nieuwe atagketel geplaatst

snel en correct

alles naar wens

alles verliep prima

Goed bevallen.

De werkvoorbereider (is 2x geweest) vonden wij onzeker overkomen en was niet erg duidelijk. Degenen die het aangelegd hebben, dachten goed mee en hebben het erg goed gedaan. Graag willen we nog wat meer uitleg en hulp bij het maken van een account bij Atag. Wat ons opvalt, is dat elke keer als we de warm water kraan openen, de brander begint. Misschien kan dit ingeregeld worden?

prima installatie

Vorig jaar een ander huis gekocht met daarin een oude CV ketel: al snel de keuze gemaakt voor andere CV ketel plus hybride warmtepomp. Fa. Mensonides kwam snel met goede offerte en ondanks alle negatieve verwachtingen werd het geheel redelijk vlot en netjes geïnstalleerd. Qua offerte, werkvoorbereiding en installatie alle lof. Jammer dat er verder weinig tot geen uitleg is gegeven, ik zet nu op frisse avond de CV paar graden hoger maar kan niet merken dat het vlot warmer wordt ( gelukkig hebben we ook nog houtkachel die je wel meteen merkt!)

• Afspraken nakomen

Uitvoering volgens offerte en alles netjes verlopen

Nette en deskundige monteurs alles afgewerkt volgens afspraak . Ze konden de oude cv helaas niet meenemen omdat het trapgat te klein was en nee het toestel was niet gegroeid maar door de later geplaatste vaste trap was de doorgang te klein geworden. Dus nu zelf maar even demonteren in een regenachtig weekend.

• Afspraken nakomen

Een fijne ervaring vanaf keuzes maken tot uitvoering.

Om ideologische, maar ook om financiële redenen hebben wij begin 2023 besloten om informatie in te winnen bij diverse bedrijven en vrienden om (zoveel mogelijk) van het gas af te gaan. De keuze ging al snel tussen airco en een warmte pomp. Het informatiegesprek met de firma Mensonides gaf de doorslag tot de aanschaf van een hybride warmtepomp. Na een paar weken werd er al een afspraak gemaakt voor het plaatsen in mei, De uitvoering van het plaatsen was uitstekend, alles netjes weggewerkt en alle restjes keurig opgeruimd. Onze ervaring met de firma Menides is dan ook uitstekend.

• Afspraken nakomen

Kundig en ervaren en vriendelijk

Geweldige service

De monteurs waren stipt op tijd, vriendelijk en namen de tijd om alles goed uit te leggen. De installateur heeft de leiding mooi aangelegd en heeft mij geholpen met het aanmelden van de panelen enz.. Ik ben erg blij met de goede service!

Zeer goed!

Bijzonder vriendelijke medewerkers en ook nog eens snel en zeer goed op de hoogte.

• Afspraken nakomen

Kennis van zaken en pragmatisch

Ben erg tevreden over de bijdrage van Mensonides bij het verduurzamen van onze woning. Goed advies en zaken niet onnodig complex maken. Voor ons volgende project werken we graag weer met Mensonsides.

• Afspraken nakomen

Zeer kundig en netjes personeel

Aan de kwaliteit van het werk herken je de ervaring. En dat is bij Mensonides volop aanwezig zoals wij hebben ervaren. Prettig kundig en netjes personeel. Abdullah, Martin Onno, Maurits en de vijfde man, welke zijn naam ik ben vergeten, bedankt!

• Afspraken nakomen

Goede service en deskundige medewerkers

Vorige week zonnepanelen laten installeren door een team van enthousiaste medewerkers. Ze waren betrokken en traden in overleg over de manier waarop de bekabeling aangelegd kon worden. Wij bevelen Mensonides aan.

uitstekende service

Goed en vakkundig geinslalleerd , alles met de monteurs in overleg .

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Als je plotseling zonder verwarming zit, is het fijn dat je zo snel wordt geholpen voor vervanging van de CV-ketel.

Prima werkt verricht

Complimenten aan de monteur Meindert Algera. Hij weet van de hoed en de rand en lost alle problemen op !

Zeer goed.

Door slim plannen, voldoende handen in de buurt, kon de klus in 1 dag afgerond worden. Langskomen van veiligheidskundige en werkvoorbereider toont de profesionaliteit van de organisatie.

CV vakkundig nagekeken

Exact op tijd, netjes gewerkt, vakkundige uitleg van de temperatuur werking. Voelt erg betrouwbaar aan.

• Afspraken nakomen

Geweldige snelle service na grote storing op zondag in cv ketel

Toen zondag 26 februari om 9.00 uur het plots begon te regenen van uit de, in mei 2011 door jullie geïnstalleerde en jaarlijks onderhouden Atag cv ketel, was het Meindert Algera die ik bij jullie storingsdienst aan de lijn kreeg. Snelle duidelijke instructie wat de toen, en hij zou binnen een uur komen. Bezig met een andere storing. En hij stond inderdaad binnen die tijd op de stoep. Euvel gevonden: gat in alluminium warmtewisselaar. Had hij net eerder gezien. Maar: helaas ketel total loss. Hij probeerde nog door gat provisorisch te dichten te kijken of hij het nog tot maandag zou uithouden. Dat deed hij een paar uur, helaas viel de druk langzaam weer weg door opnieuw lekkage. Meindert heeft mij goed telefonisch uitgelegd hoe het systeem geheel af te sluiten en gezegd dat hij een spoedopdracht zou maken voor vervanging ketel. Ik zou maandag worden gebeld. Volgende dag was die melding niet meteen gezien, bleek toen ik om elf uur zelf ging bellen. Maar het werd door Anke Marije die de planning deed geweldig opgepakt. Nadat ik een offerte had ontvangen. Meindert en Gerke konden dinsdagochtend de cv ketel en de thermostaat komen vervangen. Hetgeen is gebeurd, ondanks dat ik een afspraak in Heerenveen had die ik niet kon verzetten. Goed en keurig werk allemaal met deskundige en prettige mensen. Zowel 'op kantoor' als in de uitvoering. Daarna ook nog service door ontluchten van radiatoren en instructie van de thermostaat, hetgeen dinsdag niet meer lukte. Allemaal hartelijk dank. En complimenten voor deze service. Wetende hoe druk jullie het hebben en kampen met personeelstekort. Met vriendelijke groeten, Mw. De Bree, Midlum

• Afspraken nakomen

Zeer goede ervaring bij vervanging CV ketel.

Warmwatervoorziening van de oude CV ketel hield er (bijna)mee op. Contact opgenomen met Mensonides voor offerte nieuwe CV ketel die WP ready is. Snelle reactie en duidelijke offerte. Na akkoord offerte, snel voorstel voor het plaatsen van de CV ketel. Aardige en bekwame monteurs die meedenken. Zeer tevreden over het gehele proces en natuurlijk ook zeer tevreden over de nieuwe CV ketel.

• Afspraken nakomen

keurig uitgevoerde vervanging van de ketel

op afgesproken datum en tijd de ketel vervangen, kleine miscommunicatie over de weersafhankelijke regeling , maar dit werd meteen opgelost

Professionele aanpakkers

Snelle en kordate aanpak van de bij ons niet gemakkelijk oplosbare situatie Monteur Meindert is een absolute vakman!!!

• Afspraken nakomen

Tot nu toe erg tevreden, aardige monteur.

Keurig geholpen en hebben alle vertrouwen in de nieuwe ketel

Vlotte prijs opgave

Zeer tevreden over vlotte prijs opgave en na akkoord zeer snelle levering. In een woord "zeer tevreden".

Prima geregeld.

Alles is naar wens verlopen en er werd door de installateurs goed overlegd.

• Afspraken nakomen

Verschillende werkzaamheden hier gedaan. Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Goed werk afgeleverd ! Wij zijn heel tevreden.

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl