Prima geregeld.

Alles is naar wens verlopen en er werd door de installateurs goed overlegd.

• Afspraken nakomen

Verschillende werkzaamheden hier gedaan. Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Goed werk afgeleverd ! Wij zijn heel tevreden.

Deskundige monteurs

Zie boven

Zeer vriendelijke mensen

Er werd vanuit de klantenservice meegedacht op onze persoonlijke situatie . Een erg vriendelijke en kundige monteur gehad . We zijn erg tevreden.

• Afspraken nakomen

Netjes en na afspraak gewerkt.

• Afspraken nakomen

Goed advies en prettige afhandeling.

De adviseur dacht goed mee, de ketel is volgens afspraak en offerte geplaatst. Vriendelijke medewerkers.

Netjes geïnstalleerd

• Afspraken nakomen

Prima, zoals we gewend zijn

Prima uitgevoerde werkzaamheden door vakkundige en vooral vriendelijk monteurs. We hebben bij de verschillende klussen die Mensonides heeft uitgevoerd al diverse monteurs over de vloer gehad. Zonder uitzondering hebben we te maken gehad met mensen die hun vak verstaan. Als de werkzaamheden in één keer waren afgerond waren het de volledig vijf sterren geweest.

• Afspraken nakomen

Wij zijn super tevreden. Hoe snel we zijn geholpen

• Afspraken nakomen

opnieuw zeer teverden over installatie extra zonnepanelen

In 2018 hebben wij door Mensonides 15 zonnepanelen laten plaatsen. In september 2022 heeft Mensonides bij ons een nieuwe cv-ketel met warmtepomp geplaatst. I.v.m. de hogere stroomafname zijn nu 6 extra zonnepanelen bijgeplaatst. Ook nu weer zeer tevreden over de dienstverlening: keurig volgens de offerte, vriendelijke monteurs die netjes werken en keurig alles opruimen na installatie. Wij bevelen Mensonides van harte aan.

Snel en goed geholpen.

Telefonisch werd ik al vriendelijk geholpen en de man, die gelukkig nog dezelfde dag kon langskomen, was ook heel vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Hele vriendelijke monteurs, leveren zeer netjes werk af

Vanaf de offerte al een heel goed gevoel gekregen. Nu na de installatie kan ik alleen maar zeggen wat een toppers. De monteurs werken zeer netjes en waren super vriendelijk.

Prima bedrijf

De communicatie over de bestelling van de Zonnepanelen verliep op een vlotte en eerlijke wijze. Begrijpelijk in deze tijd duurde het tijdje voordat de zonnepanelen werden geplaatst. Dat is ook eerlijk door Mensonides aangegeven. De plaatsing is op een deskundige en een vlotte manier verlopen. De medewerkers waren prettig in de omgang en er werd heel goed meegedacht hoe de bedrading onzichtbaar konden worden weggewerkt. Kortom zeer tevreden

Vlot geregeld en geplaatst door 2 ervaren monteurs

Op tijd. Binnen 1 dag. Netjes gewerkt.

Adequate service.

Erg snel en duidelijke communicatie.

Prima vakmensen

Zag er keurig uit. Goed werk geleverd

Ok

Wanneer je geluk hebt jullie medewerker Meinderd Algera thuis te krijgen om samen met “Jan” een Vaillant CV ketel te installeren dan......ben je zeer goede handen.

• Afspraken nakomen

Alles volgens afspraak en nette werkzaamheden

Heel goede ervaring en deskundigheid monteur erg prettig ervaren. Vlotte plaatsing en alles volgens afspraak.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg en uitvoering. Zeer vriendelijk.

Afspraak is nagekomen.en er is niet overhaast gewerkt. Alle werkzaamheden netjes en op tijd af gekregen en werkplek netjes opgeruimd .

Oke

Dhr.de Waal is onze monteur en die zou ik bij iedereen wel aanbevelen . Met andere monteur heb ik mindere ervaringen.

Installatie is prima verlopen

Goede communicatie, vakmensen en netjes achtergelaten!

prima service!

Vorige week 16 zonnepanelen op het dak gekregen. 2 man binnen en 2 man buiten. Goed meegedacht bekabeling. Respect en complimenten voor de "buitenploeg" met dit weer! Alles in overleg!

Prima!

Zowel het nakomen van afspraken als het uitvoeren van de klus: heel prettig. Goed overleg ook tijdens de klus. Ik ben erg tevreden.

• Afspraken nakomen

Snelle service, duidelijke communicatie en heldere afspraken.

Al jarenlang tevreden klant!

• Afspraken nakomen

Werkzaamheden prima en netjes uitgevoerd.

Alle werkzaamheden met betrekking tot het vervangen van de oude cv ketel zijn netjes en goed uitgevoerd.

De Hermesweg 7 8861VN Harlingen

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl