Uitstekend en netjes gewerkt

Lammert heeft onze vloer perfect geschuurd en een compleet nieuwe look gegeven. Een echte vakman! Lammert bedankt!

Mijn parketvloer ziet er weer als nieuw uit. Vakmanschap ten top. Ik ben heel blij.

Super !!!

Lammert heeft mijn vloer helemaal behandeld , eerst schuren en toen in de olie . Wat een prachtig resultaat ! Wilde de vloer er eerst uithalen , maar ben zo blij dat ik dat niet heb gedaan , door het goede advies van lammert . Natuurlijk mijn keuze ,maar zo blij dat hij mee dacht en advies gaf over deze vloer . Ik kan iedereen adviseren Lammert de vloer te laten behandelen , super resultaat en goeie prijs . Toppertje

Zeer deskundige en ervaren vakman !

Ik heb nu een perfect geschuurde en gelakte vloer.

In één woord geweldig!

Lammert is een fijne klantvriendelijke man, hij werkt snel en vakkundig. Onze beukenhoutenvloer prachtig geschuurd en gelakt en na ruim 21 jaar weer als nieuw. We kunnen niet blijer zijn dan met dit geweldige resultaat. Lammert bedankt!

Centraal Parket een kei in het opknappen van vloeren

Onze vloer die er 14 jaar in ligt met de nodig gebruik sporen hebben wij door Lammert van Centraal Parket laten behandelen. Hij ziet er nu weer als nieuw uit, Met een goed kleur advies en precisiewerk heeft hij voor ons een vloer als nieuw bezorgt. Een echte aanrader

Centraal parket is een aanrader

17 jaar geleden heeft Lammert onze eiken vloer gelegd naar volle tevredenheid. De vloer was echt aan een opknapbeurt toe, het zag er niet uit, vloer was erg geel geworden met veel butsen en vlekken. We hebben prima advies gehad over de gewenste kleur en behandeling. Lammert heeft 4 dagen hard gewerkt, maar het is de moeite waard geweest, de vloer is weer een plaatje. We zijn er erg blij mee.

Goede afwerking en uitstekend eindresultaat

Lammert heeft ons goed geadviseerd met een kleur voor onze verouderde eiken vIsgraatvloer. Het was buiten 30+ graden en Lammert kon heerlijk koel werken bij ons in de airco gekoelde woonkamer. Hij heeft in 3 dagen tijd onze parketvloer goed onder handen genomen en het eindresultaat is prachtig geworden.

top bedrijf

mijn vloer ziet er weer geweldig uit een goede vakman de heer van Beek. Ik zal hem zeker aanbevelen.

Flexibel en heel netjes gewerkt

Centraal Parket heeft bij ons de vloer geschuurd en met olie behandeld. We zijn heel blij met het resultaat. En door het plaatsen van de plinten is het echt af.

Een specialist en afspraak is afspraak

Super blij met onze vloer. Heel mooi resultaat. Goed advies en alles in overleg.

Gewoon platinum...

De manier waarop werd gecommuniceerd was al fantastisch.. Een echte vakman en pracht mens. Vloer van foei lelijk naar een dikke Wow gekregen. Topper

Een bedrijf dat oog heeft voor zijn klant

Redelijke prijs met een uitstekende kwaliteit. Wat is onze vloer verschrikkelijk mooi geworden. We hadden kleuren uitgezocht, gelukkig werden er nog ter plaatse andere kleuren geadviseerd en opgezet. Gekozen voor 1 van de andere geadviseerde kleuren. Er werd gelukkig dus pro-actief meegedacht. Helemaal top!

Een echte vakman!

Lammert heeft ons goed geadviseerd bij het schuren en behandelen van onze houten vloer. Het is prettig om met Centraal Parket zaken te doen. Echt een betrouwbare partij. Dat is ook belangrijk.

Vakman, vloer is als nieuw!

Lammert heeft de bestaande eikenhouten vloer in het huis dat wij gekocht hebben vakkundig gerenoveerd. De vloer is werkelijk weer als nieuw, met een prachtige lichte kleurolie! Fijn om de keuze te hebben d.m.v. twee proefstukjes van verschillende oliekleuren. We waren echt verrast met het resultaat en zijn er superblij mee. En doordat de planning meeviel zelfs nog 2 dagen eerder uitgevoerd dan we dachten. Tussentijds goed op de hoogte gehouden met appjes en foto's. Gewoon top!

Ruim 25 jaar geleden is onze parketvloer door Lammert gelegd. Nu weer opnieuw laten schuren en in de olie. Ziet er weer super mooi uit. We kregen goed advies over kleur keuze, hij dacht in alles met ons mee. En met de nodige humor!! We kunnen hem zeker aanbevelen.

Professioneel en schitterend resultaat

Lammert kwam volgens afspraak en voerde zijn schuur en olie werk professioneel en goed uit. Je kon in alles merken dat hij vele jaren ervaring heeft. Wij zouden hem aan iedereen aanbevelen.

Vakmanschap

Vakmanschap en duidelijke communicatie en prijsstelling. Onze oude vloer is weer zo goed als nieuw. Zeker aan te raden bij renovatie van je vloer !

Goed en mooi werk geleverd

We zijn weer super blij met onze Essen parketvloer, geschuurd en gelakt, beschadigingen weggewerkt, ziet er weer top uit, echte vakman,

Vakwerk geleverd door Lammert. Ben heel tevreden.

Al een tijdje was ik me aan het orienteren wie mijn versleten houten grenen vloer op zou kunnen knappen. Een heel project waar ik zelf niet aan durfde te beginnen. Ik had al vaker op de website van centraal parket gekeken en heb Lammert vorige week een offerte gevraagd die hij binnen een dag klaar had. Gelukkig kon Lammert al heel snel de klus klaren. Mijn vloer ziet er weer als nieuw uit, Lammert heeft goed meegedacht over de kleur, zonder te beinvloeden. Advies op maat. Toen ik zei dat ik ook nieuwe plintjes nodig had zei Lammert in eerste instantie dat ik dat zelf mocht regelen, maar uiteindelijk heeft hij meegedacht en kwam hij met een voorstel dat hij ze kon bestellen, dit heeft hij naar tevredenheid gedaan en gelijk de losse plintjes in de kleur mee geschilderd. Ik ben heel erg tevreden.

Prachtig resultaat door veel vakmanschap

Onze eiken vloer was naar welke 20 aan een grondige opknapbeurt toe. Lammert heeft met veel vakmanschap een paar kleine reparaties uitgevoerd, de vloer geschuurd en opnieuw in de olie gezet. Lammert heeft ons tevens een oprecht advies gegeven hoe de vloer goed te onderhouden. De vloer ziet er weer prachtig uit en wij zijn zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden.

Doet wat hij belooft

Meneer v Beek is een zeer goede vakman die onze eiken vloer prachtig heeft opgeknapt/ gerenoveerd . Hij werkt secuur en neemt de tijd om de juiste kleur uit te zoeken . Deze oude rot in dit vak doet zijn werk met veel plezier en houd van een geintje . Bedankt Lammert

Top werk geleverd

Centraal Parket is een bedrijf met veel ervaring in huis. Heeft onze larix vloer gerenoveerd. Is weer als nieuw.

Onze vloer is goed/vakkundig gerepareerd

Hij heeft veel moeite gedaan om 3 planken te verkrijgen om onze vloer te repareren. Uiteindelijk is het hem toch gelukt en genieten wij weer van een mooie vloer.

Bijzonder mooi ambachtelijk stuk werk.

Vakkundig, vriendelijk en een bijzonder mooi resultaat.