Helemaal top

Heel goed en professioneel geholpen. Heel behulpzaam en goed geadviseerd.

• Nazorg en Garantie

Goed geïnformeerd over de situatie.

Ik wacht alleen nog op een offerte . Mvg D.schouten.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Professionals!

Op aanraden van buren, nadat we problemen hadden met een slecht aflopend toilet, RIR gebeld. Uiterst correct contact en afspraak gepland. Op het afgesproken tijdstip aangekomen. Nadat de problemen waren uitgelegd ging men met professionele apparatuur aan het werk. Tijdens de werkzaamheden regelmatig uitleg gekregen. Probleem opgelost en uitgebreide opname van de inspectie doorgenomen. Geen opdringerig advies maar een eerlijke uitleg om eventuele toekomstige problemen te voorkomen. Alles netjes opgeruimd en begrijpelijke uitleg uitgevoerde werkzaamheden op factuur. Ik weet wie ik een volgende keer moet bellen. Deze mensen hebben verstand van zaken! Nogmaals hartelijk dank.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel kundig en vriendelijk geholpen

De monteurs waren heel vriendelijk kundig en behulpzaam. De verstopping was vrij snel opgelost. Zeer kundig geholpen , met foto’s vast gelegd waar ontstoppingspunt ligt. Tevreden klant!!

Snelle service

Snelle service, duidelijke uitleg wat er gedaan werd. Alles netjes achtergelaten/hersteld.

Goede service en advies

Goede service en advies en verstopping opgelost.

• Nazorg en Garantie

Houd zich aan de afspraken, goede uitleg..geen klagen over dit bedrijf.

Mijn ervaring met dit bedrijf is heel positief. Zeer deskundig, goed advies.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede ervaring uitgebreide lekkage detectie

Na 2 andere onderzoeken waarbij een lek niet gevonden kon worden via RIR een camera-detectieonderzoek laten doen. Zeer zorgvuldig en uitgebreid onderzoek waarbij het lek wel te traceren was.

• Nazorg en Garantie

Professionele mensen met goed advies!

Zeer te spreken over dit professionele bedrijf.Er wordt vooraf duidelijk aangegeven wat er wel en niet wordt uitgevoerd en onderzocht. Er wordt goed advies gegeven over de situatie. Leiding is goed gespoeld/gereinigd, dit is met meerdere oplossingen mogelijk. Daarnaast is er camara-onderzoek uitgevoerd incl. rapportage, waardoor duidelijk wordt waar nog eventuele andere (toekomstige) knelpunten naar zitten. In onze optiek zijn dit vakmannen die hun vak echt verstaan! Complimenten!

Deskundig personeel

Vriendelijk deskundig personeel wat je van goed advies dient!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een lang slepend probleem vakkundig opgelost.

Een specialistisch team van 2 personen hadden met mooie apparatuur vrijwel direct in de gaten waar het probleem zat. Vervolgens een offerte laten maken, en wat ze dachten kwa tijd hebben ze waar gemaakt. Top!

Uitstekend!

Gemakkelijk om contact te leggen, snelle reactie, goede uitleg en vriendelijk personeel.

Correct en vakkundig

Conform afspraak is het probleem perfect opgelost. Uitleg en advies tijdens en na de ingreep was helder en informatief. Jammer dat geen vaste prijs voor het hermonteren van de afvoer mogelijk was. Conform afspraak heb ik deze weer zelf gemonteerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Netjes gewerkt en snelle service.

Het probleem met het riool goed opgelost ,netjes gewerkt en een snelle service . Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top service voor een eerlijke prijs

Gewoon goed

Professioneel, vakkundig, vriendelijk, meedenkend

Fijn contact tijdens de uitvoering met de twee mannen op locatie. Denken mee en zochten met mij het probleem op. Betrokken mij als klant ook bij de oorzaak probleem en oplossing ervan.

Breuk in het hoofdriool. Uitstekend geholpen door RIR

Breuk in het hoofdriool onder de keuken. Openbreken van de keukenvloer was geen optie. Contact gezocht met RIR. Vanaf het allereerste moment bleek de vakkundigheid. Na uitgebreide camera inspectie hebben ze het plan van aanpak voor het relinen van de pijp besproken, de kosten en eventueel opties voor een ontstopping putje op de oprit. De werkzaamheden incl. opties zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd door William, Noud, Roel en Pieter. Het team is zeer vakkundig, erg goed op elkaar ingespeeld, werken super netjes en namen de tijd om mijn honderd vragen tussendoor te beantwoorden. Ik ben zeer tevreden en kan RIR zeer zeker aanbevelen.

prima service

prima service

• Nazorg en Garantie

Medewerkers komen deskundig over, werken met professionele apparatuur en leggen alles goed uit.

Blij

Vriendelijke , werknemers en snelle correcte eerlijke afhandeling ! Dank jullie wel !

Netjes en correct gewerkt

Ik ben tevreden over het geleverde werk. ER is heel netjes gewerkt en alles weer netjes opgeruimd. Medewerkers zijn correct en vriendelijk.

Vlotte afhandeling van klacht

William gaf goede uitleg en advies.

• Nazorg en Garantie

Jongens die weten waar ze mee bezig zijn

Gewoon goed probleem gevonden . Hopen dat de oplossing ook snel word uitgevoerd

Zeer tevreden over de service van R I R

Goede Morgen.Tot nu toe ben ik wel te spreken over u dienste.ik heb 2 x gebruik gemaakt van u diensten en ben zeer te spreken over R I R

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Technisch bekwaam en communicatief snel, vriendelijk en duidelijk.

Ben door de Gemeente geadviseerd. Na de camera inspectie plus de voorlopige doorspoeling van het riool was er geruststelling na de schrik van de overstroming. Vooral ook dankzij het betrouwbare oordeel van de heer Huppertz en zijn duidelijke uitleg waarbij ik mee mocht kijken op de monitor naar de beelden.

Over Techniek Nederland