Werkzaamheden prima en netjes uitgevoerd.

Alle werkzaamheden met betrekking tot het vervangen van de oude cv ketel zijn netjes en goed uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

De monteur heeft z’n werk goed gedaan

De monteur heeft z’n werk goed gedaan. Maar het was erg vervelend dat we vanaf 7:30u zaten te wachten en dat de monteur uiteindelijk om 9:45 kwam. Monteur begint om 7:30 en wij waren de 2e klant. Dus achteraf had hij nooit om 7:30 bij ons kunnen zijn.

Snel doelgericht geholpen

Ketel warmde ons huis maar niet op. Na binnenkomst van deze zeer vriendelijke monteur was het euvel gauw opgelost. Nu zitten wij er tijdens de Kerstdagen weer warmpjes bij.

Vakmanschap service vriendelijk

Meindert is een super vakman. Aanrader.

• Afspraken nakomen

Redders in nood door vakbekwame, flexibele en klantvriendelijke aanpak

Mensonides kwam ons na het defect raken van de CV-ketel na wat geluk en ruime flexibiliteit van hun kant ons te hulp schieten. De persoon aan de telefoon toonde veel empathe en luisterde goed naar onze situatie. De monteur was erg vriendelijk en vakbekwaam, ondanks wat uitdagingen in het reparatieproces duurde de klus langer dan gedacht maar werdt er toch tot het uiterste gewerkt om het probleem te verhelpen. Alle stress verdween als sneeuw voor de zon en langzaam warmde ons huis weer op. Wat een top werk, ontzettend bedankt.

• Afspraken nakomen

Super vriendelijk vakbekwame service monteur

Wij zijn over uw firma en de service die uw team verleent zeer tevreden, jullie denken mee met de klant en geven goed advies.

• Afspraken nakomen

Ondanks drukke periode goed en snel geholpen!

Onze oude CV ketel begon steeds meer kuren te krijgen. Mensonides heeft ons snel een nieuwe ketel kunnen leveren. Het comfort in huis is door (op advies) een iets sterkere ketel verbeterd. Vriendelijke monteurs, goed vooruitgedacht en netjes opgeleverd! Communicatie is wel eens wat lastig, maar dat komt natuurlijk omdat het ontzettend druk is.

• Afspraken nakomen

Werkzaamheden zijn volgens planning en afspraken uitgevoerd.

In mei zijn de zonnepanelen geplaatst en in november nieuwe HR combi i.c.m. Hybride warmtepomp. Alles volgens offerte, afspraken en precies volgens planning. Installatie verzorgd door vakmensen, met duidelijke uitleg/ instructie voor ons als gebruikers. Ook het inregelen van CV installatie kundig, op afstand prima geregeld, incl. terugkoppeling. Complimenten!

Vaklui

We hebben zonnepanelen gekregen , de montageploeg was geweldig wat een vakmanschap , de jonge elektricien Arjan wat een meedenker en de installateurs Damian en Arno of Arnold, wat een leuke bekwame lui, alles echt super netjes verlopen. Ben vol lof. Nog bedankt hoor jongens.´ Ook de werkvoorbereider kwam nog even kijken hoe alles verliep dat vond ik ook een service . En niet te vergeten Paolo die als eerste kwam kijken hoe de zonnepanelen kwamen te liggen, ook ontzettend vriendelijk en deskundig. Voor ons een dikke 10!!!!

geweldig

Zeer fatsoenlijke en goede monteurs, mag je trots op zijn als bedrijf en ik spreek uit ervaring Ik hoop dat jullie dit met de jongens willen delen.

• Afspraken nakomen

Volledig ontzorgd bij deskundige installatie warmtepomp

Bijna 4 jaar geleden hebben wij voor de offerte van Mensonides gekozen voor de installatie van 15 zonnepanelenn. Hier hadden wij goede ervaringen mee. Nu was het tijd voor een volgende stap: een warmtepomp ter vervanging van onze 16 jaar oude Nefit cv-ketel. Vanaf het moment van het aanvragen van de offerte tot en met de uitleg door de monteur na oplevering van de installatie van de warmtepomp, de ingevoerde instellingen en het gebruik van de Atag One Zone thermostaat: dit was opnieuw een heel plezierig proces voor ons. Alle afspraken zijn volledig nagekomen. Alle medewerkers waarmee we te maken hebben gehad waren voorkomend, ter zake kundig en vriendelijk. Wij bevelen Mensonides van harte aan!

• Afspraken nakomen

Vervanging van de oude CV ketel ging vlot en netjes.

1 monteur heeft de oude CV ketel met schoorsteen verwijderd en een nieuwe ketel met schoorsteen geïnstalleerd. Alles ging netjes en met goede communicatie.

Een prima bedrijf

Er wordt goed werk geleverd door aardig en fatsoenlijk personeel.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Deskundig en prima service.

Goed gereedschap, vriendelijk en kundige monteur.

Vakkundig, en vriendelijk

Offerte aanvraag netjes en vlot verlopen. Plaatsing van zonnepanelen uitgevoerd door zeer vakkundige en vriendelijke installateurs. Duidelijke uitleg gekregen war alle tijd voor werd genomen. Alles in 1 dag gerealiseerd. Telefonisch contact leggen met bedrijf niet altijd even makkelijk, wel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Snel en kundig.

Lammert heeft hartstikke netjes en vakkundig een nieuwe c.v. geinstalleerd. Ik ben tevreden.

• Afspraken nakomen

Had problemen met de cv en was nog géén klant ,maar super geholpen en voortaan klant bij jullie.

Super goed

Al meer dan 20 jaar ervaring met Mensonides altijd goed geweest, altijd even netjes en goed afgehandeld..

vakmensen

Ken het bedrijf al meer dan 30 jaar, altijd werk goed uitgevoerd. altijd op tijd ook in het week-end. Kom altijd weer terug!.

• Afspraken nakomen

Rustige vriendelijke monteur. Die, als je hem wat vroeg over de cv ketel, je vraag goed kon beantwoorden

• Afspraken nakomen

Ze zijn goed in hun werk en een goeie service

Ze zijn deskundig en vakkundig en een goeie service

Uitstekend werk verricht!

Zeer prettig

De Hermesweg 7

8861VN Harlingen

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl