TOP

Snelle reactie bij de aanvraag. Ook toen ik nog wat vragen had. Zelfs toen de gemeente hier begon te piepen en ik - weet ik hoeveel - extra technische informatie nodig had. (Dank je Richard). De levering was dan wel een paar uur later (vandaar dat halve sterretje aftrek) maar de mannen waren zeer deskundig en snel. En goed geluimd, dat is ook belangrijk. Hielden rekening met ons, en de omwonenden. De tribune en het podium voldeden uitstekend, veel goede reacties gehad, zeker over de tribune. Het afbreken was van een zelfde snelheid, controle en kwaliteit. Diepe buiging.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? helemaal

Goedemorgen Mark, Bedankt voor de feedback! Fijn dat u tevreden was!!! Blijft altijd moeilijk om een goede planning te maken vooral als er eerder op de dag wat tegen zit of wegens omstandigheden uitloopt. Zo kan een project altijd langer duren dan vtv voorzien was, maar fijn dat dat maar 1 punt aftrek oplevert ;) Met vriendelijke groet, Richard Jordense

Goede communicatie en heel goede kwaliteit

Ik ben heel tevreden over jullie bedrijf. Snelle service qua offertes, meedenken, en stipt op tijd.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Geachte mevrouw Peeters, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Punctueel en medewerkers houden zich aan de afspraken

Net geen 10 gegeven omdat het bedrijf in corona-tijd toch vast hield aan een geldelijke vergoeding. Medewerkers zijn flexibel en houden zich goed aan gemaakte afspraken. Ook materiaal dat gebruikt wordt voor podia vertoont geen mankementen.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Beste Koos, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Wat betreft de geldelijke vergoeding in 2020 welke wij vroegen, dit bedrag was natuurlijk maar een druppel op een gloeiende plaat aangezien wij probeerden deze 2 jaar te overleven en het personeel te behouden zodat wij in 2022 weer het e.e.a. bij u op konden bouwen. Voor evenementen waren er allerlei garantiefondsen waar menig organisator zijn of haar kosten heeft kunnen declareren, wat weer anders lag bij leveranciers in deze branche. Ik ben blij dat wij afgelopen editie van uw evenement weer geleverd hebben en u goed weer had, waarbij het evenement een groot succes was! Daar gaat het allemaal om natuurlijk. Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

top

men vraagt en Kuijf maakt alles passend, heel fijn

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? zou t niet weten
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? helemaal

Geachte heer Susan, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Prima levering, als opmerking alleen dat er werd gevraagd om een heftruck, deze met moeite geregeld en uiteindelijk hadden ze deze zelf.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Nee, zoals omschreven

Geachte heer Verheijden, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Jammer dat wij u om een heftruck vroegen en deze door u met veel moeite geregeld is en wij dan met een eigen heftruck komen een flinke domper is, excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Super voor elkaar!!

Zowel het opbouwen als het afbreken was uitstekend geregeld! En de tribune met tenten zag er top uit!!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja zeker!

Geachte heer Aalbers, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Is het mogelijk dat u mij foto's stuurt van het VIP Deck met de tenten? Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Prima geregeld volgens afspraak

Kort praktische afspraken kunnen maken.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Keurig volgens afspraak en planning

Geachte heer Belen, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Prima, volgens afspraak!

Mooi en snel een podium gebouwd voor onze festiviteiten voor Boskoop 800 waren keurig op tijd , snel klaar , meedenkend en ook de demontage verliep uitstekend en snel !

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Niets
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Zeker

Vlot, flexibel en professioneel

Zeer positief!

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemorgen Gewert, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Netjes en alles precies op tijd

Op- en afbouw is geheel volgens plan verlopen en de manier waarop de mensen gewerkt hebben, daarover zijn wij als organisatie zeer tevreden.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? zoals het nu ging, geen verbeterpunten
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja, volledig

top

altijd goede afspraken en niks is teveel

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? altijd

Geachte heer Michel, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Snelle opbouw, aardige mensen

De opbouw ging volgens afspraak en de mensen waren bereid zich aan te passen aan de omstandigheden

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? ?
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Geachte eher Zweers, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Kuijf is altijd bereid mee te denken en zoekt naar de beste oplossingen.

Goede contacten met deskundige mensen. Denken graag mee en zijn bereid de tekeningen aan te passen tot iedereen tevreden is. Je kan heel goed afspraken met Kuijf maken die ook worden nagekomen. Personeel dat opbouwt is vriendelijk en werkt hard. EDOG Muzikaal Theater werkt al vele jaren met veel plezier aan theaterproducties waarbij Kuijf de beste ondersteuning biedt.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Beste EDOG, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Goede afspraken mee te maken en ze komen deze na

Als je en afspraak maakt komen ze deze na .ook al bestel je drie tenten .

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Meschien de houten platen na lopen op spijkers
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Geachte heer Vermeij, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Stabiel!

Snel en vakbekaam!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? JAZEKER!

Altijd een prettige samenwerking met Kuijf

Contact is vriendelijk, reactie is snel, offertes zijn duidelijk.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Geachte heer Van der Boel, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Aanpassingen kunnen ter plekke geregeld worden en voor reparatie kwamen ze keurig netjes voor het feest moest beginnen!

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Zeker

Goedmorgen mevrouw Van der Weijden, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve feedback achter te laten! Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf Kuijf.

Zeer professioneel

Mijn ervaring is een zeer professionele ervaring en zeer meedenkend

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Vriendelijk, snel en afspraak is afspraak.

betrouwbaar en fijne service

goede communicatie over mogelijkheden en onmogelijkheden, desnoods een bezoek ter plekke, betrouwbaar in het plaatsen en breken, altijd op tijd (lekker vroeg) en nooit gedoe!

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? tribunes verhuren met een steilere opgang, zodat zichtlijnen voor het publiek beter worden

Prima service!

Verhuurbedrijf Kuijf is zeer service gericht en denkt mee met de klant om de meest passende oplossing te vinden. Een aanbeveling dus!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Schakelen snel, luisteren goed en geven ook goed advies.

Men is goed bereikbaar, een goede voorbereiding, maar ook de juiste vakmannen op het werk.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Beste Petrus, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons zo'n goede beoordeling te geven! Mocht u vaker dit soort of andere projecten hebben waarbij wij iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Richard Jordense Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Perfecte service, planning en communicatie!

Een net bedrijf met goed materieel, wij komen zeker nog eens terug!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Beste Johannes, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons zo'n goede beoordeling te geven! Mocht u vaker dergelijke projecten hebben of misschien op zoek zijn naar een werktent dan vernemen wij het graag van u om te kijken wat voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Richard Jordense Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Stipte uitvoering

In de afgelopen 15 jaar tribunes gehuurd bij dit bedrijf. Dat was steeds voor hetzelfde evenement, maar de tribunes zijn wel veranderd in de loop van de tijd. Deels door verzoeken van ons, maar ook op advies vanuit het bedrijf. Ben zeker van plan om na de Covidperiode weer met hen verder te gaan.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Beste Arie, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons zo'n goede beoordeling te geven! Wij verwelkomen u natuurlijk weer graag als vaste klant na de Covid periode! Met vriendelijke groet, Richard Jordense Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Goed contact, nette prijzen en tribune stond snel

Noordenseweg 39 2421 XW Nieuwkoop

0172-408 231