Fijne toevoeging

Voor het vak psychometrie heb ik de Tentamentraining gevolgd. Geiske heeft een fijne manier van uitleggen, rustig en begrijpelijk. Kwalitatief een goede training. Nu hopen dat het resultaat voldoende gaat zijn

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: De manier van uitleg

Hi! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze trainingen! Heel veel succes met je tentamens :) Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Duidelijke en begrijpelijke uitleg in een prettig tempo.

De docent heeft in 3 sessies van 4 uur alle onderwerpen behandeld die heerst moeten worden voor het tentamen. Het is merkbaar dat ze helemaal in de stof zit en kan refereren aan oude examens om ons goed voor te bereiden op het tentamen. Ze pakt vragen en opmerkingen soepel op in de uitleg en probeert de hoofdlijnen en begrippen te verduidelijken.

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Zeer ervaren en bedreven met de stof, veel didactische vaardigheden.

Hi! Super fijn dat je zo veel aan deze training hebt gehad, we zullen dit ook zeker doorgeven aan jouw docent! Succes met studeren :) Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Ontzettend fijn.

Geiske kan zo goed uitleggen. Ze heeft hier echt talent voor!

• Gevolgde training: 2.5 psychometrie an introduction - tentamentraining
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heel rustig. Fijne tempo. Kan heel goed uitleggen.

Hi! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Heel erg fijn om zo’n mooie review te ontvangen! Heel veel succes met je tentamens :) Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Duidelijke uitleg.

Ik vond dat er duidelijk werd uitgelegd, een goed tempo werd gehanteerd. Ik vond het handig dat er met kleurtjes is gewerkt voor de formules.

• Gevolgde training: Psychometrie een introductie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ze legt duidelijk uit. Fijn dat ze kleurtjes gebruikt bij de formules. Dit maakt het overzichtelijk en hierdoor begrijp ik het beter.

Hi! Ontzettend fijn om zo’n mooie review te ontvangen. Veel succes met je andere tentamens! Groetjes, Jody van TentamenTrainingen

Fijne tentamentraining

Duidelijke uitleg, er wordt veel besproken, voldoende pauze om de 4 uur vol te kunnen houden. Ik had echter wel graag een completere tentamenbundel willen hebben en na elke les oefenopgaven om te oefenen.

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke manier van uitleggen, fijn dat de powerpoint zo uitgebreid was

Hi! Super bedankt voor deze mooie review, we zullen ons best doen het niveau te blijven verbeteren. Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Alle losse puzzelstukjes vallen door Geiske op zijn plek!!

De uitleg is ontzettend helder door de koppeling naar de praktijk en voorbeelden uit het dagelijkse leven. Je leert wat je moet doen en WAAROM je iets doet.

• Gevolgde training: Psychometrie: An introduction
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Manier van uitleg geven. Erg prettig

Hi! Bedankt voor deze super mooie review! We zullen dit ook zeker even aan de docent doorgeven! Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Zeer leerzaam en helpende training.

Hele fijne training. Ik vind statistiek en psychometrie heel erg lastig maar dankzij deze training begrijp ik het een stuk beter. Heel erg bedankt hiervoor!

• Gevolgde training: Psychometrie 3.5C
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Hele fijne en duidelijke uitleg, het heeft mij heel erg geholpen.

Heel fijn! Duidelijke uitleg, beantwoord alle vragen

Echt heel fijn.

• Gevolgde training: 2.5 Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heldere uitleg, herhalen, gewoon top.

Hi! Top dat je zo veel aan de training hebt gehad! Heel veel succes met studeren! Groetjes, Jody van TentamenTrainingen

duidelijke samenvatting van de hoofdzaken van psychometrie

Ik heb tijdens de training veel punten op de i kunnen zetten en veel extra begrip gekregen over de stof

• Gevolgde training: 2.5 / 3.5
  • Dit vond ik top aan mijn docent: helder, vriendelijk en respectvol.

Hi! Super dat je zoveel aan de training hebt gehad. Heel veel succes met je tentamens! Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Heel duidelijk en verhelderend

Vind het duidelijk en fijn uitgelegd.

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk en fijn dat ze meteen in de slides werkt

Hele fijne uitleg

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Geduld en uitleg

Hi! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de training. We zullen dit ook zeker aan jouw docent doorgeven! Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Heel veel geleerd

Heel fijn en duidelijk overzicht van alle tentamen stof op een rustige en duidelijke manier. Veel tijd en ruimte voor vragen.

• Gevolgde training: 2.5C psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg en veel inhoudelijke kennis

Hi! Super dat je zoveel aan de training hebt gehad. Bedankt voor het invullen van de enquête! Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

heel fijn!

rustige, heldere uitleg van alle moeilijke concepten. Neemt echt de tijd zodat iedereen het begrijpt.

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heel helder, makkelijke termen en geduldig

Hi! Super fijn dat je zo tevreden bent over onze trainingen. Bedankt voor het invullen van de enquête :) Groetjes, Fenna van TentamenTrainingen

Erg leerzaam

Ik vond de Masterclass Juridische Aspecten van Bedrijfskunde erg leerzaam. De stof werd erg goed uitgelegd. Wel vond ik dat het jammer dat er weinig gebruik werd gemaakt van open (oefen)tentamenvragen. Er hadden meer vragen gesteld kunnen worden waarmee me zelf aan de slag hadden kunnen gaan.

• Universiteit: Rijksuniversiteit Groningen
  • Gevolgde training: Juridische aspecten van Bedrijfskunde
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk en helder gesproken

Hi! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback aan ons door te geven. Altijd fijn om zo’n mooie review te ontvangen en we zullen je tips zeker meenemen in de evaluatie van deze training! Groetjes, Timothy van TentamenTrainingen

Heldere uitleg, behulpzame docent

Hij ging er in een rustige tempo doorheen vond ik, maar alles was wel erg duidelijk uitgelegd. Had ook meerdere keren aangegeven dat hij bereid is om te helpen als we vragen hadden of iets niet duidelijk was, dat vond ik erg fijn!

• Universiteit: Rijksuniversiteit Groningen
  • Gevolgde training: Masterclass Juridische Aspecten van Bedrijfskunde
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Rustige tempo maar wel duidelijke uitleg

Hi! Bedankt voor deze super mooie review! We zullen dit ook zeker even aan de docent doorgeven! Groetjes, Timothy van TentamenTrainingen

Excellent preperation

Excellent preperation for the QDA1 exam. Great and knowledgable tutor who explains all concepts very well. Easy to understand and learn.

• Course: QDA1
  • Things I liked about my teacher knowledgeable

Hi! Good to hear that you benefited so much from the training. Thank you for filling in the evaluation! Kind regards, Timothy from TentamenTrainingen

Heel goed

Bahar kon heel goed alle les materiaal uitleggen en was heel behulpzaam

• Universiteit: Vrije Universiteit Amsterdam
  • Gevolgde training: Statistics 3 - Masterclass, Statistics 1 recap
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Wist heel goed hoe alle vragen te beantwoorden

Hi! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze docent! Bedankt voor het invullen van de enquête en ik wens je heel veel succes met je tentamen! Groetjes, Jody van TentamenTrainingen

It was decent

I really got a head start on my exam practice

• Course: BA
  • Things I liked about my teacher The way he answers questions

Hi! I’m glad to hear that the training went so well. Good luck with your other exams! Kind regards, Jody from TentamenTrainingen

Niet heel veel nieuwe stof geleerd, maar kan me voorstellen dat het misschien nuttig zou kunnen zijn.

• Gevolgde training: MGZ Q3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ze begreep het goed.

Hi! Heel erg bedankt voor je feedback. We zullen je tips meenemen om het niveau van onze trainingen te blijven verbeteren! Groetjes, Jody van TentamenTrainingen

Duidelijk

De docent wist waar ze het over had en kon dit duidelijk aan ons uitleggen

• Gevolgde training: MGZ tentamentraining Q3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: De herhaling van de moeilijkste concepten die de docent elke keer weer duidelijk heeft uitgelegd

Hi! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de training. We zullen dit ook zeker aan jouw docent doorgeven! Groetjes, Jody van TentamenTrainingen

Praat heel erg duidelijk

Legt duidelijk en rustig uit

• Gevolgde training: Masterclass tentamentraining Q3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Legt duidelijk uit

Hi! Super fijn dat je zo veel aan deze training hebt gehad, we zullen dit ook zeker doorgeven aan jouw docent! Succes met studeren :) Groetjes, Jody van TentamenTrainingen

Een prima training om naast het studeren te volgen en waar gelegenheid is tot het stellen van vragen

Ik vond de training op zich prima. De stof werd beknopt herhaald. Het enige wat ik minder vond is dat de trainer de tentamenbundel vaak “voorlas”. Ik kon dan letterlijk meelezen met wat hij vertelde… en de meest ingewikkelde processen (zoals het proces van VDJ recombinatie) werden niet in detail besproken (maar dan konden we zelf nog eens goed naar de afbeelding kijken), terwijl dit juist de dingen zijn waarvan ik het fijn vind als ze nog eens goed uitgelegd worden in een training. Verder is de docent wel erg behulpzaam. De docent moest alleen wel vaak antwoorden op vragen opzoeken waardoor ik een beetje de indruk kreeg dat hij de stof niet helemaal kende.

• Gevolgde training: 2B1 - groep 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Erg behulpzaam en het was goed dat hij vragen stelde aan studenten! Zo kan je je aandacht er makkelijker bijhouden en word je verplicht om mee te doen.

Hi! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback aan ons door te geven. We zullen je tips zeker meenemen in de evaluatie van deze training! Groetjes, Jody van TentamenTrainingen

Was great and useful

Hisham gave the explanation in a very structured way which helped me to understand it easily . I am so glad I joined the midterm training and It's also good to mention that he provided very useful examples for practice, with organised slides (But it was almost only for the statistical part.) but I had the feeling that the material of the 3week didn’t cover enough or maybe the attention was more on the first two weeks, but in general was very helpful.

• Course: QDA1
  • Things I liked about my teacher His way of explaining

Hi! Great to hear you enjoyed the training! We will also pass this along to the teacher :) Kind regards, Jody from TentamenTrainingen

Nuttig en gestructureerde uitleg

Fijne rustige uitleg. Jammer dat we natuurlijk niet alle stof hebben kunnen behandelen vanwege de uitval van de eerste les. Maar wat we wel hebben behandelt was erg nuttig en gaf me een wat duidelijker overzicht van de stof. Ook was ze erg aardig.

• Universiteit: Universiteit van Amsterdam
  • Gevolgde training: Regulatie en afweer
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Legde alles goed en rustig uit en was erg aardig

Hi! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Heel erg fijn om zo’n mooie review te ontvangen! Heel veel succes met je tentamens :) Groetjes, Marijn van TentamenTrainingen

Great

Hicham is such a good teacher that helps me get through those hard financial or mathematical exams.

• Course: QDA 1
  • Things I liked about my teacher Funny and kind

Hi! I’m happy to hear that the training went so well. We will also pass this along to the teacher! Kind regards, Marijn from TentamenTrainingen

Over TentamenTrainingen.nl

TentamenTrainingen.nl helpt studenten met het behalen van hun studiedoelen door trainingen en scriptiebegeleiding van het hoogste niveau aan te bieden. We garanderen onze kwaliteit met de unieke 'Niet gehaald, geld terug'-garantie. We hopen je snel te mogen helpen jouw vak succesvol af te ronden!