Goede en snelle service met de juiste oplossing voor het probleem.

Gebeld voor een keuken afvoer die niet goed doorliep en water omhoog kwam als het regende. Probleem proberen te verhelpen, echter al bezig er achter dat er meer aan de hand was dan alleen keuken afvoer. Vervolg afspraak gemaakt, duidelijk plan van aanpak gemaakt en probleem verholpen.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Snel, vriendelijk, deskundig en goed advies.

Snel, vriendelijk, deskundig en goed advies.

Zeer kundig

Zeer kundig en vriendelijke mannen, tevreden over het eindresultaat. Al met al, top bedrijf!

Probleem vakkundig opgelost maar....

Probleem is keurig en vakkundig opgelost door de medewerker. Zorgvuldig en netjes de werkplek opgeleverd. Geen enkele klacht hierover. Doch het aanbod om een camerasysteem in te zetten, om de staat van de riolering te onderzoeken wordt gedaan zonder erbij te vermelden dat daarvoor aanvullend 70 euro in rekening wordt gebracht, bovenop een uurloon van 100 euro incl. BTW per uur. Extra kosten hadden vermeld moeten worden, en dit is nagelaten. Verder duurt het ± 10-15 minuten om een digitale werkbon uit te schrijven. Het uitschrijven van een werkbon (25 euro) wordt vervolgens ook doorgerekend in het eindbedrag.

snelle actie

professioneel bedrijf met goede werknemers die kundig zijn op hun vakgebied.

RiR is Top

Prima service, zelf onze CEO is tevreden dus wat wil je nog meer?

Kort maar krachtig en goed !

Heb de buren gelijk jouw adres doorgespeeld.

Uitstekend-vakkundig

Vriendelijke en kundige mensen. Zeker een aanrader.

Ervaren monteurs, die weten wat ze doen

Zeer positief. Nieuwste apparatuur en zeer snel het probleem gevonden en opgelost. Advies gekregen hoe het in de toekomst voorkomen kan worden.

Probleem nog de zelfde dag opgelost, en zeer netjes gewerkt.

Kan dit bedrijf absoluut aanbevelen!

Zojuist een review achtergelaten en per ongeluk bij aanbevelen "Nee" aangeklikt. Aanbeveling moet absoluut JA zijn! Bekwame vaklui die netjes en vooral goed de verstopping in de afvoer van onze keuken hebben opgelost. Ze maakte ook nog tijd om de afvoer van de wasmachine door te frezen. Al met al erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en het advies wat ze je nog meegeven als preventief onderhoud om verstoppingen te voorkomen

Vriendelijke en vakbewaam! Een bedrijf om aan te bevelen.

Bekwame vaklui die netjes en vooral goed de verstopping in de afvoer van onze keuken hebben opgelost. Ze maakte ook nog tijd om de afvoer van de wasmachine door te frezen. Al met al erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en het advies wat ze je nog meegeven als preventief onderhoud om verstoppingen te voorkomen.

Een bedrijf om aan te bevelen

Directe telefonische bereikbaarheid. Afspraken worden nagekomen. Uitleg over de te volgen procedure. Na beeindiging van de werkzaamheden verslag van het aangetroffen probleem en de manier waarop het verholpen is. Uitleg over de samenstelling van de te verwachten factuur.

Correct

Zeer correct zaken gedaan ,gekochte product als omschreven.

Snel aanwezig, direct opgelost

Wij hadden een probleem met onze afvoer. Direct dezelfde dag is het probleem opgelost. Blij met het snelle handelen!

Verstopping was zo verholpen, zeer tevreden.

Verstopping was zo verholpen, zeer tevreden. Ook nog tips gekregen hoe dit in de toekomst te voorkomen is.

Het regelmatig doen schoonspuiten van afvoeren voorkomt rioolverstopping.

Riool R.I.R. 24/7 Service is voor ons appartementencomplex en nu ook voor mij persoonlijk een zeer betrouwbaar en kundig bedrijf voor het oplossen van rioolproblemen. Het opvolgen van de onderhoudstip helpt problemen te voorkomen.

goede service

goed werk geleverd

Zeer tevreden over de hele gang van zaken

Na telefonisch verzoek prompte actie om de verstopping(en?) in de keukenafvoer op te lossen.

Behulpzaam, snel en professioneel

Goede service, ik werd snel geholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel die op professionele wijze mijn probleem hebben verholpen. Ben erg tevreden.

Werkt netjes volgens afspraak

Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd op korte termijn. Netjes en snel werk geleverd en opgeleverd alsof er niks is gebeurt. Absoluut aan te raden.

Kundige en prettige onderzoeken

Door de verfijnde techniek zijn de oorzaken snel opgespoord en snel verholpen. We zien de rapportering graag tegemoet.

TOP-Service

Uw service verdient een 10 en niet minder, mooi op tijd bij afspraak, leuke mensen, vakkundig,hun is niets te veel, overleggen plezierig over mogelijkheden en wat er nodig is en wat niet, kortom zoals ik al schreef topservice met een verdiende 10, ik was al klant in 2007,misschien nog eerder en zal dat blijven, dank,JOS TUMMERS

Ben zeer tevreden over de werkzaamheden die ze hebben verricht

Ze zijn zeer professioneel. Komen afspraken na en doen wat ze zeggen dat ze doen.

Perfect ,oplossingsgerichtheid een 10

Perfect werk afgeleverd en vriendelijk .

Heydweg 15 6071 PT Swalmen

0475-712 576