Prachtig vakwerk

De vloer in ons nieuwe huis was al 15 jaar niet behandeld. Zelfs op basis van de Fundafoto's kon Lammert een advies geven. Hij heeft de vloer prachtig opgeknapt dmv schuren en opnieuw in de olie zetten. We waren erg blij met de mogelijkheid om proefstukjes van de kleuren te maken, zodat we de kleur konden kiezen. De vloer ziet er als nieuw uit. Lammert heeft prachtig werk geleverd en alles hartstikke netjes en schoon achtergelaten.

Professioneel en oprecht advies!

Hebben een bestaande woning met parket gekocht ...hebben met parket geen enkele ervaring..om advies bij de heer van Beek gevraagd....hij had mij alles kunnen " aansmeren" ...maar hij heeft ons eerlijk geadviseerd dat het parket er keurig bij lag en maatregelen voorlopig niet nodig waren. Wij zijn gerustgesteld maar weten wel aan wie wij in de toekomst ons parket toevertrouwen !! Bedankt nogmaals.

super mooie vloer terug

In week 4 2020 heeft Lammert mijn parket vloer weer super mooi gemaakt! Geschuurd, gestopt, weer geschuurd en opnieuw in de olie. Mijn vloer is weer als nieuw, hele fijne samenwerking en zal hem iedereen aanbevelen.

Vakwerk! Zeer net resultaat.

Wij hebben prettig contact met Lammert gehad. Met zijn advies en samples hebben wij een goede keuze voor nieuwe olie voor onze houten vloer kunnen maken. Het resultaat is geweldig!

Topwerk!

De volledige jatoba houten vloer beneden geschuurd en weer in de olie gezet.

Mijn vloer is weer als nieuw!

Lammert is een prettige en betrouwbare vakman die ik zeker aanbeveel.

Betrouwbare vakman met gunfactor!

Lammert is een vakman met veel ervaring. Hij heeft de kersenhoutenvloer geheel geschuurd en in de olie gezet met mooi resultaat. Net als iedereen kan hij iets vergeten, maar hij komt het ook snel herstellen. Hij is direct en heeft humor. Je vloer is bij hem in goede handen, aanrader!

Vakwerk. Toppie!

Lammert gaf eerlijk aan dat hij twijfelde of de eiken vloer weer strak te krijgen was. Toch accepteerde hij de klus. Om een lang verhaal kort te maken, de vloer ziet er weer fantastisch uit. Als nieuw. Echt vakwerk. Wij zijn zeer tevreden. Bovendien is Lammert ook nog een zeer vriendelijk man :-)

Renovatie eikenvloer super mooi uitgevoerd

Goede communicatie, vloer super gerenoveerd. Resultaat is een Super mooie warme eikenvloer . Wij zijn er heel erg blij mee !

Vakman

Super veel ervaring, en dat zie je terug in zijn werk! Straalt plezier uit en toont interesse in zijn vak. Wij zijn blij met het opgeleverde resultaat!

Echte vakman

Wat is Lammert een fijne man! Doet zijn werk uitstekend en weet waar hij het over heeft! Wij zijn zeer tevreden en gaan de volgende keer sowieso weer voor centraal parket!

Prima vakman die weet waar hij mee bezig is

zeer prettige contacten met Lammert, zowel vooraf als tijdens de klus. Eindresultaat is prachtig.

uitstekend

Wij zijn uitermate tevreden over het resultaat van Centraal Parker. Trefwoorden zijn goede voorlichting, vakmanschap, prettig karakter.

Snelle service, betrouwbaar en deskundig advies.

Bij het opknappen van een bestaande grenen plankenvloer ben ik via internet bij Centraal Parket terecht gekomen. Ik kreeg deskundig advies over de verschillende mogelijkheden, waardoor ik zelf een keus kon maken. Ook over het onderhoud kreeg ik goede adviezen. Ik ben heel tevreden over het resultaat, het is heel mooi geworden!

Snelle en nette service

Snel contact mee gekregen, reageert snel. Werkt netjes en geeft goede service.

Uitstekende vakman met de nodige portie humor!

Goed gedaan

Voor het schuren van onze vloer zochten we een vakman in de buurt. Lammert heeft netjes en met zorg gewerkt. Blij mee.

Vloer ziet er weer top uit!

De vloer ziet er weer als nieuw uit na een deskundige behandeling van Lemmert.

Alles is goed en vakkundig verlopen

Prima geregeld duidelijke afspraken Netjes gewerkt

Vakwerk! Vloer ziet er weer prachtig uit!

Goede service, blij met de hulp van Lammert bij de keuze van de kleur, en nog blijer met het resultaat!

Na 10 nog steeds goed advies

Heb ik de afgelopen jaren de vloer een beetje verwaarloosd. Lammert gebeld voor advies en ook gekregen. Fijn dat ze niet beginnen dat de vloer opnieuw geschuurd moet worden maar goeie tip over juiste onderhoud, zelfs nadat er lang geen onderhoud is geweest. Top. Bedankt Lammert.

Prima werk geleverd

Kwalitatief goed werk uitgevoerd, en afspraken nagelopen

Netjes en vakkundig

Netjes en vakkundig en heel sociaal bij ons voor de 3e keer geweest dus dat zegt wat en we zijn heel biij met onze keuze whith wash

Met een vakman is het prettig zakendoen.

Onze vloer ziet er prachtig uit, weer als nieuw! Lammert verstaat zijn vak, is flexibel en geeft goed advies. Was zelfs eerder klaar dan afgesproken! Helemaal top dus EEN AANRADER.

De vakman aan het werk

De bestaande parketvloer werd onderbroken door een muur tussen woonkamer en keuken. Voor het plaatsen van een nieuwe keuken wilden we de muur er uit breken en daardoor ontstond een 10 cm brede onderbreking van het parket over de lengte van de muur. Lammert gevraagd of hij met het beschikbare oude parket de vloer tot een geheel kan maken. Lammert heeft er een prachtig geheel van gemaakt en de vloer ziet er uit alsof er een compleet nieuwe parketvloer is gelegd.

Klarinet 265 3766GN Soest