Top geregeld

Mooie tenten en goede service

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.

Goedemorgen, Bedankt voor je super mooie review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Zeer tevreden, goede samenwerking, proffesioneel, bereid tot overleg en zondig aanpassing.

Ik vertrouw erop de mijn openingszin goed weergeeft wat onze ervaringen zijn. Een tevreden klant. vriendelijke groet Ton van den Belt Event Center Nieuwkoop

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? dit serviceniveau behouden
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor je review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Top.

Snel en toptenten.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.

Goedemorgen, Bedankt voor je mooi review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Goed en correct

Alles is correct en oprijd geleverd

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? 4 Layers gehuurd er stonden 4 verschillende trappen tegen daardoor keurde de NOS de layers af
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja zeker

Goedemorgen, Bedankt voor je mooie reactie en verbeterpunten! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Fijne samenwerking

Alles goed voor elkaar en knappe spullen

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Jah

Goedemorgen, Bedankt voor deze super review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Betrouwbaar, flexibel en professioneel

Ondanks de voor ons korte doorlooptijd voor het evenement, vanuit Kuijf veel flexibiliteit, snelheid en meedenken. Was daardoor erg helpend. Goed in de communicatie, pro-actief aan de voorzijde. Ook tijdens de op- en afbouw plezierig contact. Harde werkers, denken goed mee. Het stond echt letterlijk als een huis!

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemorgen, Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Prima tribune, geweldige service

We zijn prima geadviseerd compleet met de informatie over afmetingen e.d. en de mogelijkheden. Na de opdracht, verder alles prima geregeld en volgens afspraak werd de tribune op- en later weer afgebouwd. Wij zijn 100% tevreden. Met vriendelijke groet, Muziekvereniging Determinato Klundert

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? voor de volle 100%

Goedemorgen, Bedankt voor jullie mooie review! Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Altijd correct en leveren kwaliteit

Is een bedrijf waar vele nog een voorbeeld aan kunnen nemen, wij hebben in de afgelopen jaren vaak gebruik gemaakt van zowel vip opbouw als tribune. En buiten materiaal en communicatie om, moet ik zeggen de jongens die op en af bouwen dikke 10

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Man een man woord een woord

Beste Marthijs, Bedankt voor de super mooie review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Zeer betrouwbaar- al > 10 jaar!

Een belangrijk onderdeel van de Joop Zoetemelk Classic is "de tent". Dankzij jullie is dit altijd een hamerstuk...

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.

Beste Anton, Bedankt voor de prachtige review! Hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

De communicatie vooraf ging rommelig, maar de plaatsing en het product was super.

De tribune is net geplaatst op de afgesproken tijdstip en ook afgehaald. De tribune zelf was zeer bevallen en bij de eerste volgende productie willen we gebruik maken van de zelfde tribune.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Juiste communicatie lijnen blijven volgen.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie review! En graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

uitstekende en vlotte service

vlotte samenwerking van in het begin duidelijke plannen van wat we gingen krijgen vlotte bereidheid om nog aanpassingen te maken duidelijke afspraken zeer goede samenwerking bij het opbouwen en afbreken kortom: een samenwerking om nog eens over te doen

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? zou ik niet meteen weten
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? perfect

Goedemiddag Dirk, Bedankt voor je super review! Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Al jaren een goede partner voor de Duinenmars.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemorgen Rick, Bedankt voor je mooie review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Zeer goed en flexibel

Wij huren regelmatig tribunes bij Kuijf. Fijne communicatie, als de planning aangepast wordt denken ze graag mee in oplossingen. Leveren altijd zoals afgesproken en de kwaliteit van het materiaal is erg goed. Top bedrijf.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.

Goedemorgen Jitse, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Duidelijk, snel en eerlijk

Er is een duidelijke communicatie, ze zijn tijdig aanwezig en leveren alles zoals besproken. Bij het beschadigen van de deur van de hal hebben ze dit direct gemeld en voor gesteld de eventuele onkosten te vergoeden.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Beste Jenna, Bedankt voor je review! Heel graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Redelijk

Ik ben geen zeurpiet en zou normaal niet geklaagd hebben, maar omdat u er twee keer om gevraagd heeft, hierbij mijn bevindingen: Slordig: Een herinnering gestuurd, terwijl er al een week daarvoor betaald was. Planning gesprek als zeer onprettig ervaren, ging constant over mensen die in de weg zouden lopen en de na factuur die dat zou opleveren. Voor traject en advies en flexibiliteit was goed, Personeel aan de telefoon was vriendelijk behalve de meneer van de planning. Op de dag zelf waren de mensen erge harde werkers en prima om mee te werken.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wat vervelend om te horen dat u niet alles als prettig heeft ervaren. Ik neem contact met u op om het een en ander te bespreken, zodat dit in de toekomst geen problemen meer geeft! Nog een hele prettige dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Gewoon goed!

We huren regelmatig tribunes van de firma Kuijf. Ze komen op tijd en zijn altijd snel klaar met hun werkaamheden. Het gehuurde materiaal is van goede kwaliteit. Al met al een dikke voldoende!

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? vrij weinig denk ik.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Beste Daniel, Bedankt voor de prettige review! Heel graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Frouke Kuijf

Altijd prettig werken

Goede, adequate communicatie vooraf. Prettige, vakkundige en meedenkende op de vloer.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Iets eerder de tekeningen van het bestelde sturen.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Jazeker

Beste Jaap, Hartelijk bedankt voor de fijne review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Zeer goede ervaring en heel geduldig. Dank je wel voor alles.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? alles is goed

Goede service, duidelijke afspraken

In het voortraject een goede service. Dag van te voren netjes een belletje over de levering. Op tijd en kundig.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Heel erg bedankt voor het plaatsen van een reactie! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn. B.V.

Goede service!

Hard werken en meedenken

Ondanks de corona perikelen volop meegedacht in oplossingen. Fijne mensen om mee te werken. Kleine schade gereden tijdens de levering maar alles netjes opgelost.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? prima zo

Flexibel en uiterst klantvriendelijk

Afspraken die van tevoren gemaakt waren, konden we gelukkig, in goed overleg, in een laat stadium nog aanpassen. Als dit niet had gekund hadden waren we met grote problemen geconfronteerd.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite om een review achter te laten! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

hard werkende mensen

het zijn hele zware weken voor het team van kuijf dat kan je merken hoe ze gehaast bezig zijn ook niet altijd gezellig naar elkaar toe en de details van het monteren van de tent vergeten daarna keurig opgelost, maar ze moesten er voor terug komen en dat is zonde van de kostbare tijd

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? zie verhaal hierboven
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? zie verhaal hierbiven

Geachte heer Van Laarse, Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite om een review achter te laten! Helaas is het bij u niet helemaal gelopen zoals wij en u voorzien hadden, ondanks dat we het uiteindelijk toch naar tevredenheid hebben opgelost. Zou u mij de beloofde foto's nog kunnen sturen? Met vriendelijke groet, Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Goedeervaring

Via de Havendagen hebben wij een goed contact gehad met Kuijf.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Elk jaar weer opnieuw gemaakte afspraken helemaal waargemaakt!

Ik ben uiterst tevreden over de langdurige en zeer prettige samenwerking met Aad Kuijf en zijn bedrijf. Graag nog vele jaren erbij zo verder!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? VIP tent vloer mag beter
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Helemaal