Ben zeer tevreden.de hulp in de winkel was perfect ,aflevering en plaatsen ook perfect.

Fijn bed, goede servicej

+ Prachtig en heerlijk bed volgens afspraak geleverd. Helaas moest ik vanwege bouwvertraging een eerdere afspraak annuleren. Was geen probleem. Bed werd netjes gemonteerd. Werd naderhand gebeld of ik lekker had geslapen. En of! - Liever had ik het bed nog wat langer in het magazijn gelaten zodat ik eerst nog de vloer had kunnen schuren. Dat was helaas niet de bedoeling. Durf het zelf ook niet meer te demonteren want dat zag er nogal ingewikkeld uit.

Prima gesprek met duidelijk uitleg gehad.

Goede uitleg gehad over het bed en onderhoud. Zeer tevreden over levering en plaatsing.

Prima service!

Prima service!

Top aanrader

Vele proefmodellen gecombineerd met professioneel advies en stipte levering. Service op niveau.

Geweldige service en kundig team

Wij werden van begin tot eind goed en kundig geïnformeerd. We slapen inmiddels als roosjes in ons nieuwe bed. We zijn heel tevreden.

Top zaak

Top service perfect personeel geweldig advies

Heel goede uitleg. Klantgericht.

Goede uitleg,je hoeft niet meteen te beslissen. Topkwaliteit van boxspring Auping. Kan het iedereen aanbevelen!

Prima voorlichting, vriendelijk in contact afspraken nagekomen binnen tijdsbestek geleverd

Goede en uitgebreide uitleg plus uitstekende levering

In de winkel werd alle tijd genomen om ons uitgebreid over Pullman boxsprings te informeren. De planning van de levering ging sneller dan verwacht. De levering werd vervolgens secuur gedaan. Na de eerste nacht nam een medewerker telefonisch contact met ons op om te vernemen hoe we geslapen hadden en of er nog op/aanmerkingen waren. Onze complimenten voor de goede kwaliteit, scherpe actie-prijs, prima service en klantvriendelijkheid!

Dé zaak voor slaapcomfort

Hier moet je zijn voor ruime keus bedden, wij zochten een mooie boxspring. Gedegen advies bij de keuze. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Aflevering en installatie professioneel uitgevoerd. Nazorg in het vooruitzicht gesteld. Telefonische navraag of alles in orde is.

Prima !

Vanaf verkoop en levering.

Mooie klantvriendelijke winkel.

We hebben bij Gasse Slaapcomfort 2 pullman matrassen gekocht en voor onze zoon een bed en matras van Auping. In de winkel vriendelijke en duidelijk geholpen, mooie nette en ruime winkel met goede kwaliteitsmerken. Bij aanschaf nog een mooie fles wijn cadeau gekregen. Bij levering was even een kleine onduidelijkheid over afspraken die we in de winkel mondeling gemaakt hadden, deze waren niet bekend tijdens levering, echter werden die direct netjes ter plekke opgelost zonder verdere problemen. We hebben ons bezoek en de aanschaf als zeer positief ervaren bij Gasse, zeker een aanrader!

Top kwaliteit en goede service

goede service en fijne bezorging

Mooie winkel met vriendelijk en behulpzame medewerkers. Absolute aanrader!

Prima, snelle en correcte service

Prima, snelle en correcte service.

Uitstekende service.

Kan niet beter !

De Scandinaviërs maken zonder meer perfecte bedden! Echter de aangename, deskundige adviezen en dienstverlenende afhandeling van Gasse Slaapcomfort maken u tot ware Ambassadeurs van Jensen ! Wij zijn sinds 16.09.20 jl de gelukkigste slapers in Cadier en Keer en verre omgeving. Om bij ons vak te blijven: Gasse Slaapcomfort zou minstens voor 1 Michelin Slaap-Ster in aanmerking moeten komen ! Gewaardeerde Familie Gasse en medewerkers hartelijk dank voor de geweldige nachtrust, die u ons heeft bezorgd. met een Bourgondische groet, Arthur sr & Anja Kissels

Vlotte en deskundig advies in de showroom

op een leuke manier en zeker deskundig zijn we in de winkel geholpen. Zo konde wij een juiste keuze maken. Ook de levering verliep vlot en netjes.

Zeer goed geadviseerd

We waren ons al een tijdje aan het oriënteren naar een nieuwbed. We kwamen langs Gasse op weg naar een andere winkel en liepen even naar binnen om te kijken. Na een uitgebreid advies van zo'n 2 uur en het proberen van een aantal bedden/matrassen besloten een M-line bed te kopen. De verkoopster (en ook het andere personeel) was zeer vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ze zijn bij Gasse kundig op het gebied van slapen en je krijgt er een degelijk onderbouwd advies. Twee weken geleden is het bed geleverd en sindsdien slapen we als een roos. Kortom: zeer tevreden!

Topkwaliteit, topservice

Conform afspraak geleverd, alsook oude toppers afgevoerd! Wij zijn zeer tevreden!

Professionele en aangename speciaalzaak.

Ruime keuze, professioneel advies, ruim de tijd genomen, afspraken nagekomen, prijs-kwaliteit-verhouding goed. Prettig klantcontact.

Matig

Lever tijd en berichtgeving viel tegen

Op tijd en nette aflevering

Helemaal volgens de verwachtingen afgeleverd

Akkersteenweg 60

6227AB Maastricht

Over Gasse Slaapcomfort

Al 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen, Hästens, Tempur en M line bezoekt u een van onze winkels!