Uitstekende en makkelijk hanteerbare fietsendrager

Vergeleken met mijn vorige fietsendrager is dit een prettige ervaring, de drager is licht en makkelijk hanteerbaar. De klembevesting van de fiets op de drager vraagt enige routine, het de aandraaiknop heeft een bescherming tegen te vast draaien van de klem. Kortom een prima fietsendrager en een aanrader.

• Ervaring met: Lux Plus

compact en gemakkelijk te plaatsen

Prima drager voor onze e-bikes. Lichtgewicht die gemakkelijk meegenomen en geplaatst kan worden. Een tevreden klant.

• Ervaring met: Lux

Zit snel en stevig vast op trekhaak

Goede kwaliteit en redelijk geprijsd

Fijne en veilige fietsendrager

Eenvoudig in gebruik en erg veilig om onze dure fietsen te vervoeren. 1 klein minpuntje zit er wel aan....ruimte tussen de fietsdrager en de bumper van de auto is te krap voor de stroomkabels van de verlichting die uit de drager komen. Zodra je de fietsdrager op de auto vastklikt moet je donders oppassen dat de twee kabels niet klem komen te zitten tussen de twee doppen en de bumper. Dit heeft ons al een nieuwe kabelset gekost....

• Ervaring met: Lux

Licht vouwbaar en prettig in gebruik

Prettig in gebruik

• Ervaring met: N.v.t.

Licht van gewicht, makkelijk te bedienen en op te bergen.

Doordat hij inklapbaar is kan ik hem in de auto achter de bestuurdersstoel plaatsen. Dus niet meer in de achterbak, dat bespaart dus ruimte. Licht van gewicht en gemakkelijk te monteren zonder gereedschap.

Mooie lichtgewicht fietsendrager

Mooie lichtgewicht fietsendrager. Zeer makkelijk op de auto te monteren

• Gebruiksaanwijzing N.v.t.
  • Ervaring met: Lux

Zeer makkelijk te plaatsen en staat goed vast.

werkt top

die had ik 10 jaar eerder moeten kopen

Prima fietsendrager

Prima fietsendrager

geweldige fietsendrager

gemakkelijk handterbaar en lekker licht

• Ervaring met: Lux Plus, Vision Plus

Uitstekend fietsendrager, zeer stabiel.

Bij het eerste gebruik even puzzelen, daarna snelle plaatsing op de trekhaak, dan de fietsen deze staan er zeer stabiel op. Met een oprijgoot nog handiger. Maak er veel gebruik van.

Doet waar hij voor is

Montage is echt kinderspel. Drager is degelijk en fietsen staan er zo op. Het enige nadeel is dat de kentekenplaat op het gedeelte zit, wat als laatste uitgeklapt wordt. Hier door valt hij steeds vroegtijdig naar beneden en komt dan klem onder het andere gedeelte. Beetje irritant anders dikke 5 sterren

• Ervaring met: Vision

Goede middag, Bedankt voor uw review. U kunt de schroef waar de kentekenplaathouder op draait iets strakker aandraaien, hierdoor zal hij rechtop blijven staan en niet meer naar beneden vallen. We hopen dat u dan weer met veel plezier gebruik zult maken van de MovaNext. Met vriendelijke groeten, Het MovaNext team

Top fietsendrager!

• Ervaring met: N.v.t.

Goede stabiele en makkelijk monteerbare fietsdrager

goede fietsdrager, juiste prijs/kwaliteit verhouding

• Ervaring met: Lux

Alleen jammer dat ik de klem voor het frame zelf heb moeten aan passen,. Omdat het frame van een electrische fiets niet rond zijn, dus de klem het frame net niet helemaal omsluit.

• Ervaring met: Lux Plus

Laag gewicht en makkelijk hanteerbaar

Mijn keuze voor de MovaNext fietsdrager is voor belangrijk deel bepaald door het lage gewicht. Maar ook het gemak waarmee hij op de trekhaak te monteren is en het compact op kunnen vouwen opbergen. Ik ben zeer tevreden.

• Ervaring met: Lux

Makkelijk, licht en degelijk in gebruik

Deze drager is licht 8n gebruik en kan onze fietsen goed dragen. Makkelijk te monteren en stevig en degelijk.

Wil geen andere meer

Wil geen andere

• Ervaring met: Vision Plus

Blijft los op trekhaak.

Gemakkelijk op de trekhaak te plaatsen maar er blijft blijkbaar beweging in de drager en trekhaak te zitten. Stelschroef + & - geprobeerd af te stellen maar er blijft beweging in zitten. Oorzaak onbekend.

• Ervaring met: Lux

Goede middag, Uiteraard vinden we het vervelend dat de MovaNext niet goed klemt op uw auto, maar we vragen ons ook af of u dit met uw dealer heeft besproken. Uit onderstaande reacties kunt u lezen dat juist de klemming van de MovaNext geroemd wordt. Over het algemeen lukt het de dealer en in het uiterste geval de producent altijd om de klemming perfect te krijgen. We zouden het dan ook op prijs stellen als u via onze website www.movanext.nl contact met ons opneemt om te kijken of we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Het MovaNext team

prima fietsendrager

Deze fietsendrager is snel plaatsbaar en heeft een goede sterke constructie. Ik heb alleen spijt niet de kantelbare versie gekocht te hebben. heb al enkele keren alles er af moeten halen om bij mijn kofferbak te komen. Verder een prima apparaat.

topklasse

goede makkelijke fietsendrager. Ligt stabiel op de trekhaak. Na enige gewenning zijn fietsen makkelijk te plaatsen en staan stabiel met voldoende ruimte tussen de fietsen.. Zeer tevreden een aanrader

geweldige service

We kochten een kantelbare. Het gaf ons meteen meer vertrouwen, dan het zwiepende ding dat we eerst hadden. Op een gegeven moment zat hij niet goed vast. Bleken we de volgorde van aandraaien niet goed hadden, waardoor een metalen plaatje niet goed zat. Kregen snel een A4 met foto hoe dat te herstellen. Nadat de hefboom een scheurtje vertoonde, werd door een medwerker van MovaNext een leendrager thuis afgeleverd, zodat we toch die week op vakantie konden. De gerepareerde is ook weer thuis afgeleverd. Eigenlijk beviel de niet kantelbare leendrager beter. De kantelbare moet echt waterpas op de trekhaak, anders kregen we na het kantelen toch de grote rechtopstaande achterklep van dit type auto niet open en dat is meestal toch niet nodig. De niet kantelbare klikt meteen goed.

Handige fietsendrager

In mei 2020 fietsendrager Lux Plus gekocht, nu - juni 2021 - schroefdraad van een slotbout al versleten waardoor draaiknop niet aan te draaien is en de frameklem dus loszit. Via dealer (die het probleem zag) nieuwe besteld. Ondertussen spanbanden gebruikt voor vastzetten. Sowieso aanrader een of twee spanbanden te gebruiken voor (extra) veiligheid. Verder fijne fietsendrager.

Fantastisch!!!!!

Wij hadden een oude twinny load fietsendrager dat ding was onhandig te tillen en loodzwaar, wat een verademing als je dan deze handige opvouwbare lichtgewicht fietsendrager koopt. De nieuwste versie met ledverlichting is nog beter kwa fietsbevestiging die van ons heeft een stang waar de fiets tegen aan tikt en dat zorgt helaas voor kleine beschadigingen op de fiets. Maar dan de service van dit bedrijf in 1 woord fantastisch. Er was een knop defect, gebeld en de volgende dag had ik mijn nieuwe knop al in huis. Dit is nu klantenservice. Bij deze nogmaals BEDANKT.

• Gebruiksaanwijzing N.v.t.

Over MovaNext Fietsendrager

MovaNext fietsendragers: licht, compact en makkelijk. De MovaNext fietsendrager is verkrijgbaar vanaf 12,5 kg en kan tot 60 kg belast worden, is zeer compact opvouwbaar en uiterst gebruiksvriendelijk.