets, maar met de stof op papier heb ik toch een beter overzicht. Echter vind ik dat het boekje niet helemaal overzichtelijk aansluit op de training, dit zou naar mijns inziens nog beter kunnen!

• Gevolgde training: Strafrecht 3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Zeer bekwaam

Good preparation

The trainings were great organized and our teacher Hicham has a great approach to all students in the class. However some topics were passed very quickly, restricting people from general understanding. Also the timing was a little to late. Overall, good experience and good grades after all we’re pleasant

• Response time customer service N/A
  • Course: QDA
  • Things I liked about my teacher Good approach
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl All good!

Slecht

Slechte planning, sessie van respectievelijk 3, 6 en 3 uur. Een sessie van 6 uur is totaal niet te doen, helemaal niet als praktisch alleen de trainingshandleiding wordt voorgelezen en een sessie van 3 uur word je niet wijzer van als er in die 3u maar 4/5 oefeningen zijn gedaan uiteindelijk. Veel meer oefeningen per onderdeel doen: 1 paragraaf, 3 a 4 oefeningen zodat het daadwerkelijk erin gestampt wordt, helemaal de variaties op de standaardvragen aangezien die juist gevraagd worden. Niet 4 paragrafen aan tekst voorlezen wat anderhalf uur duurt op de manier waarop het ging, vervolgens 2 oefeningen doen in totaal en zeggen dat de rest huiswerk is. Al met al niet best.

• Gevolgde training: Toegepaste Micro Economie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Rustig

Meedenkend maar te weinig kennis voor ons tentamen

De bundel werd doorlopen en de tentamentrainer dacht goed mee. Maar veel vragen vond ze zelf ook erg moeilijk en ze stond niet heel erg boven de stof om het ons ook goed uit te leggen. Dit zie ik niet als een fout van haar. Het tentamen gaat eenmaal veel gedetailleerder op de stof in dan zij wist. Het was meer samen brainstormen dan dat er echt training werd gegeven.

• Gevolgde training: 2B3 Her tt geneeskunde Erasmus
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Betrokkenheid

Erg fijne training

Ik vond de afwisseling tussen de stof doornemen en oefenvragen maken erg fijn. Ook om de zoveel tijd kort pauzeren hielp goed om te kunnen blijven focussen voor 4 uur.

• Gevolgde training: RA-2 herkansing
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goede uitleg en herhaling

Ik vind het moeilijk om les te volgen via zoom, echter deed dario dit erg goed en heb daardoor wel het gevoel dat ik wat heb geleerd van zijn training. Het is jammer dat deze training eigenlijk te weinig tijd krijgt, mogelijk kijken of de training wat langer kan zodat er voldoende tijd is om alle stof te behandelen. Dan heeft de docent ook voldoende tijd om rustig door de stof heen te gaan. Ik had nu het gevoel dat het soms wat gehaast was.

• Gevolgde training: CMI herkansing
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Zijn bereidheid tot het beantwoorden van vragen en de manier van antwoorden. Het niet kort beantwoorden maar er uitgebreid op ingaan, ondanks het tijd tekort.

Goed te volgen en persoonlijke aandacht

Docent wist waar ze het over had en de sfeer was altijd heel casual zodat vragen stellen altijd kan. Contact met de training planners ging niet altijd even soepel.

• Reactiesnelheid klantenservice
  • Gevolgde training: European law
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Super gezellig

Echt zo’n geweldige docente en fijne manier van lesgeven!

Ze kende het vak echt door en door. Alles werd zo goed uitgelegd. Geen vraag waar ze geen antwoord op wist. Alles bleef hangen. Net wat herhalen en je was klaar voor het tentamen. Super ervaring! Zelfs nadat de training was afgelopen bleef ze een soort van privé docent!! Ze heeft de PowerPoint voor ons aangevuld met extra studiemateriaal dat noodzakelijk was voor het tentamen. Geheel op eigen initiatief!!!

• Gevolgde training: 1C3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Alles! Dat meen ik echt!
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Goede ervaring! Correcte klantendienst!

Fijn

Hele fijne manier van uitleggen. Duidelijk alle stof doorgenomen en de tekening maken veel verschil voor het makkelijker begrijpen. Genoeg tijd voor vragen tussendoor en niet te veel "gelul". Al met al een fijne training!

• Gevolgde training: 3B1 Herkansingstraining
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk, leuk afwisseling met humor

Goede opfrissing van de te kennen leerstof

Goede opfrissing van de te kennen leerstof. Goed dat alle belangrijke zaken aan bod kwamen en de groep klein genoeg was zodat individuele vragen besproken konden worden.

• Gevolgde training: hertt 2C1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: goede kennis, wist wat er vaak gevraagd werd op tentamens

Goede en informatieve curcus

De curcus is mij positief bevallen. Ik heb nu meer vertrouwen in het tentamen na de goede uitleg van Guus. Doordat hij elke vraag wist te beantwoorden heb ik niet alleen de belangrijkste trucjes ontdekt, maar ook daadwerkelijk geleerd waar de stof eigenlijk voor staat. Bedankt Guus!

• Gevolgde training: SMT
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Totale kennis van elk punt gerelateerd aan het onderwerp

Prima training

Vond dat Jitte goede training gaf, ze legde duidelijk uit en werkte overzichtelijk. Af en toe vond ik wel dat ze ons iets meer erbij kon betrekken, bij een eerdere training die ik had gedaan werden er vaker vragen aan ons gesteld waardoor het interactiever is en ook na 2 uur je je nog beter kan concentreren!

• Gevolgde training: 2C1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Helder en gestructureerd.

Goede duidelijke training

Duidelijke training. Docent was goed op de hoogte van tentamens en haar training was er op gericht om te benadrukken wat er in de tentamens kwam. Ze legde duidelijk uit en deed goed haar best om alles uit te zoeken.

• Gevolgde training: 2C1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goed op de hoogte van wat er in tentamens kwam

Over TentamenTrainingen.nl

TentamenTrainingen.nl helpt studenten met het behalen van hun studiedoelen door trainingen en scriptiebegeleiding van het hoogste niveau aan te bieden. We garanderen onze kwaliteit met de unieke 'Niet gehaald, geld terug'-garantie. We hopen je snel te mogen helpen jouw vak succesvol af te ronden!