Hulpzaam

Wat ik heel fijn vindt aan Joël, is dat hij en zijn collega's heel behulpzaam zijn en luisteren naar onze ideeën. Bij hem is de klant echt koning. Wij hoeven maar een mailtje te sturen en onze vraag wordt diezelfde dag nog behandeld.

Super bedrijf!

Wij hebben onze bedrijfsauto's laten beletteren By Joël en wij zijn super tevreden. Goede service en er wordt geluisterd naar je wensen. Er wordt meegedacht en adviezen gegeven waar je echt wat aan hebt. Wij vonden het fijn dat Joël persoonlijk langs kwam en zo duidelijk kreeg hoe wij onze auto's wilden beletteren. Met het resultaat dat we nu twee prachtige bedrijfsauto's hebben rond rijden!

Goede service en onze website helemaal naar onze wensen opgemaakt. Ook duidelijke uitleg. Top.

Snel en goede kwaliteit!

Wij hebben meerdere malen drukwerk besteld bij By Joel en alle keren is dit goed bevallen. Ze leveren een snelle en persoonlijke service. Waar de levertijd bij anderen erg lang zou duren, kon By Joel dit veel sneller leveren. Soms wordt het zelfs persoonlijk bezorgd! Fijn en snel contact.

website voor onze fysiotherapie praktijken. Oude situatie twee verschillende sites. Nieuwe situatie een gezamenlijke site voor 3 vestigingen

• Bedrijfsnaam: Medi-Sports I FysioAmmerzoden

ByJoel heeft voor onze school CBS De Hoeksteen (Well) een prachtig nieuw logo en nieuwe site gemaakt. De samenwerking is heel prettig geweest. Snelle reacties op vragen. Duidelijke tips of aanraders vanaf hun kant, omdat zij toch vanaf een andere kant ernaar kijken dan wij. We zijn professioneel geholpen met onze wensen. Zeker een aanrader. De site en logo zijn weer heel fris vergeleken met wat we hadden. Wij zijn er heel blij mee.

• Bedrijfsnaam: CBS De Hoeksteen

Nieuwe website voor onze turn- en freerun vereniging.

• Bedrijfsnaam: GTV Ammerzoden

Website nieuw template geven en webshop toevoegen

• Bedrijfsnaam: Judith Noordzij Coaching

Goed meegedacht over de eventuele belettering! En vervolgens perfect aangebracht, we zijn er erg tevreden mee!

• Bedrijfsnaam: Entertainment engineers

Joel heeft mij website gemaakt ben er zeer tevreden over. Is echt een aanrader.

• Bedrijfsnaam: Mld praktijk Zaltbommel

Het ontwerpen van een logo

• Bedrijfsnaam: WVA TRANSPORTDIENSTEN

Wij hebben kadobonnen laten ontwerpen, echt zo'n mooi ontwerp en toen we het eindproduct in onze handen hadden was het nog veel mooier, omdat we zo tevreden waren hebben we ook direct orderformulieren laten maken ook die zien er top uit, snelle levering, kortom een echte aanrader!

• Bedrijfsnaam: Tegels en Wonen Ammerzoden

Goede en snelle service met betrekking van het maken van de website en en moderniseren van het logo

• Bedrijfsnaam: Kids Castle

Perfect, zie het resultaat. ByJoel heeft voor ons het volgende gerealiseerd: -Nieuw bedrijfslogo. -Nieuwe bestickering bedrijfsbus Alles is goed verlopen, ook al had ik nog al wat wensen en en was het ontwerp niet altijd in 1 keer zoals ik wilde. ByJoel bleef gewoon zijn ding doen waar ze goed in zijn en dat is meedenken en proactief samen iets ontwerpen waar ze trots op zijn. Met betrekking tot uitvoering bestickering wil ik zeggen dat ByJoel daar bijzonder goed in om gaat, heb samen met ByJoel de bus weggebracht en daar samen te plaatsen besproken hoe de stickers geplakt zouden worden. Eerst denken en dan doen daar hou ik wel van. Dus mijn ervaringen met ByJoel zijn uitstekend en keep up the good work.

• Bedrijfsnaam: Wels Verkeerstechniek

Er is een hele mooie site gerealiseerd naar onze wens waarbij mensen onze camper kunnen huren via een online kalender

• Bedrijfsnaam: Campervacations

By Joel heeft mijn nieuwe auto voorzien van mooie reclame voor mijn bedrijf. De belettering zit er strak op. Top werk geleverd.

• Bedrijfsnaam: De Boetiek Oog & Design

Affiche laten maken voor n toneelstuk wat wij op de planken brachten en de daarbij behorende entree kaartjes. Joël heeft super mee gedacht en dit ook allemaal snel gerealiseerd ondanks dat t kort dag was. Resutaat was helemaal top!

• Bedrijfsnaam: de smaokmaokers

Openingsflyer en advertenties ook promoties op Facebook

• Bedrijfsnaam: DA Drogisterij van der Schoot

Wij wilden een kadobon en vond de papieren variant niet meer van nu. Nu hebben ze mee gedacht en zijn we op een kadopas uitgekomen deze hebben de mensen van byjoel voor ons ontworpen en naar onze wensen aangepast. Enorm tevreden bedankt

• Bedrijfsnaam: Mulderhoveniers

By Joël heeft onze tot nu toe 2 van onze bedrijfsauto's voorzien van reclame. Vooral de korte lijntjes en eerlijk mening ( wat wel en niet mogelijk was) stellen wij zeer op prijs. Een hele nette en snelle levering heeft ons doen besluiten de auto's met verouderde reclame ook opnieuw te voorzien van nieuwe reclame By Joel

• Bedrijfsnaam: K&M Installaties / K&M houtkachels

ByJoel heeft de huidige website qua hosting en ondersteuning overgenomen. Het proces verliep snel, kundig en goed.

• Bedrijfsnaam: MultiDesk Productie BV

Autobelleteren top advies top service

• Bedrijfsnaam: Personalactive

Wij van Solidgym Den Bosch zijn blij dat By Joël onze website heeft overgenomen. De problemen die zich op onze nieuwe site naar voren kwamen werden in no-time opgelost terwijl de oorspronkelijke bouwer nooit gehoor gaf aan onze vragen/opmerkingen. Joel is behalve snel ook duidelijk, eerlijk en denkt met je mee :-)

• Bedrijfsnaam: Solidgym

By Joël heeft onze website gebouwd. Onze website ziet er keurig en strak uit. Ik vind het zeer prettig samen werken met dit bedrijf. Als ik eventueel vragen heb dan worden deze vragen ook serieus genomen. Wat ik heel fijn vind is de samenwerking en het contact. Als ik Joël email of bel krijg ik direct antwoord terug. Dit gebeurd vrij weinig tot niet bij andere bedrijven. Wat ik ook prettig vind is dat als ik graag iets wil aanpassen dat dat dan geen probleem is. Ieder idee is welkom!

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Lemetex B.V.

Goed werkende website...en zeer goed advies en oplossingen.

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Bewust-Zijn praktijk "Alice"