Very good

It was very helpful, I did not know anything about the course before and this really helped.

• Course: Econometrics
  • Things I liked about my teacher He went through all the material and helped us with exercises.

Hi! I’m glad to hear that the training went so well. Good luck with your other exams! Kind regards, Martin from TentamenTrainingen

Goede en duidelijke training.

Maarten legt de stof goed/duidelijk uit en leest niet de bundel voor, maar legt echt in eigen woorden uit. Hij geeft ruimte voor vragen en kan deze vragen ook goed beantwoorden. Wanneer er iets in de stof mist o.i.d. gaat hij hier alsnog mee bezig en legt dit uit.

• Gevolgde training: Juridische aspecten van Bedrijfskunde
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Manier van uitleggen

Hi! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze trainingen! Heel veel succes met je tentamens :) Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Redelijk

De opbouw van de training was op zich fijn en het werkte verhelderend. Jammer vond ik dat de verbinding van de trainer niet goed was en dat er daarnaast vrijwel nooit direct antwoord gegeven kon worden op vragen.

• Gevolgde training: Strafrecht 3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: De manier van uitleg: praat rustig en duidelijk.

Hi! Bedankt voor je feedback. We zullen dit meenemen in de evaluatie met de docent. Succes met studeren! Groetjes, Martin van Tentamentrainingen

Een goeie docent met veel geduld!

Prima tentamentraining, internetverbinding viel wel vaak weg. Hier kan natuurlijk niemand iets aan doen, maar dit verstoort de training en concentratie behoorlijk. Teun had veel geduld en wilde elke vraag nauwkeurig beantwoorden.

• Gevolgde training: Strafrecht 3 Her
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk spreken en geduld

Hi! Super fijn dat je zo veel aan deze training hebt gehad, we zullen dit ook zeker doorgeven aan jouw docent! Succes met studeren :) Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Zeer leerzaam en een goede aanvulling

Tijdens de tweede les kwam er een opmerking dat de training meer voorlezen was en Helene heeft goed geluisterd naar de feedback, wat superfijn is! Ze heeft de powerpoint verandert n.a.v de tips, zoals meer plaatjes en de trainingen die erop volgden voelde toen inderdaad meer als echte aanvulling en verdieping. Sowieso waren er tijdens de trainingen veel momenten voor vragen en die werden ook meteen goed beantwoord, met zoveel mogelijk plaatjes voor een beter begrip.

• Gevolgde training: 2C1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ze was flexibel en verwerkte feedback snel

Hi! Top dat de training zo goed is bevallen. We zullen dit ook aan de docent doorgeven :) Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

De uitleg was goed, de oefenopdrachten kwamen niet overeen met het tentamen.

Ik ben zeer tevreden over de docent, reader, herhaling en uitleg van de stof. De reden dat ik deze tentamentraining heb geboekt is omdat ik veel wilde oefenen met de stof. Wij krijgen open vragen, en de tentamentraining en het aangeboden oefententamen bestond alleen uit multiple choice vragen met een klein aantal open casussen. Om me goed voor te bereiden had ik deze verhouding liever andersom gezien, met multiple choice vragen oefenen kom je niet ver in ons geval, daarom ben ik hier niet tevreden over. Ik zou tentamentrainingen.nl aanraden om hier zeker een aanpassing in te doen.

• Universiteit: Rijksuniversiteit Groningen
  • Gevolgde training: Digitale Training Juridische Aspecten van Bedrijfskunde - Resit
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goede uitleg

Hi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback aan ons door te geven. We zullen jouw beoordeling meenemen bij onze evaluaties om de training te verbeteren! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

fijne herhaling maar niet volledig genoeg

ik vond de cursus een stuk beter dan de eerdere cursus die ik gevolgd heb. toch ontbraken er naar mijn mening belangrijke stukken. ook waren we vaak een half uur eerder klaar, in totaal is dit 1,5 uur in deze tijd zou er bijvoorbeeld een oefententamen kunnen worden gemaakt ofzo, je betaalt immers wel ook voor deze tijd.

• Universiteit: Tilburg University
  • Gevolgde training: hersenen en gedrag
  • Dit vond ik top aan mijn docent: ze legde alles rustig uit

Hi! Bedankt voor de feedback. We zullen dit bespreken met de docent, zodat dit in het vervolg anders aangepakt wordt. We nemen je tips en tops mee bij onze evaluatie om de training te verbeteren. Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Fijne cursus beetje tijd tekort

Duidelijke uitleg!

• Gevolgde training: Straf 3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg

Hi! Super bedankt voor deze mooie review, we zullen ons best doen het niveau te blijven verbeteren. Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Fijne, doelgerichte training die de gehele stof omvatte

Amy weet erg veel over het vak en heeft veel inhoudelijke kennis. Ze heeft goed geholpen bij het overbrengen en uitleggen van de leerstof.

• Gevolgde training: EU Law groep 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: fijne manier van uitleggen, veel kennis

Hi! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Heel erg fijn om zo’n mooie review te ontvangen! Heel veel succes met je tentamens :) Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Duidelijk en goed uitgelegd

Emy weet de stof altijd heel toegankelijk over te brengen.

• Universiteit: Erasmus University Rotterdam
  • Gevolgde training: European Union Law
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke en overzichtelijke uitleg.

Hi! Ontzettend fijn om zo’n mooie review te ontvangen. Veel succes met je andere tentamens! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Nuttig ter voorbereiding examen.

Omdat de stof in het Engels is was het heel fijn om het ook in het blad uitgelegd te krijgen.

• Universiteit: Erasmus University Rotterdam
  • Gevolgde training: Europrean law
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Geduldig

Hi! Top dat je zo veel aan de training hebt gehad! Heel veel succes met studeren! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

De lessen worden goed verzorgd, ook de vragen tussendoor worden goed doorgenomen en beantwoord. Ook vond ik het zeer fijn dat ik voor een les om een opname had verzocht nog voordat de volgende les zou starten en ook daar is gehoor aan gegeven. Goede service.

• Gevolgde training: Europees Recht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: neemt overal de tijd voor

Fijn!

Emy is een geduldige docent, neemt de tijd om alles uit te leggen. Desondanks blijft het lastige stof, maar als ik het tentamen niet haal, dan ligt het niet aan haar.

• Gevolgde training: European Law B2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Geduld

Eerste lessen slecht, vervolgens beter

Eerste 2 lessen was de docent voornamelijk de bundel aan het voorlezen. Dit was voor mij totaal niet effectief, dus halverwege de tweede les er iets van gezegd. De 3e en 4e les ging het beter. Powerpoint heel fijn aangepast met veel meer plaatjes.

• Gevolgde training: 2C1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Deed echt wat met de feedback

Hi! Heel erg bedankt voor jouw review. We zullen je tips meenemen om het niveau van onze trainingen te blijven verbeteren! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

De les voegt niet veel toe op het boekje

In de les wordt er vooral voorgelezen uit het boekje. Het had fijn geweest als de lessen meer bestonden als een toevoeging op de bundel met bijv. plaatjes van anatomie, röntgen, etc.

• Gevolgde training: BA2C1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Meedenkend

Hi! Bedankt voor de feedback. We zullen dit bespreken met de docent, zodat dit in het vervolg op een andere manier aanpakt zal worden. Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Erg goed!

Hele duidelijke uitleg en goeie tips gekregen.

• Gevolgde training: Burgelijk recht 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg

Hi! Super fijn dat je zo tevreden bent over onze trainingen. Bedankt voor het invullen van de enquête :) Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Leerzaam

Doet iets met de feedback en verbetert haar manier van aanpak! Beantwoordt alle vragen duidelijk.

• Dit vond ik top aan mijn docent: Heel behulpzaam

Hi! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze docent! Bedankt voor het invullen van de enquête en ik wens je heel veel succes met je tentamen! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Extremely useful

I'm not sure about the whole company, I even got the wrong manual for one of the courses i paid for and no manual for another. But regarding Hicham's teaching i couldn't be more happy. Very well conducted trainings and very informative. If i pass my courses I'll have a lot to owe to that man.

• Course: Financial Accounting
  • Things I liked about my teacher Pace and ability to simplify hard topics

Hi! I’m happy to hear that the training went so well. We will also pass this along to the teacher! Kind regards, Martin from TentamenTrainingen

Teun kan goed uitleggen en is bereid om buiten de training vragen te beantwoorden!

Twee keer training van Teun gehad, allebei top!

• Gevolgde training: Strafrecht 3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Behulpzaam

Hi! Super dat je zoveel aan de training hebt gehad. Bedankt voor het invullen van de enquête! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

niet erg samenvattend

veel informatie over formules die we niet nodig hebben voor het tentamen (zoals bij de onderdelen van hoorcollege 7, ook met heel veel voorbeelden over stof die we niet hoefden te leren, wat onnodige tijd innam). Helaas niet erg samenvattend over de stof (wat ik had gehoopt) maar werd heel veel uitgeweid alsof ik alles nooit eerder gezien had. Had gehoopt tijdens de training juist een korte recap te krijgen en te kunnen oefenen met het toepassen op tentamenvragen. De training was ineens in het Engels en daardoor lastig om te volgen, omdat je vanuit een andere taal moet schakelen over een lastig onderwerp (zeker met andere namen voor begrippen). Ik had niet het idee dat het helemaal overeenkwam met de stof van de cursus. Had het fijner gevonden als een student van G&L zelf de training zou geven (niets persoonlijks verder, was hele vriendelijke docent!), maar zou het wel echt veel beter te volgen en meer gericht maken. Vond het erg jammer dat SPSS niet behandeld werd, terwijl dit een heel groot deel van de tentamenstof is en ik juist daarvoor de training had geboekt. Was fijn geweest als ze dit van SPSS en de engelse docent van tevoren hadden aangegeven. Verder wel een aardige docent die goed zijn best deed om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden (soms alleen iets te uitgebreid dus ;) ). Ook heel goed geholpen via mail/de klantenservice

• Universiteit: Vrije Universiteit Amsterdam
  • Gevolgde training: Methodologie 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Vriendelijk en probeerde zo uitgebreid mogelijk alles uit te leggen. Bood aan achteraf nog verder te helpen met alle vragen.

Hi! Wat vervelend om te horen dat de training is tegengevallen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven. We zullen dit meenemen bij de evaluatie om zo onze trainingen te verbeteren. Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Leerzaam, direct toepasbaar!

Alleen maar positief.

• University: Erasmus University Rotterdam
  • Course: N/A
  • Things I liked about my teacher Super vriendelijk

Hi! Great to hear you enjoyed the training! We will also pass this along to the teacher :) Kind regards, Martin from TentamenTrainingen

the session was fun and very helpful

Great

• University: Erasmus University Rotterdam
  • Course: Teacher Training
  • Things I liked about my teacher He took time to understand each of us

Exciting

The training was very interactive and there was a pleasant atmosphere created in which everyone was encouraged to talk

• Course: Junior Teacher Training
  • Things I liked about my teacher Very open to discussion

Perfect experience!

The training was perfectly organized and even thought with just three participants!

• University: Rijksuniversiteit Groningen
  • Course: IPE of monetary Relations
  • Things I liked about my teacher Was able to explain everything clearly and as many times we needed!

Hi! Bedankt voor het invullen van de enquête. Ontzettend fijn om zo’n mooie review te ontvangen! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Goede uitleg, goede inhoud en veel verstand van zaken!

Rustige uitleg, veel geduld en komt met uitgebreide uitleg wanneer afwijkende specifieke vragen hebt. Verder geen issue wanneer hij 2/3 keer iets moet uitleggen.

• Gevolgde training: Rechtseconomie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Veel verstand van zaken.

Over TentamenTrainingen.nl

TentamenTrainingen.nl helpt studenten met het behalen van hun studiedoelen door trainingen en scriptiebegeleiding van het hoogste niveau aan te bieden. We garanderen onze kwaliteit met de unieke 'Niet gehaald, geld terug'-garantie. We hopen je snel te mogen helpen jouw vak succesvol af te ronden!