Zonder meer goed.

Het was een stevige klus maar correct, vakkundig, en naar tevredenheid verholpen. En ..... geen smeerboel achtergelaten, alles netjes opgeruimd. Zeer aan te bevelen,

snel en adequaat

Volgens afspraak aanwezig en de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd

Verstopping ontstopt en daarbij een heldere uitleg gekregen over het waarom, en voorzorgsmaatregelen gekrwgen om het te voorkomen. Netjes op de tijd van afspraak aanwezig.

Professioneel

Professioneel bedrijf, duidelijke communicatie, vakmanschap straalt ervan af tijdens uitvoering van werkzaamheden.

Zeer kundig en snel, vriendelijk, leggen alles uit

waren zeer snel ter plaatse, zeer kundig en vriendelijk. Leggen alle werkzaamheden goed uit en laten het resultaat ook zien. Zijn zeer accuraat.

Snel en professioneel, goed advies

Snel en professioneel, goed advies.

Uiterst betrouwbaar, correct met afspraken

Werk laten uitvoeren door RioolRiR, perfecte uitvoering en afhandeling!

GOED

ZEER GOED WERK GELEVERD

gedegen onderzoek

in mijn ogen een betrouwbaar onderzoek

Dik O.K.!

Snelle reactie en goede analyse.

De verstopping c.q.lekkage in het riool binnen zowel als buiten zijn deskundig en in goed en prettig overleg met ons door Jeroen opgelost.Voorts heeft hij ons duidelijke adviezen gegeven omtrent eventueel te nemen vervolgstappen.

Correcte service conform afspraak

Vakkundige hulp met up-to-date apparatuur door ervaren personeel.

Snel en goed

Werd snel geholpen. Opruimen correct.

Prima service.

Een vakman die zijn afspraken nakomt.

Het relingen van onze riolering is op een nette en vakkundige manier uitgevoerd. Deze onderneming verdient alle lof.

Snelle service

Snel en netjes, ervaren mense.

Zeer vriendelijk en een goede uitleg van de verrichtte werkzaamheden. Professioneel in alle opzichten.

keurig volgens afspraak

Opvallend vond ik dat alles keurig was opgeruimd, zelfs alles afgeveegd.

Binnen 24 uur probleem verholpen , monteur verstand van zaken en voldoende ervaring

Binnen 24 uur probleem opgelost , wat ik erg waardeer tijdens de feestdagen. Monteur had ook luisterend oor en vroeg door omtrent het probleem .

Goed werk gedaan

De monteur heeft prima gewerkt. Opmerking: ik zie in werkrapport staan dat monteur advies heeft gegeven voor vervolgafspraak om wederom de leiding te frezen en te spoelen en controle met camera. Dit is onjuist. Hij heeft hier niks over gezegd.

Heel goed en correct geholpen, SUPER

Geholpen op vrijdag 27 dec. de dag dat iedereen een verlofdag heeft. Een half uur nadat ik gebeld had stond de monteur al aan de deur. Omdat de WC beneden slecht afliep. Hij bekeek de situatie en ging meteen buiten aan de slag . Een gat in de afvoerbuis geboord en toen met de camera gekeken. Nu moesten we de put gaan zoeken en dat bleek een fluitje van een cent voor hem te zijn. De put zat boordevol met water dus het b;leek bij de aansluiting op het gemeente riool te zijn, Alles goed met Hoge druk schoon gespoten en alles was oke. Jeroen heeft fantastisch werk geleverd. Dit alles voor een hele scherpe prijs. Petje af.

Zie beneden

Niet tevreden.Anderhalf uur gewerkt zonder resultaat. Ik verwacht toch dat een bedrijf als het uwe dit kan oplossen. Jammer dat we weer een ander bedrijf hebben moeten inschakelen om de afvoer open te krijgen. Dit zijn dubbele kosten en ik zal uw bedrijf beslist aan niemand aanbevelen.

Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling! Helaas constateer ik in uw beoordeling een paar onjuistheden. Dat vind ik erg jammer! Graag wil ik hierop mijn toelichting geven. Dat u niet tevreden bent vind ik uiterst vervelend, dat is niet mijn bedoeling. Onze monteur heeft 1 uur en 15 min. geprobeerd de afvoer van uw wastafel te ontstoppen, echter was dit vanwege de leiding constructie helaas onmogelijk. Onze monteur heeft met div. hulpstukken en onder begeleiding van de camera toch geprobeerd de verstopping op te lossen, helaas zonder resultaat. Het leidingwerk is zo geconstrueerd, dat het onmogelijk is om dit op een goeie en verantwoorde manier op te lossen. Wij hebben geconstateerd dat het leidingwerk niet is aangesloten volgens de geldende normering: NTR3216 / NEN3215 en dat is erg vervelend, want dat betekend dat een verstopping nooit opgelost zal kunnen worden met de apparatuur die er voor bedoeld is. Dit moet u ons niet aanrekenen maar de installateur die het destijds aangelegd heeft.... Het andere bedrijf wat u ingeschakeld heeft (de installateur) heeft er een fles ontstopper in gekiept en daarmee was de verstopping opgelost. (Maar voor hoe lang???) Kijk u kunt zich ook afvragen waarom verstopt een wastafel in een badkamer die enkele jaren volledig gerenoveerd is? Nou het antwoord kan ik u wel vertellen, dit komt namelijk ook doordat de constructie niet juist is. Nogmaals ik snap uw frustratie, maar u moet die mensen beoordelen die de situatie gecreëerd hebben en niet de mensen die u proberen te helpen..... M.v.g. W. Huppertz Riool R.I.R. 24/7 Service Tel. 0475-741649

Vandaag was de monteur van R.I.R. bij ons in Stramproy om een lekkage van het riool in huis te onderzoeken. De monteur heeft netjes en kundig gewerkt. Hij heeft ons goed geadviseerd.

Gewoon goed!

De site is duidelijk, het werk wordt correct uitgevoers en de afspraken worden correct nagekomen.

SUPER SERVICE

Zeer snel ter plaatse om de verstopping op te lossen. Goede en nette monteur en vakkundig probleem opgelost. Zeker aan te bevelen.

Heydweg 15

6071 PT Swalmen